Nee, 5 voor half 10.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Flodder450 het volgende:
Zo de tering hey ist alweer half 10?
Harharquote:
Of flod kan niet tekenen. Ik ook niet goed trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is een hoop documentatie dan.
bazenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-overvallers.dhtml
Ontwerp een netwerk in Visio volgens onderstaande specificaties. Hou in ieder geval rekening met de volgende zaken:quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Of flod kan niet tekenen. Ik ook niet goed trouwens
Haha met je rubber domes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef mschol het volgende:
binnen het budget en met de magere keuze ben ik gegaan voor de K200, dat was de enige die ook nog 6x beschikbaar was
De K120 heb ik overwogen, dat was nog meer nononsense (geen multimedia dingen), maar ze hadden er maar 4
Jammer dat de zwaardere toetsenborden zo naar 50-60 euro gaan als je ze snel nodig hebt...
vroeger hadden de winkels tenminste nog keuze
dat was zowiezo geen optie omdat ik ze gister moest hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:34 schreef MineraalWater het volgende:
Nee maar even serieus. Als die voor 8 uur typen worden gebruikt dan had ik toch voor dell gekozen.
klopt, maar zo zitten ze niet in elkaar, en kennelijk waren ze gisteren de toetsenborden helemaal zat (ergens wel begrijpelijk, vrijwel alle toetsenborden misten 1 of 2 van die steuntjes, en het merendeel deed beroerd met typen.. (spatie die het niet deed en dat soort ongein)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef MineraalWater het volgende:
Nee dat snap ik. Maar stel je zou er meer nodig hebben lijkt het mij handig als je dat ruim een paar weken van te voren weet.
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftwquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ontwerp een netwerk in Visio volgens onderstaande specificaties. Hou in ieder geval rekening met de volgende zaken:
•Geef aan welke apparaat welke taak heeft (bijv. DNS, DHCP, Default Gateway);
•Geef per apparaat aan welke IP instellingen (volledig) worden gebruikt;
•Alle gebruikers mogen onbeperkt gebruik maken van het internet;
Motiveer je keuze,zet dit in een tekstvak bij je tekening.
Het netwerk kent de volgende onderdelen:
•1 Windows server;
•1 Linux (web)server;
•4 cliënts;
•1 router;
•eventueel 1 of meerdere switches.
[ afbeelding ]
ADquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftw
ICt beheer jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij doet ICT-Beheer ofniet? Mensen uit mijn klas doen het ook en zeuren allemaal over active directory of iets dergelijks. Applicatie Beheer ftw
Echt goed koop je niet voor 100 euro.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:16 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg weet iemand een goed surround sound setje (Zeg maar 5.1) voor ongeveer 100 euro? Wordt vooral gebruikt voor series en films.
Neuj dat weet ik,.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Echt goed koop je niet voor 100 euro.
Je moet eens kijken naar een a/v receiver met luidsprekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |