quote:De Wereld Draait Door - 14 januari 2013
De eerste uitzending van 2013! Met onder meer Dennis Storm en Valerio Zeno. Tafelheer is Jan Mulder, muziek is er van Mozes and The Firstborn.
Ik ga het de eerste keer in ieder geval kijken, misschien valt er nog wat te ergerenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
Weer DWDD
Wie gaat er DWLD kijken ook?
Klinkt erg intimiderend, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
Weer DWDD
Wie gaat er DWLD kijken ook?
Hiero dito.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het de eerste keer in ieder geval kijken, misschien valt er nog wat te ergeren
Ik heb niet zo'n zin in hem.quote:
De Wereld Leert Door, slechts zo'n 25 keer genoemd.quote:
Oh ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Wereld Leert Door, slechts zo'n 25 keer genoemd.
Skip.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Dooorrrr
Topiek voor DWLD is er ook al:
TV / De Wereld Leert Door: dagelijks om 22:25 uur op Nederland 3.
Met z'n halve miljoen per jaarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Die Cynix nog steeds 1 seconde eerder.
En Matthijs heeft niet eens een nieuw pak! Weer dat paarse.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stream is voor het eerst afgesloten voor kijkers in het buitenland
Heel erg ongrappig idd.quote:
Welke van de 10?quote:
Hij stond er ook zo lekker koket bijquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Wat een lekkere mollige beentjes heeft de Boer
Nee, fietse.quote:
Multitalent.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Die Sheile heeft ook overal verstand van he?
Luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
He maar dit is donderdag toch of wat?
Gesprek is vandaag dacht ik wordt donderdag uitgezonden.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Sssst zometeen krijgen we weer een mini opera als Matthijs dit leest.
Nee ik vraag het liever aan jou hier.quote:
Aha oké.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gesprek is vandaag dacht ik wordt donderdag uitgezonden.
Kunnen ze nog wat knippen denk ik.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zullen we voortaan als de uitzending afgelopen is tegen elkaar praten met allemaal DWDD-quotes? Dat lijkt me echt lachen.
Komt bij TLC.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen we Oprah in Nederland ook ontvangen?
Dust Cooking.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Multitalent.
Ik denk dat ze straks een kookprogramma begint.
Die past niet in ons land.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Wordt live op TLC (Ziggo kanaal 19) uitgezonden en herhaalt op, jawel, Discovery Channel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Heel even dacht ik dat Danny Blind er zatIn een flits.
Nee, Oprah gaat hier op zwart.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Net als bij VI. Donderstraal toch eens op manquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zullen we voortaan als de uitzending afgelopen is tegen elkaar praten met allemaal DWDD-quotes? Dat lijkt me echt lachen.
Hij kan wel voor strafvermindering gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Als hij bekent gaat hij gewoon de bak in.
Ze is Oprah fan!!!!!1quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom wil ik ook alweer weten wat Sheila hier allemaal van vindt?
Erik heeft ook gebruikt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ducrot heeft zelf ook gebruikt dus die heeft weinig te melden natuurlijk.
Meineed heeft in een hoop gevallen een verjaringsperiode van 5 jaar, dus dat hoeft niet per se.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Als hij bekent gaat hij gewoon de bak in.
Oprah schijnt de missing link te zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat doet die muts in een onderwerp over Lance??
spreekt zes talen en er is theaterkunst naar haar genoemdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Oprah de opzet afkijkt van onze Ivo.
Zij is Team Oprah.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Inderdaad.. of wat betreft amerikanen: minder geld hadden dan Armstrong om de behandelingen te betalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat 'vechten' tegen kanker-verhaal is ook echt zo ontzettend vermoeiend, er zijn duizenden mensen die het net zo hard wilden maar gewoon een net harder groeiende tumor hadden, kan je nog zo lekker 'vechten', maar dan ga je de pijp uit...zo'n fabel...
Werkelijk geen ideequote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je moet het toch een beetje cachet geven.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad.. of wat betreft amerikanen: minder geld hadden dan Armstrong om de behandelingen te betalen.
huh, wie komt bij me ? snotverdomme moet ik weer thee zetten en een schaal met droge koekjes klaarleggenquote:
Thee? Bier en chipsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef TLC het volgende:
[..]
huh, wie komt bij me ? snotverdomme moet ik weer thee zetten en een schaal met droge koekjes klaarleggen
quote:
Op dit soort momenten ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:
oja daarom heb ik zo'n hekel aan Mulder
er zijn gewoon positieve testen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mulder heeft wel gelijk he, Lens is steeds door de dopingtesten heen gekomen
(godver, ga ik ook meelullen)
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken minstens een miljoen getuigen die Jan Mulder wel eens onzin hebben zien uitkramen.
schaatskoortsquote:
Sinds wanneer ben jij donkerblauw?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn gewoon positieve testen.
Et tu Karina!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Gewoon met een paar zakken zout naar Noordlaren en het ijs saboteren.
qua rechten al een week of 2, qua daadwerkelijk kleur sinds vandaag of gisterenquote:
Lees het boek van Hamilton en lees hoe makkelijk die tests te omzeilen waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mulder heeft wel gelijk he, Lens is steeds door de dopingtesten heen gekomen
(godver, ga ik ook meelullen)
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Gewoon met een paar zakken zout naar Noordlaren en het ijs saboteren.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed het is Lance Armstrong maar.
Boogerd, nog nooit doping gebruikt. Held.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lees het boek van Hamilton en lees hoe makkelijk die tests te omzeilen waren.
En hij is in 1999 zes keer gepakt, en in 2001 nog een keer.
Aha. gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua rechten al een week of 2, qua daadwerkelijk kleur sinds vandaag of gisteren
Vervelend.quote:
dankquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nieuw vast item.
De Fretz recordings.
Van Vak KUT!!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Vak K? Klinkt als een zooitje voetbalhooligans.
Werkt goed ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua rechten al een week of 2, qua daadwerkelijk kleur sinds vandaag of gisteren
Ja wat doen al die mannen toch met een snor? Het staat 9 vd 10 keer niet, zeker niet zonder baard.quote:
Nog zo'n antidemocraat jaquote:
Restanten van Movember.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat doen al die mannen toch met een snor? Het staat 9 vd 10 keer niet, zeker niet zonder baard.
Die heb ik nog hoger zitten dan hem.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Fritz, iemand die mooi kan praten maar weinig zegt.
Een sandwich met hem en Seabertquote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien breng ik in 2025 wel een stem op hem uit als de andere optie Seabert van Lienden is.
Hulzebosch Hulzebosch Eric Hulzeboschquote:
Volgend jaar weet niemand meer wie het isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Succes met 12 jaar campagne voeren
juist dan...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te bedenken waar de afkorting Fretz voor kon staan, maar dat is te erg om te posten
Itempje over Lance was op zich prima hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is de comeback van DWDD voorlopig enorm kut
Hans van Baalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Obama als inspiratie.. zijn er geen andere politici, die wat meer bereikt hebben?
Lekker toch. Zo hoort het.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
Ze hebben het 'niveau' wel naadloos vastgehouden.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
Wel leuk maar de mensen waren dom...of ik bedoel Janquote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Itempje over Lance was op zich prima hoor.
Zouden ze inmiddels ook filmpjes van ná 2003 gevonden hebben?quote:
Beetje een studio voetbal gevoel - wel kijken, steeds teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van dit programma
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden ze inmiddels ook filmpjes van ná 2003 gevonden hebben?
Inderdaad. Nouja, na DTDD gaat ie hier af denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Type-R het volgende:
[..]
Beetje een studio voetbal gevoel - wel kijken, steeds teleurgesteld zijn.
Dacht ik ook aan! We zijn de beste!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef FredVleespet het volgende:
Was dit de broer van Louis van Gaal?
Idd, topic is meestal beter dan de show.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Type-R het volgende:
[..]
Beetje een studio voetbal gevoel - wel kijken, steeds teleurgesteld zijn.
Nou hij bekijkt het allemaal wel positief en dat is wat dit land nodig heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |