abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:21:20 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121608348
Dit is het vervolg op: RLS / [FB] Werkelijk Leven Zeep

De FAQ van dit forum is hier te vinden: RLS / [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!



Und so weiter.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gert op 15-01-2013 20:58:11 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:34:37 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121609102
Prima, zo kan 'ie... ^O^

En dóórrrr met de Ustreamchatters die hier hun oorlog blijven uitvechten.... c_/
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:39:29 #3
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121609386
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus? Hoort erbij.
Dit maffe gehakketak is volgens mij echter wel inherent aan dat typische streamvolkje. En die zitten toch echt alleen hier.
Wat ik vaak op andere fora binnen FOK! ben tegengekomen was nog wel een tandje erger. Ik las vroeger regelmatig in het (helaas) opgeheven banmeldingtopic en wat daar allemaal aan idioterie voorbijkwam heb ik hier nog niet gezien. Oncologische verwensingen, lastminute-enkelereisjes naar Auschwitz of Mauthausen, doodsbedreigingen, modbashing en ga zo maar door..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:41:28 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_121609497
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus? Hoort erbij.
Dit maffe gehakketak is volgens mij echter wel inherent aan dat typische streamvolkje. En die zitten toch echt alleen hier.
Nou, nou, nou, ik tref her en der op Fok toch wel wat kuddes kneuzen aan hoor. Neemt niet weg dat ik graag gebruik maak van hotmail/gmail/ etc adressen en het ook een slechte zaak zou vinden om die te gaan verbieden.
Voor de rest, wat maken die steken onder water etc. nou uit, lekker laten gaan, if you can't stand the heat ..........
En de echte vervelde figuren met ongewenste privéfilmpjes en privéverhalen, hup bannen, toedeledoki :W
Nou opgelost ^O^
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:45:55 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121609756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:

Nou, nou, nou, ik tref her en der op Fok toch wel wat kuddes kneuzen aan hoor. Neemt niet weg dat ik graag gebruik maak van hotmail/gmail/ etc adressen en het ook een slechte zaak zou vinden om die te gaan verbieden.
Voor de rest, wat maken die steken onder water etc. nou uit, lekker laten gaan, if you can't stand the heat ..........
En de echte vervelde figuren met ongewenste privéfilmpjes en privéverhalen, hup bannen, toedeledoki :W
Nou opgelost ^O^
Een forum waar kneuzen komen, het moet toch niet gekker worden!

Maar daar ging het toch ook vooral om, die privéfilmpjes et cetera? En dat treurige heen en weer gedrag is imo juist weer wel voornamelijk inherent aan deze marge.
Om dat vervolgens FOK!breed proberen te trekken is imo een paar fikse loopbruggen te ver.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gert op 15-01-2013 21:02:16 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:21 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_121610527
Weet je wat bij mij pas echt een soort plaatsvervangende schaamte oproept, dat ik post in een topic waar je het niet mag verwijzen naar de stream van opa, waar een opmerking als "wat eet die ouwe vanavond" taboe is, daar krommen m'n tenen af en toe van. Waar een grap die al jaren gemaakt wordt niet meer is toegestaan omdat er dan een paar "kutjes" gaan lopen zeiken en janken. Grrrrrrr. }:|
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:04:54 #7
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121610781
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Weet je wat bij mij pas echt een soort plaatsvervangende schaamte oproept, dat ik post in een topic waar je het niet mag verwijzen naar de stream van opa, waar een opmerking als "wat eet die ouwe vanavond" taboe is, daar krommen m'n tenen af en toe van. Waar een grap die al jaren gemaakt wordt niet meer is toegestaan omdat er dan een paar "kutjes" gaan lopen zeiken en janken. Grrrrrrr. }:|
Hear hear..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 21:33:05 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121612531
Ik snap best dat het als irritante censuur wordt gezien!
Speaking about: off topic posts worden hier vanaf nu verwijderd of aangepast, dit is FB O-)

Echter: het opaatje-topic is gesloten door Danny, en wij zien het voorlopig niet zitten om het weer te openen met het levensgrote risico dat het dan binnen de kortste keren definitief door Danny wordt gesloten. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar als we zoiets besluiten dan kan de SC niet het nieuwe opaatje-topic worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:01:36 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_121614373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef Gert het volgende:
Ik snap best dat het als irritante censuur wordt gezien!
Speaking about: off topic posts worden hier vanaf nu verwijderd of aangepast, dit is FB O-)

Echter: het opaatje-topic is gesloten door Danny, en wij zien het voorlopig niet zitten om het weer te openen met het levensgrote risico dat het dan binnen de kortste keren definitief door Danny wordt gesloten. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar als we zoiets besluiten dan kan de SC niet het nieuwe opaatje-topic worden.
Een nieuw "opaatje-topic" is iets anders dan min of meer "spastisch" reageren op elke verwijzing naar Opa en aanverwanten. Ik zie daar ook geen enkel nut van in. Het wekt bij mij slechts een indruk van "foei, foei, stout, stout, nu hebben jullie straf" Ik heb daar weinig mee.

Danny pleurde die betreffende avond het topic dicht omdat er weer mails binnen kwamen en hij ziek in zijn nest lag en ook geen zin had om zich er verder in te verdiepen of om zich er op dat moment mee bezig te houden. Met ook de mededeling een mod zal het wel weer opengooien en als ik dan nog een keer dit soort gezeik krijg dan pleur ik het definitief dicht. Het is jullie beslissing om het nu dicht te houden niet die van Danny, dat, dat even duidelijk is! Of die beslissing een juiste is, ik heb daar mijn mening over, maar ik laat dat geheel aan jullie. Het gedoe aangaande opmerkingen over Opa in de SC vind ik echter af en toe kleinzielig en ik mag dan degene zijn die de boodschap brengt, maar ik ben echt niet de enige.
pi_121614380
Nog niet zo lang geleden ging het heel even over Vlemmix en aanverwante chat, ook daar mocht het niet over gaan, voor zover ik begrepen heb tenminste.
Veel die hier posten kwamen ook daar, dan vraag ik me dus af wat er mis mee is dat het af en toe besproken wordt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121615031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
Een nieuw "opaatje-topic" is iets anders dan min of meer "spastisch" reageren op elke verwijzing naar Opa en aanverwanten. Ik zie daar ook geen enkel nut van in. Het wekt bij mij slechts een indruk van "foei, foei, stout, stout, nu hebben jullie straf" Ik heb daar weinig mee.
Als er niet spastisch gereageerd wordt loopt 't binnen no-time weer de spuigaten uit. Als 't tegendeel waar zou zijn zouden we nu niet in deze situatie zitten.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:25:57 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_121615797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Als er niet spastisch gereageerd wordt loopt 't binnen no-time weer de spuigaten uit. Als 't tegendeel waar zou zijn zouden we nu niet in deze situatie zitten.
Volgens mij zijn de spuigaten; ongewenste privéfilmpjes en privéberichten plaatsen met als gevolg mailtjes naar Fok(Danny). Als je daar adequaat op modereert is er volgens mij weinig aan de hand.

Steekjes onder water en wat gekissebis binnen een topic is volgens mij niets nieuws, ik ken het niet anders. Als je daar te gevoelig voor bent, dan werd nog niet zo lang geleden altijd gezegd, dit is Fok en als je er niet tegen kan dan rot je maar lekker op.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:30:35 #13
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121616091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er niet spastisch gereageerd wordt loopt 't binnen no-time weer de spuigaten uit.
En dat is nu precies het moment dat de mods (er fietsen er gemiddeld vier rond in het RLS-forum) in actie dienen te komen. Haal de onruststokers eruit, geef ze de eerste keer een ban van een dag, de tweede keer een ban van twee weken en de derde keer een ban van een halfjaar en degenen die persoonlijke informatie posten een permanente ban.
Als deze lijn consequent wordt doorgevoerd is de rust zo weergekeerd.

En ja, ik weet dat mods niet kunnen bannen, maar wellicht is het handig dat dit forum weer een "eigen" FA krijgt. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor RLS sinds Relmof met vervroegd pensioen is? :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:30:37 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121616095
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
Het is jullie beslissing om het nu dicht te houden niet die van Danny, dat, dat even duidelijk is!
Dat is duidelijk. En dat geef ik ook aan toch, in mijn vorige post. Het is alleen wčl zo dat als Danny het voor de 3e keer sluit, het voorgoed is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:36:24 #15
241662 Jian
Well, well, well
pi_121616456
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is duidelijk. En dat geef ik ook aan toch, in mijn vorige post. Het is alleen wčl zo dat als Danny het voor de 3e keer sluit, het voorgoed is.
En ik benadruk het nog even, zodat niemand per vergissing Danny erop aan kijkt :) En als Danny het voorgoed sluit, so be it, hoeven we er ook niet meer over te discussiëren.

Oh, wellicht ook even voor de duidelijkheid, ik ben geen groot pleitbezorger voor het heropenen van het Opaatje-topic hoor, zal me jeuken. Ik vind de SC prima, alleen de censuur staat me tegen.
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:36:58 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121616489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En dat is nu precies het moment dat de mods (er fietsen er gemiddeld vier rond in het RLS-forum) in actie dienen te komen. Haal de onruststokers eruit, geef ze de eerste keer een ban van een dag, de tweede keer een ban van twee weken en de derde keer een ban van een halfjaar en degenen die persoonlijke informatie posten een permanente ban.
Als deze lijn consequent wordt doorgevoerd is de rust zo weergekeerd.

En ja, ik weet dat mods niet kunnen bannen, maar wellicht is het handig dat dit forum weer een "eigen" FA krijgt. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor RLS sinds Relmof met vervroegd pensioen is? :)
Ik vind dat jij wel erg makkelijk praat over hoe je simpel de rust kunt laten wederkeren.
En "jouw" methode wordt deels ook toegepast overigens.
En een forum heeft geen eigen FA. Wel hebben wij achter de noodklok geluid. De FA's zijn op de hoogte van wat hier gaande is en handelen snel zodra wij ze nodig hebben.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:40:53 #17
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121616739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
Steekjes onder water en wat gekissebis binnen een topic is volgens mij niets nieuws, ik ken het niet anders. Als je daar te gevoelig voor bent, dan werd nog niet zo lang geleden altijd gezegd, dit is Fok en als je er niet tegen kan dan rot je maar lekker op.
Precies! En dat is ook altijd de charme van FOK! geweest. Hier mocht (heb hier expres vvt gebruikt) altijd veel meer dan op andere fora. Het heeft hier wat geknetterd t.t.v. de Gouden Kooi, m.n. tussen de Huubsoppers en de anti-Huupers en daar was FOK! beoemd/berucht om.

Ik kan me voorstellen dat Danny er erg op gebrand is om persoonlijke informatie van users en niet-users buiten het forum te houden, zeker als er dreiging van juridische consequenties in de lucht hangt. Maar dat bereik je niet door een bepaald topic tijdelijk of permanent te sluiten.

edit: tiepootje verbeterd.. blonT :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Pearlbitch op 15-01-2013 22:47:15 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121616757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
Steekjes onder water en wat gekissebis binnen een topic is volgens mij niets nieuws, ik ken het niet anders. Als je daar te gevoelig voor bent, dan werd nog niet zo lang geleden altijd gezegd, dit is Fok en als je er niet tegen kan dan rot je maar lekker op.
Klopt, maar vroegaah was de wereld simpel en werd alles op 't forum 'uitgevochten' om 't heel cru te zeggen. Iedereen kon overal meelezen en een mening vormen. Nu speelt meer dan de helft van 't opa-gedoe zich af op andere fora, chats, mail, pm etc. en dan wordt tijden 't gedoe hier daarheen gerefereerd. Weg overzicht, meningvorming etc.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
En ik benadruk het nog even, zodat niemand per vergissing Danny erop aan kijkt :) En als Danny het voorgoed sluit, so be it, hoeven we er ook niet meer over te discussiëren.
Met die insteek is 't makkelijk redeneren. Je verliest nooit. Onze insteek is nog steeds om ooit weer tot een leuke reeks te komen, voor lange tijd.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:42:22 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121616836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:

[..]

En ik benadruk het nog even, zodat niemand per vergissing Danny erop aan kijkt :) En als Danny het voorgoed sluit, so be it, hoeven we er ook niet meer over te discussiëren.
Volgens mij was mijn tekst duidelijk zat, maar het is lief dat je nog even heel duidelijk maakt dat het niet Danny ligt dat het opaatje-topic nog gesloten is.

Wij hebben geen zin om de reeks weer open te gooien als het daarna binnen de kortste keren definitief in de prullenbak verdwijnt. En Danny heeft ons duidelijk gemaakt dat er nog één herkansing is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_121617027
Ik heb het idee dat Danny ook totaal niet weet wat er zoal speelt her en der, wie inmiddels nog wel trouwens.
Mocht ik daar gelijk in hebben dan lijkt me dat ook logisch met een groot forum zoals dit.

Het punt is dat er mensen naar Danny gaan mailen met iets wat hout zal snijden anders zou hij niet ingrijpen lijkt me toch.

Zelf heb ik nog nooit gemaild of gesproken met Danny, dat dat even duidelijk is bij deze, ik probeer de dingen hier op te lossen met de desbetreffende mods, gaat het op 1 of andere manier toch niet werken dan blijf ik wel weg :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:45:39 #21
241662 Jian
Well, well, well
pi_121617059
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:

Met die insteek is 't makkelijk redeneren. Je verliest nooit. Onze insteek is nog steeds om ooit weer tot een leuke reeks te komen, voor lange tijd.
Ik heb daar op deze manier weinig vertrouwen in. Niet lullig bedoelt, maar gewoon mijn mening!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:51:20 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_121617413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij was mijn tekst duidelijk zat, maar het is lief dat je nog even heel duidelijk maakt dat het niet Danny ligt dat het opaatje-topic nog gesloten is.
Was helemaal niet lief bedoeld, was gewoon om duidelijk te maken dat jij de boosdoener bent, je kent me toch wel een beetje.

quote:
Wij hebben geen zin om de reeks weer open te gooien als het daarna binnen de kortste keren definitief in de prullenbak verdwijnt. En Danny heeft ons duidelijk gemaakt dat er nog één herkansing is.
Ik had nog een stukje tekst aan mijn post toegevoegd; Oh, wellicht ook even voor de duidelijkheid, ik ben geen groot pleitbezorger voor het heropenen van het Opaatje-topic hoor, zal me jeuken. Ik vind de SC prima, alleen de censuur staat me tegen.

Dat opaatje topic hangt bij mij niet zo zwaar, jullie aanpak met de censuur in een SC wel. Het is niet de manier en onFoks en het gaat ook niet het gewenste resultaat geven als het gaat om de wederopening en belangrijker de continuďteit van het Opa-topic. Jullie geven toe aan en tonen daarmee hoe kwetsbaar Fok schijnbaar is. In de toekomst is een hausse aan boze mailtjes voor een paar kwaadwillenden genoeg om het topic definitief te sluiten. Leuk gegeven ook voor andere topics wellicht.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:54:49 #23
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121617624
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nu speelt meer dan de helft van 't opa-gedoe zich af op andere fora, chats, mail, pm etc.
Dit is niet juist en dat probeer ik nou nou al tijden duidelijk te maken. Dit heeft in wezen helemaal niets met Opaatje te maken, maar is oud-zeer van vroeger, lang voordat iemand ooit maar van Opaatje had gehoord, of Opaatje zelf nog maar van internet had gehoord.
Het feit dat al het gezeik en gemier gewoon doorgaat nu het Opaatje-topic op slot is, zegt genoeg.

Er is een rode draad. Alle posters die hierbij betrokken zijn, hebben namelijk iets gemeen. En dat is de crux.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:04:05 #24
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121618119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
Jullie geven toe aan en tonen daarmee hoe kwetsbaar Fok schijnbaar is. In de toekomst is een hausse aan boze mailtjes voor een paar kwaadwillenden genoeg om het topic definitief te sluiten. Leuk gegeven ook voor andere topics wellicht.
Dat is dus ook wat ik on-be-grijpelijk vind. Een aantal kwaadwillende niet-FOK!kers kan nu relatief eenvoudig de beleidslijn op FOK! mede bepalen en dat is toch een vorm van buigen voor terreur.

Ik kan alleen maar hopen dat de digitale Ajax/PSV/Feyenoord/enz. hooligans niet in RLS lezen en aldus ideeën opdoen om de topics over andere voetbalclubs weg te krijgen. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:20:49 #25
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121618922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind dat jij wel erg makkelijk praat over hoe je simpel de rust kunt laten wederkeren.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121619178
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dit is niet juist en dat probeer ik nou nou al tijden duidelijk te maken. Dit heeft in wezen helemaal niets met Opaatje te maken, maar is oud-zeer van vroeger, lang voordat iemand ooit maar van Opaatje had gehoord, of Opaatje zelf nog maar van internet had gehoord.
Het feit dat al het gezeik en gemier gewoon doorgaat nu het Opaatje-topic op slot is, zegt genoeg.

Er is een rode draad. Alle posters die hierbij betrokken zijn, hebben namelijk iets gemeen. En dat is de crux.
is dat t punt juist niet een beetje van de mods? ze hebben allemaal iets gemeen en dat ligt grotendeels buiten fok. de mods hebben daar geen zicht op en ze hebben ook geen zin in de ongein van andere fora.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:36:46 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121619613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:26 schreef gomi het volgende:

[..]

is dat t punt juist niet een beetje van de mods? ze hebben allemaal iets gemeen en dat ligt grotendeels buiten fok. de mods hebben daar geen zicht op en ze hebben ook geen zin in de ongein van andere fora.
Dat is gedeeltelijk het punt van de mods. Alleen hangen ze alles op aan Opaatje en/of zijn topic. En als je vanuit dat perspectief handelt, kun je alleen aan symptoombestrijding doen, zonder dat de kwaal wordt aangepakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Pearlbitch op 15-01-2013 23:42:03 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121619789
Niet alle begin-Fok!kers zijn rellers. :{ Bedoel daar alleen mee dat als je hier niet jaren lang gepost hebt, je een reller of een kloon moet zijn? :{
pi_121619828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat is gedeeltelijk het punt van de mods. Alleen hangen ze alles op aan Opaatje en/of zijn topic. En als je vanuit dat perspectief handelt, kun je alleen aan symptoombestrijding doen, zonder dat de kwaal wordt aangepakt.
modereren op een forum is vaak ook symptoombestrijding. als t alternatief is dat je bv geen gmail en hotmail enzo zou mogen gebruiken gaat mijn voorkeur eigenlijk ook uit naar symptoombestrijding.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:48:25 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121620069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:41 schreef gomi het volgende:

[..]

modereren op een forum is vaak ook symptoombestrijding. als t alternatief is dat je bv geen gmail en hotmail enzo zou mogen gebruiken gaat mijn voorkeur eigenlijk ook uit naar symptoombestrijding.
Maar WAT wordt er dan bestreden? Het enig zichtbare resultaat is dat het gedonder zich van één topic (Opaatje) naar twee topics (SC en FB) heeft verplaatst. Een pyrrusoverwinning. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121620466
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Maar WAT wordt er dan bestreden? Het enig zichtbare resultaat is dat het gedonder zich van één topic (Opaatje) naar twee topics (SC en FB) heeft verplaatst. Een pyrrusoverwinning. :')
is nu niet minder dan?
Ik zat niet zo vaak in t topic van die ouwe. maar ik heb wel t idee dat t daar veel en veel meer was
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 00:12:17 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121620883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:

Dat opaatje topic hangt bij mij niet zo zwaar, jullie aanpak met de censuur in een SC wel. Het is niet de manier en onFoks en het gaat ook niet het gewenste resultaat geven als het gaat om de wederopening en belangrijker de continuďteit van het Opa-topic. Jullie geven toe aan en tonen daarmee hoe kwetsbaar Fok schijnbaar is. In de toekomst is een hausse aan boze mailtjes voor een paar kwaadwillenden genoeg om het topic definitief te sluiten. Leuk gegeven ook voor andere topics wellicht.
Ik voel je wel met dat "ouderwetse FOK!-sfeertje", en ik zou dat graag ook weer hier hebben. En ik heb ook echt geprobeerd om dat mogelijk te maken en houden. Het is m.i. ook een tijd best aardig gegaan.
Dat sfeertje wat ik bedoel en jij denk ik ook, impliceert echter wčl dat er spelregels zijn die af en toe overtreden mogen worden en spelregels die niet overtreden mogen worden. In de laatste categorie valt het structureel proberen te ondermijnen van een topicreeks door er ruzie te zoeken of aan te wakkeren, door geen enkele bijdrage te leveren aan een leuk lopend topic (al is het maar als dissonant) maar er louter en alleen op uit te zijn om andere users te sarren of het hele topic om zeep te helpen.

En nou is er nog wel een béétje veerkracht, maar wat wij als mods merken is dat ook een vaste kern die van die "oude FOK!-waarden" houdt, er steeds weer bovenop duikt zodra er heibel is. Terwijl die vrijheden waar FOK! groot mee is geworden, dan misschien juist wel even getemperd moeten worden door wat zelfbeheersing. Een topicreeks dat tóch al uit de klauw aan het lopen is, zit niet te wachten op regulars die juist dán nog even van hun vrijheid gaan lopen genieten.
Eigenlijk zouden we dan gewoon graag hulp willen. Dat kan door saboteurs en ruziezoekers structureel te negeren. En dan bedoel ik dus niet zo'n 5th, want dat gedoe hoort er ook gewoon bij.
Ik bedoel users die meer tijd besteden aan ruzie (zoeken) dan aan wat er door iemand gevreten wordt 's avonds en wat voor weer het wordt morgen! Oké, dat laatste was sarcastisch. De rest van het bovenstaande is niet aanvallend bedoeld, ik probeer oprecht aan te geven hoe ik er tegenaan kijk. Ik zeg het er maar even bij. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:28:34 #33
241662 Jian
Well, well, well
pi_121621436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik voel je wel met dat "ouderwetse FOK!-sfeertje", en ik zou dat graag ook weer hier hebben. En ik heb ook echt geprobeerd om dat mogelijk te maken en houden. Het is m.i. ook een tijd best aardig gegaan.
Dat sfeertje wat ik bedoel en jij denk ik ook, impliceert echter wčl dat er spelregels zijn die af en toe overtreden mogen worden en spelregels die niet overtreden mogen worden. In de laatste categorie valt het structureel proberen te ondermijnen van een topicreeks door er ruzie te zoeken of aan te wakkeren, door geen enkele bijdrage te leveren aan een leuk lopend topic (al is het maar als dissonant) maar er louter en alleen op uit te zijn om andere users te sarren of het hele topic om zeep te helpen.

En nou is er nog wel een béétje veerkracht, maar wat wij als mods merken is dat ook een vaste kern die van die "oude FOK!-waarden" houdt, er steeds weer bovenop duikt zodra er heibel is. Terwijl die vrijheden waar FOK! groot mee is geworden, dan misschien juist wel even getemperd moeten worden door wat zelfbeheersing. Een topicreeks dat tóch al uit de klauw aan het lopen is, zit niet te wachten op regulars die juist dán nog even van hun vrijheid gaan lopen genieten.
Eigenlijk zouden we dan gewoon graag hulp willen. Dat kan door saboteurs en ruziezoekers structureel te negeren. En dan bedoel ik dus niet zo'n 5th, want dat gedoe hoort er ook gewoon bij.
Ik bedoel users die meer tijd besteden aan ruzie (zoeken) dan aan wat er door iemand gevreten wordt 's avonds en wat voor weer het wordt morgen! Oké, dat laatste was sarcastisch. De rest van het bovenstaande is niet aanvallend bedoeld, ik probeer oprecht aan te geven hoe ik er tegenaan kijk. Ik zeg het er maar even bij. ;)
Tsja, hierover ben ik het in essentie grotendeels gewoon met je eens (dat heb ik weer :{ )

(even voor alle duidelijkheid, dat staat los van mijn mening over de aanpak (het in mijn optiek, overdreven en krampachtig reageren op elk opa-gerelateerd woord) in de SC, ik wil het maar even gezegd hebben.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Jian op 16-01-2013 00:51:49 ]
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 00:47:24 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121621976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Tsja, hierover ben ik het in essentie grotendeels gewoon met je eens (dat heb ik weer :{ )
Joh, dat geeft af en toe niks. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:48:53 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_121622008
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Joh, dat geeft af en toe niks. ;)
daarom heb ik er toch maar even wat aan toegevoegd ;) ..... wat overigens niets af doet aan het feit dat ik het aangaande de essentie van je verhaal volledig met je eens ben!

[ Bericht 8% gewijzigd door Jian op 16-01-2013 00:54:33 ]
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 12:22:03 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121630199
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een draconische maatregelen worden er gesuggereerd voor een handjevol 'users'. Maak het svp niet groter dan het is.
Dit, alsjeblieft zeg, het is een drama in een notendop.
Ik heb ondertussen wel een paar vragen
Waarom staat dat filmpje nog op YT
Hoe moeten wij in godsnaam weten wie erop staan
En waarom zitten wij met het gekut omdat iemand te beroerd is actie te ondernemen bij YT?

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 16-01-2013 12:38:16 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:40:52 #37
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121635782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit, alsjeblieft zeg, het is een drama in een notendop.
In wezen heb je natuurlijk gelijk, brand is erger..
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat een aantal idioten van buiten (want FOK!kers zijn het niet) het met hun infantiele acties voor elkaar krijgen dat er op FOK! topics op slot worden gegooid. Want dat is waar ze het om te doen is. Wangedrag loont dus kennelijk en dat vind ik toch wel ernstig.
quote:
Ik heb ondertussen wel een paar vragen
Waarom staat dat filmpje nog op YT
Hoe moeten wij in godsnaam weten wie erop staan
En waarom zitten wij met het gekut omdat iemand te beroerd is actie te ondernemen bij YT?
Geen idee, volgens mij moeten die filmpjes zo verwijderd kunnen worden als iemand die erop staat ze niet gepubliceerd wil hebben. Aan de andere kant lijkt het mij ook niet makkelijk om te bewijzen dat jij erop staat als het alleen maar om audio-opnamen gaat.

Maar ja, nu zijn het filmpjes en morgen komen die idioten weer een adres of telefoonnummer posten. Het gaat ze per slot van rekening om de reuring die het veroorzaakt. Intention to disrupt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121636190
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

In wezen heb je natuurlijk gelijk, brand is erger..
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat een aantal idioten van buiten (want FOK!kers zijn het niet) het met hun infantiele acties voor elkaar krijgen dat er op FOK! topics op slot worden gegooid. Want dat is waar ze het om te doen is. Wangedrag loont dus kennelijk en dat vind ik toch wel ernstig.

[..]

Geen idee, volgens mij moeten die filmpjes zo verwijderd kunnen worden als iemand die erop staat ze niet gepubliceerd wil hebben. Aan de andere kant lijkt het mij ook niet makkelijk om te bewijzen dat jij erop staat als het alleen maar om audio-opnamen gaat.

Maar ja, nu zijn het filmpjes en morgen komen die idioten weer een adres of telefoonnummer posten. Het gaat ze per slot van rekening om de reuring die het veroorzaakt. Intention to disrupt.
Ik wil hier ook even op in gaan.

Filmpjes zijn zo te verwijderen als je YT mail stuur.
Dus..... - doe maar niet -

[ Bericht 5% gewijzigd door PietjePuk007 op 16-01-2013 15:35:49 ]
pi_121636301
Als je naar de YT statistieken kijkt is er zelfs geen aanleiding om de filmpjes te verwijderen of tot reuring op Fok.
Derhalve diep triest dat het gebeurd over de rug van Fok en zijn posters.
Overigens vind ik veelal het ongewild plaatsen van naw gegevens minnetjes maar om er gelijk aan te verbinden dat het 'schadelijk' voor deze personen is is behoorlijk overdreven. Naar mijn idee is het voor Fok schadelijker
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 15:02:54 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121636662
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

In wezen heb je natuurlijk gelijk, brand is erger..
Maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat een aantal idioten van buiten (want FOK!kers zijn het niet) het met hun infantiele acties voor elkaar krijgen dat er op FOK! topics op slot worden gegooid. Want dat is waar ze het om te doen is. Wangedrag loont dus kennelijk en dat vind ik toch wel ernstig.

[..]

Geen idee, volgens mij moeten die filmpjes zo verwijderd kunnen worden als iemand die erop staat ze niet gepubliceerd wil hebben. Aan de andere kant lijkt het mij ook niet makkelijk om te bewijzen dat jij erop staat als het alleen maar om audio-opnamen gaat.

Maar ja, nu zijn het filmpjes en morgen komen die idioten weer een adres of telefoonnummer posten. Het gaat ze per slot van rekening om de reuring die het veroorzaakt. Intention to disrupt.
Als we niet meer reageren op die filmpjes hebben ze toch weinig meer over :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 15:03:44 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121636694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:54 schreef ZOA het volgende:
Als je naar de YT statistieken kijkt is er zelfs geen aanleiding om de filmpjes te verwijderen of tot reuring op Fok.
Derhalve diep triest dat het gebeurd over de rug van Fok en zijn posters.
Overigens vind ik veelal het ongewild plaatsen van naw gegevens minnetjes maar om er gelijk aan te verbinden dat het 'schadelijk' voor deze personen is is behoorlijk overdreven. Naar mijn idee is het voor Fok schadelijker
NAW's moeten we verwijderen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:20:36 #42
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121637432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als we niet meer reageren op die filmpjes hebben ze toch weinig meer over :?
Ze vinden altijd wel weer wat. Vorige week vond een kloontje het nodig om iedereen in het topic met PM's te bestoken met een relverhaal over iemand die hier godbetert zelf niet eens post, inclusief de initialen van deze persoon. Dit alles in de hoop dat iemand van de FOK!-incrowd zo "lollig" zou zijn om die shit op het forum te plempen. Nou, ze werden niet teleurgesteld :').
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121637698
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als we niet meer reageren op die filmpjes hebben ze toch weinig meer over :?
Dat blijft natuurlijk de enige oplossing in dezen.

Volgens mij is de lol er dan snel af en gaan ze elkaar wel weer op hun eigen podia bestrijden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121637873
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als we niet meer reageren op die filmpjes hebben ze toch weinig meer over :?
Inderdaad. Niet quoten, wachten tot het verwijderd is en net doen alsof het niet gepost is.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:33:12 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121637943
Het moet en zal een rel worden, hč?
Stuur anders nog een foto door ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:33:41 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121637952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat blijft natuurlijk de enige oplossing in dezen.

Volgens mij is de lol er dan snel af en gaan ze elkaar wel weer op hun eigen podia bestrijden.
Het punt is dat ze door hun eigen podia gedonderd zijn (lees: zich zo hebben misdragen dat ze permanent geband zijn en hun chat is afgesloten). Aangezien zelfreflectie hen vreemd is, wijzen ze nu met beschuldigende vingers naar een aantal mensen uit het Opa-topic en hebben ze zich tot doel gesteld dat dat dan ook maar ten gronde gericht moet worden. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 15:42:33 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121638238
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ze vinden altijd wel weer wat. Vorige week vond een kloontje het nodig om iedereen in het topic met PM's te bestoken met een relverhaal over iemand die hier godbetert zelf niet eens post, inclusief de initialen van deze persoon. Dit alles in de hoop dat iemand van de FOK!-incrowd zo "lollig" zou zijn om die shit op het forum te plempen. Nou, ze werden niet teleurgesteld :').
Als een FOK!user waar dan ook privéshit post staat daar overal op FOK! gewoon een ban op.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 15:46:07 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121638383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat blijft natuurlijk de enige oplossing in dezen.

Volgens mij is de lol er dan snel af en gaan ze elkaar wel weer op hun eigen podia bestrijden.
Wáár heb ik de garantie dat het idd over een FOK!user gaat :?
Hier: FOK!meet:
Het is een hoax :') Geen FOK!meet iig.
Wie zegt me niet dat dat andere yt filmpje ook niet iets onbenulligs is?

Laat degeen waar het zgn over gaat eens moeite doen het te laten verwijderen?
http://www.youtube.com/t/contact_us
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 15:46:40 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121638404
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
Het moet en zal een rel worden, hč?
Stuur anders nog een foto door ...
Er wordt hier meer getrokken aan een dood paard ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121638776
Ze, ze en ze hebben het gedaan.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:57:09 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121638831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:

Er wordt hier meer getrokken aan een dood paard ;)
Dat krampachtig moet worden gereanimeerd. En hypocriet ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:59:00 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_121638895
Al die geheimtaal, ik ben gvd blond, jah }:|
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:59:05 #53
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121638899
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
Wie zegt me niet dat dat andere yt filmpje ook niet iets onbenulligs is?
Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 16:32:38 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121640336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.
Dan laten we de boel niet meer op stelten zetten. Klaar is klara
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 16:33:29 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121640385
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Jian het volgende:
Al die geheimtaal, ik ben gvd blond, jah }:|
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:42:59 #56
241662 Jian
Well, well, well
pi_121640885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.
Ah, duidelijk :Y
pi_121671474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit, alsjeblieft zeg, het is een drama in een notendop.
Ik heb ondertussen wel een paar vragen
Waarom staat dat filmpje nog op YT
Hoe moeten wij in godsnaam weten wie erop staan
En waarom zitten wij met het gekut omdat iemand te beroerd is actie te ondernemen bij YT?
Beetje late reactie, ik las net pas bij.

Destijds toen de filmpjes op YT werden gezet (4 stuks) heb ik het geprobeerd om ze er af te krijgen maar kreeg steeds een melding dat iets niet goed was ingevuld.
Aangezien ze toch hier en daar steeds weer opdoken was de nieuwigheid er wel af, voor mij tenminste wel.

Ik ga ff in op wat Pb zegt, de volgende stappen zijn telefoonnummers en adressen waarschijnlijk (wat inmiddels al op een chat gebeurd is)
Omdat 'ze' nergens anders meer kunnen klooien hebben ze het nu verplaatst naar Fok! zoals de mods gemerkt hebben.
Het post heel gezellig mee in de SC, maar ondertussen :r
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:40:53 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121671561
En jij denkt dan dat FOK!kers die telefoonnummers gaan bellen, die adressen gaan bezoeken?
'We' halen onze schouders op om zoveel onzinnige sufheid, een mod haalt het weg en we leven weer gewoon verder.

Vervelend dat het op een chat gebeurt, maar dat staat los van FOK!. Hoe graag sommigen (...) dat ook anders willen zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121671653
quote:
11s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt dan dat FOK!kers die telefoonnummers gaan bellen, die adressen gaan bezoeken?
'We' halen onze schouders op om zoveel onzinnige sufheid, een mod haalt het weg en we leven weer gewoon verder.

Vervelend dat het op een chat gebeurt, maar dat staat los van FOK!. Hoe graag sommigen (...) dat ook anders willen zien.
Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.

Ik haalde de chat ff aan omdat het daar begon en zich verplaatst naar Fok! dus, zo bedoelde ik het.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:46:33 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121671740
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.

Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121672639
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.

Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.
Kan er verder niet over oordelen wat er in die mails heeft gestaan maar voor zover ik Fok! ken wordt er niet zo snel en zomaar een topic gesloten.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:16:04 #62
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121674613
Het eerst de toegang beperken tot geregistreerde users en daarna tot twee keer toe afsluiten van een topic dat bijna tweeënhalf jaar loopt en over de honderd delen telt, doet bij mij toch het vage vermoeden rijzen dat de powers that be op FOK! de mening zijn toegedaan dat er op deze frase van 'Bill' wel wat valt af te dingen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:30:31 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121675074
Danny een beetje inschattende, denk ik eerder dat hij gewoon schijtziek wordt van dat geëmmer om next to nothing. En dan ben je bij hem in grote stappen snel thuis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:40:16 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121675374
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.

Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
Dit vooral.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121676483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.

Ik haalde de chat ff aan omdat het daar begon en zich verplaatst naar Fok! dus, zo bedoelde ik het.
^O^
Honesty is the best policy.
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 13:14:29 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121676558
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Danny een beetje inschattende, denk ik eerder dat hij gewoon schijtziek wordt van dat geëmmer om next to nothing. En dan ben je bij hem in grote stappen snel thuis.
Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.
quote:
Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.
Kan er verder niet over oordelen wat er in die mails heeft gestaan maar voor zover ik Fok! ken wordt er niet zo snel en zomaar een topic gesloten.
Dat denk je dan verkeerd

quote:
Ik ga ff in op wat Pb zegt, de volgende stappen zijn telefoonnummers en adressen waarschijnlijk (wat inmiddels al op een chat gebeurd is)
Omdat 'ze' nergens anders meer kunnen klooien hebben ze het nu verplaatst naar Fok! zoals de mods gemerkt hebben.
Het post heel gezellig mee in de SC, maar ondertussen
Het interesseert me geen ene moer wat elders gaande is, dat elders is niet FOK!, pas als het op FOK! staat kunnen we iets doen.
En nu moet ik zeker gaan raden wie 'het'is zeker en even zo vrolijk deel jíj nu weer een sneer uit.
quote:
Het eerst de toegang beperken tot geregistreerde users en daarna tot twee keer toe afsluiten van een topic dat bijna tweeënhalf jaar loopt en over de honderd delen telt, doet bij mij toch het vage vermoeden rijzen dat de powers that be op FOK! de mening zijn toegedaan dat er op deze frase van 'Bill' wel wat valt af te dingen.
We gingen er van uit dat hier volwassenen zaten, niet lui die een hele dag niets anders te doen hebben als vage dm's en pm's sturen, het aan ons overlaten een of andere brij uit te zoeken, waar de een dit zegt de ander dat en dan moet je ook nog half internet gaan afspeuren :D

Nee, klaar.

Als je je druk maakt om een YT filmpje, neem je contact op met Youtube en laat het eraf halen, als het moet 987987x ja. Tegen internetpesten, zo kan dit blijven plaatsen van het filmpje worden beschouwd, kun je tegenwoordig mee naar de politie om aangifte te doen. Zo simpel is het.
Ik ga ook niet de hele sc afspeuren welk liedje er als sneer neergezet is, en nog meer van die cryptische zooi.

Als er iets wegmoet aan persoonsgevens, zet je hier een linkje naar de betreffende posts neer.
Users bestempelen met 'het' vind ik net zo goed trollen en ga ik strenger op letten en actie op ondernemen. Noem man en paard, klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 17-01-2013 13:22:01 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 13:16:52 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121676639
Kortom:
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.

Meer is het niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:19:31 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121676756
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:

Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.

Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:11 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121676786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
Kortom:
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.

Meer is het niet.
Soms wil ik je wel doodknuffelen. Sneerloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121678005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:

Users bestempelen met 'het' vind ik net zo goed trollen en ga ik strenger op letten en actie op ondernemen. Noem man en paard, klaar.
het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.
Nu ga ik lekker met de doggies naar buiten :W
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:54:02 #71
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121680001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Margo37 het volgende:

[..]

het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.
Nu ga ik lekker met de doggies naar buiten :W
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:12:04 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_121680692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk :Y
:')
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:13:37 #73
241662 Jian
Well, well, well
pi_121680736
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
Heb ik ook gekregen, dat soort info, in m'n mailbox, ik heb het maar zo gelaten :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:14:53 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121680794
Ik heb vriendelijk gezegd dat ik geen interesse in die info heb. Geen last meer van gehad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121681332
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
PB had het ooit over een Parnassia chat maar vergat te melden dat er een Oost en een Westvleugel bestond.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121681834
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef pullup het volgende:

[..]

PB had het ooit over een Parnassia chat maar vergat te melden dat er een Oost en een Westvleugel bestond.
Volgens mij was er ook nog wel een Noord en een Zuid :D Maar die chat wordt nu niet meer gebruikt.
Alles is dood bij mijn weten :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121681940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Volgens mij was er ook nog wel een Noord en een Zuid :D Maar die chat wordt nu niet meer gebruikt.
Alles is dood bij mijn weten :)
:o
pi_121681988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:o
Nou ja die chats dan, zal het ff corrigeren bij deze :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:51:04 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121682304
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Lavenderr het volgende:

:o
Dat is weer eens wat anders dan 'Alles is weg!'.
Maar dan nog: zo niet boeiend, dat chatgedoe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121682364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Volgens mij was er ook nog wel een Noord en een Zuid :D Maar die chat wordt nu niet meer gebruikt.
Alles is dood bij mijn weten :)
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121682513
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is weer eens wat anders dan 'Alles is weg!'.

Omdat het niet weg is :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 16:12:33 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121683280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk :Y
Maar dat doe je niet, je móet er iets van zeggen hč :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 16:12:49 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121683291
En hier een beetje gaan zitten slowchatten }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:14:34 #84
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121683367
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar dat doe je niet, je móet er iets van zeggen hč :')
:N
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 16:19:54 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121683590
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 16:51:23 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121684946
quote:
Juist. De kijkcijfers voor dit nog maar kort lopende topic zijn wel weer hoog genoeg. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_121688580
[quote]0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Margo37 het volgende:

[..]

[ Bericht 56% gewijzigd door Lavenderr op 17-01-2013 18:43:03 ]
pi_121688631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef KIPzonderKOT het volgende:

[..]



-edit-
:')

[ Bericht 28% gewijzigd door Lavenderr op 17-01-2013 18:43:37 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:42:07 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121688683
De ingekapselde ironie is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121689501
Wat stond daar? :o Ik ben het alweer vergeten :')

''true story''
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:40:40 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_121691428
Ik mis gvd altijd alles }:|
pi_121691453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Jian het volgende:
Ik mis gvd altijd alles }:|
Same }:|
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 19:53:10 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121692111
Aagjes
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121692435
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef yvonne het volgende:
Aagjes
Ik wil het weten, ter lering ende vermaeck. :7
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:03:51 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_121692666
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik wil het weten, ter lering ende vermaeck. :7
Voor mij is het ten behoeve van studiedoeleinden, meer niet hoor :{w
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:59:03 #96
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121696004
Zouden we het voortaan niet gewoon negeren?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:45:58 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_121698657
quote:
5s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zouden we het voortaan niet gewoon negeren?
mootie begon :@
pi_121698939
quote:
5s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zouden we het voortaan niet gewoon negeren?
Moeten we Yvonne ook negeren? :@
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 22:35:21 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121701862
quote:
5s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zouden we het voortaan niet gewoon negeren?
Juist. ^O^

(Maar lastig is dat wel natuurlijk, en dat meen ik echt. Een forum is immers gemáákt om op posts te reageren, (juist) ook als ze van een semi-analfabeet remspoor komen.
Zie, nu doe ik het zelf ook, eigenlijk. :@
Maar dat moet dus niet! }:| )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_121702060
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Juist. ^O^

(Maar lastig is dat wel natuurlijk, en dat meen ik echt. Een forum is immers gemáákt om op posts te reageren, (juist) ook als ze van een semi-analfabeet remspoor komen.
Zie, nu doe ik het zelf ook, eigenlijk. :@
Maar dat moet dus niet! }:| )
Psies, en vanavond in SC beginnen er meerdere over een ander forum en ik reageer daarop en moet vervolgens maar weggaan :{w
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 22:45:43 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121702484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Psies, en vanavond in SC beginnen er meerdere over een ander forum en ik reageer daar op en moet vervolgens maar weggaan :{w
Ik had het over nieuwe users zonder posthistorie die hier komen vuilbekken.
Dat jij hier in FB toch nog even komt zeuren over zo'n kleine terechtwijzing eerder op de avond, da's nou precies waar we een beetje moe van worden. Dat "onrecht" dat mensen zich zo snel voelen aangedaan en dat dan ook meezeulen en er later nog weer over beginnen. Begh. Op die manier ontstaan dus vetes die drie jaar later nog op een ander forum worden uitgevochten. :{w
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')