abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:27:31 #51
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121683876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:24 schreef Alissila het volgende:

Hij lost mijn problemen voor veel dingen op, hij bemoederd me wat. En ik ben niet sterk genoeg om daar nu zonder te kunnen... (In alle oprechte eerlijkheid)
En dat vind je geen probleem? Ik snap dat ik ik niet weet hoe het is om borderline te hebben, en ik snap dat het niet makkelijk voor je is.

edit: oh ja, je bent 17, dan gaat deze vlieger minder op dan voor een volwassene
Ok stelletje hokboeren
pi_121683881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
Liefde, mijn zoon, maakt blind.
#TeamMiley
pi_121683934
quote:
19s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef dawg het volgende:
je bent nog geen 18 en als borderliner alleen maar bezig met relaties zo lijkt het. stop daar eens mee en focus je eerst eens op jezelf.
Dit.

Maar dat is ook wel weer logisch aangezien borderliners onzeker zijn en bevestiging zoeken van iemand. Ze moeten dus altijd wel een relatie hebben (die ze vervolgens kapot maken).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:30:02 #54
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121683976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, precies. Alles is zijn schuld in jouw ogen. Jij doetniet aan zelfreflectie, jij stopt met redeneren zodra de volgende stap in dat redenatieproces is dat de verantwoordelijk voor iets bij jou ligt.

Dat is lekker makkelijk, want dan heeft hij het altijd gedaan. En stel nou dat hij je in een hoek lult he? En dat bedoel ik niet zo bot als het er staat, maar jij lult jezelf vast, en als hij door gaat dan raak jij op een gegeven moment verstrikt in wat je zegt.

Dus, dan 'heeft' ie je, zeg je dan ook iets in de zin van 'laat maar, je begrijpt me niet'? En ga je dan vervolgens manipuleren/op het gevoel spelen?
Hij verweerde zich vaak niet eens, de laatste tijd probeert hij het... Maar ik ben verbaal veel sterker dan hij: Hij maakte vroeger nooit ruzies met mensen omdat hij eigenlijk heel rustig en aardig is.

In een discussie laat ik hem geen kans, en hij zegt ook dat hij het idee heeft dat ik de laatste tijd hem probeer te kwetsen met manieren van praten. En daar heeft hij gelijk in, dat zie ik ook... Ik heb hem gisteren voor het eerst uitgescholden... ;(
pi_121684009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:24 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik goed kan functioneren zonder relatie.
Hij is een soort van punt van veiligheid geweest. (Ik ben een moeilijke tiener geweest tot de behandeling begon, en de band tussen mijn ouders en mij hebben erg te lijden gehad)

Hij lost mijn problemen voor veel dingen op, hij bemoederd me wat. En ik ben niet sterk genoeg om daar nu zonder te kunnen... (In alle oprechte eerlijkheid)
En dat is waarom het misgaat vrees ik
ook niet.
pi_121684053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef bamischijf het volgende:
Ik wil je met het volgende niet kwetsen, maar ik wil wel graag eerlijk zijn:

Zelf heb ik 6 maanden met een meisje met borderline gehad. Destijds waren we beide van jouw leeftijd. Ik wil achteraf helemaal niet zeggen dat het een slecht meisje was ofzo, verre van, maar de relatie heeft me compleet kapot gemaakt. 7 jaar later zit ik er nu (nog) voor bij een psycholoog.

Wat ik bedoel te zeggen: Ook al zijn van beide de bedoelingen nog zo goed. Er is gewoon helaas een hele grote kans dat de ander hier niet op de juiste manier mee om kan gaan. Ik heb geleerd dat je daarvoor héél sterk in je schoenen moet staan. Iets wat lastig is met een roze bril op.

Ik zou zeggen: laat het idee van een relatie even los. Werk eerst aan jezelf. Een 'handleiding' gaat sowieso niet werken in een relatie. Het meisje waar ik destijds wat mee gehad heeft dat uiteindelijk ook gedaan en heeft nu al 3 jaar een hele goede relatie met een leuke jongen :)
Kun je nagaan hoe fucked up het mij gemaakt heeft na 10 jaar.
Waarna eindelijk ik dacht het punt te hebben bereikt dat alles goed en onder controle was.
Ik had al een verlovings ring gekocht en plots... echt plots op de ene dag was ze weg.
En een half jaar later alweer in relatie met een ander.
Zulke mensen hebben nog niet half door hoe moeilijk het ze een ander maken.
Daarom moet topicstarter echt eerst leren te leven met haarzelf.
Relatie is niet goed voor der of de ander.
Waarschijnlijk is de sex dan weer super, logisch genoeg met borderliners is dat dan wel weer zo..
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:31:56 #57
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit.

Maar dat is ook wel weer logisch aangezien borderliners onzeker zijn en bevestiging zoeken van iemand. Ze moeten dus altijd wel een relatie hebben (die ze vervolgens kapot maken).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hem verteld, maar hij wist niet wat het inhield. Hij heeft het even onderzocht, en in combinatie met mijn gedrag het eerste half jaar, dacht hij dat het allemaal heel erg meeviel... |:(

Ik wil terug naar zelfcontrole!
pi_121684094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Alissila het volgende:
Hij verweerde zich vaak niet eens, de laatste tijd probeert hij het... Maar ik ben verbaal veel sterker dan hij: Hij maakte vroeger nooit ruzies met mensen omdat hij eigenlijk heel rustig en aardig is.

In een discussie laat ik hem geen kans, en hij zegt ook dat hij het idee heeft dat ik de laatste tijd hem probeer te kwetsen met manieren van praten. En daar heeft hij gelijk in, dat zie ik ook... Ik heb hem gisteren voor het eerst uitgescholden... ;(
Zeg, als ik dit allemaal zo lees... waarom denk jij dat hij nog bij je blijft?
Ja, ik generaliseer.
pi_121684101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Lucas321 het volgende:
Waarschijnlijk is de sex dan weer super, logisch genoeg met borderliners is dat dan wel weer zo..
Een psycho in bed meestal ja. Opmerkelijk wel. :)
pi_121684109
Zodra je een relatie nodig hebt om te leven, is er iets mis met je relatie. In een relatie moet je gelijkwaardig aan elkaar zijn. Er moeten geen vreemde verhoudingen in zitten. Zodra je die hebt, draait het toch ook niet meer om elkaar en om de liefde?
#TeamMiley
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:35:00 #61
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Northside het volgende:

[..]

Hij is erg traditioneel opgevoed door gelovige ouders. Al zijn broers zijn getrouwd en hebben kinderen (Hij is de jongste) met hun eerste vriendin. Hij ziet mij daarin: Hij biedt zelfs aan om samen in therapie te gaan.

Hij geeft aan koste wat het kost bij mij te blijven, maar als je al samen in therapie moet na één jaar... Zo'n relatie heeft geen kans, of wel? :'(
pi_121684205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik bleef bij mijn ex met borderline vanwege een soort van 'verantwoordelijkheidsgevoel'. Ze had heel duidelijk gemaakt dat ze niet zonder mij kon, en ik trapte daar in. Dikke kans dat hij het ook zo ziet als hij inderdaad een rustige lieve jongen is. Altijd het gevoel hebben dat je het wel kan hebben en kan herstellen, maar dat is niet zo.
ook niet.
pi_121684233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef bamischijf het volgende:
Ik bleef bij mijn ex met borderline vanwege een soort van 'verantwoordelijkheidsgevoel'. Ze had heel duidelijk gemaakt dat ze niet zonder mij kon, en ik trapte daar in. Dikke kans dat hij het ook zo ziet als hij inderdaad een rustige lieve jongen is. Altijd het gevoel hebben dat je het wel kan hebben en kan herstellen, maar dat is niet zo.
'als je bij me weg gaat wil ik niet meer leven!'... dat soort dingen?
Ja, ik generaliseer.
pi_121684261
quote:

[..]

En het leuke is dat ze na een break up toch een stuk veerkrachtiger blijken te zijn dan ze al die tijd beweerd hebben.
#TeamMiley
pi_121684268
Men zeggen toch altijd: je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders houdt, ts.
En een relatie is een aanvulling van jouw leven, maar je kan ook prima zonder.

Jouw vriend cijfert zichzelf helemaal weg om jou minder depressief te maken, maar wat geef je hem??
pi_121684282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Alissila het volgende:
Hij geeft aan koste wat het kost bij mij te blijven, maar als je al samen in therapie moet na één jaar... Zo'n relatie heeft geen kans, of wel? :'(
Weet ik niet, hangt van jou af denk ik?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:37:34 #67
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684303
quote:

[..]

Ik heb een extreme vorm van verlatingsangst (dat hoort ook bij de therapie). Misschien denkt hij dat bij zichzelf, maar hij heeft nooit aangegeven zich verantwoordelijk voor me te voelen. Natuurlijk uit ik die angst wel aan hem
pi_121684363
De ruzies zullen erger worden, escaleren.
Je zult je partner tot waanzin drijven uiteindelijk en dingen laten doen die niet in zijn aard liggen.
Telkens zul je de grenzen in een ruzie proberen te zoeken steeds erger te provoceren.
En dan zullen er dingen gebeuren waar jullie beide spijt van krijgen.
Dat je zegt dat je niet zonder hem kunt is juist de reden dat je moet leren op eigen benen te staan.
Het heeft mij heel erg gebroken alles wat ik erdoor heb meegemaakt.
pi_121684367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Alissila het volgende:

[..]

Hij is erg traditioneel opgevoed door gelovige ouders. Al zijn broers zijn getrouwd en hebben kinderen (Hij is de jongste) met hun eerste vriendin. Hij ziet mij daarin: Hij biedt zelfs aan om samen in therapie te gaan.

Een relatie met jou heeft geen kans van slagen zolang de verhoudingen scheef zijn.

Jij gaat met de verkeerde motivatie een relatie aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:40:20 #70
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684391
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Men zeggen toch altijd: je moet eerst van jezelf houden voordat je van iemand anders houdt, ts.

Jouw vriend cijfert zichzelf helemaal weg om jou minder depressief te maken, maar wat geef je hem??
Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
pi_121684397
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:

Niks, daarom is hij ook overspannen.

Hij moet de relatie verbreken en aan zichzelf denken.
pi_121684408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef arachide. het volgende:

[..]

En het leuke is dat ze na een break up toch een stuk veerkrachtiger blijken te zijn dan ze al die tijd beweerd hebben.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:41:08 #73
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121684431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Een relatie met jou heeft geen kans van slagen zolang de verhoudingen scheef zijn.

Jij gaat met de verkeerde motivatie een relatie aan.
Eens. Een relatie moet je willen, niet nodig hebben.
Ok stelletje hokboeren
pi_121684468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef arachide. het volgende:

[..]

OMG ja, dan ineens na een korte tijd zijn ze al weer bij een ander en claimen dolgelukkig te zijn.
pi_121684472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Na een week een nieuwe vinden en het weer net zo hard verneuken. :') Je exen zullen je wel een toffe meid vinden he? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')