SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
mensen die nu nog 80 willen rijden omdat dat kan.. levensgevaarlijk..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen die 40 gaan rijden op een 80 km weg, levensgevaarlijk, blijf dan lekker thuis man.
4x4 ftw.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die nu nog 80 willen rijden omdat dat kan.. levensgevaarlijk..
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof dat een heilige graal is met dit weer
Vandaag viel er bijna zo'n kut auto uit bij het stoplicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.
ikke nie snapquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vandaag viel er bijna zo'n kut auto uit bij het stoplicht.
zag ook wel een paar mooie slipmanoeuvres van andere mensen; mijn bakkie hield zich aardig stand.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je lacht wel 90% uit van de autootjes die aan het glibberen zijn. Je moet uiteraard geen 130 gaan rijden, maar toch.
Hij reed zo, En toen opeens sloeg die af hihihiihi hij glijde nog lekker door xD:$@3421quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ikke nie snap
[..]
zag ook wel een paar mooie slipmanoeuvres van andere mensen; mijn bakkie hield zich aardig stand.
anna marie reitsma die rtl crime kijkt en met haar 'levenservaring' even wil laten weten dat ze alles wel even gaat verbeteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat een hollander is?
die is niet van mij, die was nog van de vorigequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
ey shaderon hoezo's in de ogen van de TC?
Ja maar dan is ze nog geen hollander? Als je hollander bent kom je uit noord of zuid holland. Je bent een Nederlander.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
anna marie reitsma die rtl crime kijkt en met haar 'levenservaring' even wil laten weten dat ze alles wel even gaat verbeteren.
Dat klopt. Maar hollander klinkt meer als oud iemand, tokkiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar dan is ze nog geen hollander? Als je hollander bent kom je uit noord of zuid holland. Je bent een Nederlander.
dat wist iedereen denk ik alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
moeten sommige in dit topic eens kijken
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef drumstickNL het volgende:
KLB / "sneeuwbanden hoeft nog lang niet"
Volgens mij snapt echt niet 1 iemand in dat topic überhaupt wat een winterband doet en isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef drumstickNL het volgende:
KLB / "sneeuwbanden hoeft nog lang niet"
Kom vechten dan met je lelijke bakkes, ik ram een koala in je reet om je vervolgens aan een groep kangoeroes te doneren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hollander klinkt meer als oud iemand, tokkie
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ga maar naar Australië.
ZIE MIJN PI, GOEIE GRAP VOOR WIE HEM SNAPT XD
down under?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ga maar naar Australië.
ZIE MIJN PI, GOEIE GRAP VOOR WIE HEM SNAPT XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |