abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121685739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen dat ik Borderliner heb, ik probeer juist met alle macht het op te lossen of er in ieder geval mee om te gaan!
Je bent gediagnostiseerd met Borderline. Dat maakt je een Borderliner.
Je 'hebt' geen Borderliner...
pi_121685751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Alissila het volgende:

[..]

In mijn hoofd heb ik hem nodig. Hoe moet ik zonder zijn steun..?

[..]

Ik hou van hem, ik wil dat helemaal niet voor hem! Hoe kan ik bij hem blijven en hem gelukkig maken, en tegelijkertijd mezelf ook door de Borderliner onder controle te hebben?! :Y
Stappenplan voor borderliner
1. Werken aan jezelf tot je jezelf onder controle hebt. Heb je jezelf onder controle, ga naar stap 2. Zo niet, ga naar stap 3.

2. veel liefkozen, veel pijpen, veel koekjes bakken en relatiedingen doen

3. Hem geluk met een ander gunnen.
#TeamMiley
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:11:27 #153
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121685753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Alissila het volgende:

[..]

Wat heeft mijn vriend nodig...? (En doe niet flauw, en zeg 'een leven zonder jou')

Ik wil graag samen met hem gelukkig zijn *;
Met dit gedrag ga je gezamelijk niet gelukkig zijn...

Dus als je verwacht dat je gedrag niet veranderd is er maar één oplossing, uitmaken in plaats van af te wachten tot het stukloopt.

Wat iemand hiervoor al zij, ik krijg hier gewoon de rillingen van..
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:12:25 #154
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en hier heb ik zo'n hekel aan ik ben borderliner dus manipulatief ........... Grrr je ben niet je stoornis meid, en gebruik het ook niet als excuus
Je bent in behandeling om juist dat soort dingen in te leren zien en te veranderen ........
Ik geloof dat je relaties met prive hulpverleners verwart want heel eerlijk ik denk meer dat hij echt als hulpverlener en je problemen mag oplossen dan als geliefde (bleh_} of wel vriendje
Je zegt nu precies het omgekeerde van Sant.

Ik heb eigenschappen, en die eigenschappen zijn niet normaal, die eigenschappen vallen onder een persoonlijkheidsstoornis: Borderliner?

Zo dacht ik het tenminste! Het is geen excuus, maar het is meer van 'inderdaad...'
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:13:21 #155
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121685814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:12 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik heb eigenschappen, en die eigenschappen zijn niet normaal, die eigenschappen vallen onder een persoonlijkheidsstoornis: Borderliner?

Zo dacht ik het tenminste! Het is geen excuus, maar het is meer van 'inderdaad...'
Geen eigenschappen, maar gedrag...

Het stelen maakt je tot een dief, je bent geen dief.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121685832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Alissila het volgende:

[..]

Wat heeft mijn vriend nodig...? (En doe niet flauw, en zeg 'een leven zonder jou')

Ik wil graag samen met hem gelukkig zijn *;
Dat is niet mogelijk. Nouja, je kan al zijn geluk uit hem zuigen, tot het op is, en hem dan als een zielig hoopje verdriet achterlaten, en dat ga je waarschijnlijk ook doen, wat wij ook zeggen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:13:52 #157
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Met dit gedrag ga je gezamelijk niet gelukkig zijn...

Dus als je verwacht dat je gedrag niet veranderd is er maar één oplossing, uitmaken in plaats van af te wachten tot het stukloopt.

Wat iemand hiervoor al zij, ik krijg hier gewoon de rillingen van..
Ik verwacht wel dat mijn gedrag weer omslaat, omdat ik binnenkort therapie weer aangeboden heb! Die ik natuurlijk met beide handen aangrijp.

Uhm, ik weet het allemaal even niet meer... :@
pi_121685837
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:12 schreef Alissila het volgende:

[..]

Waarom geef je eigenlijk geen antwoord op het hele simpele: focus je op jezelf i.p.v. je bezig te gaan houden met een relatie terwijl je labiel bent?
pi_121685860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Alissila het volgende:

[..]

In mijn hoofd heb ik hem nodig. Hoe moet ik zonder zijn steun..?

[..]

Ik hou van hem, ik wil dat helemaal niet voor hem! Hoe kan ik bij hem blijven en hem gelukkig maken, en tegelijkertijd mezelf ook door de Borderliner onder controle te hebben?! :Y
Goh je gaat toch ook alleen naar de therapieen of zit die dan ook naastje je handje vast te houden.
pi_121685878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Geen eigenschappen, maar gedrag...
Wat hij zegt dus.
Je gedrag duidt erop.
Ikke ikke ikke. Je hebt een vals wereldbeeld. Deze grote knikker draait niet om jou.
Daarom zijn die relaties ook zo moeilijk.

Ik doe even een gok: Je vriend zegt dat ie het moeilijk heeft en blablabla, heeft het zwaar en moet wat kwijt.
Ik durf te stellen dat jij zulke gesprekken binnen 2 minuten hebt omgeturnd naar hoe jij je voelt en dat je het ook moeilijk hebt en wederom blablabla
pi_121685883
Ik snap die labeltjes sowieso niet. Als je borderline hebt, 'ben' je toch eigenlijk simpelweg een labiel secreet die enkel aan zichzelf denkt en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf? Daar komt het toch op neer? Tenminste: dat beeld heb ik van een borderliner.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:15:38 #162
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:

[..]

Waarom geef je eigenlijk geen antwoord op het hele simpele: focus je op jezelf i.p.v. je bezig te gaan houden met een relatie terwijl je labiel bent?
Omdat ik die relatie nodigggggg heb. Ik weet niet of ik kan functioneren zonder, jullie zeggen van wel, maar mijn gedachten zeggen van niet. Kan ik niet aan mezelf werken, ín een relatie? Of zeg ik nu iets belachelijks?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Goh je gaat toch ook alleen naar de therapieen of zit die dan ook naastje je handje vast te houden.
Alleen
pi_121685898
Uitgepraat, ts gaat toch niet luisteren :W
pi_121685906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:

[..]

WOEHOE!!!! Iemand die het snapt!
Hoe hard ook: de meeste Borderliners (zeker de jonkies) zijn simpelweg niet in staat tot het in stand houden van een gezonde relatie
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:17:04 #165
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Ziba het volgende:
Ik snap die labeltjes sowieso niet. Als je borderline hebt, 'ben' je toch eigenlijk simpelweg een labiel secreet die enkel aan zichzelf denkt en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf? Daar komt het toch op neer? Tenminste: dat beeld heb ik van een borderliner.
Ik als Borderliner heb heel veel persoonlijke problemen, maar dat betekend niet dat ik gewoon 'vals' ben. Ik bedoel het eigenlijk heel goed, ik hou van mijn vriend en ik wil hem gelukkig zien. Het breekt mijn hart als hij huilt. Ik weet het allemaal even niet meer : (
pi_121685921
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Alissila het volgende:

[..]

Omdat ik die relatie nodigggggg heb. Ik weet niet of ik kan functioneren zonder, jullie zeggen van wel, maar mijn gedachten zeggen van niet. Kan ik niet aan mezelf werken, ín een relatie? Of zeg ik nu iets belachelijks?

[..]

Alleen
Nou wat muts je dan je kan best dingen alleen .
pi_121685926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Ziba het volgende:
I love you hahaha
Jij snapt het helemaal!
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:18:15 #168
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121685946
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik als Borderliner heb heel veel persoonlijke problemen, maar dat betekend niet dat ik gewoon 'vals' ben. Ik bedoel het eigenlijk heel goed, ik hou van mijn vriend en ik wil hem gelukkig zien. Het breekt mijn hart als hij huilt. Ik weet het allemaal even niet meer : (
Daar twijfel ik persoonlijk ook niet aan. En het is heel lastig om neutraal nu te kijken. Maar het gaat niet om je intenties, maar om je gedrag.

Maar neem van mij aan dan als 100% van de mensen hier practisch hetzelfde zegt wij dat ook niet zeggen om jou voor de gek te houden.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:18:26 #169
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685955
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou wat muts je dan je kan best dingen alleen .
Dat is niet wat ik bedoel: Stel je voor dat ik weer een 'aanval' krijg en overhoop zit met mijn emoties, en het is geen tijd om naar de psychiater te gaan. Dan ben ik helemaal alleen. Nu kan ik naar mijn vriend!
pi_121685958
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Uitgepraat, ts gaat toch niet luisteren :W
Klopt ja. Ik ben er ook wel weer klaar mee.
pi_121685967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Alissila het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoel: Stel je voor dat ik weer een 'aanval' krijg en overhoop zit met mijn emoties, en het is geen tijd om naar de psychiater te gaan. Dan ben ik helemaal alleen. Nu kan ik naar mijn vriend!
Naar je reserve hulpverlener. :r
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:19:37 #172
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685983
Wees er allemaal alsjeblieft niet klaar mee, ik toon toch juist initiatief om mijn relatie te redden en een goede vriendin te zijn voor mijn vriend? Ik wil het juist oplossen, en ik bedank jullie voor jullie meningen en adviezen. Ik ben alleen erg in de war
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:19:53 #173
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Naar je reserve hulpverlener. :r
;(
pi_121685995
quote:

[..]

Dan heb je hulplijnen waar je naartoe kan bellen en die je te woord staan en er voor gestudeerd hebben er mee om te gaan
pi_121685996
quote:

[..]

Ik heb medelijden met de beste kerel. Je maakt hem kapot, maar daar komen jullie helaas pas achter als het te laat is.
Denk aub niet aan kinderen of huizen kopen. Dan blijft de schade namelijk beperkt.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Alissila het volgende:

Eigenlijk zeg je nu precies wat een Borderliner is. JIJ hebt de relatie nodig.. Ikke Ikke Ikke.
pi_121685997
quote:

[..]

Gewoon je verdriet weg eten of jezelf snijden, hahaha xD
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:21:28 #177
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121686036
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan heb je hulplijnen waar je naartoe kan bellen en die je te woord staan en er voor gestudeerd hebben er mee om te gaan
Bestaat dat?! Dat zou ideaal zijn!

Je bedoelt toch niet de kindertelefoon..? ;(

Edit: Dat zou denk ik ook veel van de schouders van mijn vriend afhalen!
pi_121686055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Alissila het volgende:
Wees er allemaal alsjeblieft niet klaar mee, ik toon toch juist initiatief om mijn relatie te redden en een goede vriendin te zijn voor mijn vriend? Ik wil het juist oplossen, en ik bedank jullie voor jullie meningen en adviezen. Ik ben alleen erg in de war
Als je van hem houdt, laat je hem gaan.

Want het is niet dat jij extreem veel van hem houdt, dat je hem als de ware ziet etc etc.
Jij GEBRUIKT hem om niet alleen te zijn, snap het dan :')
pi_121686063
Ik vind het wel sneu voor je hoor TS, laat dat voorop staan.
Maar je wilt de waarheid nog niet zien vrees ik.
pi_121686096
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Alissila het volgende:
Nee, je wil horen dat we zeggen, ohhh maar met zoveel liefde komt het wel goed. :')
Je gaat er geen ene fuck aan veranderen. :r
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:24:17 #181
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686107
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Alissila het volgende:

[..]

Bestaat dat?! Dat zou ideaal zijn!

Je bedoelt toch niet de kindertelefoon..? ;(

Edit: Dat zou denk ik ook veel van de schouders van mijn vriend afhalen!
Zolang je je vriend 'nodig' blijft houden, gaat je relatie niet werken en zuig je hem leeg.

En dat is net zo goed andersom zo natuurlijk.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:24:22 #182
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121686109
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Want het is niet dat jij extreem veel van hem houdt, dat je hem als de ware ziet etc etc.
Ik 'gebruik' hem ook, maar ik hóu ook van hem! Dat sluit elkaar niet uit. :'(

Ik gebruik hem om mijn problemen op te lossen, of me te troosten, en daarom (maar ook omdat ik verliefd op hem ben geworden, en hij een geweldige man is) hou ik van hem! Hij zorgt voor mij! Maar of dat slecht is...

'Zuig' ik hem leeg? Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
pi_121686138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Alissila het volgende:
Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
Oprotten. :) En weer bellen als je klaar bent met therapie. Als je jezelf kan gedragen.
pi_121686142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Alissila het volgende:

[..]

Dus je gedraagt je als een secreet maar hebt niet door dat je je als een secreet gedraagt? Ik bedoel: ik ben soms ook wel eens een onredelijk secreet maar dan ben ik mij er van bewust dat ik het ben. Moeilijk, zeg. Nou ja, het beste is om je op jezelf te focussen en jezelf mooi te ontwikkelen zonder een kerel erbij; er komt wel weer een ander zodra je wat stabieler bent. En als je hem gelukkig wil zien moet je hem laten. Volgens mij is dit dodelijk vermoeiend voor hem.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:30 #185
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121686144
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, je wil horen dat we zeggen, ohhh maar met zoveel liefde komt het wel goed. :')
Je gaat er geen ene fuck aan veranderen. :r
Nee, ik wil dat jullie begrijpen dat ik het wíl veranderen! Kijk naar de moeite die ik erin steek jullie daarvan te overtuigen... :{ ;(
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:36 #186
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686147
Ik zou als man nooit een relatie willen met een vrouw die mij 'nodig' heeft... Dat is gedoemd om te mislukken
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:25:40 #187
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121686148
quote:

'Zuig' ik hem leeg? Hoe stop ik dat! Alsjeblieft, advies? Ik wil hem niet breken!
Stop met de relatie. Dat is het enige wat gaat werken. Hard maar waar.
Ok stelletje hokboeren
pi_121686177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Alissila het volgende:

[..]

Nee, ik wil dat jullie begrijpen dat ik het wíl veranderen! Kijk naar de moeite die ik erin steek jullie daarvan te overtuigen... :{ ;(
Wij zijn niet te manipuleren.
pi_121686205
quote:

[..]

Ik 'gebruik' hem ook, maar ik hóu ook van hem! Dat sluit elkaar niet uit. :'(

Ik gebruik hem om mijn problemen op te lossen, of me te troosten, en daarom (maar ook omdat ik verliefd op hem ben geworden, en hij een geweldige man is) hou ik van hem! Hij zorgt voor mij! Maar of dat slecht is...

In een relatie hoor je 't beste uit elkaar te halen en niet elkaar gebruiken om zichzelf beter te voelen.

Ja, je zuigt hem leeg.
Hoe het stopt hebben meerdere mensen hier al gepost: laat hem gaan.
Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn, komen jullie nog wel bij elkaar, NA dat je aan jezelf hebt gewerkt etc.

Ik heb verder niks meer te zeggen, denk er goed na, en ga dit topic terug lezen als je niks te doen hebt en wat rustiger bent.
pi_121686213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Alissila het volgende:

[..]

Hou je echt van hem? Maak het dan uit.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:29:12 #191
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686252
Slaap er nog een nachtje over en lees het topic dan nog maar eens een keer door. En dan misschien overmorgen weer. Net zo vaak totdat je het snapt.
pi_121686255
Ik heb medelijden met die vriend van je. Zit vast aan zo'n egoïstische borderliner. Nee, dan kun je beter elke zondag naar de IKEA moeten.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:29:59 #193
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686272
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef TJV het volgende:
Ik heb medelijden met die vriend van je. Zit vast aan zo'n egoïstische borderliner. Nee, dan kun je beter elke zondag naar de IKEA moeten.
Mocht je over dat IKEA verhaal willen praten, je weet me te vinden :*
pi_121686287
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef TJV het volgende:
Ach, hij werkt hier zelf net zo hard aan mee. Waarschijnlijk kan hij simpelweg niet beter krijgen, anders was hij allang vertrokken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:30:31 #195
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121686289
Ik denk er vaak over na om het uit te maken, maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen! Ik ben zijn eerste vriendin, zoals ik al zei. Ik wil hem niet 'alleen' laten en hem pijn doen!

Ik wil gelukkig zijn met hém! Hij moet ook gelukkig zijn, met of zonder mij!

Ik hem gesmst dat de koffie morgen op mij is, en dat we ergens een plekje gaan zoeken om te praten samen! Hoe bied ik mijn excuses aan voor de afgelopen maanden? Is er iets wat ik kán zeggen wat het iets minder erg maakt, of laat blijken dat ik zo graag wil dat hij gelukkig is?
pi_121686294
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zolang je je vriend 'nodig' blijft houden, gaat je relatie niet werken en zuig je hem leeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oprotten. :) En weer bellen als je klaar bent met therapie. Als je jezelf kan gedragen.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Ziba het volgende:
En als je hem gelukkig wil zien moet je hem laten. Volgens mij is dit dodelijk vermoeiend voor hem.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef padlarf het volgende:

[..]

Stop met de relatie. Dat is het enige wat gaat werken. Hard maar waar.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

In een relatie hoor je 't beste uit elkaar te halen en niet elkaar gebruiken om zichzelf beter te voelen.

Ja, je zuigt hem leeg.
Hoe het stopt hebben meerdere mensen hier al gepost: laat hem gaan.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hou je echt van hem? Maak het dan uit.
Volgens mij is het vrij duidelijk wat ons advies is.
pi_121686296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mocht je over dat IKEA verhaal willen praten, je weet me te vinden :*
Geen zorgen, na die ene keer was het uit. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121686315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef Alissila het volgende:
Ik denk er vaak over na om het uit te maken, maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen! Ik ben zijn eerste vriendin, zoals ik al zei. Ik wil hem niet 'alleen' laten en hem pijn doen!

Ik wil gelukkig zijn met hém! Hij moet ook gelukkig zijn, met of zonder mij!

Ik hem gesmst dat de koffie morgen op mij is, en dat we ergens een plekje gaan zoeken om te praten samen! Hoe bied ik mijn excuses aan voor de afgelopen maanden? Is er iets wat ik kán zeggen wat het iets minder erg maakt, of laat blijken dat ik zo graag wil dat hij gelukkig is?
Zeg gewoon eerlijk dat jij hem gebruikt om je niet eenzaam te voelen/te troosten/weetikveelwat en laat hem zijn conclusies trekken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:32:10 #199
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121686337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Zeg gewoon eerlijk dat jij hem gebruikt om je niet eenzaam te voelen/te troosten/weetikveelwat en laat hem zijn conclusies trekken.
Wát? :'(
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is het vrij duidelijk wat ons advies is.
:'(
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:32:47 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121686358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Alissila het volgende:

[..]

Wát? :'(

[..]

:'(
Je weet het stiekem wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')