Gewoon je verdriet weg eten of jezelf snijden, hahaha xDquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Alissila het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel: Stel je voor dat ik weer een 'aanval' krijg en overhoop zit met mijn emoties, en het is geen tijd om naar de psychiater te gaan. Dan ben ik helemaal alleen. Nu kan ik naar mijn vriend!
Bestaat dat?! Dat zou ideaal zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan heb je hulplijnen waar je naartoe kan bellen en die je te woord staan en er voor gestudeerd hebben er mee om te gaan
Als je van hem houdt, laat je hem gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Alissila het volgende:
Wees er allemaal alsjeblieft niet klaar mee, ik toon toch juist initiatief om mijn relatie te redden en een goede vriendin te zijn voor mijn vriend? Ik wil het juist oplossen, en ik bedank jullie voor jullie meningen en adviezen. Ik ben alleen erg in de war
Nee, je wil horen dat we zeggen, ohhh maar met zoveel liefde komt het wel goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Alissila het volgende:
Wees er allemaal alsjeblieft niet klaar mee, ik toon toch juist initiatief om mijn relatie te redden en een goede vriendin te zijn voor mijn vriend? Ik wil het juist oplossen, en ik bedank jullie voor jullie meningen en adviezen. Ik ben alleen erg in de war
Zolang je je vriend 'nodig' blijft houden, gaat je relatie niet werken en zuig je hem leeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Alissila het volgende:
[..]
Bestaat dat?! Dat zou ideaal zijn!
Je bedoelt toch niet de kindertelefoon..?
Edit: Dat zou denk ik ook veel van de schouders van mijn vriend afhalen!
Ik 'gebruik' hem ook, maar ik hóu ook van hem! Dat sluit elkaar niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je van hem houdt, laat je hem gaan.
Want het is niet dat jij extreem veel van hem houdt, dat je hem als de ware ziet etc etc.
Jij GEBRUIKT hem om niet alleen te zijn, snap het dan
Oprotten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Alissila het volgende:
Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
Dus je gedraagt je als een secreet maar hebt niet door dat je je als een secreet gedraagt? Ik bedoel: ik ben soms ook wel eens een onredelijk secreet maar dan ben ik mij er van bewust dat ik het ben. Moeilijk, zeg. Nou ja, het beste is om je op jezelf te focussen en jezelf mooi te ontwikkelen zonder een kerel erbij; er komt wel weer een ander zodra je wat stabieler bent. En als je hem gelukkig wil zien moet je hem laten. Volgens mij is dit dodelijk vermoeiend voor hem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik als Borderliner heb heel veel persoonlijke problemen, maar dat betekend niet dat ik gewoon 'vals' ben. Ik bedoel het eigenlijk heel goed, ik hou van mijn vriend en ik wil hem gelukkig zien. Het breekt mijn hart als hij huilt. Ik weet het allemaal even niet meer : (
Nee, ik wil dat jullie begrijpen dat ik het wíl veranderen! Kijk naar de moeite die ik erin steek jullie daarvan te overtuigen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, je wil horen dat we zeggen, ohhh maar met zoveel liefde komt het wel goed.
Je gaat er geen ene fuck aan veranderen.
Stop met de relatie. Dat is het enige wat gaat werken. Hard maar waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Alissila het volgende:
'Zuig' ik hem leeg? Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
Wij zijn niet te manipuleren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Alissila het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat jullie begrijpen dat ik het wíl veranderen! Kijk naar de moeite die ik erin steek jullie daarvan te overtuigen...![]()
In een relatie hoor je 't beste uit elkaar te halen en niet elkaar gebruiken om zichzelf beter te voelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik 'gebruik' hem ook, maar ik hóu ook van hem! Dat sluit elkaar niet uit.![]()
Ik gebruik hem om mijn problemen op te lossen, of me te troosten, en daarom (maar ook omdat ik verliefd op hem ben geworden, en hij een geweldige man is) hou ik van hem! Hij zorgt voor mij! Maar of dat slecht is...
'Zuig' ik hem leeg? Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
Hou je echt van hem? Maak het dan uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Alissila het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat jullie begrijpen dat ik het wíl veranderen! Kijk naar de moeite die ik erin steek jullie daarvan te overtuigen...![]()
Mocht je over dat IKEA verhaal willen praten, je weet me te vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef TJV het volgende:
Ik heb medelijden met die vriend van je. Zit vast aan zo'n egoïstische borderliner. Nee, dan kun je beter elke zondag naar de IKEA moeten.
Ach, hij werkt hier zelf net zo hard aan mee. Waarschijnlijk kan hij simpelweg niet beter krijgen, anders was hij allang vertrokken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef TJV het volgende:
Ik heb medelijden met die vriend van je. Zit vast aan zo'n egoïstische borderliner. Nee, dan kun je beter elke zondag naar de IKEA moeten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je van hem houdt, laat je hem gaan.
Want het is niet dat jij extreem veel van hem houdt, dat je hem als de ware ziet etc etc.
Jij GEBRUIKT hem om niet alleen te zijn, snap het dan
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zolang je je vriend 'nodig' blijft houden, gaat je relatie niet werken en zuig je hem leeg.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oprotten.En weer bellen als je klaar bent met therapie. Als je jezelf kan gedragen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Ziba het volgende:
En als je hem gelukkig wil zien moet je hem laten. Volgens mij is dit dodelijk vermoeiend voor hem.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Stop met de relatie. Dat is het enige wat gaat werken. Hard maar waar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In een relatie hoor je 't beste uit elkaar te halen en niet elkaar gebruiken om zichzelf beter te voelen.
Ja, je zuigt hem leeg.
Hoe het stopt hebben meerdere mensen hier al gepost: laat hem gaan.
Volgens mij is het vrij duidelijk wat ons advies is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou je echt van hem? Maak het dan uit.
Geen zorgen, na die ene keer was het uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mocht je over dat IKEA verhaal willen praten, je weet me te vinden
Zeg gewoon eerlijk dat jij hem gebruikt om je niet eenzaam te voelen/te troosten/weetikveelwat en laat hem zijn conclusies trekken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef Alissila het volgende:
Ik denk er vaak over na om het uit te maken, maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen! Ik ben zijn eerste vriendin, zoals ik al zei. Ik wil hem niet 'alleen' laten en hem pijn doen!
Ik wil gelukkig zijn met hém! Hij moet ook gelukkig zijn, met of zonder mij!
Ik hem gesmst dat de koffie morgen op mij is, en dat we ergens een plekje gaan zoeken om te praten samen! Hoe bied ik mijn excuses aan voor de afgelopen maanden? Is er iets wat ik kán zeggen wat het iets minder erg maakt, of laat blijken dat ik zo graag wil dat hij gelukkig is?
Wát?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg gewoon eerlijk dat jij hem gebruikt om je niet eenzaam te voelen/te troosten/weetikveelwat en laat hem zijn conclusies trekken.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk wat ons advies is.
Je weet het stiekem wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |