Ik kan hem de laatste tijd laten huilen inderdaad, daar had hij anders nooit aanleiding toe gehad. Misschien ben ik inderdaad de oorzaak van zijn overspannenheid. Die financiële problemen van zijn ouders en de studie had hij immers al langer....quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Lucas321 het volgende:
De ruzies zullen erger worden, escaleren.
Je zult je partner tot waanzin drijven uiteindelijk en dingen laten doen die niet in zijn aard liggen.
Telkens zul je de grenzen in een ruzie proberen te zoeken steeds erger te provoceren.
En dan zullen er dingen gebeuren waar jullie beide spijt van krijgen.
Dat je zegt dat je niet zonder hem kunt is juist de reden dat je moet leren op eigen benen te staan.
Het heeft mij heel erg gebroken alles wat ik erdoor heb meegemaakt.
Damn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)
Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Daarom heb je ook binnen een week een andere als de relatie uit is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)
Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Tja jammer dat je niets van wat ik zeg oppikt, ik heb dit 10 jaar meegemaakt en weet helaas hoe zoiets gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan er niet veel doen: Ik zoek denk ik meteen de liefde om het verdriet te maskeren. Ik denk niet dat ik zonder die steun en liefde van een vriend kan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na een week een nieuwe vinden en het weer net zo hard verneuken.Je exen zullen je wel een toffe meid vinden he?
Ik als nep-borderliner (niet meer, niet meer!) mag dat zeggen.quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niks, daarom is hij ook overspannen.
Hij moet de relatie verbreken en aan zichzelf denken.
So FUCKING true, ik kan me ex wel doodmaken nu, na al die fucking shit wat ik heb meegemaakt en dan pats boem smeert ze em.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na een week een nieuwe vinden en het weer net zo hard verneuken.Je exen zullen je wel een toffe meid vinden he?
Jij zoekt iemand dus jou kan opvrolijken en zichzelf compleet wegcijfert.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan er niet veel doen: Ik zoek denk ik meteen de liefde om het verdriet te maskeren. Ik denk niet dat ik zonder die steun en liefde van een vriend kan!
Ik pik het wel op, ik lees het allemaal! Maar de reacties komen erg vlug, dus ik kan niet overal op reageren. Ik denk natuurlijk vanuit mijn eigen belang (ik probeer rekening te houden), maar het is lastig! Jullie weten het gelukkig, ik luister echt!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Lucas321 het volgende:
[..]
Tja jammer dat je niets van wat ik zeg oppikt, ik heb dit 10 jaar meegemaakt en weet helaas hoe zoiets gaat.
Heel typische relatie geschiedenis heb je al.
Dat is echt snue, want het is niet echt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan er niet veel doen: Ik zoek denk ik meteen de liefde om het verdriet te maskeren. Ik denk niet dat ik zonder die steun en liefde van een vriend kan!
Het is pijnlijk dit zo te zeggen. Mijn vader heeft me tot twee jaren terug een paar keer mishandeld. Niet heel erg, gewoon een paar keer een klap. Maar het betekend wel dat ik niet kan praten met ze, met geen enkel familielid heb ik eigenlijk een betere band dan over koetjes en kalfjes. Vrienden heb ik wel, maar omdat ik dankzij Borderliner heel erg 'focus' op één persoon wisselen die vrienden gauw achter elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Damn.
Krijg je genoeg aandacht en liefde van jouw ouders/familie/vrienden?
Want een vriend hebben is echt niet alles hoor, je kan er zoveel zonder, waarom niet eens proberen? Even een pauze nemen, jouw vriend kan ook wel wat rust gebruiken denk ik.
Ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik pik het wel op, ik lees het allemaal! Maar de reacties komen erg vlug, dus ik kan niet overal op reageren. Ik denk natuurlijk vanuit mijn eigen belang (ik probeer rekening te houden), maar het is lastig! Jullie weten het gelukkig, ik luister echt!
Vraag maar aan je psych. Voor je 18de zijn persoonlijkheidskenmerken nog te onstabiel om een goede DSM-IV diagnose te kunnen vaststellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Alissila het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel voor je achttiende, hoe kom je daar nou bij..? Kinnik is Jeugd Gezondheidszorg, en daar zijn kinderen ook in 'opgenomen' omdat zij niet thuis konden functioneren. Er lopen genoeg kinderen rond met een dergelijke label.
Dit. Je zuigt je vriend leeg TS (en niet op de goede manier, of ook welmisschien, weet ik niet, maar daar gaat t nu niet om), emotioneel gezien, en als ie t niet meer kan opbrengen is het zijn schuld en ga jij de positieve aandacht die hij je niet meer kan geven bij iemand anders zoeken, waarna het gras bij die nieuwe veel groener lijkt, en dan laat je je vriend kapot achter, terwijl jij alleen maar aan symptoombestrijding doet en hebt gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij zoekt iemand dus jou kan opvrolijken en zichzelf compleet wegcijfert.
Zodra die persoon hulp nodig heeft omdat die jou altijd heeft gesteund laat je hem in de steek omdat die je niet meer kan opvrolijken.
Doe jezelf een plezier en ga geen relatie aan.
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij voor zichzelf leert opkomen. Al moet die je op bed gooien en een sok in je mond douwen zodat hij wat kan zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Alissila het volgende:
[..]
Hij verweerde zich vaak niet eens, de laatste tijd probeert hij het... Maar ik ben verbaal veel sterker dan hij: Hij maakte vroeger nooit ruzies met mensen omdat hij eigenlijk heel rustig en aardig is.
In een discussie laat ik hem geen kans, en hij zegt ook dat hij het idee heeft dat ik de laatste tijd hem probeer te kwetsen met manieren van praten. En daar heeft hij gelijk in, dat zie ik ook... Ik heb hem gisteren voor het eerst uitgescholden...
Een paar keer een klap is niet mishandelen, maar streng opvoeden. Mishandelen is als jouw vader iedere bont en blauw slaat, en dat kan ik weten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Alissila het volgende:
[..]
Het is pijnlijk dit zo te zeggen. Mijn vader heeft me tot twee jaren terug een paar keer mishandeld. Niet heel erg, gewoon een paar keer een klap. Maar het betekend wel dat ik niet kan praten met ze, met geen enkel familielid heb ik eigenlijk een betere band dan over koetjes en kalfjes. Vrienden heb ik wel, maar omdat ik dankzij Borderliner heel erg 'focus' op één persoon wisselen die vrienden gauw achter elkaar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Alissila het volgende:
[..]
Het is pijnlijk dit zo te zeggen. Mijn vader heeft me tot twee jaren terug een paar keer mishandeld. Niet heel erg, gewoon een paar keer een klap. Maar het betekend wel dat ik niet kan praten met ze, met geen enkel familielid heb ik eigenlijk een betere band dan over koetjes en kalfjes. Vrienden heb ik wel, maar omdat ik dankzij Borderliner heel erg 'focus' op één persoon wisselen die vrienden gauw achter elkaar.
Typisch, daddy issues.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Alissila het volgende:
[..]
Hoezo? Zij zou slechter af zijn zonder relatie begrijp ik?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Smack10 het volgende:
Doe jezelf een plezier en ga geen relatie aan.
Haar vriend niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Zij zou slechter af zijn zonder relatie begrijp ik?
Als de vriend van TS geweldg moet gaan gebruiken om uberhaupt iets te kunnen zeggen kan ie zich beter omdraaien en weglopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef applefishstick het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij voor zichzelf leert opkomen. Al moet die je op bed gooien en een sok in je mond douwen zodat hij wat kan zeggen
Nee, dat denkt ze. Zal best wel mee vallen in de praktijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, maar beter professionele hulp zoeken in de gezondheidszorg dan een jongen ermee opzadelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Northside het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |