abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121684956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
en dan beweren dat ik niet van lange verhalen lezen hou. ik had dus gewoon gelijk. :')

klaar met dit topic. ~:)
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:52:21 #102
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121684981
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Dat is de reden dat al die relaties uitgaan, geen man die daar heel zijn leven aan kan voldoen.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121684987
Nja ik verlaat dit topic.
Het advies van mensen hier zul je toch niets mee doen.
Dergelijke dingen moet je voelen, rationele redenen zullen voor jou niet genoeg zijn.
Onthoud dan tenminste wel dat je iemand heel en heel veel verdriet kan doen.
pi_121684994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
Haar vriend niet.
Maar dan is het 'doe hem een plezier'.
Ja, ik generaliseer.
pi_121685005
quote:
19s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef dawg het volgende:

[..]

en dan beweren dat ik niet van lange verhalen lezen hou. ik had dus gewoon gelijk. :')

klaar met dit topic. ~:)
_O- :D Ik zie het nu pas idd. _O-
pi_121685016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Lucas321 het volgende:
Nja ik verlaat dit topic.
Het advies van mensen hier zul je toch niets mee doen.
Dergelijke dingen moet je voelen, rationele redenen zullen voor jou niet genoeg zijn.
Onthoud dan tenminste wel dat je iemand heel en heel veel verdriet kan doen.
Ik ben het met je eens.

Aan anderen denken zal ze komende tijd wellicht nooit doen.
pi_121685027
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ik ik ik ik ik ik ik ik

:')
Zodra je met jezelf in de knoop raakt, kijk je niet verder dan dat. Dat kan ik je wel uit mijn eigen ervaring vertellen. Ik was zelf niet al te stabiel toen ik een relatie kreeg die absoluut niet goed voor me was, maar er achteraf op terugkijkend, zie ik wel dat ik zelf ook een aandeel erin had. Ik heb lopen trekken aan een dood paard, wat het allemaal nog veel pijnlijker maakte voor mezelf. Mijn ex was gelovig en hij wist niet beter dat je voor je eerste relatie moest gaan om het maar de rest van je leven uit te zingen, leuk of niet.

Een week later sprong ik weer in een relatie, ik begon die week ook met mijn sessies bij de psycholoog. Nu heb ik geluk dat deze relatie een hele goede is en dat ik helemaal klaar ben bij de psych, maar als ik destijds wat helderder was geweest en niet alleen aan mezelf had gedacht, dan had ik misschien iets langer gewacht. Voor mezelf en voor hem. Vooral voor hem, want de eerste maanden van deze relatie waren maanden van paniekaanvallen, hysterie, huilbuien, wanhoop en hulpverlenertje spelen. Iets waar ik mijn vriend voor altijd dankbaar voor zal zijn, maar wat absoluut niet gezond was.

Gelukkig is nu alles wel goed, inclusief samenwoonplannen (I SAID IT, IS SAID IT! *O*)
#TeamMiley
pi_121685030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als de vriend van TS geweldg moet gaan gebruiken om uberhaupt iets te kunnen zeggen kan ie zich beter omdraaien en weglopen.
Met echte borderliners is zelfs dat onmogelijk.
Loop je weg dan krijg je op je flikker dat je der in de steek laat en niet betrouwbaar bent.
Blijf je dan draai je eens door...
Precies wat ze willen zodat ze je er later weer de schuld van kunnen geven en je manipuleren.
pi_121685033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Smack10 het volgende:
Zo leert ze nooit van zichzelf te houden en richt ze alleen maar schade aan bij anderen.
Oh, maar is dat de kern van het probleem? Houden die mensen niet van zich zichzelf? Juist wel toch?
Ja, ik generaliseer.
pi_121685062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar dan is het 'doe hem een plezier'.
Ook. En zelf zal ze er nu misschien niet beter van worden, maar op lange termijn zo doorgaan kan gewoon niet. Dat is ook voor haar slopend. Om telkens toe te zien hoe ze alles kapotmaakt wat ze heeft, hoe iedereen waar ze van houd haar verlaat, hoe ze niets meer overhoud behalve ruines, puin en mensen met een schurfthekel aan haar.
pi_121685096
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Lucas321 het volgende:

[..]

Loop je weg dan krijg je op je flikker dat je der in de steek laat en niet betrouwbaar bent.
Precies wat ze willen zodat ze je er later weer de schuld van kunnen geven en je manipuleren.
Volgens mij is het voor de andere kant echt hels. Wat je ook doet, beide keuzes zijn fout. Al je keuzes zijn fout.
#TeamMiley
pi_121685155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
Ook. En zelf zal ze er nu misschien niet beter van worden, maar op lange termijn zo doorgaan kan gewoon niet. Dat is ook voor haar slopend. Om telkens toe te zien hoe ze alles kapotmaakt wat ze heeft, hoe iedereen waar ze van houd haar verlaat, hoe ze niets meer overhoud behalve ruines, puin en mensen met een schurfthekel aan haar.
Maar beseffen borderliners dat dan ook? Er is toch altijd wel weer een nieuwe jongen om het mee te proberen, dus waarom terugkijken?
Ja, ik generaliseer.
pi_121685182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef arachide. het volgende:

[..]

Zodra je met jezelf in de knoop raakt, kijk je niet verder dan dat. Dat kan ik je wel uit mijn eigen ervaring vertellen. Ik was zelf niet al te stabiel toen ik een relatie kreeg die absoluut niet goed voor me was, maar er achteraf op terugkijkend, zie ik wel dat ik zelf ook een aandeel erin had. Ik heb lopen trekken aan een dood paard, wat het allemaal nog veel pijnlijker maakte voor mezelf. Mijn ex was gelovig en hij wist niet beter dat je voor je eerste relatie moest gaan om het maar de rest van je leven uit te zingen, leuk of niet.

Een week later sprong ik weer in een relatie, ik begon die week ook met mijn sessies bij de psycholoog. Nu heb ik geluk dat deze relatie een hele goede is en dat ik helemaal klaar ben bij de psych, maar als ik destijds wat helderder was geweest en niet alleen aan mezelf had gedacht, dan had ik misschien iets langer gewacht. Voor mezelf en voor hem. Vooral voor hem, want de eerste maanden van deze relatie waren maanden van paniekaanvallen, hysterie, huilbuien, wanhoop en hulpverlenertje spelen. Iets waar ik mijn vriend voor altijd dankbaar voor zal zijn, maar wat absoluut niet gezond was.

Gelukkig is nu alles wel goed, inclusief samenwoonplannen (I SAID IT, IS SAID IT! *O*)
Mijn eerste echte relatie, was dus ook echt heel ongezond, niet alleen omdat hij verschrikkelijk op mijn biologische vader leek(door zijn daden), maar ook omdat ik nog ergens heel verdrietig ben over 'vroeger'. Ik ga binnenkort ook naar een psycholoog, want mijn mentoren maken zich ook zorgen.

En tof :D Echt heel leuk om zo iets te lezen, geeft mij ook weer beetje hoop dat alles toch wel goed komt :@
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:57:15 #114
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Je zuigt je vriend leeg TS (en niet op de goede manier, of ook welmisschien, weet ik niet, maar daar gaat t nu niet om), emotioneel gezien, en als ie t niet meer kan opbrengen is het zijn schuld en ga jij de positieve aandacht die hij je niet meer kan geven bij iemand anders zoeken, waarna het gras bij die nieuwe veel groener lijkt, en dan laat je je vriend kapot achter, terwijl jij alleen maar aan symptoombestrijding doet en hebt gedaan.
Dat is misschien ook wel wat ik bij mijn ex heb gedaan, ik verliet hem, en mijn eerste 'date' was de volgende zaterdag met mijn huidige vriend...
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Lucas321 het volgende:

[..]

Dat is ook waar... Dat doet hij ook... Paar dagen terug zelfs nog, ik zei dat hij me met rust moest laten, en toen hij dat deed, werd ik boos omdat hij me zomaar in de steek liet met mijn verdriet. 8)7
pi_121685198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar beseffen borderliners dat dan ook? Er is toch altijd wel weer een nieuwe jongen om het mee te proberen, dus waarom terugkijken?
Blijkbaar niet. :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:57:53 #116
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik heb die verlatingsangst meteen ontwikkeld na mijn laatste ex. Het is echt extreem geworden in een jaar tijd. Ik besef het heel goed...

Edit: Het is maar dat ik op het moment niet kan beseffen hoe hij zich voelt, ik kan inderdaad alleen aan mijn eigen gevoelens denken, en hij is een hufter omdat hij me niet begrijpt. Terwijl hij me alleen probeert te helpen, of volledig in zijn recht staat en niets raars heeft gedaan.
pi_121685221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor de andere kant echt hels. Wat je ook doet, beide keuzes zijn fout. Al je keuzes zijn fout.
Jep... Na 10 jaar weet ik wel 1 ding...
Borderliners blijf ik zo ver mogelijk van uit de buurt.
En dit is lastig omdat juist deze personen vaak zo'n emotioneel gezicht hebben die weten juist hoe ze je moeten raken en pakken.
Althans heb het over mijn ex, iets wat ik nog steeds moeilijk maar kan loslaten...
Je verliest jezelf, en uiteindelijk zul je dan horen dat je niet meer diegene bent waar ze verliefd op werd.
Ultimate mind fuck.

i'm out.
pi_121685237
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik heb die verlatingsangst meteen ontwikkeld na mijn laatste ex. Het is echt extreem geworden in een jaar tijd. Ik besef het heel goed...
Laat hem dit topic eens lezen..
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:59:17 #119
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Laat hem dit topic eens lezen..
Daar dacht ik aan, maar ik heb zijn privé leven wat onthult, daar zal hij niet blij mee zijn, of wel?
pi_121685282
quote:

[..]

Dat is misschien ook wel wat ik bij mijn ex heb gedaan, ik verliet hem, en mijn eerste 'date' was de volgende zaterdag met mijn huidige vriend...

[..]

Dat is ook waar... Dat doet hij ook... Paar dagen terug zelfs nog, ik zei dat hij me met rust moest laten, en toen hij dat deed, werd ik boos omdat hij me zomaar in de steek liet met mijn verdriet. 8)7
Heb je wel enig besef ook maar een fractie van hoe kwetsend je bezig bent?
pi_121685314
ah fuck it depressing topic pfff
pi_121685325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mijn eerste echte relatie, was dus ook echt heel ongezond, niet alleen omdat hij verschrikkelijk op mijn biologische vader leek(door zijn daden), maar ook omdat ik nog ergens heel verdrietig ben over 'vroeger'. Ik ga binnenkort ook naar een psycholoog, want mijn mentoren maken zich ook zorgen.

En tof :D Echt heel leuk om zo iets te lezen, geeft mij ook weer beetje hoop dat alles toch wel goed komt :@
Zolang je blijft volhouden aan het feit dat je eerst aan jezelf moet werken om verder te komen. En zolang je je ook maar realiseert dat leven nooit een heel jaar lang unicorns and rainbows is. Anders denk je dat je nooit klaar bent met "beter worden."
#TeamMiley
pi_121685326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Alissila het volgende:

[..]

Daar dacht ik aan, maar ik heb zijn privé leven wat onthult, daar zal hij niet blij mee zijn, of wel?
Niemand weet wie jullie zijn.
Maar hij is eigenlijk degene die onze steun nodig heeft..
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:00:53 #124
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685338
Vandaag had hij een afspraak met een klant (Hij is bezig met een eigen onderneming, daar is de minor van zijn studie nu voor) en hij wou na mijn tentamens me trakteren op een kopje koffie en een stuk vlaai. Maar ik weigerde omdat het te strak na mijn tentamens waren: Ik was er eerder klaar mee, en ik bel hem weer op. Hij zei dat het iets te laat was, en dat hij zo in de auto vertrok naar de klant. Ik hing meteen op... :'(

Ik ben echt afgrijselijk!
pi_121685339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Alissila het volgende:

[..]

Wel als er nuttige dingen instaan.
Jouw vriend moet gewoon wakker worden en acties ondernemen.
pi_121685346
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wel als er nuttige dingen instaan.
Jouw vriend moet gewoon wakker worden en acties ondernemen.
Lees: wegrennen
#TeamMiley
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:02:00 #127
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niemand weet wie jullie zijn.
Maar hij is eigenlijk degene die onze steun nodig heeft..
Hij wil er over praten zegt hij al een paar weken, dus ik heb hem uitgenodigd voor morgen! (Nu niet, hij is dus bij een klant, dus we hebben even geen contact)
pi_121685383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef Alissila het volgende:
Vandaag had hij een afspraak met een klant (Hij is bezig met een eigen onderneming, daar is de minor van zijn studie nu voor) en hij wou na mijn tentamens me trakteren op een kopje koffie en een stuk vlaai. Maar ik weigerde omdat het te strak na mijn tentamens waren: Ik was er eerder klaar mee, en ik bel hem weer op. Hij zei dat het iets te laat was, en dat hij zo in de auto vertrok naar de klant. Ik hing meteen op... :'(

stop ook eens met dit soort reacties, manipulatief en bedoeld om ons medelijden te krijgen.

zoals murdera al zei, je vriendje heeft onze steun nodig. zelf zie je niet wat je aanricht. of wel maar "is het de borderline".
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:02:20 #129
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121685395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef Alissila het volgende:

Je gaat hem op deze manier kwijtraken, net als elk andere jongen waarmee je een relatie zou krijgen als je niet met jezelf door één deur kan.

Verder wat dawg zegt...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121685406
quote:

Edit: Het is maar dat ik op het moment niet kan beseffen hoe hij zich voelt, ik kan inderdaad alleen aan mijn eigen gevoelens denken, en hij is een hufter omdat hij me niet begrijpt. Terwijl hij me alleen probeert te helpen, of volledig in zijn recht staat en niets raars heeft gedaan.
Ja, maar goed, als het dus een reeële verwachting is dat je met dit gedrag deze en alle hierna volgende relaties uiteindelijk kapot gaat maken... doet je dat dan niets?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:03:20 #131
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685429
quote:
19s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef dawg het volgende:

[..]

stop ook eens met dit soort reacties, manipulatief en bedoeld om ons medelijden te krijgen.

zoals murdera al zei, je vriendje heeft onze steun nodig. zelf zie je niet wat je aanricht. of wel maar "is het de borderline".
Ik weet dat ik heel manipulatief ben, dat is groot onderdeel van het hele 'Borderlinerzijn'. Maar ik heb nu een wat heldere kijk op wat ik hem allemaal aandoe!
pi_121685459
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef arachide. het volgende:

[..]

Zolang je blijft volhouden aan het feit dat je eerst aan jezelf moet werken om verder te komen. En zolang je je ook maar realiseert dat leven nooit een heel jaar lang unicorns and rainbows is. Anders denk je dat je nooit klaar bent met "beter worden."
Ja, snap ik. Maar bij mij is het weer zo dat ik te koppig ben, en dat ik alles eigenlijk weg had gestopt, maar we zullen zien denk ik :+
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:04:30 #133
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121685469
Goed dat je dat ziet, en ik hoop dat je ook inziet dat je hem zo gaat kwijtraken...
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:04:34 #134
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685472
quote:
19s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef dawg het volgende:

[..]

Op het moment dat ik het 'doe', vind ik dat ik volledig gelijk heb en dat hij een hufter is! Maar achteraf... ;( Achteraf zie ik het pas, maar ik kan er blijkbaar niet van leren, ik blijf het 'doen'. :@ :'( |:(
pi_121685474
Mijn tip , als iemand die zelf borderline heeft , ga als de sodemieter naar je begeleiders en probeer dus hulp te zoeken in je verlatingsangst en daaraan te werken.
Je hebt geen relatie nodig je moet leren om voor jezelf te gaan , in plaats van je problemen bij een ander te leggen.
pi_121685483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik weet dat ik heel manipulatief ben, dat is groot onderdeel van het hele 'Borderlinerzijn'. Maar ik heb nu een wat heldere kijk op wat ik hem allemaal aandoe!
nou, dan kap je het af voor zijn bestwil. zodat hij zich op zijn eigen overspannenheid kan focussen, en zijn ouders kan helpen met hun financien.

en jij kunt je volledig concentreren op je behandeling. en laat voorlopig relaties voor wat ze zijn.
pi_121685501
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Alissila het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet. Je zicht is totaal troebel door de ikke-ikke-ikke cultuur in jouw hoofd. Je slacht hem mentaal af met je borderline, je ziet dat je het doet, maar in je hoofd gaat er geen lichtje branden dat dat niet kan.

Laat je vriend hulp zoeken. Voor hemzelf.
#TeamMiley
pi_121685532
TT: mijn vriend begrijpt niet wat ik nodig heb.

Ts, begrijp je wel wat jouw vriend nodig heeft?
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:05:59 #139
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121685545
quote:
19s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef dawg het volgende:

[..]

nou, dan kap je het af voor zijn bestwil. zodat hij zich op zijn eigen overspannenheid kan focussen, en zijn ouders kan helpen met hun financien.

en jij kunt je volledig concentreren op je behandeling. en laat voorlopig relaties voor wat ze zijn.
Ok stelletje hokboeren
pi_121685582
Oh god, ts, kan je ook een zin maken zonder ik erin?
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:06:52 #141
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip , als iemand die zelf borderline heeft , ga als de sodemieter naar je begeleiders en probeer dus hulp te zoeken in je verlatingsangst en daaraan te werken.
Je hebt geen relatie nodig je moet leren om voor jezelf te gaan , in plaats van je problemen bij een ander te leggen.
In mijn hoofd heb ik hem nodig. Hoe moet ik zonder zijn steun..?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet. Je zicht is totaal troebel door de ikke-ikke-ikke cultuur in jouw hoofd. Je slacht hem mentaal af met je borderline, je ziet dat je het doet, maar in je hoofd gaat er geen lichtje branden dat dat niet kan.

Laat je vriend hulp zoeken. Voor hemzelf.
Ik hou van hem, ik wil dat helemaal niet voor hem! Hoe kan ik bij hem blijven en hem gelukkig maken, en tegelijkertijd mezelf ook door de Borderliner onder controle te hebben?! :Y
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:06:54 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121685585
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:

Ze begrijpt niet eens wat ze zelf nodig heeft :') Overigens bedoel ik dat niet heel lullig, want heel veel mensen hebben daar last van.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:07:35 #143
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685606
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Angel, dit gaat over een probleem van mij, hoe moet ik reageren zonder mezelf erin te betrekken?!
pi_121685635
Borderliner.
de rillingen lopen al over mijn rug.

Mijn ervaring is dat borderliners maar tot 1 ding in staat zijn.
Het leven in hun eigen werkelijkheid en zonder oog voor andere visies.
Uiteindelijk gaan de meeste relaties in hun omgeving stuk, omdat ze kort door de bocht: gewoon niet sporen.
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Typisch Borderliners he, het draait om hen, en hen alleen. Al denken ze zelf van niet.
Daarom gaan alle relaties ook kapot.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:08:37 #145
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685641
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:

Wat heeft mijn vriend nodig...? (En doe niet flauw, en zeg 'een leven zonder jou')

Ik wil graag samen met hem gelukkig zijn *;
pi_121685657
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ze begrijpt niet eens wat ze zelf nodig heeft :') Overigens bedoel ik dat niet heel lullig, want heel veel mensen hebben daar last van.
Jawel, want ze zoekt toch al hulp?
En nu moet ze nog beseffen dat ze geen relatie nodig heeft om gelukkig te zijn.
pi_121685661
Het beste is om je op jezelf te focussen zonder dit moeilijke gedoe erbij.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:09:29 #148
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121685669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Sant. het volgende:
Borderliner.
de rillingen lopen al over mijn rug.

Mijn ervaring is dat borderliners maar tot 1 ding in staat zijn.
Het leven in hun eigen werkelijkheid en zonder oog voor andere visies.
Uiteindelijk gaan de meeste relaties in hun omgeving stuk, omdat ze kort door de bocht: gewoon niet sporen.
Ik kan er niets aan doen dat ik Borderliner heb, ik probeer juist met alle macht het op te lossen of er in ieder geval mee om te gaan!
pi_121685707
Oh en hier heb ik zo'n hekel aan ik ben borderliner dus manipulatief ........... Grrr je ben niet je stoornis meid, en gebruik het ook niet als excuus
Je bent in behandeling om juist dat soort dingen in te leren zien en te veranderen ........
Ik geloof dat je relaties met prive hulpverleners verwart want heel eerlijk ik denk meer dat hij echt als hulpverlener en je problemen mag oplossen dan als geliefde (bleh_} of wel vriendje
pi_121685727
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Alissila het volgende:

[..]

Wat heeft mijn vriend nodig...? (En doe niet flauw, en zeg 'een leven zonder jou')

Ik wil graag samen met hem gelukkig zijn *;
Hij heeft rust nodig, hij heeft zijn eigen problemen zoals ik het lees, en jouw "gezeik" kan er nu niet bij. Breekt jouw hart niet als je jouw vriend ziet huilen? Nee, want je denkt alleen aan jezelf.
JIJ wilt gelukkig met hem zijn, dat is wat JIJ wilt, maar IS hij ook gelukkig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')