SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef bobbernaut het volgende:
jouw dagbesteding.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wat, reddit!quote:
jij kwam hier niet meer zei jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef maurisioo het volgende:
laat maar doet weer. hij deed heel raar net
Holy shit, gelukkig had 'ie zn helm opSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Holy shit, gelukkig had 'ie zn helm op
bedankt man; top ditSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:06 schreef shaderon het volgende:
Heeft iemand dat filmpje dat whatsapp rondgaat al gezien? Een man is overreden door iets en zijn benen liggen eraf en je ziet hem verder kruipen
/r/wtf <3quote:
SPOILER: NSFW ranzig /r/wtf :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
aanraders buiten witcher en skyrim?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Fallout NV en 3 heb ik beide nooit uitgespeeld. Te grijs en grauw. NV was wel stuk leuker maar werd gewoon saaiIk wil bossen, elven en medieval troep in mijn rpg's
Oblivion, Morrowind (mits je die niet heb gedaan en in geval van Morrowind tegen de graphics kan), Sacred 1&2 al zijn die wel stuk minder. Verder zou ik het ook zo snel niet weten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
aanraders buiten witcher en skyrim?
ja al gedaan. Begin binnenkort maar eens opnieuw met skyrim.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oblivion, Morrowind (mits je die niet heb gedaan en in geval van Morrowind tegen de graphics kan), Sacred 1&2 al zijn die wel stuk minder. Verder zou ik het ook zo snel niet weten.
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, Kotor 1&2, al zijn dat SWspellen dus daar vind je geen medieval stuff
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.
Fable 3 heb ik gedaan idd, ging op zich wel. Mist natuurlijk de voorgaande delen waar deel 2 volgens mij niet eens op de PC verkrijgbaar wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.
Alleen dwight en die dikke maken het nog een beetje leuk. derest is een beetje idee loosquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik hem niet zo, hij werd op een gegeven moment echt te irritant.
Schaats mensen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ered-helikopter.html
Wordt tijd dat zulke mensen zelf de rekening betalen
er zit een kluis achter de balie op de grondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Fallout NV best grappig tot nu toe. Moet een vent helpen in een tankstation ofzo.
ja ik loop in een post bomb setting rond. Geen tijd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |