abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:57:09 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121638831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:

Er wordt hier meer getrokken aan een dood paard ;)
Dat krampachtig moet worden gereanimeerd. En hypocriet ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:59:00 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_121638895
Al die geheimtaal, ik ben gvd blond, jah }:|
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:59:05 #53
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121638899
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
Wie zegt me niet dat dat andere yt filmpje ook niet iets onbenulligs is?
Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 16:32:38 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121640336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, maar zolang het maar de boel op stelten zet is het doel bereikt.
Dan laten we de boel niet meer op stelten zetten. Klaar is klara
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 16:33:29 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121640385
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:59 schreef Jian het volgende:
Al die geheimtaal, ik ben gvd blond, jah }:|
Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Wullie trappen er vanaf nu niet meer in.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 16 januari 2013 @ 16:42:59 #56
241662 Jian
Well, well, well
pi_121640885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hullie doen stom
Wullie trappen erin
Ah, duidelijk :Y
pi_121671474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit, alsjeblieft zeg, het is een drama in een notendop.
Ik heb ondertussen wel een paar vragen
Waarom staat dat filmpje nog op YT
Hoe moeten wij in godsnaam weten wie erop staan
En waarom zitten wij met het gekut omdat iemand te beroerd is actie te ondernemen bij YT?
Beetje late reactie, ik las net pas bij.

Destijds toen de filmpjes op YT werden gezet (4 stuks) heb ik het geprobeerd om ze er af te krijgen maar kreeg steeds een melding dat iets niet goed was ingevuld.
Aangezien ze toch hier en daar steeds weer opdoken was de nieuwigheid er wel af, voor mij tenminste wel.

Ik ga ff in op wat Pb zegt, de volgende stappen zijn telefoonnummers en adressen waarschijnlijk (wat inmiddels al op een chat gebeurd is)
Omdat 'ze' nergens anders meer kunnen klooien hebben ze het nu verplaatst naar Fok! zoals de mods gemerkt hebben.
Het post heel gezellig mee in de SC, maar ondertussen :r
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:40:53 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121671561
En jij denkt dan dat FOK!kers die telefoonnummers gaan bellen, die adressen gaan bezoeken?
'We' halen onze schouders op om zoveel onzinnige sufheid, een mod haalt het weg en we leven weer gewoon verder.

Vervelend dat het op een chat gebeurt, maar dat staat los van FOK!. Hoe graag sommigen (...) dat ook anders willen zien.
pi_121671653
quote:
11s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef Copycat het volgende:
En jij denkt dan dat FOK!kers die telefoonnummers gaan bellen, die adressen gaan bezoeken?
'We' halen onze schouders op om zoveel onzinnige sufheid, een mod haalt het weg en we leven weer gewoon verder.

Vervelend dat het op een chat gebeurt, maar dat staat los van FOK!. Hoe graag sommigen (...) dat ook anders willen zien.
Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.

Ik haalde de chat ff aan omdat het daar begon en zich verplaatst naar Fok! dus, zo bedoelde ik het.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:46:33 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121671740
Ik denk dat er vooral wordt gelachen om de onzinnigheid van al dat 'gedoe'.

Much ado about nothing, de Bard van Avon zei het perfect.
pi_121672639
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:

Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.
Kan er verder niet over oordelen wat er in die mails heeft gestaan maar voor zover ik Fok! ken wordt er niet zo snel en zomaar een topic gesloten.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:16:04 #62
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121674613
Het eerst de toegang beperken tot geregistreerde users en daarna tot twee keer toe afsluiten van een topic dat bijna tweeënhalf jaar loopt en over de honderd delen telt, doet bij mij toch het vage vermoeden rijzen dat de powers that be op FOK! de mening zijn toegedaan dat er op deze frase van 'Bill' wel wat valt af te dingen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:30:31 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121675074
Danny een beetje inschattende, denk ik eerder dat hij gewoon schijtziek wordt van dat geëmmer om next to nothing. En dan ben je bij hem in grote stappen snel thuis.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:40:16 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121675374
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:

Dit vooral.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121676483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat FOk!kers die gaan bellen, het gaat om het principe, er werd hier toch wel smakelijk om gelachen en geqoute door een paar, puur leedvermaak van degene die weten hoe de vork in de steel zit.

Ik haalde de chat ff aan omdat het daar begon en zich verplaatst naar Fok! dus, zo bedoelde ik het.
^O^
Honesty is the best policy.
  Admin donderdag 17 januari 2013 @ 13:14:29 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121676558
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Danny een beetje inschattende, denk ik eerder dat hij gewoon schijtziek wordt van dat geëmmer om next to nothing. En dan ben je bij hem in grote stappen snel thuis.
Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.
quote:
Het punt is denk ik dat er een topic is gesloten door gezeik, ff mailen naar Danny en hoppa.
Kan er verder niet over oordelen wat er in die mails heeft gestaan maar voor zover ik Fok! ken wordt er niet zo snel en zomaar een topic gesloten.
Dat denk je dan verkeerd

quote:
Ik ga ff in op wat Pb zegt, de volgende stappen zijn telefoonnummers en adressen waarschijnlijk (wat inmiddels al op een chat gebeurd is)
Omdat 'ze' nergens anders meer kunnen klooien hebben ze het nu verplaatst naar Fok! zoals de mods gemerkt hebben.
Het post heel gezellig mee in de SC, maar ondertussen
Het interesseert me geen ene moer wat elders gaande is, dat elders is niet FOK!, pas als het op FOK! staat kunnen we iets doen.
En nu moet ik zeker gaan raden wie 'het'is zeker en even zo vrolijk deel jíj nu weer een sneer uit.
quote:
Het eerst de toegang beperken tot geregistreerde users en daarna tot twee keer toe afsluiten van een topic dat bijna tweeënhalf jaar loopt en over de honderd delen telt, doet bij mij toch het vage vermoeden rijzen dat de powers that be op FOK! de mening zijn toegedaan dat er op deze frase van 'Bill' wel wat valt af te dingen.
We gingen er van uit dat hier volwassenen zaten, niet lui die een hele dag niets anders te doen hebben als vage dm's en pm's sturen, het aan ons overlaten een of andere brij uit te zoeken, waar de een dit zegt de ander dat en dan moet je ook nog half internet gaan afspeuren :D

Nee, klaar.

Als je je druk maakt om een YT filmpje, neem je contact op met Youtube en laat het eraf halen, als het moet 987987x ja. Tegen internetpesten, zo kan dit blijven plaatsen van het filmpje worden beschouwd, kun je tegenwoordig mee naar de politie om aangifte te doen. Zo simpel is het.
Ik ga ook niet de hele sc afspeuren welk liedje er als sneer neergezet is, en nog meer van die cryptische zooi.

Als er iets wegmoet aan persoonsgevens, zet je hier een linkje naar de betreffende posts neer.
Users bestempelen met 'het' vind ik net zo goed trollen en ga ik strenger op letten en actie op ondernemen. Noem man en paard, klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 17-01-2013 13:22:01 ]

Admin donderdag 17 januari 2013 @ 13:16:52 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121676639
Kortom:
Hullie doen stom
Wullie trappen erin

Meer is het niet.

donderdag 17 januari 2013 @ 13:19:31 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121676756
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:

Ze waren ook van een bedroevend 'niveau' en hij kreeg ze eerder onder ogen, had ik ze eerder gelezen had ik de hele zooi ook dicht gegooid. Want: hoop gedoe om niks. Mails, dm's allemaal met uiterst vage zooi, die doet dat en die doet daar en daar wat. Ja dag. We leiden, of proberen dat, FOK! een beetje in goede banen en we runnen geen detective bureau.

Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Nu wil ik niet claimen wél een leven te hebben, maar damn.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:11 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121676786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
Kortom:
Hullie doen stom
Wullie trappen erin

Meer is het niet.
Soms wil ik je wel doodknuffelen. Sneerloos.
pi_121678005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:14 schreef yvonne het volgende:

Users bestempelen met 'het' vind ik net zo goed trollen en ga ik strenger op letten en actie op ondernemen. Noem man en paard, klaar.
het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.
Nu ga ik lekker met de doggies naar buiten :W
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:54:02 #71
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121680001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Margo37 het volgende:

[..]

het, sommige, een paar, andere, zij wordt zo vaak gebruikt maar goed, ik vind het prima zoals ik al zei en heb er vrede mee, de aangifte is allang gedaan.
Nu ga ik lekker met de doggies naar buiten :W
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:12:04 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_121680692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk :Y
:')
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:13:37 #73
241662 Jian
Well, well, well
pi_121680736
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan het zo invullen. Heb ook wel eens ongevraagd een dm gekregen met allerlei zo niet boeiende, cryptische 'inside-info'. Die is eigenlijk die en die deed daar vijf jaar geleden zo! Alsof dat iemand buiten dat welhaast incestueuze chatkringetje ook maar iets interesseert.
Heb ik ook gekregen, dat soort info, in m'n mailbox, ik heb het maar zo gelaten :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:14:53 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121680794
Ik heb vriendelijk gezegd dat ik geen interesse in die info heb. Geen last meer van gehad.
pi_121681332
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

PB had het ooit over een Parnassia chat maar vergat te melden dat er een Oost en een Westvleugel bestond.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')