abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:43:32 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121619905

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121620076
Bijna zondag!
pi_121620338
pi_121621518
Neem aan dat ze die hele ruimte opvullen met een trap die inderdaad smaller is dan de schets, dat stalen ding wat je nu ziet is een tijdelijke dan ook qua breedte.
pi_121623721
Vorst blijft zeker aanhouden tot woensdag. Hopelijk geen reden voor veel mensen om verstek te laten gaan.
pi_121624161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef tammepiet het volgende:
Vorst blijft zeker aanhouden tot woensdag. Hopelijk geen reden voor veel mensen om verstek te laten gaan.
In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA! ;) *O*
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:55:28 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_121624473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:

[..]

In tegendeel! Als het meezit wordt m'n eigen voetbalwedstrijd afgekeurd en kan ik 'gewoon' naar de ArenA! ;) *O*
Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.
Is al bekend wie de scheids wordt?
Life is what you make it.
pi_121624547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:55 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af in hoeverre de stadionbezoeker een schaatsweekend (misschien het enige van het jaar) laat schieten voor de Klassieker.
Is al bekend wie de scheids wordt?
quote:
Arbiter Pol van Boekel is aangesteld voor de wedstrijd Ajax - Feyenoord. De aftrap van de Klassieker vindt aanstaande zondag plaats om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA.

Van Boekel reageert telefonisch verheugd op zijn aanstelling: ,,We komen net terug van het trainingskamp in het Turkse Belek en dan is het mooi om vervolgens te horen dat je de competitie mag hervatten met een wedstrijd als deze. Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn natuurlijk altijd speciaal. Daarbij wordt het mijn eerste Klassieker, dus ja, ik kijk er zeer naar uit om deze topwedstrijd te fluiten in een volle ArenA.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_121624970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:29 schreef Taneli het volgende:

[..]

Neem aan dat je je plek sowieso wel aan iemand af had gestaan.
pi_121626280
quote:
'PSV is de ideale tussenstap om de Europese top te halen'

Woensdag, 16 januari 2013 om 07:00
Het is in de afgelopen dagen wat stiller geworden rondom Adam Maher, maar de wens van de middenvelder is onveranderd: hij wil AZ nog deze maand verlaten. Maher staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV en herhaalt in De Telegraaf dat hij in deze transferperiode de overstap wil maken: "Ik wil naar PSV, punt. Als er nog iets bovenop het eerste PSV-bod van vijf miljoen euro komt, vind ik dat AZ me moet laten gaan", spreekt de spelmaker duidelijke taal.

De negentienjarige Maher wordt gezien als een van de grootste talenten van de Nederlandse velden en wilde in de zomer al graag vertrekken bij AZ. Toen bleef concrete interesse uit, maar nu is PSV wel druk bezig met zijn komst. Maher hoopt vurig op een transfer: "Dit is voor mij de ideale tussenstap om de Europese top te halen. En het is tijd om weer voor de prijzen te strijden", benadrukt hij. "Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, maar ben ambitieus en kan naar een topclub. Die kans wil ik niet laten voorbijgaan."

"Ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden (vijf miljoen euro, red.) en reken erop dat ze nog meer zullen betalen", vervolgt Maher. "Op een gegeven moment moet je als club ook zeggen: 'Dit is een mooie prijs voor een zelfopgeleide jongen, we zijn trots op deze transfer en gunnen hem die'. Ik wacht op het moment dat de clubs eruit komen. Ik weet niet waarom AZ zo veel voor me vraagt, maar ik weet wel dat ik nu weg wil." Het contract van Maher in Alkmaar loopt nog tot medio 2015 door.
quote:
'Van Ajax heb ik nog niets gehoord, dus daarom zeg ik nu: PSV'

Woensdag, 16 januari 2013 om 07:20
Adam Maher probeerde als jonge jongen in de jeugdopleiding van Ajax terecht te komen, maar werd drie keer te licht bovenden tijdens de zogenaamde talentendagen. AZ zag wél wat in de middenvelder en zag Maher in Alkmaar uitgroeien tot international van het Nederlands elftal. PSV wil de jongeling graag hebben, maar volgens geruchten is Maher ook in beeld bij Ajax.

De regerend landskampioen verwacht in de zomer afscheid te moeten nemen van Christian Eriksen en de naam van de negentienjarige Maher wordt genoemd als opvolger. Waarom wil hij niet wachten tot de zomer, zodat hij wellicht kan kiezen tussen Ajax en PSV? "Dat is een goede vraag, maar dan ben ik weer een half jaar verder", zegt Maher in De Telegraaf. "Van de PSV’ers heb ik enthousiaste verhalen over de club gehoord. Ajax zou zeker geen straf zijn, integendeel, is ook een topclub en in Amsterdam bij me om de hoek. Maar ik heb nog niets gehoord. Dus daarom zeg ik nu: PSV."

Maher heeft niet het gevoel dat hij is uitgeleerd bij AZ: "Uitgeleerd is niet het goede woord, maar door te verhuizen, betere spelers om me heen en de druk van het áltijd moeten winnen, denk ik me als mens en speler bij PSV wel veel sneller te ontwikkelen. Bij AZ zijn er de laatste jaren zoveel spelers vertrokken dat we wéér in een opbouwfase zitten. Het duurt nog minimaal een jaar voordat we weer een goede ploeg hebben die bovenin kan meespelen", aldus de middenvelder.
Is dit jammer? Lijkt mij persoonlijk niet. Ten eerste de arrogantie en zijn mentaliteit. Alsof hij gaat bepalen hoeveel die waard is en wanneer die weg man. Vind het ook totaal niet bij hem passen hoe die overkomt, vooral als je hem hoort praten.

Als Eriksen weg gaat zou Fischer en kunnen spelen en die jongen uit Servië als die komt. Zou Andersen ook op het middenveld terecht kunnen?
pi_121626473
Zaterdag weer sneeuw?? :o
pi_121626755
Andersen is ook geschikt als AM idd
pi_121626926
Wie van hier gaat trouwens naar de training zaterdag?

Ik twijfel, ik wil wel opzich maar mn vriendin vind het niet leuk :') :@ :@ :')
pi_121627018
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie van hier gaat trouwens naar de training zaterdag?

Ik twijfel, ik wil wel opzich maar mn vriendin vind het niet leuk :') :@ :@ :')
Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haag :')
pi_121627129
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121627465
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Fucking eindelijk. _O_ _O_ _O_
Zou jij mij wat meer kunnen vertellen over deze beste knul?
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:04:47 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121627568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu al _O_.

B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121627705
Meleg eindbaas.

Gelijk shirt met 10 - Meleg besteld.
pi_121627746
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik ga mits het niet sneeuwt.. Ik moet namelijk met een Daihatsu Cuore komen vanaf Den Haag :')
als ik ga ga ik met een maat uit leidschendam :P denk met de trein

-edit- Al bedenk ik me nu dat hij ook een rijbewijs heeft en net 18 is. Ach, we zien wel :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:10:36 #21
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121627769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is de nieuwe Eriksen blijkbaar, nog niets laten zien maar nu al _O_.

B-).
Het feit dat die soap voorbij is, is al een _O_ waard.

Schijnt een uitstekende linksbeenige (aanvallend) middenvelder te zijn met een lekker schot en redelijk wendbaar.
Heb wel is wat filmpjes van 'm bekeken en het viel me niet tegen.

Over Maher gesproken, die hoeft er van mij niet persé bij maar zou het wel erg jammer vinden als hij naar de Lampjes gaat. Moet nog maar zien dat hij rendeert.
So confused when you're lost in the groove
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:11:02 #22
334746 The_Groove
pi_121627790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:09 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

als ik ga ga ik met een maat uit leidschendam :P denk met de trein
Kut Leidschendam

Voorburg de besteee
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:11:20 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121627801
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Het feit dat die soap voorbij is, is al een _O_ waard.

Schijnt een uitstekende linksbeenige (aanvallend) middenvelder te zijn met een lekker schot en redelijk wendbaar.
Heb wel is wat filmpjes van 'm bekeken en het viel me niet tegen.

Over Maher gesproken, die hoeft er van mij niet persé bij maar zou het wel erg jammer vinden als hij naar de Lampjes gaat. Moet nog maar zien dat hij rendeert.
Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121627835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Spelers die per se naar psv willen hebben faalangst, die weten van zichzelf al dat ze niet tegen druk kunnen, heb je geen moer aan.
Hij wil per se naar PSV omdat dat de enige Nederlandse topclub die concreet voor hem is.
pi_121627849
Goed beleid. Bonevacia en Ritsje weg, Servisch toptalent ervoor terug.
pi_121627865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Kut Leidschendam

Voorburg de besteee
Voorburg :')
pi_121627898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef tammepiet het volgende:
Vergeet Ebecilio niet.
pi_121628042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Niet veel, daarvoor heb ik hem te weinig gezien. Wat The_Groove is wel te lezen op de forums van FK Vojvodina,

quote:
"Meleg is een klassieke nummer 10. Kan spelen achter de spits en zelfs aan de zijkant, waar hij af en toe ook speelde in de jeugd (wanneer er veel blessures waren) en hij kan een beetje een defensieve rol spelen. Hij kan het spel lezen en is best slim, maar zijn inzet van het moment is niet bepaald goed, zodat ik hem nu niet in de basis zou zetten. Ik zou hem vergelijken met het type David Silva van Manchester City."
Wat wel opvalt is dat hij fysiek al aardig is, sterk in de duels.

Hier speelt hij ruim 80 minuten met nummer 32.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:21:11 #29
334746 The_Groove
pi_121628146
quote:
Je vergeet Ebemessi
pi_121628262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Je vergeet Ebemessi
ik dacht messcilio
pi_121628344
quote:
Alleen weer zo'n kort contract van 3.5 jaar. Als hij goed speelt moet je binnen 1.5 jaar al verlengen. Dat doet PSV toch altijd wel netjes. Zij bieden vaak contracten van 5 jaar aan.
pi_121628386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Alleen weer zo'n kort contract van 3.5 jaar. Als hij goed speelt moet je binnen 1.5 jaar al verlengen. Dat doet PSV toch altijd wel netjes. Zij bieden vaak contracten van 5 jaar aan.
Dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn, kijk de contracten van Nijland en Engelaar maar.
pi_121628417
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook een nadeel zijn, kijk de contracten van Nijland en Engelaar maar.
Wijnaldum ook die nu lijkt te worden vervangen door Maher.
pi_121628433
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En om het op Ajax te betrekken: Sulejmani :')
pi_121628798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vergeet Ebecilio niet.
Fatale blunder. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_121630338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

ik dacht messcilio
messbilic _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

psv :')
pi_121630435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

messbilic _O_

[..]

psv :')
wijnaldum :')
Groot fan van User Wotte
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:31:46 #38
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_121630579
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Denk niet dat Meleg het zelfde salaris krijgt als Engelaar :')
Snelle Egel
pi_121630642

:') _O- , Volgens de comments bij Ajaxshowtime zijn echte facebook. Of dat klopt weet ik niet, heb geen facebook.
pi_121630891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

:') _O- , Volgens de comments bij Ajaxshowtime zijn echte facebook. Of dat klopt weet ik niet, heb geen facebook.
Is wel zijn eigen Facebook.
pi_121631030
quote:
[ afbeelding ]

baasje
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:45:06 #42
334746 The_Groove
pi_121631102
quote:
Fansite Feyenoord stipt ‘dubieuze keuze KNVB’ voor Klassieker aan
Woensdag, 16 januari 2013 om 12:26
Zondagmiddag trappen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam ArenA af voor de Klassieker. Enkele dagen voor het zover is vragen supporters van de Rotterdamse club zich echter af of er niet een wijziging doorgevoerd moet worden in het arbitrale kwartet. Met de aanstelling van Pol van Boekel heeft men geen moeite; met die van assistent Mario Diks daarentegen wél.
Supporterswebsite Feijenoord Casuals zocht na een tip uit of het klopte dat Diks werkzaam is bij Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Via de profielenwebsite LinkedIn ontdekte men dat dit inderdaad het geval is en dus wordt het onderwerp belangenverstrengeling aandacht gegeven. Men vraagt zich af of de KNVB niet beter voor een andere assistent kan kiezen dan Diks, die de schijn nu tegen zou hebben.
Leidende man zondag is als gezegd Van Boekel, die debuteert in de Klassieker. Hij liet dinsdag weten bijzonder blij te zijn dat de nationale bond hem de eer van Ajax-Feyenoord toebedeelde. “Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn natuurlijk altijd speciaal. Daarbij wordt het mijn eerste Klassieker, dus ja, ik kijk er zeer naar uit om deze topwedstrijd te fluiten in een volle ArenA.”
Wel een beetje slordig weer van de KNVB.
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:47:00 #43
334746 The_Groove
pi_121631183
quote:
[ afbeelding ]

''John van Essen' Vuilnisman at Circulus _O- _O-
pi_121631460

Ik mag hem nu al
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_121631650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

[..]

Is dit jammer? Lijkt mij persoonlijk niet. Ten eerste de arrogantie en zijn mentaliteit. Alsof hij gaat bepalen hoeveel die waard is en wanneer die weg man. Vind het ook totaal niet bij hem passen hoe die overkomt, vooral als je hem hoort praten.

Als Eriksen weg gaat zou Fischer en kunnen spelen en die jongen uit Servië als die komt. Zou Andersen ook op het middenveld terecht kunnen?
Wel jammer dat hij naar PSV gaat, wordt een fantastisch Nederlands talent verpest. Vind hem een fantastische voetballer en ik denk dat hij het bij Ajax geweldig zou doen. Ook die arrogantie past Ajax wel. Maar ja, hij is voor die positie (zeker op dit moment) niet nodig en kost vrij veel geld. Ik vind het mooi in het beleid passen om hem niet te kopen.
pi_121631749
Ergens in zo'n artikeltje vandaag over Maher zegt hij ook dat hij 3 keer niet door de talentendagen is gekomen. De toenmalige verantwoordelijken hebben keihard gefaald. Maar goed daar zijn tig voorbeelden van, helaas.
pi_121631872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ergens in zo'n artikeltje vandaag over Maher zegt hij ook dat hij 3 keer niet door de talentendagen is gekomen. De toenmalige verantwoordelijken hebben keihard gefaald. Maar goed daar zijn tig voorbeelden van, helaas.
Hoezo? Misschien is hij pas stappen gaan zetten op zijn 15e? Je kan niet iedere speler houden in de hoop dat hij later misschien toch wel goed wordt. Op dat moment was hij niet goed genoeg dus kwam hij er niet doorheen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_121631896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. 5,5 jaar mag denk ik niet (?), maar 4,5 jaar zou ik altijd voor gaan inderdaad. Oké, er zit af en toe een verkeerde tussen, maar zeker tegen zo'n beginnerscontract zal het verlies daarvan niet in verhouding staan tot de extra winst die je kan behalen in de verkoop of de extra winst die je kan behalen door iemand een jaar langer bij je te houden.

Zoals met Eriksen, die móet je nu gewoon deze zomer verkopen. Zonde, want het is maar de vraag of hij al toe is aan een stap hogerop.

Hoe staat het trouwens met de contractbesprekingen met Fischer?
pi_121632004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Je weet de reden niet. Als het bijvoorbeeld was omdat hij te klein was, dan zou het een faal zijn. Maar het kan talloze redenen hebben. Wel erg zonde!
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:08:10 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_121632083
Mij benieuwen of het wat is , hopen dat het niet een Mats Ritsje wordt :{
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')