Toen Rutger nog bij Geenstijl zat.quote:
Wat een volkquote:
Eindelijk officieeltwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:02:18Lorenzo #Ebecilio vertrekt naar Metallurg Donetsk. De overgang naar de club uit Oekraïne is per direct. http://t.co/aDfNKL21 #ajax reageer retweet
twitter:jouracule twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:10:16Frank Rijkaard is available for work: after 18 month's no longer manager of Saudi Arabia. reageer retweet
okquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
En homo's weten dat allemaal van elkaar, omdat ze allemaal een gaydar hebben. Dus het is waar.
Ok.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
En homo's weten dat allemaal van elkaar, omdat ze allemaal een gaydar hebben. Dus het is waar.
Ok.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat toch niet door wegens bevroren veld. nieuwe datum dus en toch in de gelredomequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Zie het nu pas, vitesse-Ajax bij Emmen, 9000 plaatsen.
Profclubs zijn verplicht veldverwarming te installeren meen ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat toch niet door wegens bevroren veld. nieuwe datum dus en toch in de gelredome
Ik was toch al niet van plan om te gaan voetballenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:23 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Neem aan dat je je plek sowieso wel aan iemand af had gestaan.
"@MOTTENZEDAN: Veld in Emmen heeft geen veldverwarming. Met wat geluk wordt de wedstrijd afgelast en speelt Vitesse op de nieuwe datum alsnog in Gelredome."quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Profclubs zijn verplicht veldverwarming te installeren meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |