abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 08:41:00 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121535971
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 08:41:56 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121535989
Suggesties voor een andere TT zijn welkom!

En de laatste post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ga ik proberen :)
Ik heb er nog een paar over namelijk :P

Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken c_/
Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...

Hier gisteren verplichte bankrust gedaan met een bijzonder slecht begin, maar toch nog aardige inhaalrace:

O: wafel met warme kersen en poedersuiker.
T: Zie O, nog zo'n ding...
L: 3 volkoren, 30+kaas, flink wat komkommer.
T: 3 volkorencrackers met wat pindakaas. Een hap uit een plakje kaas toen ik die nam realiseerde ik me dat dat echt nergens op sloeg, dus heb 'm teruggelegd
D: zelfgemaakte ragout van gekookte kip, bouillon, mosterd, pindakaas, nasikruiden, champignons en bloem en lv boter volgens het recept van mamalief, nomnomnom.
T: Bakje yoghurt met niks.

Vandaag is de planning:

O: 3 volkoren. 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees, 1 30+kaas met komkommer. Bakje yoghurt met een theelepeltje suiker.
T: 2 granenbiscuitjes.
L: 4 volkoren. 2 kalkoenfilet, 2 30+kaas, halve komkommer.
T: Appel.
D: Ragout van gisteren met zilvervliesrijst. Moet iets van groente bij, ga in de lunchwandeling wel even langs de appie.
T: Misschien nog een bakje yoghurt.

Succes met de nieuwe week allemaal, we kunnen 't!

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121536247
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...
Nou, ik ontbijt met een gekookt ei, en zo meteen gaat de soep de magnetron in :)
Dat is gewoon een heel lichte groentesoep met kip er in.
Normaal wordt er bij South Beach vaak ontbeten met roerei en bacon, maar dat vind ik heel goor dus :r
pi_121536495
Oef, soep bij het ontbijt (of roerei, for that matter) zou ik ook niet trekken.

Wel fijn dat ik de afgelopen week met al het waggelen en gezond eten een kilo aan lijk te zijn gekomen.
pi_121536581
Nou ben ik dus al sinds half 6 op/wakker hè. En ik zit nu aan de soep :)
Dat is meer een flink tussendoortje en een karig ontbijt.
Om half 6 soep vind ik ook lastig :P
pi_121536720
Dat scheelt ja.
pi_121537458
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker! :9

Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo :`)
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje :`)
My salvation lies in your love..
  maandag 14 januari 2013 @ 10:09:16 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121537685
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef BananaPancake het volgende:
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker! :9

Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo :`)
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje :`)
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.

Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna :D *de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*

Xx
  maandag 14 januari 2013 @ 10:09:35 #9
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121537690
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!

o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit

S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.

Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.

word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.

[ Bericht 8% gewijzigd door RandomMoron op 14-01-2013 10:15:37 ]
pi_121538521
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.

Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna :D *de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*

Xx
Prima Donna O+ ik zweer erbij :P T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil 8)7
  maandag 14 januari 2013 @ 11:25:17 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121539637
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Prima Donna O+ ik zweer erbij :P T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil 8)7
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:

Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:46:33 #12
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121540328
Hmm,
ik heb 85e, en voor mij doen ze wat ik nodig heb. voor sporten gebruik ik shockabsorbers.

ik heb ook fantasie en dat is ook prima. maar mijn budget staat ook niet meer toe momenteel
pi_121540505
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.

[..]

Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
Ik had laatst marlies dekkers gepast, kon met de bandjes mn meiden laten bungeejumpen, bij wijze van. Wat een flutbandjes :X De primadonna twist zit hier ook prima :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 12:23:56 #14
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121541622
Ouch, bungeeboobies :(
pi_121541773
Geen last van B cup for life! *O*
pi_121542747
80 H -O-
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten :)

lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog... :@
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 14 januari 2013 @ 13:12:39 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121543320
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
80 H -O-
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten :)

lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog... :@
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training *O*
75H in m'n nieuweste bh... Op zich wel fijn dat de omtrek krimpt.

En Marlies Dekkers bestaat niet in mijn maat. Voorgevormde bh's kan ik soms wel hebben, maar ligt heel erg aan de vorm van de cup enzo.

Xx

Edit: Pfft, wat een gedoe, kan bij de huisarts alleen vóór 12 uur bellen om een afspraak te maken. Da's toch geen service...
  maandag 14 januari 2013 @ 13:38:05 #18
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121544335
Niet bedoeld als spam, maar asos.com heeft uitverkoop, en dus ook in de curve sectie.

http://www.asos.com/Women(...)egory.aspx?cid=10528

en met de code perfect 10 krijg je nog een keer 10% korting.
Er zitten ( met een beetje zoeken ) hele leuke dingen tussen!

ik ga deze bestellen :
omdat ik altijd al een keertje zo'n jurk heb willen hebben. Lijkt me een beetje jaren 50, ik hou daar wel van. Het enige waar ik me zorgen over maak is of mijn tetten er in passen en of hij niet te lang is.
Dan ook nog deze :
voor een bruiloft die ik heb. Ik weet dat het model me staat, want ik heb een jaar geleden al zo'n tulpmodel gehad :)
pi_121545026
Reactie op vanalles

Marlies Dekkers BH's O+ Na de eerste nooit meer iets anders gedragen omdat ze zo lekker stevig zitten. Toen 75E, nu 75F. Ze gaat tot G?

Bloemkool is ook super uit de oven!

Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121546213
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.

Asos is sowieso O+ maar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is :)
Zoiets wil ik dan wel! :o
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
pi_121546329
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen O+
Ik ben niet de enige *O*
Verder troost ik mij altijd maar met de gedachte dat het in Azië heel normaal is :P
pi_121546829
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen, 1 met eru balans, 1 met gebraden gehakt
T: 10 aardbeien
L: roerei, 2 eieren, knoflook, geraspte kaas en wat uitgebakken uitjes erin
T: halfvolle yoghurt met cruesli
D: geen idee. Wat de pot schaft.

S: 40 min. yoga
  maandag 14 januari 2013 @ 14:42:42 #23
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121546865
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.

Asos is sowieso O+ maar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is :)
Zoiets wil ik dan wel! :o
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
vroeger was het goedkoper :)
ik hou ook van die skaterjurkjes :D ik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!

Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
pi_121546945
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

vroeger was het goedkoper :)
ik hou ook van die skaterjurkjes :D ik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!

Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
Oh daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Ik ben juist altijd heel erg met m'n uiterlijk en dan vooral kleding bezig geweest. Mijn kast ligt dan ook vol genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen en vind het ook zonde om dan geld uit te geven als die kleding straks te groot is (hopelijk :D)
Is bij mij dan ook meer een geldkwestie..
  maandag 14 januari 2013 @ 14:45:55 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121547018
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!

o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit

S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.

word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer! *O*

Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.

Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort! :9

En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner. *O*
pi_121547080
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je bent mijn held! Dat Char kwai Chow althans, zo stond het pp de foto vlgs mij, was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer! *O*

Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.

Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort! :9

En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner. *O*
Veel plezier! :D
  maandag 14 januari 2013 @ 14:50:47 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121547269
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Reactie op vanalles

Marlies Dekkers BH's O+ Na de eerste nooit meer iets anders gedragen omdat ze zo lekker stevig zitten. Toen 75E, nu 75F. Ze gaat tot G?
T/m F ja, geen G en al helemaal geen H, ben ik bang...

Eettechnisch begin ik trek te krijgen. Heb iig worteltjes voor vanavond gekocht, dus toch nog wat extra groente bij de ragout :)

Veel plezier BE!

Voor mijn vliegreis naar Canada en terug deze zomer heb ik nu alvast een lactosevrij en een vegan (want lactosevrij bestaat bij Air France) menu besteld. Stuk beter dan het standaardvoer :)
pi_121548644
Veel plezier BE!

Vraagje: hoe maken jullie havermout smakelijker? Ik vind het naturel met melk niet vies, maar ernstig saai. Maar fruit in een warme pap lijkt me dan ook weer niets, en om er nou scheppen suiker in te gooien...
pi_121548702
quote:
5s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Veel plezier BE!

Vraagje: hoe maken jullie havermout smakelijker? Ik vind het naturel met melk niet vies, maar ernstig saai. Maar fruit in een warme pap lijkt me dan ook weer niets, en om er nou scheppen suiker in te gooien...
ik doe het met zoetstof en wat kaneel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121548734
En koude melk ipv warme :9
  maandag 14 januari 2013 @ 16:14:21 #31
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121550950
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer! *O*

haha, gelukkig dat je jezelf nu niet hoeft te ontzeggen!!
wij doen ook altijd asian veggie aan boord :)
ik eet heel sporadisch vlees en vriendje helemaal niet en het is altijd 100% beter dan westers.
pi_121551796
Ik laat net dat blauwe jurkje van Asos aan m'n moeder zien, zo van mooi is ie hè en niet eens van die ga ik kopen.

Zegt ze: daar moet je wel een beetje een mooi figuurtje voor hebben of niet dan?

Goh mam, bedankt!

:')

[ Bericht 18% gewijzigd door BananaPancake op 14-01-2013 16:39:26 ]
pi_121552472
Mijn gewichtsreductie is stil komen te liggen ;(

Ik word wel steeds sterker en voel me ook gewoon fitter dus ik blijf doorgaan maar toch wel een beetje jammer :'(

Zit nu op 4kg in 6 weken, maar 10 dagen terug was dat ook
pi_121552800
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef tjoptjop het volgende:

Ik word wel steeds sterker en voel me ook gewoon fitter dus ik blijf doorgaan maar toch wel een beetje jammer :'(

Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..
pi_121552908
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..
Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.
pi_121553054
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.
Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sport :)

Soms kom je ook gewoon even op een plateau hoor en dat hoort er ook bij. Vervelend, maar gewoon doorgaan!
pi_121553167
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sport :)
Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'.

Ja natuurlijk ga ik gewoon door, zoals gezegd, voel me fitter en word met de week sterker (squats vliegen omhoog qua gewicht :P )
pi_121553251
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'
Ja is ook lastig te bepalen, maar klinkt alsof je wel goed bezig bent.
Ik lees je edit. Als je echt spieren kweekt is het niet zo vreemd hoor, spieren wegen meer dan vet en dat is geen fabeltje! Ik had het ook van de zomer, ik zag mezelf slanker worden, maar op de weegschaal veranderde er niks.

Kan je bij de sportschool niet je vetpercentage laten bepalen en aan de hand daarvan gaan werken? En anders met meetlinten gaan werken :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2013 @ 07:36:31 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121579821
Heb ik weer... Batterijen van weegschaal leeg -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:25:25 #40
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121580398
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
pi_121580420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
Owh! Sterkte ;(
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:28:39 #42
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121580454
:( brrr...
mijn trein reed niet, dus ik stond al een uur op een koud perron.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:28:47 #43
54772 Silmarwen
pi_121580455
Ohohoh had ik al gezegd dat ik ook een ziek kindje thuis heb vandaag?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:34:49 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121580543
Jeetje, arme jij!
pi_121583980
quote:
Vervelend, maar niet zo heel koud, toch? Ziek kind onder een warm dekbed houden *)
Hoe laat komen ze repareren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121592299
quote:
Oh brrr sterkte Sil ook met de zieke
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:30:27 #47
54772 Silmarwen
pi_121592412
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten. *) Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt. :D Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.

Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was. :?

Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:32:12 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121592480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten. *) Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt. :D Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.

Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was. :?

Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
Hier ook de tijd van de maand. Heb al twee ieniemienie stukjes rijstchocolade op vandaag. Aangezien de rest van de dag echt perfect is, vind ik dat dat best kan. Het is een heftige dag op het werk en ik heb het even nodig...

Aj, sterkte! Komt vast allemaal goed :)
pi_121593249
quote:

Uitstrijkjes gedoe is vervelend weet ik uit ervaring. Succes met de volgende :Y
pi_121597141
Hoi! Ik denk dat ik ook bij deze club wil!

Ik ben eind augustus begonnen met Weight Watchers en dat bevalt me tot nu toe prima.

Ik was heel erg van de met-de-kop-in-het-zand methode, dus ik was vanaf mijn 13e tot afgelopen jaar op mijn 26e niet op de weegschaal geweest. Dit was voor mij ook altijd de grootste belemmering voor welk dieet dan ook, want ik durfde gewoon niet. Tot ik deze zomer besloot dat het gewoon genoeg was geweest, omdat ik merkte dat ik sluimerend toch steeds weer een paar kilo erbij kreeg.

Al met al gaat het me allemaal heel goed af. Ik ben nu op het punt dat ik weet dat ik erbij moet gaan sporten, omdat ik graag strak slank wil worden, in plaats van alleen minder vet. Maar dit is voor mij een enorme stap, nadat ik al zo'n enorme stap heb genomen door op dieet te gaan, dus dat schuif ik nog even voor mij uit.

Ik ben trouwens ook nog niet uit wat het eind-getal moet worden, ik heb voor de vorm 80 ingevuld, maar het zou heel goed kunnen dat ik doorga tot 90 en dan tevreden ben, of dat ik met 80 nog steeds niet helemaal gelukkig ben. Ik ben nu langzaam een gewicht aan het gaan waarvan ik denk dat dat is zoals ik rond mijn 18e was, en dus zal alles hieronder nieuw zijn voor me.
pi_121597699
quote:
Komt vast goed :Y Zie zoveel uitstrijkjes op een dag...
Ja, ik beoordeel o.a. baarmoederhalsuitstrijkjes
pi_121605429
Ik zal ook maar ff vertellen wat ik zoal gegeten heb vandaag.

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met filet americain
T: appel
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, 1 met filet, 1 met geitenkaas restje
D: paprika soep-uit-zak, met stokbrood met light philadelphia en hummus

Waarschijnlijk volgen vandaag nog wat kopjes thee en een paar koekjes want ik vermoed dat ik nog wel wat punten over heb, maar nog geen zin om uit te rekenen. Wel te weinig groente vandaag, maar was nog niet hongerig in de AH en kon ook echt niet bedenken waar ik zin in had. Maar heb gisteren superveel groente gegeten dus dat moet vast wel beetje compenseren nog voor vandaag :)
pi_121606726
Welkom Zeester, en je gaat goed!

Verder gaat het hier nog ok. Gewicht schommelt momenteel een beetje door de maandelijkse periode, maar hoop van het weekend weer wat afgevallen te zijn! Honger gevoel is bijna weg, dus volgende week weer langzaam koolhydraten introduceren. Weer brood *O*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:05 #54
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121610509
Ik ga morgen beginnen aan een citroensapkuur. Hebben meer mensen dat hier gedaan? Ik zie er eigenlijk gigantisch tegenop :@ Doe het voornamelijk omdat ik hoop een kickstart te kunnen bewerkstelligen waardoor ik de inspiratie krijg die nu ontbreekt -O- En twee vriendinnen starten morgen ook, dus mental support *O*
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_121612040
Klinkt goor :P. Wat houdt het in?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:32:04 #56
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121612454
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Klinkt goor :P. Wat houdt het in?
http://www.citroensapkuur.nl/inhoudsopgave.php

Ik ben oprecht ook heel benieuwd hoe het smaakt :D :'(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:33:48 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121612566
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef ejiraM het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan een citroensapkuur. Hebben meer mensen dat hier gedaan? Ik zie er eigenlijk gigantisch tegenop :@ Doe het voornamelijk omdat ik hoop een kickstart te kunnen bewerkstelligen waardoor ik de inspiratie krijg die nu ontbreekt -O- En twee vriendinnen starten morgen ook, dus mental support *O*
Joh, doen dat helpt goed! *O*
Je blijft voor altijd slank en mooi, zonder je levensstijl te veranderen. Het is een wonder *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:36:16 #58
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121612718
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Joh, doen dat helpt goed! *O*
Je blijft voor altijd slank en mooi, zonder je levensstijl te veranderen. Het is een wonder *O*
Mooi hoeft niet, dat ben ik al :D

Maar niet zo positief, dus? Waarom? :)
pi_121612856
quote:
Het is normaal dat u tijdens het reinigingsproces last krijgt van verschillende kwalen zoals hoofdpijn, kou, zwakte, huiduitslag of hartkloppingen.
Hartkloppingen zijn nooit normaal heur :o.

*leest verder
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:39:36 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121612927
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Mooi hoeft niet, dat ben ik al :D

Maar niet zo positief, dus? Waarom? :)
Dat vind ik echt een mooie zin en zodra dat zo is dan ben je al heel ver O+

Nee maar dit soort dieten heeft voor niemand ooit gewerkt.
Wat wel lukt is je leven omgooien.. het is niet anders.
Fatsoenlijk eten wat bij jou past met voldoende voedingstoffen.

Als je 20 dagen op een goor dieet kan leven kan je helemaal leven op een heerlijke levensstijl waarvoor jezelf niks hoeft te ontzeggen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121613072
Ok, doorgelezen, klinkt als onzin, sorry. Alle 'bijwerkingen van het ontgiften' klinken als bijwerkingen van langdurig vasten, waar niemand ooit beter van is geworden.

Maar goed, ik heb wellicht geen recht van spreken, net een zakje M&M's op :').
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:50:37 #62
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121613637
Ik geef jullie ook gelijk hoor, langdurig gaat het hem sowieso niet worden, maar ik hoop het zo'n tien dagen vol te kunnen houden en door de kilo's die er dan af zijn de motivatie te vinden door te gaan.

En als het niet goed voelt, kap ik er meteen mee, ik ga mijn lichaam niet verkloten voor zoiets :N
pi_121613749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Zeester het volgende:
Hoi! Ik denk dat ik ook bij deze club wil!

[ link | afbeelding ]

Ik ben eind augustus begonnen met Weight Watchers en dat bevalt me tot nu toe prima.

Ik was heel erg van de met-de-kop-in-het-zand methode, dus ik was vanaf mijn 13e tot afgelopen jaar op mijn 26e niet op de weegschaal geweest. Dit was voor mij ook altijd de grootste belemmering voor welk dieet dan ook, want ik durfde gewoon niet. Tot ik deze zomer besloot dat het gewoon genoeg was geweest, omdat ik merkte dat ik sluimerend toch steeds weer een paar kilo erbij kreeg.

Al met al gaat het me allemaal heel goed af. Ik ben nu op het punt dat ik weet dat ik erbij moet gaan sporten, omdat ik graag strak slank wil worden, in plaats van alleen minder vet. Maar dit is voor mij een enorme stap, nadat ik al zo'n enorme stap heb genomen door op dieet te gaan, dus dat schuif ik nog even voor mij uit.

Ik ben trouwens ook nog niet uit wat het eind-getal moet worden, ik heb voor de vorm 80 ingevuld, maar het zou heel goed kunnen dat ik doorga tot 90 en dan tevreden ben, of dat ik met 80 nog steeds niet helemaal gelukkig ben. Ik ben nu langzaam een gewicht aan het gaan waarvan ik denk dat dat is zoals ik rond mijn 18e was, en dus zal alles hieronder nieuw zijn voor me.
Welkom Zeester.

Strak slank worden lijkt me een lastig streven met grote kans op teleurstelling.
Overtollig vel is een bitch. Het scheelt per persoon hoe groot het effect is, maar "strak" is wat utopisch.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_121613791
Pfff cottage cheese :9 gelukkig is het gezond :') Weinig kcal/vet, veel eiwit.
pi_121613813
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik geef jullie ook gelijk hoor, langdurig gaat het hem sowieso niet worden, maar ik hoop het zo'n tien dagen vol te kunnen houden en door de kilo's die er dan af zijn de motivatie te vinden door te gaan.

En als het niet goed voelt, kap ik er meteen mee, ik ga mijn lichaam niet verkloten voor zoiets :N
Haal je motivatie liever uit het vooruitzicht naar een gezonder leven, niet naar kilo's. Je verliest de kilo's toch om gezonder te worden? Mooi vind je jezelf al zei je, dus handel daar dan ook naar.
Ja doei.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:09:39 #66
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121614812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haal je motivatie liever uit het vooruitzicht naar een gezonder leven, niet naar kilo's. Je verliest de kilo's toch om gezonder te worden? Mooi vind je jezelf al zei je, dus handel daar dan ook naar.
Ja, maar ik weet al jaren dat ik af wil vallen, en vooral de afgelopen drie jaar ben ik echt twintig kilo aangekomen, maar ik kan de mindset nog niet vinden om af te vallen.. Volgens mij is mijn eerste post in dit topic ook al een jaar geleden. Heb het vaak genoeg geprobeerd, maar ik kan gewoon de knop niet omzetten :{
pi_121615290
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet al jaren dat ik af wil vallen, en vooral de afgelopen drie jaar ben ik echt twintig kilo aangekomen, maar ik kan de mindset nog niet vinden om af te vallen.. Volgens mij is mijn eerste post in dit topic ook al een jaar geleden. Heb het vaak genoeg geprobeerd, maar ik kan gewoon de knop niet omzetten :{
Is het dan niet verstandig om eens uit te zoeken waarom je de knop niet om kunt zetten? :)
pi_121615743
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik heb het even zitten lezen. Sterkte ;(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:28:00 #69
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121615911
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Is het dan niet verstandig om eens uit te zoeken waarom je de knop niet om kunt zetten? :)
Ben ik mee bezig :Y Ik loop bij een psycholoog, en die lachte me vanmiddag uit ;( :+ Maar we zijn er verder ook druk mee bezig, maar het wil nog niet echt vlotten..
pi_121616951
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig :Y Ik loop bij een psycholoog, en die lachte me vanmiddag uit ;( :+ Maar we zijn er verder ook druk mee bezig, maar het wil nog niet echt vlotten..
Als je daar al mee bezig bent geeft het toch niet dat het nog niet zo vlot? Sommige dingen los je niet in een dag op, veel dingen ook niet in een maand :* En als je toch ergens mee bezig wilt zijn, is ervoor zorgen dat er geen gewicht meer bijkomt al een heel goed begin ;).
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2013 @ 22:48:59 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121617277
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Welkom Zeester.

Strak slank worden lijkt me een lastig streven met grote kans op teleurstelling.
Overtollig vel is een bitch. Het scheelt per persoon hoe groot het effect is, maar "strak" is wat utopisch.
105 naar 78 zonder overtollig flubbertje hier, ik denk niet dat het een utopie is hoor.
pi_121617520
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef ejiraM het volgende:

Hey, dat heeft mijn nichtje ook gedaan, toen ze ongeveer 120 kilo was of zo.
Ze is nu rond de 140 schat ik *O* Maar goed, ze heeft ook elk crashdieet wat ze kon vinden gedaan. En maar goed ook, want anders was ze misschien wel 150 kilo geworden :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121617577
Vandaag een baaldag vanwege stressigheid op t werk en t feit dat ik 3 weken niet mag sporten vanwege een polsblessure :( niks aan sportgedaan, halve schema t raam uit gegooid.
Halve zak snack a jacks weggebeukt.

O: Wake up ontbijt
L: Twee mandarijnen een banaan en een halve maaltijdsalade
T: Halve zak Snack a jacks chocola
D: Volkoren spaghetti
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_121620147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

105 naar 78 zonder overtollig flubbertje hier, ik denk niet dat het een utopie is hoor.
Na alles wat ik hierover gelezen heb denk ik dat jij eerder de uitzondering op de regel bent.
It was delicious.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:52:29 #75
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121620226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze is nu rond de 140 schat ik *O* Maar goed, ze heeft ook elk crashdieet wat ze kon vinden gedaan. En maar goed ook, want anders was ze misschien wel 150 kilo geworden :o
:D Precies waar ik heen wil *O*
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 00:11:05 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121620839
Dat dieet klinkt niet fijn :X Maar dat zeggen mensen ook over mijn dieet waar ik wel blij mee ben :P Misschien ook iets voor jou? Check 17 dagen dieet

Ik ben nu op de 9e dag en al een paar kilo afgevallen *O* Morgen weer eens echt wegen maar mijn buikje wordt al strakker O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:16:13 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121621021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D
pi_121622199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Welkom Zeester.

Ik hoef ook niet persé in een bikini een toplichaam te hebben, maar wil er wel alles aan gedaan hebben. Bovendien heb ik een vrij ongelijkmatige vetverdeling, de 15 kilo die ik nu al kwijt ben is vrijwel allemaal buik en bovenlichaam geweest (behalve gelukkig mijn borsten *fingers crossed*), en ik ben nog geen eens een broekmaat kwijt. En ook op mijn allerdikst had ik nog 2 maten verschil tussen bovenlichaam en onderlichaam. Daarom denk ik dat het uiteindelijk allemaal best mee gaat vallen qua lubberigheid.
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:44:21 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121624328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:58 schreef Zeester het volgende:
Ik hoef ook niet persé in een bikini een toplichaam te hebben, maar wil er wel alles aan gedaan hebben. Bovendien heb ik een vrij ongelijkmatige vetverdeling, de 15 kilo die ik nu al kwijt ben is vrijwel allemaal buik en bovenlichaam geweest (behalve gelukkig mijn borsten *fingers crossed*), en ik ben nog geen eens een broekmaat kwijt. En ook op mijn allerdikst had ik nog 2 maten verschil tussen bovenlichaam en onderlichaam. Daarom denk ik dat het uiteindelijk allemaal best mee gaat vallen qua lubberigheid.
Hoop doet leven :) Ik ben inmiddels 35 kilo kwijt en met name mijn buik, borsten en armen lubberen. Mijn buik ziet eruit alsof ik een kindje gekregen heb... Ik ga toch lekker in bikini. Ik laat me niet beperken door m'n lijf... Wat overigens niet wil zeggen dat ik er niet netjes uit zie hoor, ik heb een bikini in de goede maat, met voldoende ondersteuning voor m'n borsten en een broekje waar niets langs puilt ofzo. Niks zo lelijk als dames die zichzelf erg sexy vinden en per se in een S willen passen en dan de helft van hun kont of borsten niet ingepakt hebben...
pi_121625437
Ik heb gisteren echt even een slechte dag gehad, *slaat zichzelf voor de kop*

*schopt zichzelf onder d'r kont* en nu weer goed verder! :D

O: 250 gram optimel citroen kwark, 2 volkoren crackers met gebraden gehakt
T: 2 rijstwafels
L: tosti met bruin brood en cheddar cheese :9
T: appel en banaan
D: vegetarisch kaasburgertje, broccoli, zilvervliesrijst
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:40:32 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121635767
Net in de pauze 175 gram gemengde noten gekocht en zonder na te denken de helft opgegeten... Handje was eigenlijk ook wel genoeg geweest -O-
pi_121636312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Net in de pauze 175 gram gemengde noten gekocht en zonder na te denken de helft opgegeten... Handje was eigenlijk ook wel genoeg geweest -O-
In noten kan ik ook echt blijven eten. Dan stop ik echt niet met 'een handje'. Meestal neem ik noten mee op werkdagen en dan maar een paar. En aangezien ik dan ook niet meer bij me heb, kan ik ook niet meer eten *)

Vandaag overigens een dagje aan het vasten. Wat dingen gelezen over dat intermittend fasting nav wat BrightEyes daarover schreef (was jij toch? :D ). Ik heb echt totaal geen honger :D Vanavond een lichte salade en dan morgen weer een normale dag met gezond eten.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:09:09 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121636951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Tink89 het volgende:
En de rest is ook op... zitten nog 8 noten in het bakje. Het lukte even niet.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:11:26 #84
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121637054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat mag toch ook af en toe! En bovendien is dan een zakje noten absoluut niet het ergste, het hadden ook tien chocoladerepen kunnen zijn ;)
pi_121637201
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Dat mag toch ook af en toe! En bovendien is dan een zakje noten absoluut niet het ergste, het hadden ook tien chocoladerepen kunnen zijn ;)
Hmm het is wel gezond, maar er zitten wel héél veel calorieën in hoor..
pi_121637259
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Gezonder wel maar je zit al snel aan 650kcal per 100gram dus als je er dan 175gram van op eet ben je bijna klaar voor de hele dag...

@Tink volgende keer meteen porties van maken? in boterhammenzakjes ofzo.
pi_121637346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gezonder wel maar je zit al snel aan 650kcal per 100gram dus als je er dan 175gram van op eet ben je bijna klaar voor de hele dag...

Hey, tijdje niet hier gezien. Toch?

Hoe staat het ermee? :)
pi_121637406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Hey, tijdje niet hier gezien. Toch?

Hoe staat het ermee? :)
Ik zit in het topic hiernaast :) het slanktopic.
Hier gaat het goed *O* eten gaat steeds beter, al mijn sportclubjes zijn ook weer begonnen dus minstens 4x in de week aan het sporten.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:21:52 #89
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121637483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Hmm het is wel gezond, maar er zitten wel héél veel calorieën in hoor..
Oh in mijn hoofd was het veel minder :@
pi_121637521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zit in het topic hiernaast :) het slanktopic.
Hier gaat het goed *O* eten gaat steeds beter, al mijn sportclubjes zijn ook weer begonnen dus minstens 4x in de week aan het sporten.
Ah vandaar!
Netjes hoor :D ga zo door zou ik zeggen ;)

Ik wil ook weer meer sporten, maar zit helaas met een hielblessure ;(
pi_121637628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ah vandaar!
Netjes hoor :D ga zo door zou ik zeggen ;)

Ik wil ook weer meer sporten, maar zit helaas met een hielblessure ;(
Dat is wel heel rot -O-
Kan je nog wel iets van beweging doen?

En ik zit wel illegaal in Slank hoor, daarom lurk ik ook nog hier.
pi_121637767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel heel rot -O-
Kan je nog wel iets van beweging doen?

En ik zit wel illegaal in Slank hoor, daarom lurk ik ook nog hier.
Ja ik kan nog fietsen en zwemmen, maar normaal hockey ik en daarin heb ik veel meer motivatie. Ook hardlopen vind ik leuk, maar dat kan nu dus ook niet. (Rennen geeft te veel schokbelasting)
Heb wel snel een afspraak bij de voetendokter en hopelijk kan hij iets voor me doen :)

Ga vrijdag wel snowboarden met m'n hockeyteam. Kijken hoe dat gaat!
pi_121638561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:28 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja ik kan nog fietsen en zwemmen, maar normaal hockey ik en daarin heb ik veel meer motivatie. Ook hardlopen vind ik leuk, maar dat kan nu dus ook niet. (Rennen geeft te veel schokbelasting)
Heb wel snel een afspraak bij de voetendokter en hopelijk kan hij iets voor me doen :)

Ga vrijdag wel snowboarden met m'n hockeyteam. Kijken hoe dat gaat!
Kijk maar uit met het snowboarden :)
pi_121639004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

:* morgen weer een dag Tink.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:14:13 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121639442
I know, normaal zou ik ook porties maken, maar doordat ik in de pauze trek had, kocht ik een bakje. Dat staat dan de rest van de middag binnen handbereik en dan gaat het dus mis.

Het goede nieuws is dat ik morgen iig wel een portie heb; die 8 die over zijn van vandaag :)

Zo naar huis, ga er een mager avondmaaltje van maken, kan ik de schade nog een beetje beperken.

Xx

Ps. Ben inmiddels btw al 2,5 consequent aan het afvallen. Morgen weer een dag ken ik als de beste. Komt helemaal goed, heb morgen maar een halve werkdag en kan dan lekker luxe met een salade lunchen met een vriendinnetje. Ik kan het, moet het alleen nog even doen ;)
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:40:00 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121640736
Tink, vanavond lekker veel groente (sperziebonen, spinazie, zuurkool, spruiten ofzo) met een tartaartje, stukje zalm met soja, kipfilet. Gewoon veel groente lekker aangemaakt met knoflook, tomaten, kruiden. NOM
pi_121654719
Bluh, ik ga met die gladheid hier echt niet hardlopen. Ik overleef die lessen normaal al amper, heb geen zin om iets te breken. Maar voelt wel een beetje als opgeven. Eten gaat op zich wel ok, al vind ik tussendoortjes echt nog moeilijk. Naast fruit weet ik weinig lekkers én gezonds te bedenken.
pi_121654960
quote:
15s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik ga met die gladheid hier echt niet hardlopen. Ik overleef die lessen normaal al amper, heb geen zin om iets te breken. Maar voelt wel een beetje als opgeven. Eten gaat op zich wel ok, al vind ik tussendoortjes echt nog moeilijk. Naast fruit weet ik weinig lekkers én gezonds te bedenken.
Ik had laatst van Tink wat tips gekregen. Rijstwafels/plakje roggebrood met wat beleg, een soepje, wat kwark. Verder zie ik op mn werk collega's (iig de slanke collega's :P) als tussendoortjes ook noten, gedroogd fruit, groenten e.d. eten.

Hier ziet een dagje werken er inmiddels uit als een halve eetoperatie met al mn bakjes en spulletjes :') Maar het is zo wel goed vol te houden.

O: Vitalu cracker met kaas, Roggebrood met cottage cheese + tuinkers, glaasje sojamelk.
T: rijstwafel + appel.
Lunch: 2xbrood biologisch kokosbrood :9, 1x brood kaas. Wat cherrytomaatjes en een paar lychees.
T: 2 gedroogde abrikozen & een kaki
D: Pastasalade met raapstelen, cherrytomaatjes, wortelpeterselie, sesamsaadjes en wat cottage cheese.
T: magere kwark met muesli en lijnzaad
T2: 10 gram pure chocolade.
En nog heel wat glazen water/kruidenthee.
pi_121660346
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef douche-eendje het volgende:

Verder zie ik op mn werk collega's (iig de slanke collega's :P) als tussendoortjes ook noten, gedroogd fruit, groenten e.d. eten.
.
Zegt niets wat slanke collega's eten 8-) Mijn slankste collega eet elke theepauze een candybar.

Je dagmenu ziet er overigens lekker uit :9
pi_121660600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zegt niets wat slanke collega's eten 8-) Mijn slankste collega eet elke theepauze een candybar.

Je dagmenu ziet er overigens lekker uit :9
Nou ja, over de slankste en de dikste doe ik ook geen uitlatingen :P

Dankje, vind het zo ook wel heel goed vol te houden. Avondeten voor morgen is ook al geregeld, heel prettig.
pi_121662137
Ik had vandaag weer een meeting. Er was maar 0,3 af. Ik weet, met elk resultaat moet je blij zijn, maar 0,3 is wel echt een beetje matig vind ik. Deze week maar weer eventjes hard ertegenaan, met uitzondering van de sushi aankomende vrijdag.

Ik vind het trouwens ook nog onwijs lastig om aan portion control te doen. Ik durf geen noten of andere van die in-moderatie-gezonde dingen te kopen, want ik heb de rem duidelijk nog niet gevonden. Het is alles of niets. Dat vind ik wel heel erg lastig soms, want een dropje op zijn tijd doet niemand kwaad, maar het is zo moeilijk om het daarbij te laten.
pi_121662513
Wat is er mis met sushi?
pi_121663286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is er mis met sushi?
Met sushi is niets mis, hoewel er steeds vaker ongezondere zaken in verwerkt worden (kaas, mayonaise, tonijnsalade, etc).

Maar meestal gaat sushi samen met teppanyaki en dat is heerlijk maar minder goed voor de lijn.
It was delicious.
pi_121663355
Nu krijg ik wel trek in sushi opeens -O-

Morgen op het menu dus :P :9

Is dat nieuw? Kaas, mayo, tonijnsalade e.d.? (nog afgezien van wat er ongezond aan zou zijn, maar soit :P )
pi_121663818
Er is weinig mis met sushi, maar inderdaad is het niet allemaal alleen rijst/rauwe vis/nori.

Ik eet zeker 1x per maand onbeperkt sushi, maar heb mezelf sinds het dieet wel opgelegd dat ik dan alleen sushi/zeewiersalade/edamame mag, en de gefrituurde happen moet laten staan. Als ik dat doe, dan mag ik me ook wel te buiten gaan aan sushi qua hoeveelheid, want als ik daar op zou moeten beknibbelen zou het hele leuke aan onbeperkt sushi eraf zijn.
pi_121668081
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef tjoptjop het volgende:

Is dat nieuw? Kaas, mayo, tonijnsalade e.d.? (nog afgezien van wat er ongezond aan zou zijn, maar soit :P )
Ik kom steeds meer adressen tegen waar ze proberen zo creatief mogelijk te zijn. In het begin vond ik dat leuk, tegenwoordig merk ik dat ik liever terug naar de basic varianten ga, wel met echt verse vis.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Zeester het volgende:
Er is weinig mis met sushi, maar inderdaad is het niet allemaal alleen rijst/rauwe vis/nori.

Ik eet zeker 1x per maand onbeperkt sushi, maar heb mezelf sinds het dieet wel opgelegd dat ik dan alleen sushi/zeewiersalade/edamame mag, en de gefrituurde happen moet laten staan. Als ik dat doe, dan mag ik me ook wel te buiten gaan aan sushi qua hoeveelheid, want als ik daar op zou moeten beknibbelen zou het hele leuke aan onbeperkt sushi eraf zijn.
Ik zit ook ongeveer op 1 keer per maand en geniet er dan ook echt van. Frituur neem ik ook niet, maar wel vlees en vis van de bakplaat. Probeer dat laatste wel met mate te doen.

De effecten van zo'n avond zijn gewoonlijk een dag later weer weg, het verwerkt blijkbaar vrij makkelijk.

2 Februari staat de eerste van dit jaar gepland :9~
Kijk er nu al naar uit... :@

[ Bericht 6% gewijzigd door Sometimes op 17-01-2013 08:08:05 ]
It was delicious.
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:00:42 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121669070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, vanavond lekker veel groente (sperziebonen, spinazie, zuurkool, spruiten ofzo) met een tartaartje, stukje zalm met soja, kipfilet. Gewoon veel groente lekker aangemaakt met knoflook, tomaten, kruiden. NOM
Het werd een hele kleine portie dikke frietjes uit de airfryer met gewokte paprika's en vissticks. Niet de beste keuze, maar was vergeten dat ik vriendjelief dit beloofd had. Vanochtend wel een alltimelow!

Xx
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:07:00 #108
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121669153
gister was volgens mij voor veel mensen een dipdag ( inclusief hier ).
Vandaag vrolijk verder. mijn weegschaal ( ouderwetse ) was verzet dus ik schrok me rot toen ik opeens 3 k. zwaarder was. Maar het knopje was verdraaid :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:18:35 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121669365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het werd een hele kleine portie dikke frietjes uit de airfryer met gewokte paprika's en vissticks. Niet de beste keuze, maar was vergeten dat ik vriendjelief dit beloofd had. Vanochtend wel een alltimelow!

Xx
Trouwens vanochtend wel een nieuwe atl, maar al een paar dagen niet gewogen, dus kan ook van eerder zijn. Heb besloten een feestje te geven bij -40 kilo. Dan ben ik een derde van mijn lijf kwijt...

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:07 schreef RandomMoron het volgende:
Vandaag vrolijk verder. mijn weegschaal ( ouderwetse ) was verzet dus ik schrok me rot toen ik opeens 3 k. zwaarder was. Maar het knopje was verdraaid :)
Haha, als je dan + een beetje hebt, lijkt dat opeens niet meer zo erg :p
pi_121669487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:07 schreef RandomMoron het volgende:
Ik vertrouw weegschalen nooit :7 Ze geven ook overal iets anders aan. Dus ik denk altijd: ik ben circa x kilo *)
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:04:02 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121670511
ik sta ook echt alleen op de mijne, en ik weiger digitaal want dan zou ik op elke ons gaan letten.
pi_121670527
'Het geheim van slanke mensen' wordt straks besproken bij Koffietijd.

Waren hier toch mensen die veel aan dat boek hebben gehad?
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:33 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121671435
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef BananaPancake het volgende:
'Het geheim van slanke mensen' wordt straks besproken bij Koffietijd.

Waren hier toch mensen die veel aan dat boek hebben gehad?
Koffietijd? :X

En mijn moeder doet iets met FB en het geheim van slanke mensen, geloof ik... Weet niet precies hoe het zit.
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:53:52 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121671979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En mijn moeder doet iets met FB en het geheim van slanke mensen, geloof ik... Weet niet precies hoe het zit.
Heb ik idd ook gedaan.
Boek vond ik idd wel erg nuttig qua inzichten. :Y
De FB groep was in eerste instantie erg ok, maar ik was een tikkie te veel door de internet-wol geverfd voor de tere zieltjes in de groep. :') FOK is altijd een fijne leerschool. :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:57:39 #115
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121672074
humph, dankzij jullie wil ik nu sushi!
de vetste die ik ooit gegeten heb was gefrituurde sushi in tempura en sushi met een tempura garnaal in zit met wasabi mayo
pi_121674007
Ik wantrouw weegschalen ook nog steeds, daarom ben ik wel blij met mijn keuze voor weight watchers, heel duidelijk elke week op hetzelfde tijdstip op de weegschaal. Ik neem ook standaard m'n zomerschoentjes mee, want nu draag ik zware laarzen.

Al had ik deze keer voor het eerst een spijkerbroek aan tijdens het wegen, terwijl ik normaal altijd rokjes en leggings draag. Vraag me af of dat toch niet ook enkele onzen scheelt.
pi_121674048
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Koffietijd ja.
pi_121674933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef Zeester het volgende:
Ik wantrouw weegschalen ook nog steeds, daarom ben ik wel blij met mijn keuze voor weight watchers, heel duidelijk elke week op hetzelfde tijdstip op de weegschaal. Ik neem ook standaard m'n zomerschoentjes mee, want nu draag ik zware laarzen.

Al had ik deze keer voor het eerst een spijkerbroek aan tijdens het wegen, terwijl ik normaal altijd rokjes en leggings draag. Vraag me af of dat toch niet ook enkele onzen scheelt.
Ja, uiteraard :D Maar je zou je kleren thuis kunnen wegen om te zien wat je bloot weegt. En dan nog vind ik hetzelfde tijdstip ('s morgens) prettiger dan (neem ik aan) 's avonds na een warme maaltijd.
pi_121675285
Nou. -1 in anderhalve week. Het is een begin.

Tink: ik vind -40 echt heel heel tof, als je dat haalt mag je idd een enorm geest geven.
pi_121675790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, uiteraard :D Maar je zou je kleren thuis kunnen wegen om te zien wat je bloot weegt. En dan nog vind ik hetzelfde tijdstip ('s morgens) prettiger dan (neem ik aan) 's avonds na een warme maaltijd.
Ik heb geen weegschaal en vind dat eigenlijk ook wel fijn zo. Merkte met kerst bij m´n ouders ook al dat ik door de aanwezigheid van een weegschaal mezelf veeel te vaak ga wegen en er een beetje obsessed door raak. En ik ga inderdaad ´s avonds, maar eet altijd achteraf, omdat ik precies op het tijdstip dat ik normaal eet daar ben.

En -40 is echt een giga prestatie! Dan mag je zeker een feest geven! Als je 40 kilo bent afgevallen, hoe vaak heb je dan een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen? Ik merk namelijk dat ik bij -15 nog redelijk met m'n 'fat-clothes' uit de weg kan, er is nog niets echt veel te groot, alles zit eigenlijk gewoon ruimer want ik draag heel veel stretch enzo. Maar bij -40 heb je waarschijnlijk toch wel alles weg moeten gooien, nieuw moeten kopen en opnieuw weg moeten gooien?
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:50:22 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121677865
Tink, ik hobbel zo net een beetje achter je aan en ben stiekem stinkjaloers dat jij die 40 eerder gaat halen terwijl ik van de zomer zo goed ging dat ik ervan overtuigd was dat ik het voor het eind van het jaar zou gaan halen.
Maar los daarvan uiteraard echt hele dikke dikke _O_ hoor!

Hier had ik net even een reality check door alle spiegels in de hotelkamer. :X :')
Ja, er is veel af, maar er moet nog veel meer af. En het is bizar hoe snel je lichaam in zakt als je 2 weken niet kan sporten.

Ik ga zo dus eerst nog even callaneticsen op de grond, dan nog even douchen en dan wachten op mijn airport pick-up. Het is hier nu 20.50, pick up is om 22.45 en dan gaat mijn vlucht om 01.25. En dan ben ik morgen om 07.55 weer in NL. *O*
En dan maar hopen dat de sneeuw snel verdwijnt want ik wil echt heel graag weer hardlopen! :Y Even weer terug in het ritme want over een kleine maand ga ik al weer voor 10 dagen naar Africa. :')
pi_121677972
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik hobbel zo net een beetje achter je aan en ben stiekem stinkjaloers dat jij die 40 eerder gaat halen terwijl ik van de zomer zo goed ging dat ik ervan overtuigd was dat ik het voor het eind van het jaar zou gaan halen.

Hier had ik net even een reality check door alle spiegels in de hotelkamer. :X :')
Ja, er is veel af, maar er moet nog veel meer af. En het is bizar hoe snel je lichaam in zakt als je 2 weken niet kan sporten.

Ik ga zo dus eerst nog even callaneticsen op de grond, dan nog even douchen en dan wachten op mijn airport pick-up. Het is hier nu 20.50, pick up is om 22.45 en dan gaat mijn vlucht om 01.25. En dan ben ik morgen om 07.55 weer in NL. *O*
En dan maar hopen dat de sneeuw snel verdwijnt want ik wil echt heel graag weer hardlopen! :Y Even weer terug in het ritme want over een kleine maand ga ik al weer voor 10 dagen naar Africa. :')
Je kan makkelijk hardlopen nu hoor.. De wegen zijn gewoon schoon!
Goede vlucht gewenst :D
pi_121679597
Goede vlucht BE!
(Ik wil ff zeggen dat jij wel een beetje mijn voorbeeld bent O+. Misschien omdat ik je van voor het afvallen 'ken', en dus minder ver-van-m'n-bed is, en toen ook al hier meelas, oa over dat je hardlopen langs mensen ook lastig vond toen. En kijk je nu eens awesome wezen O+)

Hier zijn de wegen echt nog niet schoon, en er ligt op heel veel plekken ijs. Ik durf het nog niet aan ;(.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 14:43:03 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:47:15 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121679767
Tx beide!

En clums :@ Grappig wel, ik kwam hier eerst ook helemaal in awe over de mensen die hier postten en superveel afgevallen waren, en dat hardlopen enzo, ik weet nog dat MoBlo schreef over dat hardlopen, dat leek toen zo onbereikbaar. En idd, look at me now!

En als ik het kan... Kan echt iedereen het hoor! :Y
pi_121680179
Nou ja, ik vind het echt heel cool van je, zeker met twee kids erbij! Ik hoop je voorbeeld te kunnen volgen.

Hier stond voor vanavond boeuf bourguignon op het menu, maar m'n broertje komt eten en die gaat dat natuurlijk weer niet lusten, dus het wordt iets anders, mét een toetje achteraf. Maar ik vind dat dat ééns per week mag :+. Dus lekkere zelfgemaakte chocoladelavacake :9.
pi_121680351
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Goede vlucht BE!
(Ik wil ff zeggen dat jij wel een beetje mijn voorbeeld bent O+. Misschien omdat ik je van voor het afvallen 'ken', en dus minder ver-van-m'n-bed is, en toen ook al hier meelas, oa over dat je hardlopen langs mensen ook lastig vond toen. En kijk je nu eens awesome wezen O+)

Hier zijn de wegen echt nog niet schoon, en er ligt op heel veel plekken ijs. Ik durf het nog niet aan ;(.
Oh stom ;( had beter andersom kunnen zijn, ik mag toch niet hardlopen. :(

Vanavond ga ik sinds lange tijd weer eens uit met wat vriendinnetjes, lekker dansen yay!
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 16:09:53 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121683165
:W

Ik ben 3 kilo afgevallen in 1,5 week :o Dieet gaat dus goed *O*

Mag mijn ticker ook in de OP?

[ afbeelding ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:29:24 #128
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121683946
Okee ik geef jullie gelijk. Die citroensapkuur is 10x niks :') Na 24 uur ben ik vanochtend maar gestopt na twee dagen knallende koppijn en twee keer flauwvallen en continu tegen alles opbotsen :+ Wel 3 kilo eraf, maar dat is waarschijnlijk omdat er niets meer in mijn darmen/buik/andere lichaamsholtes zit.

Vandaag mag ik aansterken en verdriet wegeten (klotetentamen ;( ) met suiker en morgen maar braaf aan de bruine boterhammen en rijstwafels *O*
pi_121684913
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ejiraM het volgende:
Okee ik geef jullie gelijk. Die citroensapkuur is 10x niks :') Na 24 uur ben ik vanochtend maar gestopt na twee dagen knallende koppijn en twee keer flauwvallen en continu tegen alles opbotsen :+ Wel 3 kilo eraf, maar dat is waarschijnlijk omdat er niets meer in mijn darmen/buik/andere lichaamsholtes zit.

Vandaag mag ik aansterken en verdriet wegeten (klotetentamen ;( ) met suiker en morgen maar braaf aan de bruine boterhammen en rijstwafels *O*
Oh flauwvallen zelfs jakkes, gelukkig zie je zelf in dat je ermee moet stoppen.

Met gewoon gezond eten kom je echt wel veel verder! Je kan t! :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:54:07 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121685052
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ejiraM het volgende:

Je gaat nu toch verdorie dat niet aaneten..?
Je gaat je levensstijl aanpakken, beginnende met vandaag!
Je gaat maar een heerlijke maaltijd maken met veel groente en lekker wat eiwitjes (tonijn, tartaar, kipfilet)]
Je begint vandaag maar met gezond afvallen.. Suikers haal je nu maar uit een paar stuks fruit en je eet nu maar een schaaltje kwark en een volkorenboterham.
Niet morgen beginnen
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:32:08 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121686334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:

Niet morgen beginnen
^O^ :Y Dat was precies wat ik ook dacht. Zonde om pas morgen te beginnen!
En eten is niet om te troosten, dat moet je doen met lief zijn voor jezelf. Bijv. een leuk tijdschrift kopen, of een nagellakje, of een mooie cd of lekker in bad gaan!
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 januari 2013 @ 18:14:06 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121687562
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik vind het echt heel cool van je, zeker met twee kids erbij! Ik hoop je voorbeeld te kunnen volgen.

Hier stond voor vanavond boeuf bourguignon op het menu, maar m'n broertje komt eten en die gaat dat natuurlijk weer niet lusten, dus het wordt iets anders, mét een toetje achteraf. Maar ik vind dat dat ééns per week mag :+. Dus lekkere zelfgemaakte chocoladelavacake :9.
ik herinner me jou helemaal niet als in 'moet afvallen' eigenlijk :o
En BE is een heldin :Y Tink ook trouwens *O* o|O
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:22:36 #133
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121687902
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je gaat nu toch verdorie dat niet aaneten..?
Je gaat je levensstijl aanpakken, beginnende met vandaag!
Je gaat maar een heerlijke maaltijd maken met veel groente en lekker wat eiwitjes (tonijn, tartaar, kipfilet)]
Je begint vandaag maar met gezond afvallen.. Suikers haal je nu maar uit een paar stuks fruit en je eet nu maar een schaaltje kwark en een volkorenboterham.
Niet morgen beginnen
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En eten is niet om te troosten, dat moet je doen met lief zijn voor jezelf. Bijv. een leuk tijdschrift kopen, of een nagellakje, of een mooie cd of lekker in bad gaan!
Jullie hebben wel gelijk, dit is goed voor mij.. Ik ben af en toe te ontziend voor mezelf wat eten betreft :+ Jullie waren wel iets te laat, nu heb ik al een zakje spekjes op! Gelukkig verkoopt de super hier zakjes spekjes met echt drie spekjes ofzo, dus de schade valt mee.

En verder net zalm met spinazie, dus het begin is er :+
pi_121688090
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat!

Hielp bij mij ook goed.
pi_121688449
En als je eenmaal begonnen bent, volhouden :Y Zo af en toe jezelf belonen. En dat hoeft niet met eten zoals BE ook zegt, dat kan ook met leuke dingen. Shoppen, omdat je kleren weer te groot zijn geworden O+

O: 2 vitalu crackers, 1 met tartex champignon (broodbeleg op basis van gist, vegetarische versie van leverpastei voor degenen die het niet kennen :P) en 1 met kaas, glas sojamelk
T: Sinasappel, sneetje roggebrood met kaas.
L: 2 brood sandwichspread, 1 brood appelstroop. Paar cherrytomaatjes, stukje komkommer en een kiwi.
T: handje cranberrynotenmix, kaki
D: Quinoa met paprika, augurk, rode ui en tonijn van de vegaslager.
T: Nog geen idee :)

Het avondeten was echt omnomnomnom. Was een recept van de AH, eigenlijk voor couscous maar er zaten beestjes in mn bus couscous. Beetje zonde -O-
pi_121692317
:@
* Barretje80 was deze week ook even een beetje uit de band gesprongen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag weer iets beter :

O: banaan
L: havermout
B: 3 muren verfen
t: een stukje borek
D: pasta met gehakt en 2 ons groente + 1 glas wijn

morgen goed opletten wat ik eet, want volleybal wedstrijd *O*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121692338
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mwah, ik was al niet slank, maar ben een jaar of 5 geleden in korte tijd een kilo of 20 aangekomen. Dus dat moet ik er nu afwerken.

Avondeten is hier een beetje misgegaan. In plaats van gekookte aardappeltjes zijn het patatjes geworden. Verder een zelfgemaakte magere hamburger met salade en boontjes.

Verder:
O: half glas hv melk, 2sneetjes meergranen brood met kaas
T: banaan
L: 100 g kartoffelsalade van de slager :9
T: banaan

Geen beste dag.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:20:21 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121693741
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 was deze week ook even een beetje uit de band gesprongen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag weer iets beter :

O: banaan
L: havermout
B: 3 muren verfen
t: een stukje borek
D: pasta met gehakt en 2 ons groente + 1 glas wijn

morgen goed opletten wat ik eet, want volleybal wedstrijd *O*
Te weinig.
Nog fruit erbij en kwark ofzo, gekookt eitje op een volkorentoast, hamrolletje met augurk?

Ook zo voor clumsy.

Voed je lichaam met gezond voer O+

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 17-01-2013 20:26:31 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:54:46 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121710796
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. -1 in anderhalve week. Het is een begin.

Tink: ik vind -40 echt heel heel tof, als je dat haalt mag je idd een enorm geest geven.
Ben aan het bedenken dat een barbeque in de zomer perfect zou zijn. Mooie jurk aan, lekker en gezond eten en koud roseetje :)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Zeester het volgende:

En -40 is echt een giga prestatie! Dan mag je zeker een feest geven! Als je 40 kilo bent afgevallen, hoe vaak heb je dan een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen? Ik merk namelijk dat ik bij -15 nog redelijk met m'n 'fat-clothes' uit de weg kan, er is nog niets echt veel te groot, alles zit eigenlijk gewoon ruimer want ik draag heel veel stretch enzo. Maar bij -40 heb je waarschijnlijk toch wel alles weg moeten gooien, nieuw moeten kopen en opnieuw weg moeten gooien?
Ik droeg op m'n zwaart ook veel stretch en kon daar nog een tijdje mee vooruit. Ik had ook nog wat dingen in de kast liggen die niet meer pasten. Die hebben een tijdje gepast en zijn inmiddels te groot. Sommige dingen heb ik laten innemen (mijn favoriete jurkje, een paar rokjes, dat soort dingen) en ik heb inderdaad een deel nieuw gekocht. Ik heb wel tussendoor geprobeerd te rekken en op te vullen met wat ik nog had liggen, want twee keer een nieuwe garderobe kopen zag ik niet echt zitten ;) Overigens heb ik er in totaal nu zo'n 2,5 jaar over gedaan en koop ik altijd wel kleding, dus heb niet direct het gevoel dat ik er -los van het innemen- veel extra geld aan besteed heb.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef Brighteyes het volgende:

Hihi, nooit gedacht dat er ook iemand jaloers op mij zou zijn vanwege m'm afvalkunsten... Laten we er btw geen wedstrijd van maken, wij zijn allebei super bezig en al zó veel gezonder dan we ooit waren dat we hoe dan ook een pluim verdienen. En die reality check ken ik ja :| Wat ik vooral ga zien is dat m'n buik en m'n armen flubberen en dat ik, hoe goed ik ook bezig ben, nooit meer m'n oude figuurtje ga terug krijgen. Rotte realitycheck is dat ook...

quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Sjeen het volgende:

Overigens worden jullie (de vaste posters, die hier voelen als online-vriendinnetjes) natuurlijk hartstikke uitgenodigd voor het feest he :D Zonder jullie was het me niet gelukt! En ik ben er nog niet, het is nog net iets meer dan 5 kilo...

Xx
pi_121712737
Ik werd even geconfonteerd met het feit dat ook ik een stuk lichter was :{ Ik ga straks met mijn vader mee naar de sportschool en zocht dus sportkleding. Ik kon de sportschoenen die ik alleen binnen heb gebruikt niet vinden en dacht dat ze in mijn reiskoffer zouden zitten. Nou...daar zat veel meer in. Hardloopkleding, sport-bh, allerlei kekke sportshirts etc. En ik pas er helemaal niets van :') De sport-bh lijkt 10 maten te klein en de hardloopbroek, zo'n strakke, durf ik niet eens te passen _O-

Tijd voor de sportschool dus *O*

(daar hoef ik dus niets nieuws van te kopen als ik veel zou afvallen *) )
pi_121713633
Ik heb al m'n leuke kleding van toen ik dunner was ook bewaard, dus daar hoop ik weer in te passen ooit. Net als alle dingen die ik ooit gekocht heb, maar bij het thuis passen te klein bleken en ik te lui ben geweest om terug te brengen :').
pi_121713768
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al m'n leuke kleding van toen ik dunner was ook bewaard, dus daar hoop ik weer in te passen ooit. Net als alle dingen die ik ooit gekocht heb, maar bij het thuis passen te klein bleken en ik te lui ben geweest om terug te brengen :').
Scheelt bergen kleren kopen als je afvalt *) Jammer dat ik de meeste te grote kleren had weggegooid :')
pi_121713976
ik heb vorige week gewoon maar alles weggedaan.. een hoop blouses waar mijn boezem echt pas over 4 jaar weer in gaat passen.. en tegen die tijd ... koop ik wel nieuwe :P
m'n kleding kast is wel een beetje leeg nu :@

pi_121714202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd even geconfonteerd met het feit dat ook ik een stuk lichter was :{ Ik ga straks met mijn vader mee naar de sportschool en zocht dus sportkleding. Ik kon de sportschoenen die ik alleen binnen heb gebruikt niet vinden en dacht dat ze in mijn reiskoffer zouden zitten. Nou...daar zat veel meer in. Hardloopkleding, sport-bh, allerlei kekke sportshirts etc. En ik pas er helemaal niets van :') De sport-bh lijkt 10 maten te klein en de hardloopbroek, zo'n strakke, durf ik niet eens te passen _O-

Tijd voor de sportschool dus *O*

(daar hoef ik dus niets nieuws van te kopen als ik veel zou afvallen *) )
Maar je bent wel een stuk gelukkiger nu O+ :*
Ja doei.
pi_121714327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

Maar je bent wel een stuk gelukkiger nu O+ :*
details!
pi_121714340
Ik geloof dat ik nu ongeveer op het gewicht ben dat ik altijd ben geweest sinds mijn pubertijd, dus ik ga nu alleen naar beneden nog. Heb dus ook eigenlijk niets meer waar ik nog in moet gaan passen, Ik had een jurkje hangen, wat ook echt een strak/stretchloos jurkje is, waar ik absoluut niet in paste, maar daar paste ik inmiddels alweer in en heb ik laatst gedragen op een feestje dat ik gaf met O&N om m'n nieuwe lijf te vieren. Nu is eigenlijk vooral het wachten tot iets niet meer past.

Het enige wat trouwens echt te groot begint te worden is mijn yoga-broek van de H&M, omdat die vouwbare band gewoon uitgelubberd is door mijn toenmalige dikke buik. Maar als ik die zou willen vervangen, moet ik dezelfde maat kopen en dat vind ik dan weer echt heel zonde! Ik heb trouwens sinds het begin van het dieet eind augustus nauwelijks kleding gekocht, omdat ik het zo zonde vind, maar omdat alles nog past begint het nu toch wel ECHT te kriebelen.

Misschien kunnen we hier onderling ook een beetje aan kleding wisselen doen.
pi_121716326
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

details!
O+
Ja doei.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:30:39 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121717219
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Zeester het volgende:
Misschien kunnen we hier onderling ook een beetje aan kleding wisselen doen.
Prima plan! Ik heb een heleboel leuke jurkjes hangen in maat 46/48... Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen :)
pi_121718022
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al m'n leuke kleding van toen ik dunner was ook bewaard,
Ik ook. Maar dat is nu te groot! Had 2 broeken jeansmaat 32 liggen die ik al jaren niet meer aankon, had op dat moment een 34 nodig... Draag nu een 29 of een 30 :P Leuk bij-effect van 3hoog zonder lift wonen, beenspieren ineens joh :D
Sterker nog, ik kan weer shoppen bij de H&M. Broeken, shirtjes, vesten. Alles behalve bh's ongeveer :P
pi_121718242
Ik weet nog dat ik 12 was en dat ik toen een 30/30 van Levis kreeg. Dat is volgens mij de enige x dat ik een jeans in een conventionele jeansmaat heb gekocht.
pi_121718312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Zeester het volgende:
Ik weet nog dat ik 12 was en dat ik toen een 30/30 van Levis kreeg. Dat is volgens mij de enige x dat ik een jeans in een conventionele jeansmaat heb gekocht.
Op mn 12e zat ik nog in kindermaatjes... geloof dat ik pas rond mn 15e over ging naar een S. Maar daarna ging het hard :')
Had gewoon niet moeten stoppen met "sporten" op goed niveau (NK-gedoe aan niveau enzo) van de een op de andere dag.
pi_121719001
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef douche-eendje het volgende:

Op mn 12e zat ik nog in kindermaatjes... geloof dat ik pas rond mn 15e over ging naar een S. Maar daarna ging het hard :')
Had gewoon niet moeten stoppen met "sporten" op goed niveau (NK-gedoe aan niveau enzo) van de een op de andere dag.
Als tiener zeker in 1x gestopt? Dan kom je idd rap aan -O-
pi_121719227
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, combinatie van polsblessure + andere vereniging -O-. Was anders 2-3x in de week aan het trainen. En nu nog regelmatig last van die pols. Buh.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:43:32 #154
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121719789
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

+1!

Van vier keer in de week een uur of 1,5 tot 2 keihard trainen in het zwembad naar nulkommanul. Hallo 20 kilo :( Was 13 en had toen wel al maat 38 ofzo.
pi_121719911
Zie je. Je kunt maar beter niet beginnen aan dat sporten. Voor je t weet ben je 20 kilo zwaarder :{w

Ik eet denk ik te weinig nu. Heb opeens minder honger overdag. Hele vreemde ervaring. Maar wat erbijproppen voor ik vanavond losga.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121719952
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Zie je. Je kunt maar beter niet beginnen aan dat sporten. Voor je t weet ben je 20 kilo zwaarder :{w

Ik eet denk ik te weinig nu. Heb opeens minder honger overdag. Hele vreemde ervaring. Maar wat erbijproppen voor ik vanavond losga.
Ik moet juist weer gaan sporten. Mn lijf heeft het gewoon nodig en dan kan ik weer zo af en toe foute dingen eten :P. Was toen echt een spriet, had eerder ondergewicht dan overgewicht door 3-4 uur per week sporten + gym op school+veel fietsen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:22:59 #157
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121721371
ik zag pas een foto van aan het begin van mijn huidige relatie, 8 jaar geleden. lekker strak, blozend, ik zwom, was postbezorger, ik ging in het weekend uren dansen maar wat voelde ik me dik en lelijk...
en was 20 kilo lichter :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:24:04 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121721415
Auw, ik heb spierpijn van het sporten gisteren. Ben voor het eerst sinds half december weer geweest. Balen hoe snel je conditie daalt als je een paar weken niets doet. :(

Anyway, voelt wel lekker dat ik geweest ben. En van mij mag die sneeuw ook wel weg, dan kan ik tenminste weer op de fiets naar mijn werk.

Trouwens heerlijk gegeten afgelopen dagen. Gisteren een roerbakschotel van spruitjes, gebakken spekjes, uitje en eergisteren witlof met ham en kaas uit de oven met een rundersaucijs. Vanavond gevulde paprika met gehakt, champignon en ui.

Morgen heb ik voor het eerst een 'feestdag', soort rustdag (1 keer in de 7 dagen) waar ik 3 keer op een dag wat lekkers mag. Dus frietjes bij het avondeten, een wit bolletje bij de lunch of een stukje taart tussendoor. Ben dus al helemaal aan het bedenken wat ik ga nemen. Maar ik heb zin in zoveel lekkers dat ik het niet weet haha. Denk dat ik wel een stukje appeltaart neem en denk ik 's avonds bami met saté, daar heb ik trek in :Y

Verder gaat het afvallen goed eigenlijk. Gestaag en niet te snel. Wel blij dat ik vanmorgen eindelijk weer eens goed naar de WC kon :X

Fijn weekend allemaal in ieder geval!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:25:58 #159
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121721507
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier exact hetzelfde verhaal. In 1x gestopt met zwemmen/waterpolo op hoog niveau en direct het studentenleven ingedoken. In 3 jaar tijd 40 kilo aangekomen (en het zelf amper doorhebben ;( )
pi_121725252
hier is het allemaal geleidelijk aan gegaan..
een twee kilo per jaar vanaf mijn 14e zou best nog wel eens kunnen :D

lijstje van vandaag:
O: groenten/fruit sapje (o was om 11 uur.. lekker laat uit bed gegaan :D )
L: havermout met diepvries aardbeien.. geen goed idee :N de aardbeien worden helemaal zuur :{
t: half glas O-sapje en een stukje boreki
D: italiaanse kipfilet uit de oven met wat rucola en krieltjes :9~
S: wedstrijdje volleybal :D

pi_121727168
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef happyme28 het volgende:

Hier exact hetzelfde verhaal. In 1x gestopt met zwemmen/waterpolo op hoog niveau en direct het studentenleven ingedoken. In 3 jaar tijd 40 kilo aangekomen (en het zelf amper doorhebben ;( )
Ik ook hoor :D Intensieve zwemtrainingen een paar keer per week en wedstrijden op zaterdag. Ook in 1x gestopt (kreeg verkering :') ). Ik noem het het EricaTerpstra-syndroom :+

Maar...mijn vader heeft me een sportschoolabonnement aangesmeerd. Dus. Ik kwam uit de kleedkamer en hij zat al klaar met het inschrijfformulier. Hij betaalt, dus ik mocht niet tegenstribbelen . Mijn argument was altijd dat ik de sportschool te duur vind, maar dat werd me nu dus fraai afgenomen. En toen had ik geen argumenten meer over. Zal nu wel moeten gaan.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:51:18 #162
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121727948
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar...mijn vader heeft me een sportschoolabonnement aangesmeerd. Dus. Ik kwam uit de kleedkamer en hij zat al klaar met het inschrijfformulier. Hij betaalt, dus ik mocht niet tegenstribbelen . Mijn argument was altijd dat ik de sportschool te duur vind, maar dat werd me nu dus fraai afgenomen. En toen had ik geen argumenten meer over. Zal nu wel moeten gaan.
Lief :) Mijn ouders betalen mijn sportkaart ook :Y

Hier ging het eigenlijk best prima vandaag, moest werken, dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Heb wel veel boterhammen tussen de middag, maar ik krijg altijd zo'n bizarre honger van oppassen! Echt respect voor alle moeders die tussen het moederzijn ook nog werken :9

Het lijstje is nu;

O : Twee boterhammen met magere leverpastei
T : Een mandarijntje
L : Zes boterhammen met leverworst
T : Mandarijntje
D : Geen idee :D
T : Geen denk ik..

Ga zo teameten met de volleybal, dus geen idee wat er geserveerd wordt :+
pi_121728177
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:51 schreef ejiraM het volgende:

Lief :) Mijn ouders betalen mijn sportkaart ook :Y

Hier ging het eigenlijk best prima vandaag, moest werken, dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Heb wel veel boterhammen tussen de middag, maar ik krijg altijd zo'n bizarre honger van oppassen! Echt respect voor alle moeders die tussen het moederzijn ook nog werken :9

Het lijstje is nu;

O : Twee boterhammen met magere leverpastei
T : Een mandarijntje
L : Zes boterhammen met leverworst
T : Mandarijntje
D : Geen idee :D
T : Geen denk ik..

Ga zo teameten met de volleybal, dus geen idee wat er geserveerd wordt :+
Ook al van die lieve ouders O+

En wat heb je vandaag eenzijdig gegeten _O-
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:57:34 #164
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121728265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook al van die lieve ouders O+

En wat heb je vandaag eenzijdig gegeten _O-
Haha, ja I know :D Maar was afhankelijk van wat ze in mijn oppashuis hadden en dat was dit of chocopasta en koekjes :+
pi_121728946
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, ik was fanatiek bezig met twirling/majorette :+
pi_121730428
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Haha, ja I know :D Maar was afhankelijk van wat ze in mijn oppashuis hadden en dat was dit of chocopasta en koekjes :+
Volgende keer maar wat meenemen dus! :)
pi_121730850
Ja, ik was ook een fanatieke (wedstrijd)zwemmer en ben toen door spierkrampen gestopt. Tja, dan gaat het mis. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_121731141
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef tjoptjop het volgende:

Wazig, de afgelopen twee dagen 1,5kg in totaal kwijt :?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:55:21 #169
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121735072
Ja, het is de kunst om bij stilstand door te zetten. Het komt vanzelf weer op gang. Maar mooi resultaat hoor!
pi_121735679
Bluh, onverwachte avond/nachtdienst overnemen is niet goed voor de lijn :'). Heb een magnetronmaaltijd van de AH op, zo'n stoomding, en werd gewoon misselijk van de hoeveelheid vet erin. Morgen maar weer een lekkere stoofpot maken en in delen invriezen, dan kan dit ook niet meet gebeuren.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:35:20 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121737290
Welk stoommaaltijd? Over het algemeen vallen die dingen wel mee.
Wat stond er allemaal op de ingredientenlijst? en voedingswaarden?
pi_121748641
Oh heb niet eens meer naar de voedingswaarden gekeken eigenlijk. Was kip met pesto, maar er zat bij de pasta ook een flinke portie kaassaus die bij de AH to go over het hoofd had gezien. Hij heeft wel gevuld in ieder geval, zit nog steeds proppievol. Ach ja, morgen weer een dag.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 00:14:55 #173
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121749180
onze koelkast ( en cv en wasmachine :P ) is kapot en vriest alleen nog maar dus ik moet nu ver van tevoren aan mijn ypghurt de
pi_121750994
De sushi was heerlijk. Wel iets teveel ervan gegeten, maar had vandaag een rustige dag, dus heb ook niet zoveel gegeten verder, ook geen honger gehad. Had eigenlijk wel iets meer gemogen, maar ach.

O/L 2 boterhammen met milner 30+
T latte met halfvolle melk en een innocent kiwi, 15 borrelnootjes (ik heb geteld ;))
D heel veel sushi!!!!

En heb de stoep voor het huis geveegd, wat behoorlijk intensief was, want was allemaal platgelopen sneeuw dus heb heel hard met de bezem op die ijslaag staan hakken ;). Telt dat als beweging ;)?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 07:04:43 #175
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121753777
Bwuh... Er is reisschade... -O- Ook vrijwel onvermijdelijk na drie dagen non-stop lunches en dinners zo ongeveer, maar toch... Het valt gelukkig nog wel mee, en als ik me niet vergis zit ik ook tegen mijn menstruatie aan dus wat verhoogt vocht enzo, maar ja... Schade is er...
Vanmiddag voor het eerst sinds 2 jan :o weer eens hardlopen maar. :Y

Oh crap... Dit was BE op mijn oude iPad die nu door stinkie in gebruik genomen is.

En over dat hardlopen... Ik lees net iets over een gevoelstemperatuur van -14, dat is 44!!!!!! graden verschil met twee dagen geleden. -O- Ik geloof dat ik maar gewoon binnen op de grond mijn uurtje callanetics ga doen. ;)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_121753996
*O* *O* *O* streefgewicht bereikt! *O* *O* *O*
75 kilo!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121754000
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 08:13 schreef Vicky het volgende:
75 kilo!!!
_O_

Jij heldin!!

_O_

Gefeliciteerd!!

_O_
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121754020
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O_

Jij heldin!!

_O_

Gefeliciteerd!!

_O_
dankje :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121754756
quote:
75 kilo!!!
Yes yes yes!! *O* *O*

En als ik jou was zou ik proberen er nog ietsje onder te gaan voor je dingen probeert op te bouwen om op gewicht te blijven. Je komt dan vaak toch wel weer 1-2 kilo aan en het zou mooi zijn als het getal dan 75 blijft ;)
pi_121754865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yes yes yes!! *O* *O*

En als ik jou was zou ik proberen er nog ietsje onder te gaan voor je dingen probeert op te bouwen om op gewicht te blijven. Je komt dan vaak toch wel weer 1-2 kilo aan en het zou mooi zijn als het getal dan 75 blijft ;)
is ook mijn bedoeling :D Heb ik ook een klein beetje marge :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 januari 2013 @ 09:44:54 #181
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121754885
quote:
75 kilo!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Super! :D
pi_121755325
quote:
75 kilo!!!
*O*
pi_121755663
quote:
75 kilo!!!
Yessss! :D Super!! ^O^ w/
pi_121756438
Goed gedaan Vicky! :* *O*
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 11:26:20 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121756821
Netjes Vicky! *O* _O_
pi_121757206
Wow vicky! _O_
Super goed!

Wat is "het geheim" ? :P

pi_121759534
quote:
75 kilo!!!
quote:
75 kilo!!!
*O* Feli!
  Moderator zaterdag 19 januari 2013 @ 13:23:31 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121759907
Gefeliciteerd Vicky! *O*

Ik heb ook een persoonlijk streefmoment bereikt, namelijk ver onder de 80 kilo. Ik woog vanmorgen 77,7 kilo :o *O* Dat betekent dat ik in 12 dagen 4,3 kilo ben afgevallen :s)
pi_121759930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:23 schreef MaJo het volgende:
in 12 dagen 4,3 kilo ben afgevallen :s)
Whut? :o
pi_121759936
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
Wow vicky! _O_
Super goed!

Wat is "het geheim" ? :P
uhh sporten vooral, leefwijze aanpassen, 3 normale maaltijden, 3 tussendoortjes. Ook soms toegeven aan wat lekkers. Je hoeft niet alleen maar streng te zijn. Als ik hard gesport heb mag ik van mezwlf best een koekje/stukje chocola oid.
Accepteren dat er soms een paar grammetjes bij komen, die gaan er heus wel vanaf, dan duurt het maar ietsje langer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121759999
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef Vicky het volgende:

uhh sporten vooral, leefwijze aanpassen, 3 normale maaltijden, 3 tussendoortjes. Ook soms toegeven aan wat lekkers. Je hoeft niet alleen maar streng te zijn. Als ik hard gesport heb mag ik van mezwlf best een koekje/stukje chocola oid.
Accepteren dat er soms een paar grammetjes bij komen, die gaan er heus wel vanaf, dan duurt het maar ietsje langer...
Als ik zo om me heen kijk naar de mensen die succes hebben wbt afvallen dan is dat idd het enige 'geheim'. Iedereen die denkt dat afvallen alleen kan door ingewikkelde diëten, moeilijke voedingscombinaties of rare fratsen is niet goed snik 8-)
pi_121760092
Wow wat goed Vicky!!! Gefeliciteerd *O*
Tralalalaaa
pi_121760096
Dat idd Isa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121760189
Oh oh oh.. En er totaal niet geforceerd/gefrustreerd/geobsedeerd mee bezig zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121760288
Hoe lang heb je er totaal over gedaan? En hoe vaak per week sportte je?
Tralalalaaa
pi_121760328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoe lang heb je er totaal over gedaan? En hoe vaak per week sportte je?
vanaf afgrlopen maart..

Ik sportte eerst 4x per week. Nu 2 a 3x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zaterdag 19 januari 2013 @ 14:20:36 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121761773
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef lezzer het volgende:

[..]

Whut? :o
Echt waar :D 17 dagen dieet *O*
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 januari 2013 @ 14:47:35 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121762699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Echt waar :D 17 dagen dieet *O*
Vocht *O*

Go Vicky, nog zo'n heldin! Succes met vasthouden van je mijlpaal. Mooi gedaan :*
  Moderator zaterdag 19 januari 2013 @ 15:07:35 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121763367
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vocht *O*

Go Vicky, nog zo'n heldin! Succes met vasthouden van je mijlpaal. Mooi gedaan :*
Voornamelijk :Y

Zo sporten :s)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 januari 2013 @ 15:11:53 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121763515
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Voornamelijk :Y

Zo sporten :s)
Noet teleurgesteld zijn als het gaat stagneren, gewoon netjes volhouden en ervanuit gaan dat iets wat er in langere tijd aangekomen is, ook langere tijd nodig heeft om eraf te gaan :)
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:36:06 #201
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121768255
-1,5 deze week!
veel rondgesjouwd op werk, trap op trap af.. jippie :)
  Moderator zaterdag 19 januari 2013 @ 19:06:49 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121771433
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Noet teleurgesteld zijn als het gaat stagneren, gewoon netjes volhouden en ervanuit gaan dat iets wat er in langere tijd aangekomen is, ook langere tijd nodig heeft om eraf te gaan :)
Daar houd ik ook rekening mee :Y al is het bij mij er wel vrij snel aangekomen, in ruim 2 jaar :o

Maar ik ben al superblij hiermee, ik zit weer onder de 80 kilo *O*
pi_121775462
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

mooi hoor! nogmaals _O_ _O_

maar eh.. hoe vaak is soms?? :@

Moderator zondag 20 januari 2013 @ 14:21:46 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121797922
Vanochtend weer bijna een halve kilo eraf, dit gaat de goede kant op *O*
pi_121807753
Zo, besloten dat ik deze zomer ga backpacken in Thailand. Des te meer reden om voor die tijd flink afgevallen te zijn.
pi_121807910
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, besloten dat ik deze zomer ga backpacken in Thailand. Des te meer reden om voor die tijd flink afgevallen te zijn.
Hier is de lonely planet voor nepal in huis, wil georganiseerde reis doen met aansluitend vrijwilligerswerk (een ecovillage waarin weeskinderen/gehandicapte kinderen wonen)... Maar kan kiezen uit de gewone of de avontuurlijke/sportieve of de bergen in... Conditie+afvallen, dat moet nog even gedaan worden :P
Zal bij mij pas november worden dat ik die kant op ga, maar toch.

[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 20-01-2013 17:21:13 ]
pi_121808227
Ja precies, hier moet ook nog even aan conditie gewerkt worden :+. Ik ga vrijwilligerswerk doen in een oplifantenopvang O+.
pi_121808359
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja precies, hier moet ook nog even aan conditie gewerkt worden :+. Ik ga vrijwilligerswerk doen in een oplifantenopvang O+.
Ah dat is tof, heeft een vriendinnetje ook gedaan in Thailand. Met olifanten een meertje in om ze te wassen enzo O+ Zat ook nog te kijken naar Costa rica, die hou ik misschien op de lijst voor volgende lange reis. Schildpaddenproject daar O+
  zondag 20 januari 2013 @ 17:33:00 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121808784
Terwijl man en kind lekker pannenkoeken gaan eten, heb ik voor mij een goed gevulde groentesoep. Ook lekker natuurlijk, maar die pannenkoeken ruiken wel verrukkelijk!

Ben weer goed gemotiveerd voor een nieuwe week!

Die vakantieplannen klinken heerlijk! Wij hebben vanmiddag ook zitten kijken, maar voor ons wordt het denk een luxe vakantieresort in Spanje haha.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:54:36 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121809748
Ik doe pannekoeken meestal tussen de middag, ze zijn nl op zichzelf niet slecht, het is dat wat je erop doet dat ze slecht maakt. ;) Maar dan neem ik dus twee pannekoeken met een paar plakjes kaas tussen de middag ipv boterhammen. Kan prima voor als je het eens echt zou willen.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:55:06 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121809770
Gave vakanties trouwens! :o :Y
pi_121809845
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zij zegt! *O*
Al denk ik bij vrijwilligerswerk bij een olifantenopvang vooral aan grote hopen poep scheppen 8-)
pi_121809894
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zij zegt! *O*
Al denk ik bij vrijwilligerswerk bij een olifantenopvang vooral aan grote hopen poep scheppen 8-)
Maar olifantenpoep schijnt heel droog en geurloos te zijn dus ach :+.

Hoe doen jullie dat met de sneeuw en sporten? Gewoon gaan lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 18:00:02 ]
pi_121810065
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, t is ook heerlijk om nu alvast voor te bereiden als in boeken lezen, verdiepen in cultuur. Dat heb ik bij mijn vorige 2 reizen wel gemist :Y En weer een doel om naartoe te werken!
pi_121810074
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe pannekoeken meestal tussen de middag, ze zijn nl op zichzelf niet slecht, het is dat wat je erop doet dat ze slecht maakt. ;) Maar dan neem ik dus twee pannekoeken met een paar plakjes kaas tussen de middag ipv boterhammen. Kan prima voor als je het eens echt zou willen.
Dat wilde ik net gaan zeggen :)
@happyme28 eet je vaak iets anders dan je man en kind? zo krijgt je kind wel erg veel van het 'lijnen' mee.
pi_121810228
quote:
5s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar olifantenpoep schijnt heel droog en geurloos te zijn dus ach :+.

Hoe doen jullie dat met de sneeuw en sporten? Gewoon gaan lopen?
Er ligt hier geen sneeuw, dus ik doe gewoon thermo-ondergoed aan :')
pi_121810284
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er ligt hier geen sneeuw, dus ik doe gewoon thermo-ondergoed aan :')
Er ligt hier wéér een pak sneeuw, terwijl ik hoopte dat het eindelijk zou verdwijnen -O-. Bij mij in de buurt kennen ze het principe van strooizout blijkbaar ook niet. Omdat ik echt nog in het begin van C25K zit, gaat al m'n aandacht naar niet doodgaan en niet naar hoe glad het is, dus ben bang m'n nek te breken :').
pi_121810311
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er ligt hier wéér een pak sneeuw, terwijl ik hoopte dat het eindelijk zou verdwijnen -O-. Bij mij in de buurt kennen ze het principe van strooizout blijkbaar ook niet. Omdat ik echt nog in het begin van C25K zit, gaat al m'n aandacht naar niet doodgaan en niet naar hoe glad het is, dus ben bang m'n nek te breken :').
Hier kan je de straat van de stoep niet meer onderscheiden, gemeente alkmaar strooit alleen op de drukke wegen en doet alleen wat aan het autogedeelte :') Dus gaat sowieso al lopen naar werk worden morgen.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:16:59 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121810591
Ik heb sinds 2 jan noet meer gelopen wegens griepje en vorige weeg dus weg, dus ik heb mezelf vanmorgen in een wintertight en thermoshirt gehesen, maar ik was zo dom om vol in de wind te gasn lopen en heb nog niet eens een km gehaald. Mij echt way te koud. Als we weer onder het vriespunt zitten ga ik wel weer lopen. :Y
pi_121810683
Ik vond 40 minuten fietsen in deze kou wel genoeg buitenactiviteit voor vandaag :P
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 18:24:04 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121810938
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, t is ook heerlijk om nu alvast voor te bereiden als in boeken lezen, verdiepen in cultuur. Dat heb ik bij mijn vorige 2 reizen wel gemist :Y En weer een doel om naartoe te werken!
Ik ben me nu al aan het inlezen op onze grote reis over 1,5 jaar naar vietnam :@ het duurt nog onwijs lang maar de voorpret maakt het nog veel leuker O+
pi_121811321
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben me nu al aan het inlezen op onze grote reis over 1,5 jaar naar vietnam :@ het duurt nog onwijs lang maar de voorpret maakt het nog veel leuker O+
:D hoezo toekomstplannen :+
pi_121811375
Ik ben.vorige week.gewoob met de auto.naar.de sportschool gegaan. Deze week sport ik niet.. Gister tattoo laten zetten op mijn voet.. Even geen sport dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 januari 2013 @ 20:21:18 #224
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121816488
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat mag ik inderdaad 's middags. Helaas hebben man en zoonlief alle pk's opgeknabbeld. Daan gewoon 2,5 grote pannekoek.

Maar mijn soepie was ook heerlijk :Y
pi_121817065
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja, voorpet O+ Heerlijk offtopic maar ik kwam er afgelopen jaar ook wel achter dat ook bij een georganiseerde reis een backpack een stuk handiger is dan een koffer dus nu moet ik wel een kopen... En hoe slanker je bent, hoe minder volume aan kleding en dat is natuurlijk ook heeeeel handig :+

O: 2 crackers met tartex
T: 2 koekjes
L: 4 brood > 2xgeitenkaas met mosterd, 2x kokosbrood
T: snee roggebrood met cottage cheese en een kiwi
D: Noodles met heel veel groenten, tofu en een handje cashewnootjes.
T:? zo maar even kijken waar ik zin in heb
Sport: 40 minuten fietsen. 10 konijnenhokken schoongemaakt. Rommelkamer opgeruimd > 7x de trap op en af naar berging, woon op de 3e verdieping. Huis schoongemaakt. Dus die koekjes.... voel ik mij nu niet meer zo schuldig over :+

Het is weer te merken dat ik vannacht te weinig heb geslapen, dan loop ik ineens over aan energie :P
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:41:58 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121817572
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef An24 het volgende:

[..]

:D hoezo toekomstplannen :+
I know :D Sterker nog, dit plan is vorig jaar al ontstaan, precies een jaar geleden _O- Het idee is om samen nog 1 grote reis te maken voor we aan de kids beginnen O+ En daar moet dus voor gespaard worden ;)
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:42:40 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121817609
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben.vorige week.gewoob met de auto.naar.de sportschool gegaan. Deze week sport ik niet.. Gister tattoo laten zetten op mijn voet.. Even geen sport dus
Oeh foto van je tattoo? O+ Ik heb gisteren met een vriendin afgesproken dat we een tattoo op onze zij laten zetten als we op ons streefgewicht zitten :s)
pi_121817912
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh foto van je tattoo? O+ Ik heb gisteren met een vriendin afgesproken dat we een tattoo op onze zij laten zetten als we op ons streefgewicht zitten :s)
spoiler voor formaat

SPOILER
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:58:01 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121818415
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

spoiler voor formaat

SPOILER
Wow wat mooi Vicky!! O+

Zijn dat de namen van je kinderen? Dat lijkt me ook wel gaaf voor later, of bijvoorbeeld de datum waarop je trouwt ofzo :)
pi_121818540
Amber en Tess zijn mijn dochters idd..
Ben er super blij mee.
Datum van trouwen zou ik zelf nooit doen... Stel.dat je uit elkaar gaat... Naam.van partner zou ik ook nooit doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 21:01:45 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121818655
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Amber en Tess zijn mijn dochters idd..
Ben er super blij mee.
Datum van trouwen zou ik zelf nooit doen... Stel.dat je uit elkaar gaat... Naam.van partner zou ik ook nooit doen.
Daar heb je wel gelijk in, als je uit elkaar gaat dan krijg je er wel spijt van. Naam van partner zou ik om die reden ook nooit laten zetten, maar trouwdatum is eigenlijk wel hetzelfde ja :@
pi_121820058
Ik heb een beetje last van t weer en me aan m'n dieet houden. Ben alleen thuis en heb weinig leuke dingen gepland dus tijd te over om te fantaseren over warme choco's met slagroom. Dat is lastig en frustrerend!

Heb maar als toetje griesmeel gehaald, omdat dat ook iets heel winters uitstraalde, maar was ook allemaal net wat ongezonder dan ik dacht.

Ah well, het is in ieder geval beter dan de zo gewenste warme choco met slagroom.

En ik moest voor de kat van m'n beste vriend zorgen, dus 2x per dag naar zijn huis. We wonen allebei in de Pijp in Amsterdam, en het stuk wat ik moest lopen is echt 'afhaal-eten-heaven'. Elke mogelijke vorm van afhaaleten kom ik langs, een Chinees, een Turk, een Thai, de McDonald's, Indonesisch, Surinaams. Marteling!!!!
pi_121820267
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Kijk wel uit met zo'n tattoo als je eventueel kinderen wil. Dan wordt de kleine tattoo op je zij opeens giga en rekt ie misschien nooit meer mooi terug.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:48:39 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121834153
Go Vicky! Beetje laat, maar toch... dit weekend amper het forum gezien.

Hier zaterdag weer paardgereden, wel na 3 kwartier afgestapt, want ging m'n heup voelen, maar heb heerlijk gereden. Gisteren hebben we de hele dag in het zwembad gelegen, wat ontzettend lekker om het gewoon even helemaal warm te hebben :D Ga ik wellicht deze week ook nog een avondje doen. Ongemerkt beweeg je ontzettend veel op zo'n dag en als je een gezonde lunch inpakt, is er niks aan de hand.

Lijstje voor vandaag is ontzettend standaard, maar post het toch maar even, zodat ik me eraan houd :)

O: 3 volkoren. 1 gerookte kipfilet,1 runderrookvlees, 1 30+kaas. Kommetje yoghurt, twee theelepeltjes suiker.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas, stukje komkommer.
S: Misschien even lunchwandelen, kijken wat het weer en mijn heup daarvan vinden.
D: Stamppot van gekookte aardappels, maïs en sperzieboontjes met een kipchorizoworstje.
T: Klein bakje crumble. Moet binnenkort een glutenvrije cake bakken en heb boekweitmeel in huis gehaald. Wil het graag een keer proberen en crumble is zoooo makkelijk :)

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:

[..]

Kijk wel uit met zo'n tattoo als je eventueel kinderen wil. Dan wordt de kleine tattoo op je zij opeens giga en rekt ie misschien nooit meer mooi terug.
True, er zijn verstandigere plekken om een tattoo te zetten...

Overigens gaan wij deze zomer vier weken rondtrekken door Canada, daar vrienden bezoeken, national parks in, trail riden en nog veel meer actieve dingen doen. Ga m'n loopconditie ook maar eens trainen binnenkort :|

Xx
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:27:53 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121835051
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt, ik wil zeker kinderen :o maar rekt je zij dan ook zo op bij een zwangerschap? :@
pi_121838844
Ok ik heb me vanaf donderdag (toen ging ik stappen) helemaal niet netjes aan m'n juiste voeding gehouden :') :(
De schade durf ik niet te bekijken, maar ik ga nu gewoon weer verder en weeg me vrijdag weer (vaste dag)!

Al met al gaat het gewoon prima, maar in de weekenden laat ik me teveel gaan.. Hier moet dus verandering in komen!
pi_121838877
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is wel een goed punt, ik wil zeker kinderen :o maar rekt je zij dan ook zo op bij een zwangerschap? :@
Mijn vriend zegt ook dat ik beter geen tattoo op die plek kan nemen, want vind dat eigenlijk wel een van de mooiste plekken.
Ik denk wel dat je huid op die plek ook meerekt ja, jammer maar helaas.
pi_121839955
Volgens mij moet je gewoon rekening houden dat alles aan de voor/zijkant tussen borst en vagina evt gaat oprekken door een zwangerschap. Als je het echt aan de zijkant doet kun je het geluk hebben dat het wel meevalt, maar zou het risico niet nemen ;). Of gewoon nog aantal jaartjes wachten!
  maandag 21 januari 2013 @ 12:57:16 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121840450
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef BananaPancake het volgende:
Ok ik heb me vanaf donderdag (toen ging ik stappen) helemaal niet netjes aan m'n juiste voeding gehouden :') :(
De schade durf ik niet te bekijken, maar ik ga nu gewoon weer verder en weeg me vrijdag weer (vaste dag)!

Al met al gaat het gewoon prima, maar in de weekenden laat ik me teveel gaan.. Hier moet dus verandering in komen!
Niet slim, ga nu op de weegschaal staan, leer ervan en zie vrijdag dat je weer goed bezig bent... Als je nu niet weegt, voelt het ook niet tof om weer op het goede pad te zijn vrijdag.
pi_121844439
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij moet je gewoon rekening houden dat alles aan de voor/zijkant tussen borst en vagina evt gaat oprekken door een zwangerschap. Als je het echt aan de zijkant doet kun je het geluk hebben dat het wel meevalt, maar zou het risico niet nemen ;). Of gewoon nog aantal jaartjes wachten!
Sowieso zal heel je lijf wel veranderen. Vocht enzo :P En borsten zetten ook op door het klierweefsel.
pi_121850233
Ben ik de enige die de afgelopen dagen voornamelijk in en om het bed heb doorgebracht? Laptopje erbij en onder de deken... Ben niet vooruit te branden...
pi_121850388
quote:
5s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die de afgelopen dagen voornamelijk in en om het bed heb doorgebracht? Laptopje erbij en onder de deken... Ben niet vooruit te branden...
Ik denk het :P Zaterdag had ik een workshop van muziekles, gisteren vrijwilligerswerk. Dus dan moet ik toch wel uit bed en nuttige dingen doen.
pi_121850462
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik denk het :P Zaterdag had ik een workshop van muziekles, gisteren vrijwilligerswerk. Dus dan moet ik toch wel uit bed en nuttige dingen doen.
Ik ben ook wel de deur uit geweest net, dat dan weer wel :P. Maar ben nu weer thuis, en in de woonkamer zijn de gordijnen kapot dus kijk ik tegen de buren aan én is het kouder dan boven, dus sja :+. Zit nu lekker dingen over Thailand te lezen.
pi_121850656
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben ook wel de deur uit geweest net, dat dan weer wel :P. Maar ben nu weer thuis, en in de woonkamer zijn de gordijnen kapot dus kijk ik tegen de buren aan én is het kouder dan boven, dus sja :+. Zit nu lekker dingen over Thailand te lezen.
Ik zit op werk te wachten tot het 5 uur is. Buh.
pi_121852790
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet slim, ga nu op de weegschaal staan, leer ervan en zie vrijdag dat je weer goed bezig bent... Als je nu niet weegt, voelt het ook niet tof om weer op het goede pad te zijn vrijdag.
Ik ben juist bang dat ik teleurgesteld raak als ik het getal op de weegschaal zie en dan ontmoedigd raak. Maar morgen ben ik weer bij m´n ouders, dus zal me dan ´s ochtends even wegen.
  maandag 21 januari 2013 @ 18:50:06 #246
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121855358
quote:
als het de hele winter dit weer was was ik zo klaar met afvallen! Iets in mij word weer klein kind bij het aanzien van sneeuw. Ik heb zin in sneeuwballengevechten, sneeuwpoppen maken en rondjes rennen.
Vandaag voor de stoep / garage en nog wat garages van de buren de sneeuw aangevallen met een sneeuwschep. De buren zijn hoogbejaard, eentje heeft een nekhernia dus ik vind best dat die het verdiend hebben om niets te hoeven doen! Maar toen zei vriendlief dat de overbuuv' dat ook best verdiend dus dat ook maar even gedaan :P
Toen moesten we ook nog naar de garage en kelderbox kunnen, dus ook dat maar aangeharkt en geveegd.

Vervolgens zijn we naar de stad gelopen en terug met boodschappen want er is niets leukers dan op onbelopen sneeuw lopen, vogeltjes gevoerd want de arme zwaan is zo zielig :P

kortom.. ik doe met dit weer veel actiever dan als het 30 graden is. Dan pak ik de fiets of hang ik van pure wanhoop in de koelkast!

vandaag :

o : boterham met kaas, want nieuwe thermostaat voor koelkast is er nog niet en bevroren yoghurt is ook zo koud met dit weer.
t : sinaasappel, kopje thee met een kaakje
l : twee boterhammen met vega-vlees, broodje met vegaspread, komkommer en left over bosui.
t : ontdooide yoghurt met wat zaden
d : Jullie schuld! Sushi en zeewiersalade, kopje misosoep!
t : appel uit de oven met kaneel! Zo lekker :)
pi_121859503
quote:
Ik heb het hele weekend gewerkt, dus moest wel op pad :7
  maandag 21 januari 2013 @ 20:14:33 #248
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121859856
Kennen jullie dat mechanisme dat wanneer je niks lekkers in huis hebt, je helemaal humeurig wordt en in extreme gevallen zelfs naar buiten gaat (of je vriend stuurt :P) om het te halen? En dat als je kasten uitpuilen van het snaaiwerk, je er vanaf kunt blijven? Dat heb ik dus. Als er niks is ben ik heel onrustig. Weet ik dat ik zo iets kan pakken, dan is het opeens makkelijker om me te beheersen! Gelukkig heb ik nu een reep in de kast liggen...die ik ws niet aan ga raken :P
  maandag 21 januari 2013 @ 20:25:51 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121860616
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat wilde ik net gaan zeggen :)
@happyme28 eet je vaak iets anders dan je man en kind? zo krijgt je kind wel erg veel van het 'lijnen' mee.
Ik had je vraag helemaal gemist. Maar nee, normaal eet ik gewoon (grotendeels) hetzelfde. Vanavond hadden we peentjes met hamburger. Man en kind eten er dan aardappel bij en ik niet. Ik heb niet het idee dat ie er erg in heeft overigens. Hij is nog geen 3 jaar en we eten wel eens vaker verschillende dingen gewoon omdat iemand iets niet lekker vindt.

Aventura, ik heb helaas het omgekeerde. Als er niets is taan ik er niet naar, maar als ik weet dat het in de kast ligt, krijg ik er trek in.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:37:47 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121861477
Ik herken het wel een beetje, maar het hangt van de periode af.

Op dit moment de day-before-period en mijn hele wezen schreeuwt om inname. Maar de twee katten liggen op schoot en ik vind het zielig ze eraf te schudden. :')
pi_121863196
zo.. mijn lijstje:

O: bakje flakes met yoghurt, 1 bth met noorse kaas
B: 1,5 uur lopen in de noorse kou
L: pasta met kip en pepers
B: 1 uur lopen in de noorse kou
t: 3 x warme chocolade , 1 worteltjes taart 1 x kaneel bol
B: half uurtje fietsen
D: pasta met zalm

niet heul goed, maar de chocolade melk mocht vandaag om op te warmen :P

pi_121868934
O: 2 bruine boterhammen met Milner 30+ mosterd kaas (lekkerste 30+ ever)
T: minneola
L: broodje mozzarella/tomaat/pesto
T: hele lekkere knabbeldingetjes met noten :s
D: rucola stamppot met parmezaan, tomaat, basilicum, courgette, pijnboompitten (grote aanrader!!! allerhande van deze maand)
T: kleine cappuccino en griesmeelpap, en 2 koekjes.

Dit kan beter, en het kan slechter, ben niet supertevreden.

Ik word ook heel binnenzitterig en labiel van dit weer trouwens!
pi_121872090
Die rucolastamppot klinkt wel lekker :9
pi_121872488
Is het zeker ook. En behalve de parmezaan en de pijnboompitjes, geen ongezonde elementen. En dat zijn nou beiden niet echt gigantisch verboden dingen. Dus maak het vooral!
pi_121873166
Parmezaan en pijnboompitjes bevatten misschien wat meer energie dan ander voedsel, maar je gebruikt er neem ik aan niet heel veel van, dus waarom zou dat ongezond zijn :?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:24:37 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121876751
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Parmezaan en pijnboompitjes bevatten misschien wat meer energie dan ander voedsel, maar je gebruikt er neem ik aan niet heel veel van, dus waarom zou dat ongezond zijn :?
Ik kan een heel bakje pijnboompitjes zo weg eten... Ik moet dat dus gewoon niet in huis hebben, dan gaat het mis.

Gisteren best een goede dag. Had soja-vanilleyoghurt gekocht, maar die was echt heel, heel erg vies, dus toen had ik geen avond-t meer. Heb toen crumble gemaakt van boekweit met lv boter en veel appels. Best goed te doen, maar lang niet zo lekker als met gewone bloem. Het is dat mijn collegaatje geen gluten mag en ik dus even wil oefenen met boekweit en andere soorten glutenvrij meel...

Vandaag:
O: 3 volkoren. 1 30+ kaas en komkommer, 2 rookvlees.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas. Komkommer.
D: Gebakken aardappeltjes (gisteren gekookte aardappels over) met een filetlapje of drie kippenpootjes en nader te definiëren groente :)
T: Lv yoghurt als ze die wel ergens hebben vandaag.

Xx

[ Bericht 0% gewijzigd door Tink89 op 22-01-2013 08:25:06 (Hihi, boekwiet) ]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:55:01 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121877137
Grmbl... }:|
Gisteren mezelf totaal laten gaan oiv pms (slap excuus) en slaapgebrek... -O-

Vanmorgen dus een flinke schop onder de dikke hol en weer normaal eten meegenomen.

Lijstje:

O: Brinta
T: Minneola
L: 3 boterhammen (2 m ossenworst, 1 m pindakaas)
T: 2 finse ronde crackers met boter
D: Macaroni met zelfgemaakte saus m groente en gehakt

En vooral VEEL DRINKEN!
pi_121877352
Hier was het gister ook niet echt een topdag. Hoofdpijn door doorkomende verstandskies dus amper trek, enige wat nog naar binnen ging waren de zoete/chocodingen :') Maar vroeg naar bed gegaan om snaaien te beperken.
pi_121877383
Hier weinig trek vanwege keelpijn en wat snotterigheid. Als ik keelpijn heb ben ik vaak wat misselijk enzo.
Ik eet wel hoor .... Ik duik bijna onder de 90 :o
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:06:08 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121880362
Wat heerlijk toch die innerlijke strijd de hele dag. :')
Nu heb ik eten bij me, het is een prima tijd voor mijn tussendoortje en toch is de aantrekkingskracht van de speculaasjes in het secretariaat naast me zo groot! :o
Maar ik doe het NIET!

Ik ga NU mijn minneola opeten! :Y

Zo!

/dagboek
pi_121880697
Ik heb net gewoon Minneola gegoogled. Maar dat is een soort mandarijn dus.
Lekker?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:25:55 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121880913
Ja! Heel erg lekker. Lekkere zurige mandarijn op sinaasappelgrootte!
Over het algemeen zijn de velletjes iets minder vlezig dan sinaasappels, dus ik vind ze lekkerder weg eten. En, groot voordeel tov mandarijntjes, vrijwel pitloos! *O*
pi_121883432
Minneola's zijn lekker inderdaad.

Hier heerst héél veel onduidelijkheid over m'n studie (stop ik per 1 februari tijdelijk of niet, lange reis of niet, overstap naar andere universiteit of niet) en daar word ik érg onrustig van. Nadeel: zo onrustig dat ik alleen maar zin heb in afleiding in de vorm van series kijken in bed. Voordeel: geen trek in eten :').
pi_121884663
Ik heb ook een grote zak minneola's gehaald. Waren afgelopen in de aanbieding bij Appie. :9
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:22:17 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121885490
Brrt, minneola's, net zo jakkes als mandarijntjes. Ik heb net twee mango's gescoord op de markt. Ben benieuwd of ze lekker zijn :D
pi_121885858
Minneola's zijn vies. Doe mij maar kaki's :9
pi_121885971
*weer googlet*
pi_121886561
Minneola's zijn wel prima, ik koop ze bijna nooit, maar ze waren inderdaad enorm in de bonus. Ik heb gelukkig nu een appel-fase, maar ik ben geen gigantisch grote winter-fruit fan.

En ik lust geen komkommers in de winter. Dat is vervelend want ik at een komkommer per dag toen ze nog lekker waren!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:58:20 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121886933
Die Kaki's vind ik dan weer niet zo lekker. :N
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:14:59 #270
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121887695
minneola's zijn lekker, maar ik ben dan ook een citrus junkie :)

o : boterham met kaas
t : cappucino, sinaasappel
l : twee boterhammen met avocado, pepertje, komkommer
t : yoghurt, fruit uit de diepvries
d : gewokte rijst met komkommer en tofu
t : weet ik nog niet!
pi_121897151
Wie had er nou een mango gekocht? (Of heb ik me dat verbeeld) :P
Ik had laatst een mango van de lidl en die was niet echt lekker, kan ook dat ie nog niet goed rijp was..
pi_121897191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef BananaPancake het volgende:
Wie had er nou een mango gekocht? (Of heb ik me dat verbeeld) :P
Ik had laatst een mango van de lidl en die was niet echt lekker, kan ook dat ie nog niet goed rijp was..
Een goed rijpe mango is onweerstaanbaar.

/fruitaddict.
pi_121897205
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Een goed rijpe mango is onweerstaanbaar.

/fruitaddict.
I know! Maar die haal ik dus niet bij de lidl blijkbaar.. M´n vraag is eigenlijk, waar wel? :)

Ik zag trouwens in de Allerhande een recept van mango caprese, met mozzarella light dus.. Beiden ingrediënten waar ik nogal gek op ben :o
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:22:54 #274
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121897766
mango haal je op de markt :) niet te zacht, niet te stevig. moet zoet ruiken.

en anders zo'n ready to eat mango vab de albert heijn :)
pi_121897933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

I know! Maar die haal ik dus niet bij de lidl blijkbaar.. M´n vraag is eigenlijk, waar wel? :)

Ik zag trouwens in de Allerhande een recept van mango caprese, met mozzarella light dus.. Beiden ingrediënten waar ik nogal gek op ben :o
Hoogvliet, AH maar vooral niet bij c1000. Mijn man had 2 eetrijpe mango' gehaald en die waren niet te vreten. Ze waren helemaal bruin en vies :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121898298
Bij onze Lidl zijn de mango's wel heerlijk :9
pi_121899597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Markt, groenteboer. En vertrouw op je neus als je een mango wilt hebben die rijp is, mango's die rijp zijn ruiken ook gewoon om op te eten. De schil van een mango zou ook een beetje mee moeten veren zodra hij rijp is maar het merendeel in de gewone supermarkt is beurs geknepen door je voorgangers :P
pi_121909198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Zeester het volgende:
En ik lust geen komkommers in de winter. Dat is vervelend want ik at een komkommer per dag toen ze nog lekker waren!
Die komen toch het hele jaar uit de kas?
pi_121909298
Topdag :').

O: 2 boterhammen kipfilet
*apatisch in bed*
D: rijst met mais en stoofvlees

Net maar even wat huishoudelijke taken gedaan, straks een appel, en morgen weer normaal doen.

Wel -1,5 :').
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:06:18 #280
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121911278
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Topdag :').

O: 2 boterhammen kipfilet
*apatisch in bed*
D: rijst met mais en stoofvlees

Net maar even wat huishoudelijke taken gedaan, straks een appel, en morgen weer normaal doen.

Wel -1,5 :').
Baaldagje? :o Of niet lekker te pas? Voor je gewicht is het wel goed ja :+

Ik kom net van mijn ouders, en met een moeder die de hele tijd roept 'maandag beginnen we weer!' en vervolgens allerlei lekker dingen haalt, en broertjes en zusjes die alles kunnen eten wat los en vast zit is het verdomd lastig om nee te zeggen voor mij.. -O-
Het enige positieve is dat ik er een goed ritme aan over houdt, iets dat af en toe nog best lastig voor mij is..
pi_121912487
Baaldagje inderdaad. Morgen weer aan de bak.

Ritmes zijn een bitch om in stand te houden.
pi_121924115
Atl staat nu op 90.7 *O*

Ik mag mijn ticker wel weer eens bijwerken. :D
pi_121924589
Lola! Je bent me voorbij! ^O^
hier vanaf vandaag weer in een normaal ritme.. al heeft (8> niet voor ontbijt gezorgd... -O-

woensdag 23 januari 2013 @ 08:33:58 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121924592
Vanochtend niet gewogen, was te koud om in m'n nakie in de badkamer te gaan staan...

Vanavond lekker sporten, morgen wel wegen dus :)

O: 4 volkoren. 1 anijshagel, 2 cervelaat, 1 rookvlees. Niet de beste keuzes qua beleg, maar veel was op.
T: Granenbiscuitjes.
L: 4 volkoren met 30+kaas en sla.
T: 2 appels.
D: Homemade kippenragout met een beetje zilvervliesrijst.
T: We gaan weer op zoek naar lv yoghurt-die-geen-soja-is vandaag.

Xx
pi_121934386
Ik rook helemaal niks aan die mango´s van de Jumbo :')
Heb maar de zachtste genomen. Hij was op zich lekker, maar kan nog beter..

Mijn lijstje van vandaag (heb de slag gelukkig weer te pakken :) )
O: 2 crackers met smeerkaas (was pas om 11:15 uit bed, dus wist dat er snel iets achteraan zou komen)
T: mangocaprese, met mozzarella light
L: meergranenbroodje met rundercarpaccio, parmezaan en pijnboompitjes :9
T: schaaltje optimel vanille yoghurt
D: pasta met gehakt, tomatenpuree, champignons en bosuitjes
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:09:56 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121941648
Op de markt ruiken de mango's met dit weer sowieso naar niks, veel te koud...

Ik ga zo alleen naar huis, alleen eten en dan vanavond alleen paardrijden. Gezellig -O- Heb er echt een hekel aan als vriendjelief de hele avond doorwerkt en op het werk eet.

Xx
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:28:34 #287
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121942558
mijn vriend werkt ploegendiensten dus om de week avond of ochtend. ik heb zachtjesaan geleerd om daar wel van te genieten. gewoon lekker filmpje, mijn favoriete eten ( veel paprika, ananas en meloen want dat lust hij niet :P )

dan heb ik ook nog eens de luxe dat ik ook met hem uit kan slapen.
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 19:27:34 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121950038
Mijn vriend is gitaarleraar waardoor we altijd laat eten maar ben dat van huis uit al gewend. Vanavond wordt het helemaal laat want hij komt pas rond negen uur thuis :)
pi_121956709
Zo, heb het de hele week best kut en stom gehad met m'n dieet, maar was toch 0,7 kilo kwijt. Fijn, want was wel weer eens toe aan een beetje resultaat, het was sinds kerst toch een beetje kwakkelen.

Nu ga ik het deze week weer eens HEEEEEL anders doen, en wel door veel sla te eten. Ik ben dol op sla en heb nu gewoon allemaal groenvoer gekocht en dan moet ik dat maar eten als ik trek heb, ipv snoepjes!
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:23:36 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121972520
Pfft, paardrijden gisteren was fijn, maar vanochtend geen nieuwe atl :( Verder zit ik niet zo lekker in m'n vel. Ben moe en futloos, maar troep eten maakt dat niet beter, dus ga gewoon normaal doen...

En genieten van een avondje alleen kan ik best hoor, maar als wij 's ochtends om 7 uur de deur uitgaan en elkaar tot na 11 uur 's avonds niet zien én ik zat toch al niet lekker in m'n vel, dan word ik er niet gelukkig van.

Achja, vanavond lekker samen widm kijken. Hij bakt pannekoeken :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:21:19 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121973448
Hier is het gewoon prut. -O-
+2,5 tov mijn alltime low. Weliswaar op dag 1 van mijn menstruatie, maar dan nog... gewoon stom. :{
Ik wacht met smart op een temperatuur rond het vriespunt, dan zie ik mezelf nl wel weer hardlopen en dat is gewoon heel hard nodig om in the zone te blijven.
Slappe hap natuurijk dat het me nu niet lukt, maar ik krijg het tij niet gekeerd.

Ontbijten met een half pakje speculaasjes bijvoorbeeld. -O- :@
pi_121973596
Hier gaat het ook niet echt vlot, als in het schommelt een beetje. Maar het negeren van de koffiekamer en de snoeppot is al een hele uitdaging en overwinning, mijn hemel. 2x in de week taart, snoep ernaast enzovoorts. Nee laat maar. Nu snap ik wel waarom ik zo aangekomen ben :')
pi_121976404
Hier gaat het momenteel erg lekker. Sinds 7 januari (toen de vrije Kerstperiode voorbij was) een nieuw ritme gevonden dat vooralsnog prima vol te houden is.

De kilo's die ik in de afgelopen jaren kwijt ben geraakt tel ik niet meer mee, dat werkt averechts. Ik was er in totaal 40 kwijt en heb er in de laatste 5 maanden weer 7 bijgekregen.
Ik kijk nu naar de stand van 7 januari en hoe het van daaruit gaat. Dat motiveert voor mij veel meer.

Vanuit dat perspectief vanochtend een nieuwe atl :D
It was delicious.
pi_121977153
Ik denk dat ik vd week een x pizza moet gaan eten! Dat is hoogtepunt van al mijn cravings de laatste tijd, en ik beloof mezelf steeds 'snel' maar doe het niet waardoor ik de hele tijd zin in 'iets' blijf houden.

Punt is dat ik echt goede pizza wil eten bij het restaurant waar een vriendinnetje werkt, maar er kan steeds niemand mee, en ik wil ook niet in m'n uppie daar gaan eten.

Succes met alle moeilijke momenten Brighteyes! Ik weet wat je voelt!
pi_121994740
Pas op, lang verhaal ;) Je mag ook skippen naar mijn lijstje ;)

SPOILER
Wel merk ik dat ik moeite heb genoeg calorieën te eten, ik heb een dagboek bij het voedingscentrum en kom zelden uit boven de 1500 calorieën, terwijl ik als postbezorger zo'n 2700 calorieën per dag moet eten. Nou is de bedoeling 500 calorieën minder te eten omdat ik wil afvallen, maar zelfs rond de 2000 per dag gaan zitten valt me zwaar. En over 2 weken start ik een fulltime baan bij de groenvoorziening, dus dan moet ik zelfs nog meer gaan eten! Help? Iemand tips voor hoe je gezond meer calorieën kan eten?

Lijstje vandaag:

O: Yoghurt met chocolade rice crispies, één hele (wel kleine) mango, thee
L: 1 snee speltbrood (glutenvrij) met zelfgemaakte kruidenroomkaas, 1 chocoladerijstwafel met kersenjam, 1 gekookt eitje
A: Bietenstamppot met geitenkaas en een linzenburger, 1 bord niet meer
T: 2 mini milky way's, 1 appel, 1 glutenvrije cracotte met hummus

Totaal zit ik volgens het voedingscentrum aan 1496 calorieën wat dus echt te weinig is in mijn geval..
pi_121999076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Selestha het volgende:
Pas op, lang verhaal ;) Je mag ook skippen naar mijn lijstje ;)

SPOILER
Wel merk ik dat ik moeite heb genoeg calorieën te eten, ik heb een dagboek bij het voedingscentrum en kom zelden uit boven de 1500 calorieën, terwijl ik als postbezorger zo'n 2700 calorieën per dag moet eten. Nou is de bedoeling 500 calorieën minder te eten omdat ik wil afvallen, maar zelfs rond de 2000 per dag gaan zitten valt me zwaar. En over 2 weken start ik een fulltime baan bij de groenvoorziening, dus dan moet ik zelfs nog meer gaan eten! Help? Iemand tips voor hoe je gezond meer calorieën kan eten?

Lijstje vandaag:

O: Yoghurt met chocolade rice crispies, één hele (wel kleine) mango, thee
L: 1 snee speltbrood (glutenvrij) met zelfgemaakte kruidenroomkaas, 1 chocoladerijstwafel met kersenjam, 1 gekookt eitje
A: Bietenstamppot met geitenkaas en een linzenburger, 1 bord niet meer
T: 2 mini milky way's, 1 appel, 1 glutenvrije cracotte met hummus

Totaal zit ik volgens het voedingscentrum aan 1496 calorieën wat dus echt te weinig is in mijn geval..
meer sneeën brood eten tussen de middag, tussendoortjes toevoegen tussen O en L en L en D. Dan kom je al een heel eind denk ik. Of is die T aan het eind over de dag verdeeld? Ik vind het zelf ook moeilijk, maar ben vooral m'n ontbijt en lunch gaan vergroten.
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:41:06 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122001806
Waarom jezelf zo moeilijk maken?
Maak voor jezelf een basislijst.
Lijst wat je sowieso die dag gaat eten, standaard.

Die lijst bevat zo'n 800-1000 kcal (b.v: 3 fruit, 4 boterhammen, beleg, 200 gr rauwe groente, 250 gr melkprodukt)

En de rest zelf in te vullen

Kijk naar de lijstjes van Tink.. die zijn mooi O+
pi_122001838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

meer sneeën brood eten tussen de middag, tussendoortjes toevoegen tussen O en L en L en D. Dan kom je al een heel eind denk ik. Of is die T aan het eind over de dag verdeeld? Ik vind het zelf ook moeilijk, maar ben vooral m'n ontbijt en lunch gaan vergroten.
De T is inderdaad over de dag verdeeld, ik zal eens wat extra brood en crackers proberen bij lunch en ontbijt inderdaad :)
pi_122001913
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom jezelf zo moeilijk maken?
Maak voor jezelf een basislijst.
Lijst wat je sowieso die dag gaat eten, standaard.

Die lijst bevat zo'n 800-1000 kcal (b.v: 3 fruit, 4 boterhammen, beleg, 200 gr rauwe groente, 250 gr melkprodukt)

En de rest zelf in te vullen
Klinkt ook als een goede tip, dankje :) Met brood moet ik wel iets spaarzamer omgaan, dit 100% glutenvrije speltbrood is duur (al is glutenvrij algemeen brood nog duurder).
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:46:38 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122002185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Klinkt ook als een goede tip, dankje :) Met brood moet ik wel iets spaarzamer omgaan, dit 100% glutenvrije speltbrood is duur (al is glutenvrij algemeen brood nog duurder).
Het is maar een voorbeeld natuurlijk.
Helemaal in te vullen naar jou behoefte... probeer eens een standaardlijstje voor jezelf te verzinnen en te plaatsen.
Het geeft een heleboel gepieker en nadenken.
En standaard hoeft helemaal niet saai te zijn, je kan wisselen met fruit, broodsoorten, beleg, groente (veel lekkere salades te maken)
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:47:10 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122002223
Nogmaals, Tinks lijstjes vind ik altijd mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')