ja al gedaan. Begin binnenkort maar eens opnieuw met skyrim.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oblivion, Morrowind (mits je die niet heb gedaan en in geval van Morrowind tegen de graphics kan), Sacred 1&2 al zijn die wel stuk minder. Verder zou ik het ook zo snel niet weten.
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, Kotor 1&2, al zijn dat SWspellen dus daar vind je geen medieval stuff
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nog nooit star wars gezien. Nu te laat. Ziet er niet meer uit.
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De films niet? Maakt niet echt uit. Kotor 1 en 2 spelen zich zo'n 5000 jaar voor de films af dus die kennis heb je niet nodig.
Fable 3 heb ik gedaan idd, ging op zich wel. Mist natuurlijk de voorgaande delen waar deel 2 volgens mij niet eens op de PC verkrijgbaar wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
fable niets voor jou? Die vond ik wel cool. De muziek ook.
Alleen dwight en die dikke maken het nog een beetje leuk. derest is een beetje idee loosquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik hem niet zo, hij werd op een gegeven moment echt te irritant.
Schaats mensen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ered-helikopter.html
Wordt tijd dat zulke mensen zelf de rekening betalen
er zit een kluis achter de balie op de grondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Fallout NV best grappig tot nu toe. Moet een vent helpen in een tankstation ofzo.
ja ik loop in een post bomb setting rond. Geen tijd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |