SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
mensen die nu nog 80 willen rijden omdat dat kan.. levensgevaarlijk..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die 40 gaan rijden op een 80 km weg, levensgevaarlijk, blijf dan lekker thuis man.
4x4 ftw.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die nu nog 80 willen rijden omdat dat kan.. levensgevaarlijk..
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof dat een heilige graal is met dit weer
Vandaag viel er bijna zo'n kut auto uit bij het stoplicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.
ikke nie snapquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vandaag viel er bijna zo'n kut auto uit bij het stoplicht.
zag ook wel een paar mooie slipmanoeuvres van andere mensen; mijn bakkie hield zich aardig stand.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.
Hij reed zo, En toen opeens sloeg die af hihihiihi hij glijde nog lekker door xD:$@3421quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ikke nie snap
[..]
zag ook wel een paar mooie slipmanoeuvres van andere mensen; mijn bakkie hield zich aardig stand.
anna marie reitsma die rtl crime kijkt en met haar 'levenservaring' even wil laten weten dat ze alles wel even gaat verbeteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat een hollander is?
die is niet van mij, die was nog van de vorigequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
ey shaderon hoezo's in de ogen van de TC?
Ja maar dan is ze nog geen hollander? Als je hollander bent kom je uit noord of zuid holland. Je bent een Nederlander.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
anna marie reitsma die rtl crime kijkt en met haar 'levenservaring' even wil laten weten dat ze alles wel even gaat verbeteren.
Dat klopt. Maar hollander klinkt meer als oud iemand, tokkiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar dan is ze nog geen hollander? Als je hollander bent kom je uit noord of zuid holland. Je bent een Nederlander.
dat wist iedereen denk ik alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
moeten sommige in dit topic eens kijken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef drumstickNL het volgende:
KLB / "sneeuwbanden hoeft nog lang niet"
Volgens mij snapt echt niet 1 iemand in dat topic überhaupt wat een winterband doet en isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef drumstickNL het volgende:
KLB / "sneeuwbanden hoeft nog lang niet"
Kom vechten dan met je lelijke bakkes, ik ram een koala in je reet om je vervolgens aan een groep kangoeroes te doneren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hollander klinkt meer als oud iemand, tokkie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ga maar naar Australië.
ZIE MIJN PI, GOEIE GRAP VOOR WIE HEM SNAPT XD
down under?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ga maar naar Australië.
ZIE MIJN PI, GOEIE GRAP VOOR WIE HEM SNAPT XD
Vanwaar die agressiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Kom vechten dan met je lelijke bakkes, ik ram een koala in je reet om je vervolgens aan een groep kangoeroes te doneren.
reddit.quote:
Ik heb je niet verwijdert droplulquote:
Hoezo zou je dat doen? D;quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou je ook hebben verwijderd, maar ik heb je niet op skype
quote:
Heb jij geen goede internet security dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef Ame_thyst het volgende:
heb geen eens java op mijn pc staan, niet te vertrouwen die troep op het moment met al die exploits
Geen zin om de snelheid van mijn pc te slopen met een of ander internet security pakket. Heb daar nooit zo het nut van gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Antivirus is wat anders als een internet security pakket.
Er zijn legio's bedrijven die gewoon java gebruiken.Heb jij zulke staatgeheimen op je pc'tje dat je het niet aandurft? Maar goed. Je moet het zelf weten. Beetje placebo effect als je het mij vraagt.
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geen zin om de snelheid van mijn pc te slopen met een of ander internet security pakket. Heb daar nooit zo het nut van gezien.
Heeft niets met durven te maken. Als ik lees dat java op het moment heel makkelijk te misbruiken is en ik gebruik java toch niet gooi ik het eraf. Zullen vast wel meer gaten in andere programma's op mijn pc zitten daar gaat het mij niet zo om.
http://www.av-comparatives.org/images/docs/avc_per_201210_en.pdfquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.
Esetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.
Had m gezien jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Iets voor jou flod?
http://www.vkmag.com/maga(...)ain_in_his_basement/
Eensch,. Eerst keek ik zijn filmpjes altijd maar nu is de lol er een beetje van af.quote:
Omdat zijn manager vermoord is of over het algemeen?quote:
wat een ...quote:
quote:What country do most dutch people live in? I seriously have no idea just like I have no idea about where Jews lived in before they fled to America. The Chinese. Most are in China. But the number of the chinese living abroad is still significant.
had ge moeten leren zemmel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef shaderon het volgende:
tyfus leraren die tyfus toetsen maken![]()
Heb net ook een toets gehad. GODVERDOMME EEN 9,5 JONGE VET MOOIquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef shaderon het volgende:
tyfus leraren die tyfus toetsen maken![]()
Ja voor natuurkunde een 8,8. scheikunde was echt kk triestquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb net ook een toets gehad. GODVERDOMME EEN 9,5 JONGE VET MOOI
Ja ik snap het goed. op de toets krijg je dingen die je nog nooit hebt gezien. iedereen heeft hem verneuktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
had ge moeten leren zemmel!
ga met je gas brandertje de wissels ontdooien danquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:11 schreef drumstickNL het volgende:
wil eens met de trein gaan: zijn de wissels bevroren. negerbende
Shaderonquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:23 schreef MineraalWater het volgende:
inb4 iemand die zegt dat dat al in de treinen zit.
dat ligt er al.. alleen is 20cm sneeuw wel wat veel voor een miniscule verwarming om dat weg te krijgen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:22 schreef shaderon het volgende:
Nieuwe uitvinding, rails met ingebouwde verwarming.
de NS koopt dan ook niks voor spoor...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:23 schreef drumstickNL het volgende:
Die bestaan wel echter heeft de NS geen zin om die te kopen.
Heb in frustratie maar even een bak koffie gezet.
In rusland gaan ze anders dwars door de sneeuw heen en kan het welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Shaderon
Natuurlijk hebben wissels verwarming in Nederland, alleen die gaan wel eens stuk. Ja treinen kunnen prima zelf (met lasers en een soort gel) de rails ijs vrij houden maar dat is het probleem niet. De wissels zijn het probleem. Zeker als het aan de grond -20 is wordt het knap lastig om die dingen in beweging te houden. Als je dan bedenkt dat er bij Utrecht alleen al een paar honderd wissels liggen... go figure
en waar hebben die precies een wissel liggen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
In rusland gaan ze anders dwars door de sneeuw heen en kan het wel
vast wel ergens.. toch..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
en waar hebben die precies een wissel liggen?
1 trein per dag is inderdaad te vergelijken met 6 per uurquote:
njet maarja er is een probleem, dan los je dat op, ohja NS..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
1 trein per dag is inderdaad te vergelijken met 6 per uur
Steek een vinger in je kont als je niet weet waar je over praat a zemmelquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
njet maarja er is een probleem, dan los je dat op, ohja NS..
Stap in je auto, rij naar de MediaMarkt en pak gewoon wat. Problem solved.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
ik moet met spoed (lees: vandaag) opzoek naar 6, niet te dure, toetsenborden.. (wil 1 soort hebben, niet allerlei verschillende)
wat kunnen jullie aanraden voor zakelijk gebruik?
ik zit aan een goedkoper logitech bordje te denken
njet. kun jij beter zeggen wat het wel is zodat er nog wat de leren valt. zemmeelquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Steek een vinger in je kont als je niet weet waar je over praat a zemmel
om een half jaar later te horen dat ze het half doen zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Stap in je auto, rij naar de MediaMarkt en pak gewoon wat. Problem solved.
Idd logitechquote:[img]http://i.fokzbordje t/p/1s.gif[/img] Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
ik moet met spoed (lees: vandaag) opzoek naar 6, niet te dure, toetsenborden.. (wil 1 soort hebben, niet allerlei verschillende)
wat kunnen jullie aanraden voor zakelijk gebruik?
ik zit aan een goedkoper logitech bordje te denken
HAHAHA LEKKER VOOR DIE KUT SCHAATSERS!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:
wonen er toch een kankerleiers in dit land
http://www.nufoto.nl/foto(...)pekela-vernield.html
Tijd voor lijfstraffen, lekker aftuigen met sneeuwruimers die figuren
Dell pakken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
om een half jaar later te horen dat ze het half doen zeker?
dat naar mediamarkt gaan was ik al van plan, omdat dat zowat de enige keus is die ik heb hier (en die met enige zekerheid ook nog 6 dezelfde heeft liggen)
Wist nog wel een enorm fijne voor een goede prijs ook maar die verkopen ze niet meer; was zilver met zwarte toetsen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Logitech kopen mschol. Geven ook goede garantie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef TJV het volgende:
Stomme borderliners ook altijd
R&P / Mijn vriend begrijpt niet wat ik nodig heb
post danquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Sekstape Twents tienermeisje in omloop
hier geen link van hebben
Rotterdam?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
10 internets voor degene die de grap ziet
http://www.nufoto.nl/foto(...)poorwegovergang.html
Nee, 5 voor half 10.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Flodder450 het volgende:
Zo de tering hey ist alweer half 10?
Harharquote:
Of flod kan niet tekenen. Ik ook niet goed trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is een hoop documentatie dan.
bazenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-overvallers.dhtml
Ontwerp een netwerk in Visio volgens onderstaande specificaties. Hou in ieder geval rekening met de volgende zaken:quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Of flod kan niet tekenen. Ik ook niet goed trouwens
Haha met je rubber domes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef mschol het volgende:
binnen het budget en met de magere keuze ben ik gegaan voor de K200, dat was de enige die ook nog 6x beschikbaar was
De K120 heb ik overwogen, dat was nog meer nononsense (geen multimedia dingen), maar ze hadden er maar 4
Jammer dat de zwaardere toetsenborden zo naar 50-60 euro gaan als je ze snel nodig hebt...
vroeger hadden de winkels tenminste nog keuze
dat was zowiezo geen optie omdat ik ze gister moest hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:34 schreef MineraalWater het volgende:
Nee maar even serieus. Als die voor 8 uur typen worden gebruikt dan had ik toch voor dell gekozen.
klopt, maar zo zitten ze niet in elkaar, en kennelijk waren ze gisteren de toetsenborden helemaal zat (ergens wel begrijpelijk, vrijwel alle toetsenborden misten 1 of 2 van die steuntjes, en het merendeel deed beroerd met typen.. (spatie die het niet deed en dat soort ongein)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef MineraalWater het volgende:
Nee dat snap ik. Maar stel je zou er meer nodig hebben lijkt het mij handig als je dat ruim een paar weken van te voren weet.
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftwquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ontwerp een netwerk in Visio volgens onderstaande specificaties. Hou in ieder geval rekening met de volgende zaken:
•Geef aan welke apparaat welke taak heeft (bijv. DNS, DHCP, Default Gateway);
•Geef per apparaat aan welke IP instellingen (volledig) worden gebruikt;
•Alle gebruikers mogen onbeperkt gebruik maken van het internet;
Motiveer je keuze,zet dit in een tekstvak bij je tekening.
Het netwerk kent de volgende onderdelen:
•1 Windows server;
•1 Linux (web)server;
•4 cliënts;
•1 router;
•eventueel 1 of meerdere switches.
[ afbeelding ]
ADquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftw
ICt beheer jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftw
Echt goed koop je niet voor 100 euro.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg weet iemand een goed surround sound setje (Zeg maar 5.1) voor ongeveer 100 euro? Wordt vooral gebruikt voor series en films.
Neuj dat weet ik,.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Echt goed koop je niet voor 100 euro.
Je moet eens kijken naar een a/v receiver met luidsprekers.
prima. Kijk jij lekker Tron en LoTR op je 2.0 of 2.1. Kijk ik wel de DTS-HD track op surround 7.1/5.1. Als je zoiets roept met je het wel kunnen onderbouwen. Het is overigens waar dat voor 100 euro je dan toch beter een 2.1 setje kan kopen.quote:
http://www.logitech.com/en-us/product/speaker-system-Z906?crid=47quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
prima. Kijk jij lekker Tron en LoTR op je 2.0 of 2.1. Kijk ik wel de DTS-HD track op surround 7.1/5.1. Als je zoiets roept met je het wel kunnen onderbouwen. Het is overigens waar dat voor 100 euro je dan toch beter een 2.1 setje kan kopen.
yep. Ging meer over de films die ik noemde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
En DTS-HD is een compressie techniek, zegt niets over of iets goed is of slecht
Nee ff zitten lezen, begrijp eruit dat het een nieuw compressie systeem is zodat er in post of nog later in de bioscoop zelf de geluidservaring verbeterd kan worden. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
yep. Ging meer over de films die ik noemde.
Dat dolby atmos. Heb jij dat al eens gehoord?
Gewoon voor je in de straat?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef TJV het volgende:
Bohh nu die schotse hooglanders nog. Bazenkoeien zijn dat.
Ja kan tochquote:
kan-ker.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 sharderon met "ER ZIJN WEL BOMMEN IN SYDNEY"
hoop dat er wel bommen zijn ja. heel die stad kapotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 sharderon met "ER ZIJN WEL BOMMEN IN AMSTERDAM"
Het ergste is dat daar mensen in zitten waarbij ik op school en zelfs in de klas mee heb gezetenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Het ergste is dat daar mensen in zitten waarbij ik op school en zelfs in de klas mee heb gezeten
sloop m! Al zn topics kaputmachen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij heb ik CapnIzzy boosgemaakt in KLB, hij zoekt mijn oude posts op om te haten. ik had kritiek op zijn topic en 5 minuten later wordt er met_________! gereageerd op een post van VIER MAANDEN OUD
Hoe moeilijk is het om een echte opleiding te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het om aan 20 niet-autischtische klasgenoten uit te leggen dat als de Server in je netwerk die je DNS, DHCP en je gateway regelt, IP 192.168.1.1 is, dat al je clients/servers die daarmee verbonden zijn dat adres OOK krijgen voor hun DNs,DHCP en gateway instellingen
Hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een echte opleiding te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef bobbernaut het volgende:
jouw dagbesteding.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wat, reddit!quote:
jij kwam hier niet meer zei jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef maurisioo het volgende:
laat maar doet weer. hij deed heel raar net
Holy shit, gelukkig had 'ie zn helm opSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Holy shit, gelukkig had 'ie zn helm op
bedankt man; top ditSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:06 schreef shaderon het volgende:
Heeft iemand dat filmpje dat whatsapp rondgaat al gezien? Een man is overreden door iets en zijn benen liggen eraf en je ziet hem verder kruipen
/r/wtf <3quote:
SPOILER: NSFW ranzig /r/wtf :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
aanraders buiten witcher en skyrim?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Fallout NV en 3 heb ik beide nooit uitgespeeld. Te grijs en grauw. NV was wel stuk leuker maar werd gewoon saaiIk wil bossen, elven en medieval troep in mijn rpg's
Oblivion, Morrowind (mits je die niet heb gedaan en in geval van Morrowind tegen de graphics kan), Sacred 1&2 al zijn die wel stuk minder. Verder zou ik het ook zo snel niet weten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
aanraders buiten witcher en skyrim?
ja al gedaan. Begin binnenkort maar eens opnieuw met skyrim.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oblivion, Morrowind (mits je die niet heb gedaan en in geval van Morrowind tegen de graphics kan), Sacred 1&2 al zijn die wel stuk minder. Verder zou ik het ook zo snel niet weten.
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, Kotor 1&2, al zijn dat SWspellen dus daar vind je geen medieval stuff
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.
Fable 3 heb ik gedaan idd, ging op zich wel. Mist natuurlijk de voorgaande delen waar deel 2 volgens mij niet eens op de PC verkrijgbaar wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.
Alleen dwight en die dikke maken het nog een beetje leuk. derest is een beetje idee loosquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik hem niet zo, hij werd op een gegeven moment echt te irritant.
Schaats mensen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ered-helikopter.html
Wordt tijd dat zulke mensen zelf de rekening betalen
er zit een kluis achter de balie op de grondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Fallout NV best grappig tot nu toe. Moet een vent helpen in een tankstation ofzo.
ja ik loop in een post bomb setting rond. Geen tijd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |