abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:42:07 #76
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Lucas321 het volgende:
De ruzies zullen erger worden, escaleren.
Je zult je partner tot waanzin drijven uiteindelijk en dingen laten doen die niet in zijn aard liggen.
Telkens zul je de grenzen in een ruzie proberen te zoeken steeds erger te provoceren.
En dan zullen er dingen gebeuren waar jullie beide spijt van krijgen.
Dat je zegt dat je niet zonder hem kunt is juist de reden dat je moet leren op eigen benen te staan.
Het heeft mij heel erg gebroken alles wat ik erdoor heb meegemaakt.
Ik kan hem de laatste tijd laten huilen inderdaad, daar had hij anders nooit aanleiding toe gehad. Misschien ben ik inderdaad de oorzaak van zijn overspannenheid. Die financiële problemen van zijn ouders en de studie had hij immers al langer....
pi_121684498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Alissila het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Damn.
Krijg je genoeg aandacht en liefde van jouw ouders/familie/vrienden?
Want een vriend hebben is echt niet alles hoor, je kan er zoveel zonder, waarom niet eens proberen? Even een pauze nemen, jouw vriend kan ook wel wat rust gebruiken denk ik.
pi_121684499
quote:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik sinds mijn dertiende nog geen week single geweest (Al mijn relaties hebben + een jaar geduurd, de langste bijna twee en een half)

Ik weet echt niet hoe het moet zonder iemand die er voor me is, die me kan opvrolijken!
Daarom heb je ook binnen een week een andere als de relatie uit is.

Zie dit eens onder ogen en vertel dit je vriend ook, want je maakt misbruik van hem (hij laat dit gebeuren dus hij is het ook zelf schuld).
pi_121684525
quote:

[..]

Tja jammer dat je niets van wat ik zeg oppikt, ik heb dit 10 jaar meegemaakt en weet helaas hoe zoiets gaat.
Heel typische relatie geschiedenis heb je al.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:43:15 #80
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Na een week een nieuwe vinden en het weer net zo hard verneuken. :') Je exen zullen je wel een toffe meid vinden he? _O-
Ik weet het, maar ik kan er niet veel doen: Ik zoek denk ik meteen de liefde om het verdriet te maskeren. Ik denk niet dat ik zonder die steun en liefde van een vriend kan!
pi_121684555
quote:
Ik als nep-borderliner (niet meer, niet meer!) mag dat zeggen. :D
#TeamMiley
pi_121684570
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Niks, daarom is hij ook overspannen.

Hij moet de relatie verbreken en aan zichzelf denken.
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Vrouwen die mishandeld worden gaan ook bijna nooit bij hun mannen weg, en dat is ook zo bij hem denk ik.
pi_121684574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Na een week een nieuwe vinden en het weer net zo hard verneuken. :') Je exen zullen je wel een toffe meid vinden he? _O-
So FUCKING true, ik kan me ex wel doodmaken nu, na al die fucking shit wat ik heb meegemaakt en dan pats boem smeert ze em.
Ondanks dat ik nog steeds wel van de hou en er vaak verdriet van heb wens ik haar ook echt alle ellende terug.
pi_121684593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik kan er niet veel doen: Ik zoek denk ik meteen de liefde om het verdriet te maskeren. Ik denk niet dat ik zonder die steun en liefde van een vriend kan!
Jij zoekt iemand dus jou kan opvrolijken en zichzelf compleet wegcijfert.

Zodra die persoon hulp nodig heeft omdat die jou altijd heeft gesteund laat je hem in de steek omdat die je niet meer kan opvrolijken.

Doe jezelf een plezier en ga geen relatie aan.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:44:31 #85
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Lucas321 het volgende:

[..]

Tja jammer dat je niets van wat ik zeg oppikt, ik heb dit 10 jaar meegemaakt en weet helaas hoe zoiets gaat.
Heel typische relatie geschiedenis heb je al.
Ik pik het wel op, ik lees het allemaal! Maar de reacties komen erg vlug, dus ik kan niet overal op reageren. Ik denk natuurlijk vanuit mijn eigen belang (ik probeer rekening te houden), maar het is lastig! Jullie weten het gelukkig, ik luister echt!
pi_121684626
Aflopende zaak.
pi_121684648
quote:
als ik onbaatzuchtig veel van je zou houden, zou ik jou dan aan mezelf toevertrouwen?
pi_121684659
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Alissila het volgende:

[..]

Dat is echt snue, want het is niet echt.
Mischien was 1 van die relaties echt qua gevoelens.. maar de rest misleid je.
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:46:43 #89
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_121684713
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Damn.
Krijg je genoeg aandacht en liefde van jouw ouders/familie/vrienden?
Want een vriend hebben is echt niet alles hoor, je kan er zoveel zonder, waarom niet eens proberen? Even een pauze nemen, jouw vriend kan ook wel wat rust gebruiken denk ik.
Het is pijnlijk dit zo te zeggen. Mijn vader heeft me tot twee jaren terug een paar keer mishandeld. Niet heel erg, gewoon een paar keer een klap. Maar het betekend wel dat ik niet kan praten met ze, met geen enkel familielid heb ik eigenlijk een betere band dan over koetjes en kalfjes. Vrienden heb ik wel, maar omdat ik dankzij Borderliner heel erg 'focus' op één persoon wisselen die vrienden gauw achter elkaar.
pi_121684715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik pik het wel op, ik lees het allemaal! Maar de reacties komen erg vlug, dus ik kan niet overal op reageren. Ik denk natuurlijk vanuit mijn eigen belang (ik probeer rekening te houden), maar het is lastig! Jullie weten het gelukkig, ik luister echt!
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik

:')
pi_121684724
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Alissila het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel voor je achttiende, hoe kom je daar nou bij..? Kinnik is Jeugd Gezondheidszorg, en daar zijn kinderen ook in 'opgenomen' omdat zij niet thuis konden functioneren. Er lopen genoeg kinderen rond met een dergelijke label.
Vraag maar aan je psych. Voor je 18de zijn persoonlijkheidskenmerken nog te onstabiel om een goede DSM-IV diagnose te kunnen vaststellen.
Je kan wel 'borderline achtige kenmerken' vertonen. Maar diagnose wordt pas vanaf je 18de officieel gesteld.
Althans, zo was het altijd.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 16:47:31 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121684753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij zoekt iemand dus jou kan opvrolijken en zichzelf compleet wegcijfert.

Zodra die persoon hulp nodig heeft omdat die jou altijd heeft gesteund laat je hem in de steek omdat die je niet meer kan opvrolijken.

Dit. Je zuigt je vriend leeg TS (en niet op de goede manier, of ook welmisschien, weet ik niet, maar daar gaat t nu niet om), emotioneel gezien, en als ie t niet meer kan opbrengen is het zijn schuld en ga jij de positieve aandacht die hij je niet meer kan geven bij iemand anders zoeken, waarna het gras bij die nieuwe veel groener lijkt, en dan laat je je vriend kapot achter, terwijl jij alleen maar aan symptoombestrijding doet en hebt gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121684770
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Alissila het volgende:

[..]

Hij verweerde zich vaak niet eens, de laatste tijd probeert hij het... Maar ik ben verbaal veel sterker dan hij: Hij maakte vroeger nooit ruzies met mensen omdat hij eigenlijk heel rustig en aardig is.

In een discussie laat ik hem geen kans, en hij zegt ook dat hij het idee heeft dat ik de laatste tijd hem probeer te kwetsen met manieren van praten. En daar heeft hij gelijk in, dat zie ik ook... Ik heb hem gisteren voor het eerst uitgescholden... ;(
Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij voor zichzelf leert opkomen. Al moet die je op bed gooien en een sok in je mond douwen zodat hij wat kan zeggen
pi_121684825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Alissila het volgende:

[..]

Het is pijnlijk dit zo te zeggen. Mijn vader heeft me tot twee jaren terug een paar keer mishandeld. Niet heel erg, gewoon een paar keer een klap. Maar het betekend wel dat ik niet kan praten met ze, met geen enkel familielid heb ik eigenlijk een betere band dan over koetjes en kalfjes. Vrienden heb ik wel, maar omdat ik dankzij Borderliner heel erg 'focus' op één persoon wisselen die vrienden gauw achter elkaar.
Een paar keer een klap is niet mishandelen, maar streng opvoeden. Mishandelen is als jouw vader iedere bont en blauw slaat, en dat kan ik weten.

En jammer dat je met jouw familie ook geen band hebt. En ook weinig vrienden. Dus daarom zoek je maar liefde, hulp en steun bij jouw vriendjes. Wat best logisch is. Maar als je echt van jouw vriend houdt, gun je hem dit?
pi_121684843
quote:

[..]

quote:

[..]

Typisch, daddy issues.

Gek he, dat lastige kinderen weleens een schop onder de kont krijgen?

Jij dramatiseert het weer.

Typisch, bah zo zo typisch.

Borderliners veroorzaken nog meer leed in de maatschappij dan Marokkanen.
pi_121684847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Smack10 het volgende:
Hoezo? Zij zou slechter af zijn zonder relatie begrijp ik?
Ja, ik generaliseer.
pi_121684880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Northside het volgende:

[..]

Haar vriend niet.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 16:50:17 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121684882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef applefishstick het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel belangrijk is dat hij voor zichzelf leert opkomen. Al moet die je op bed gooien en een sok in je mond douwen zodat hij wat kan zeggen
Als de vriend van TS geweldg moet gaan gebruiken om uberhaupt iets te kunnen zeggen kan ie zich beter omdraaien en weglopen.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:50:41 #99
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_121684902
quote:

[..]

Nee, dat denkt ze. Zal best wel mee vallen in de praktijk.
Ok stelletje hokboeren
pi_121684932
quote:

[..]

Nee, maar beter professionele hulp zoeken in de gezondheidszorg dan een jongen ermee opzadelen.

Zo leert ze nooit van zichzelf te houden en richt ze alleen maar schade aan bij anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')