The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus isOp woensdag 16 januari 2013 14:36 schreef kukelesoantje het volgende:
Oow hier is hij! Rinus was alvast naar het nieuwe topic gegaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
SPOILER![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra smartieOp woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?SPOILERThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Hmz...Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?SPOILER crisismod![]()
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+ Team Ashley. Snap je?Op woensdag 16 januari 2013 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra AdminOn(t)deugendUilen ftw![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. 's Ochtens 14 en 's middags 14.Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook![]()
Maar fijne vakantie als ik je niet meer zie.![]()
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif ModeratorNooit gedacht dat ik uilen zo eng zou vindenOp woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef yvonne het volgende:
Uilen ftw![]()
Hmz...Shit... jij hebt het doorOp woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef Coos het volgende:
[..]
's Ochtens 14 en 's middags 14.![]()
Maar fijne vakantie als ik je niet meer zie.
Morgennacht zijn jullie van me af! Nog even volhouden dus Feyenoord mijn cluppie!!!Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Shit... jij hebt het door
Morgennacht zijn jullie van me af! Nog even volhouden dusTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hmz...Een weekOp woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?![]()
Feyenoord mijn cluppie!!!Geniet er maar van, en ook van het mooie weerOp woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Een week![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hmz...Dank je, dat zullen we zeker doenOp woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geniet er maar van, en ook van het mooie weer![]()
![]()
Als we daar kunnen inloggen plempen we af en toe wel een fotootje neer![]()
ModeratorLekker ook niet te warm!!Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook
Geniet ervan!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P Hmz...Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voorOp woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ook niet te warm!!
Geniet ervan!!! ModeratorDan haal je je slaap maar in in het vliegtuigOp woensdag 16 januari 2013 15:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voor
Heb je niet iets om rustig van te worden voor je naar bed ga?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P AdminOn(t)deugendEn doe es lief?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik, stem er even op ajb?Nadat u de site van uw keuze, uw eventuele argumentatie voor de betreffende site en uw e-mailadres hebt ingevuld op het stemformulier, klikt u vervolgens op ‘stem op deze website’.Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmen
Nagenoeg tegelijkertijd ontvangt u in uw mailbox, van het opgegeven e-mailadres, een bevestigingsverzoek van de Geschiedenis Online Prijs. U dient vervolgens de meegestuurde link aan te klikken.
Pas als u uw stem bevestigd heeft, wordt uw stem meegeteld voor de Geschiedenis Online Publieksprijs.![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus is![]()
We? ik heb niet gezegd dat ik het daar mee eens ben.
Er is maar een zanger Rinus.![]()
ModeratorHet is anders heel simpel.Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik, stem er even op ajb?
[..]
Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmen
Zit nu te wachten of de site in de prijzen gevallen is![]()
En krijg een gratis tijdschrift![]()
Hmz...Nee in het vliegtuig wil ik foto's maken en een jointje heb ik ook nog wel hoorOp woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haal je je slaap maar in in het vliegtuig
Heb je niet iets om rustig van te worden voor je naar bed ga?Maar of dat helpt...

Op 

Op