Dat krampachtig moet worden gereanimeerd. En hypocriet ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
Er wordt hier meer getrokken aan een dood paard
Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
Wie zegt me niet dat dat andere yt filmpje ook niet iets onbenulligs is?
Dan laten we de boel niet meer op stelten zetten. Klaar is klaraquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.
Hullie doen stomquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Jian het volgende:
Al die geheimtaal, ik ben gvd blond, jah
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.
Beetje late reactie, ik las net pas bij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit, alsjeblieft zeg, het is een drama in een notendop.
Ik heb ondertussen wel een paar vragen
Waarom staat dat filmpje nog op YT
Hoe moeten wij in godsnaam weten wie erop staan
En waarom zitten wij met het gekut omdat iemand te beroerd is actie te ondernemen bij YT?
Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt dan dat FOK!kers die telefoonnummers gaan bellen, die adressen gaan bezoeken?
'We' halen onze schouders op om zoveel onzinnige sufheid, een mod haalt het weg en we leven weer gewoon verder.
Vervelend dat het op een chat gebeurt, maar dat staat los van FOK!. Hoe graag sommigen (...) dat ook anders willen zien.
Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.
Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
Dit vooral.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.
Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.
Ik haalde de chat ff aan omdat het daar begon en zich verplaatst naar Fok! dus, zo bedoelde ik het.
Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Danny een beetje inschattende, denk ik eerder dat hij gewoon schijtziek wordt van dat geëmmer om next to nothing. En dan ben je bij hem in grote stappen snel thuis.
Dat denk je dan verkeerdquote:Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.
Kan er verder niet over oordelen wat er in die mails heeft gestaan maar voor zover ik Fok! ken wordt er niet zo snel en zomaar een topic gesloten.
Het interesseert me geen ene moer wat elders gaande is, dat elders is niet FOK!, pas als het op FOK! staat kunnen we iets doen.quote:Ik ga ff in op wat Pb zegt, de volgende stappen zijn telefoonnummers en adressen waarschijnlijk (wat inmiddels al op een chat gebeurd is)
Omdat 'ze' nergens anders meer kunnen klooien hebben ze het nu verplaatst naar Fok! zoals de mods gemerkt hebben.
Het post heel gezellig mee in de SC, maar ondertussen
We gingen er van uit dat hier volwassenen zaten, niet lui die een hele dag niets anders te doen hebben als vage dm's en pm's sturen, het aan ons overlaten een of andere brij uit te zoeken, waar de een dit zegt de ander dat en dan moet je ook nog half internet gaan afspeurenquote:Het eerst de toegang beperken tot geregistreerde users en daarna tot twee keer toe afsluiten van een topic dat bijna tweeënhalf jaar loopt en over de honderd delen telt, doet bij mij toch het vage vermoeden rijzen dat de powers that be op FOK! de mening zijn toegedaan dat er op deze frase van 'Bill' wel wat valt af te dingen.
Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:
Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.
Soms wil ik je wel doodknuffelen. Sneerloos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
Kortom:
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.
Meer is het niet.
het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:
Users bestempelen met 'het' vind ik net zo goed trollen en ga ik strenger op letten en actie op ondernemen. Noem man en paard, klaar.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.
Nu ga ik lekker met de doggies naar buiten
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk
Heb ik ook gekregen, dat soort info, in m'n mailbox, ik heb het maar zo gelatenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
PB had het ooit over een Parnassia chat maar vergat te melden dat er een Oost en een Westvleugel bestond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |