Omdat het niet weg isquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan 'Alles is weg!'.
Maar dat doe je niet, je móet er iets van zeggen hèquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik denk er alleen het mijne van.
Wel zo makkelijk
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet, je móet er iets van zeggen hè
Juist. De kijkcijfers voor dit nog maar kort lopende topic zijn wel weer hoog genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
RLS / [RLS SC#1421] Met uilen en dalende fietsjes
Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Margo37 het volgende:
Voor mij is het ten behoeve van studiedoeleinden, meer niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil het weten, ter lering ende vermaeck.
mootie begonquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zouden we het voortaan niet gewoon negeren?
Moeten we Yvonne ook negeren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Juist.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Psies, en vanavond in SC beginnen er meerdere over een ander forum en ik reageer daarop en moet vervolgens maar weggaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist.![]()
(Maar lastig is dat wel natuurlijk, en dat meen ik echt. Een forum is immers gemáákt om op posts te reageren, (juist) ook als ze van een semi-analfabeet remspoor komen.
Zie, nu doe ik het zelf ook, eigenlijk.![]()
Maar dat moet dus niet!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |