Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
Ik heb er nog een paar over namelijk
Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken
Nou, ik ontbijt met een gekookt ei, en zo meteen gaat de soep de magnetron inquote:Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef BananaPancake het volgende:
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker!
Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo![]()
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje
Prima Donnaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.
Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna*de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*
Xx
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Prima Donnaik zweer erbij
T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil
Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.
Ik had laatst marlies dekkers gepast, kon met de bandjes mn meiden laten bungeejumpen, bij wijze van. Wat een flutbandjesquote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.
[..]
Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
75H in m'n nieuweste bh... Op zich wel fijn dat de omtrek krimpt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
80 H![]()
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten![]()
lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog...
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training
Ik ben niet de enigequote:Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen
vroeger was het goedkoperquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.
Asos is sowiesomaar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is
Zoiets wil ik dan wel!
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
Oh daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Ik ben juist altijd heel erg met m'n uiterlijk en dan vooral kleding bezig geweest. Mijn kast ligt dan ook vol genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen en vind het ook zonde om dan geld uit te geven als die kleding straks te groot is (hopelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
vroeger was het goedkoper
ik hou ook van die skaterjurkjesik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!
Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!
o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit
S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.
Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.
word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.
Veel plezier!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Dat Char kwai Chow althans, zo stond het pp de foto vlgs mij, was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!
Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.
Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort!
En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner.
T/m F ja, geen G en al helemaal geen H, ben ik bang...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Reactie op vanalles
Marlies Dekkers BH'sNa de eerste nooit meer iets anders gedragen omdat ze zo lekker stevig zitten. Toen 75E, nu 75F. Ze gaat tot G?
ik doe het met zoetstof en wat kaneelquote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Veel plezier BE!
Vraagje: hoe maken jullie havermout smakelijker? Ik vind het naturel met melk niet vies, maar ernstig saai. Maar fruit in een warme pap lijkt me dan ook weer niets, en om er nou scheppen suiker in te gooien...
haha, gelukkig dat je jezelf nu niet hoeft te ontzeggen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!
Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.
Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort!
En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner.
Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef tjoptjop het volgende:
Mijn gewichtsreductie is stil komen te liggen![]()
Ik word wel steeds sterker en voel me ook gewoon fitter dus ik blijf doorgaan maar toch wel een beetje jammer
Zit nu op 4kg in 6 weken, maar 10 dagen terug was dat ook
Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..
Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sportquote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.
Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sport
Ja is ook lastig te bepalen, maar klinkt alsof je wel goed bezig bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'
Owh! Sterktequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
Vervelend, maar niet zo heel koud, toch? Ziek kind onder een warm dekbed houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
Oh brrr sterkte Sil ook met de ziekequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Hier ook de tijd van de maand. Heb al twee ieniemienie stukjes rijstchocolade op vandaag. Aangezien de rest van de dag echt perfect is, vind ik dat dat best kan. Het is een heftige dag op het werk en ik heb het even nodig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten.Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt.
Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.
Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was.
Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
Uitstrijkjes gedoe is vervelend weet ik uit ervaring. Succes met de volgendequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten.Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt.
Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.
Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was.
Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Joh, doen dat helpt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef ejiraM het volgende:
Ik ga morgen beginnen aan een citroensapkuur. Hebben meer mensen dat hier gedaan? Ik zie er eigenlijk gigantisch tegenopDoe het voornamelijk omdat ik hoop een kickstart te kunnen bewerkstelligen waardoor ik de inspiratie krijg die nu ontbreekt
En twee vriendinnen starten morgen ook, dus mental support
Mooi hoeft niet, dat ben ik alquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh, doen dat helpt goed!
Je blijft voor altijd slank en mooi, zonder je levensstijl te veranderen. Het is een wonder
Hartkloppingen zijn nooit normaal heurquote:Het is normaal dat u tijdens het reinigingsproces last krijgt van verschillende kwalen zoals hoofdpijn, kou, zwakte, huiduitslag of hartkloppingen.
Dat vind ik echt een mooie zin en zodra dat zo is dan ben je al heel verquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mooi hoeft niet, dat ben ik al![]()
Maar niet zo positief, dus? Waarom?
Welkom Zeester.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:16 schreef Zeester het volgende:
Hoi! Ik denk dat ik ook bij deze club wil!
[ link | afbeelding ]
Ik ben eind augustus begonnen met Weight Watchers en dat bevalt me tot nu toe prima.
Ik was heel erg van de met-de-kop-in-het-zand methode, dus ik was vanaf mijn 13e tot afgelopen jaar op mijn 26e niet op de weegschaal geweest. Dit was voor mij ook altijd de grootste belemmering voor welk dieet dan ook, want ik durfde gewoon niet. Tot ik deze zomer besloot dat het gewoon genoeg was geweest, omdat ik merkte dat ik sluimerend toch steeds weer een paar kilo erbij kreeg.
Al met al gaat het me allemaal heel goed af. Ik ben nu op het punt dat ik weet dat ik erbij moet gaan sporten, omdat ik graag strak slank wil worden, in plaats van alleen minder vet. Maar dit is voor mij een enorme stap, nadat ik al zo'n enorme stap heb genomen door op dieet te gaan, dus dat schuif ik nog even voor mij uit.
Ik ben trouwens ook nog niet uit wat het eind-getal moet worden, ik heb voor de vorm 80 ingevuld, maar het zou heel goed kunnen dat ik doorga tot 90 en dan tevreden ben, of dat ik met 80 nog steeds niet helemaal gelukkig ben. Ik ben nu langzaam een gewicht aan het gaan waarvan ik denk dat dat is zoals ik rond mijn 18e was, en dus zal alles hieronder nieuw zijn voor me.
Haal je motivatie liever uit het vooruitzicht naar een gezonder leven, niet naar kilo's. Je verliest de kilo's toch om gezonder te worden? Mooi vind je jezelf al zei je, dus handel daar dan ook naar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik geef jullie ook gelijk hoor, langdurig gaat het hem sowieso niet worden, maar ik hoop het zo'n tien dagen vol te kunnen houden en door de kilo's die er dan af zijn de motivatie te vinden door te gaan.
En als het niet goed voelt, kap ik er meteen mee, ik ga mijn lichaam niet verkloten voor zoiets
Ja, maar ik weet al jaren dat ik af wil vallen, en vooral de afgelopen drie jaar ben ik echt twintig kilo aangekomen, maar ik kan de mindset nog niet vinden om af te vallen.. Volgens mij is mijn eerste post in dit topic ook al een jaar geleden. Heb het vaak genoeg geprobeerd, maar ik kan gewoon de knop niet omzettenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haal je motivatie liever uit het vooruitzicht naar een gezonder leven, niet naar kilo's. Je verliest de kilo's toch om gezonder te worden? Mooi vind je jezelf al zei je, dus handel daar dan ook naar.
Is het dan niet verstandig om eens uit te zoeken waarom je de knop niet om kunt zetten?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet al jaren dat ik af wil vallen, en vooral de afgelopen drie jaar ben ik echt twintig kilo aangekomen, maar ik kan de mindset nog niet vinden om af te vallen.. Volgens mij is mijn eerste post in dit topic ook al een jaar geleden. Heb het vaak genoeg geprobeerd, maar ik kan gewoon de knop niet omzetten
Ik heb het even zitten lezen. Sterktequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
http://www.citroensapkuur.nl/inhoudsopgave.php
Ik ben oprecht ook heel benieuwd hoe het smaakt![]()
Ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandig om eens uit te zoeken waarom je de knop niet om kunt zetten?
Als je daar al mee bezig bent geeft het toch niet dat het nog niet zo vlot? Sommige dingen los je niet in een dag op, veel dingen ook niet in een maandquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ben ik mee bezigIk loop bij een psycholoog, en die lachte me vanmiddag uit
![]()
Maar we zijn er verder ook druk mee bezig, maar het wil nog niet echt vlotten..
105 naar 78 zonder overtollig flubbertje hier, ik denk niet dat het een utopie is hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Welkom Zeester.
Strak slank worden lijkt me een lastig streven met grote kans op teleurstelling.
Overtollig vel is een bitch. Het scheelt per persoon hoe groot het effect is, maar "strak" is wat utopisch.
Hey, dat heeft mijn nichtje ook gedaan, toen ze ongeveer 120 kilo was of zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef ejiraM het volgende:
http://www.citroensapkuur.nl/inhoudsopgave.php
Ik ben oprecht ook heel benieuwd hoe het smaakt![]()
Na alles wat ik hierover gelezen heb denk ik dat jij eerder de uitzondering op de regel bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
105 naar 78 zonder overtollig flubbertje hier, ik denk niet dat het een utopie is hoor.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat heeft mijn nichtje ook gedaan, toen ze ongeveer 120 kilo was of zo.
Ze is nu rond de 140 schat ikMaar goed, ze heeft ook elk crashdieet wat ze kon vinden gedaan. En maar goed ook, want anders was ze misschien wel 150 kilo geworden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat heeft mijn nichtje ook gedaan, toen ze ongeveer 120 kilo was of zo.
Ze is nu rond de 140 schat ikMaar goed, ze heeft ook elk crashdieet wat ze kon vinden gedaan. En maar goed ook, want anders was ze misschien wel 150 kilo geworden
Ik hoef ook niet persé in een bikini een toplichaam te hebben, maar wil er wel alles aan gedaan hebben. Bovendien heb ik een vrij ongelijkmatige vetverdeling, de 15 kilo die ik nu al kwijt ben is vrijwel allemaal buik en bovenlichaam geweest (behalve gelukkig mijn borsten *fingers crossed*), en ik ben nog geen eens een broekmaat kwijt. En ook op mijn allerdikst had ik nog 2 maten verschil tussen bovenlichaam en onderlichaam. Daarom denk ik dat het uiteindelijk allemaal best mee gaat vallen qua lubberigheid.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Welkom Zeester.
Strak slank worden lijkt me een lastig streven met grote kans op teleurstelling.
Overtollig vel is een bitch. Het scheelt per persoon hoe groot het effect is, maar "strak" is wat utopisch.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:58 schreef Zeester het volgende:
Ik hoef ook niet persé in een bikini een toplichaam te hebben, maar wil er wel alles aan gedaan hebben. Bovendien heb ik een vrij ongelijkmatige vetverdeling, de 15 kilo die ik nu al kwijt ben is vrijwel allemaal buik en bovenlichaam geweest (behalve gelukkig mijn borsten *fingers crossed*), en ik ben nog geen eens een broekmaat kwijt. En ook op mijn allerdikst had ik nog 2 maten verschil tussen bovenlichaam en onderlichaam. Daarom denk ik dat het uiteindelijk allemaal best mee gaat vallen qua lubberigheid.
In noten kan ik ook echt blijven eten. Dan stop ik echt niet met 'een handje'. Meestal neem ik noten mee op werkdagen en dan maar een paar. En aangezien ik dan ook niet meer bij me heb, kan ik ook niet meer etenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Net in de pauze 175 gram gemengde noten gekocht en zonder na te denken de helft opgegeten... Handje was eigenlijk ook wel genoeg geweest
En de rest is ook op... zitten nog 8 noten in het bakje. Het lukte even niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Net in de pauze 175 gram gemengde noten gekocht en zonder na te denken de helft opgegeten... Handje was eigenlijk ook wel genoeg geweest
Dat mag toch ook af en toe! En bovendien is dan een zakje noten absoluut niet het ergste, het hadden ook tien chocoladerepen kunnen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En de rest is ook op... zitten nog 8 noten in het bakje. Het lukte even niet.
Hmm het is wel gezond, maar er zitten wel héél veel calorieën in hoor..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat mag toch ook af en toe! En bovendien is dan een zakje noten absoluut niet het ergste, het hadden ook tien chocoladerepen kunnen zijn
Gezonder wel maar je zit al snel aan 650kcal per 100gram dus als je er dan 175gram van op eet ben je bijna klaar voor de hele dag...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat mag toch ook af en toe! En bovendien is dan een zakje noten absoluut niet het ergste, het hadden ook tien chocoladerepen kunnen zijn
Hey, tijdje niet hier gezien. Toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezonder wel maar je zit al snel aan 650kcal per 100gram dus als je er dan 175gram van op eet ben je bijna klaar voor de hele dag...
@Tink volgende keer meteen porties van maken? in boterhammenzakjes ofzo.
Ik zit in het topic hiernaastquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hey, tijdje niet hier gezien. Toch?
Hoe staat het ermee?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezonder wel maar je zit al snel aan 650kcal per 100gram dus als je er dan 175gram van op eet ben je bijna klaar voor de hele dag...
@Tink volgende keer meteen porties van maken? in boterhammenzakjes ofzo.
Oh in mijn hoofd was het veel minderquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm het is wel gezond, maar er zitten wel héél veel calorieën in hoor..
Ah vandaar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit in het topic hiernaasthet slanktopic.
Hier gaat het goedeten gaat steeds beter, al mijn sportclubjes zijn ook weer begonnen dus minstens 4x in de week aan het sporten.
Dat is wel heel rotquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ah vandaar!
Netjes hoorga zo door zou ik zeggen
Ik wil ook weer meer sporten, maar zit helaas met een hielblessure
Ja ik kan nog fietsen en zwemmen, maar normaal hockey ik en daarin heb ik veel meer motivatie. Ook hardlopen vind ik leuk, maar dat kan nu dus ook niet. (Rennen geeft te veel schokbelasting)quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel rot![]()
Kan je nog wel iets van beweging doen?
En ik zit wel illegaal in Slank hoor, daarom lurk ik ook nog hier.
Kijk maar uit met het snowboardenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ik kan nog fietsen en zwemmen, maar normaal hockey ik en daarin heb ik veel meer motivatie. Ook hardlopen vind ik leuk, maar dat kan nu dus ook niet. (Rennen geeft te veel schokbelasting)
Heb wel snel een afspraak bij de voetendokter en hopelijk kan hij iets voor me doen
Ga vrijdag wel snowboarden met m'n hockeyteam. Kijken hoe dat gaat!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En de rest is ook op... zitten nog 8 noten in het bakje. Het lukte even niet.
Ik had laatst van Tink wat tips gekregen. Rijstwafels/plakje roggebrood met wat beleg, een soepje, wat kwark. Verder zie ik op mn werk collega's (iig de slanke collega'squote:Op woensdag 16 januari 2013 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik ga met die gladheid hier echt niet hardlopen. Ik overleef die lessen normaal al amper, heb geen zin om iets te breken. Maar voelt wel een beetje als opgeven. Eten gaat op zich wel ok, al vind ik tussendoortjes echt nog moeilijk. Naast fruit weet ik weinig lekkers én gezonds te bedenken.
Zegt niets wat slanke collega's etenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Verder zie ik op mn werk collega's (iig de slanke collega's) als tussendoortjes ook noten, gedroogd fruit, groenten e.d. eten.
.
Nou ja, over de slankste en de dikste doe ik ook geen uitlatingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt niets wat slanke collega's etenMijn slankste collega eet elke theepauze een candybar.
Je dagmenu ziet er overigens lekker uit
Met sushi is niets mis, hoewel er steeds vaker ongezondere zaken in verwerkt worden (kaas, mayonaise, tonijnsalade, etc).quote:
Ik kom steeds meer adressen tegen waar ze proberen zo creatief mogelijk te zijn. In het begin vond ik dat leuk, tegenwoordig merk ik dat ik liever terug naar de basic varianten ga, wel met echt verse vis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef tjoptjop het volgende:
Is dat nieuw? Kaas, mayo, tonijnsalade e.d.? (nog afgezien van wat er ongezond aan zou zijn, maar soit)
Ik zit ook ongeveer op 1 keer per maand en geniet er dan ook echt van. Frituur neem ik ook niet, maar wel vlees en vis van de bakplaat. Probeer dat laatste wel met mate te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Zeester het volgende:
Er is weinig mis met sushi, maar inderdaad is het niet allemaal alleen rijst/rauwe vis/nori.
Ik eet zeker 1x per maand onbeperkt sushi, maar heb mezelf sinds het dieet wel opgelegd dat ik dan alleen sushi/zeewiersalade/edamame mag, en de gefrituurde happen moet laten staan. Als ik dat doe, dan mag ik me ook wel te buiten gaan aan sushi qua hoeveelheid, want als ik daar op zou moeten beknibbelen zou het hele leuke aan onbeperkt sushi eraf zijn.
Het werd een hele kleine portie dikke frietjes uit de airfryer met gewokte paprika's en vissticks. Niet de beste keuze, maar was vergeten dat ik vriendjelief dit beloofd had. Vanochtend wel een alltimelow!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, vanavond lekker veel groente (sperziebonen, spinazie, zuurkool, spruiten ofzo) met een tartaartje, stukje zalm met soja, kipfilet. Gewoon veel groente lekker aangemaakt met knoflook, tomaten, kruiden. NOM
Trouwens vanochtend wel een nieuwe atl, maar al een paar dagen niet gewogen, dus kan ook van eerder zijn. Heb besloten een feestje te geven bij -40 kilo. Dan ben ik een derde van mijn lijf kwijt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het werd een hele kleine portie dikke frietjes uit de airfryer met gewokte paprika's en vissticks. Niet de beste keuze, maar was vergeten dat ik vriendjelief dit beloofd had. Vanochtend wel een alltimelow!
Xx
Haha, als je dan + een beetje hebt, lijkt dat opeens niet meer zo erg :pquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:07 schreef RandomMoron het volgende:
gister was volgens mij voor veel mensen een dipdag ( inclusief hier ).
Vandaag vrolijk verder. mijn weegschaal ( ouderwetse ) was verzet dus ik schrok me rot toen ik opeens 3 k. zwaarder was. Maar het knopje was verdraaid
Ik vertrouw weegschalen nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:07 schreef RandomMoron het volgende:
gister was volgens mij voor veel mensen een dipdag ( inclusief hier ).
Vandaag vrolijk verder. mijn weegschaal ( ouderwetse ) was verzet dus ik schrok me rot toen ik opeens 3 k. zwaarder was. Maar het knopje was verdraaid
Koffietijd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef BananaPancake het volgende:
'Het geheim van slanke mensen' wordt straks besproken bij Koffietijd.
Waren hier toch mensen die veel aan dat boek hebben gehad?
Heb ik idd ook gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koffietijd?![]()
En mijn moeder doet iets met FB en het geheim van slanke mensen, geloof ik... Weet niet precies hoe het zit.
Koffietijd ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Koffietijd?![]()
En mijn moeder doet iets met FB en het geheim van slanke mensen, geloof ik... Weet niet precies hoe het zit.
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef Zeester het volgende:
Ik wantrouw weegschalen ook nog steeds, daarom ben ik wel blij met mijn keuze voor weight watchers, heel duidelijk elke week op hetzelfde tijdstip op de weegschaal. Ik neem ook standaard m'n zomerschoentjes mee, want nu draag ik zware laarzen.
Al had ik deze keer voor het eerst een spijkerbroek aan tijdens het wegen, terwijl ik normaal altijd rokjes en leggings draag. Vraag me af of dat toch niet ook enkele onzen scheelt.
Ik heb geen weegschaal en vind dat eigenlijk ook wel fijn zo. Merkte met kerst bij m´n ouders ook al dat ik door de aanwezigheid van een weegschaal mezelf veeel te vaak ga wegen en er een beetje obsessed door raak. En ik ga inderdaad ´s avonds, maar eet altijd achteraf, omdat ik precies op het tijdstip dat ik normaal eet daar ben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uiteraardMaar je zou je kleren thuis kunnen wegen om te zien wat je bloot weegt. En dan nog vind ik hetzelfde tijdstip ('s morgens) prettiger dan (neem ik aan) 's avonds na een warme maaltijd.
Je kan makkelijk hardlopen nu hoor.. De wegen zijn gewoon schoon!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik hobbel zo net een beetje achter je aan en ben stiekem stinkjaloers dat jij die 40 eerder gaat halen terwijl ik van de zomer zo goed ging dat ik ervan overtuigd was dat ik het voor het eind van het jaar zou gaan halen.
Maar los daarvan uiteraard echt hele dikke dikkehoor!
Hier had ik net even een reality check door alle spiegels in de hotelkamer.![]()
Ja, er is veel af, maar er moet nog veel meer af. En het is bizar hoe snel je lichaam in zakt als je 2 weken niet kan sporten.
Ik ga zo dus eerst nog even callaneticsen op de grond, dan nog even douchen en dan wachten op mijn airport pick-up. Het is hier nu 20.50, pick up is om 22.45 en dan gaat mijn vlucht om 01.25. En dan ben ik morgen om 07.55 weer in NL.
En dan maar hopen dat de sneeuw snel verdwijnt want ik wil echt heel graag weer hardlopen!Even weer terug in het ritme want over een kleine maand ga ik al weer voor 10 dagen naar Africa.
Oh stomquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Goede vlucht BE!
(Ik wil ff zeggen dat jij wel een beetje mijn voorbeeld bent. Misschien omdat ik je van voor het afvallen 'ken', en dus minder ver-van-m'n-bed is, en toen ook al hier meelas, oa over dat je hardlopen langs mensen ook lastig vond toen. En kijk je nu eens awesome wezen
)
Hier zijn de wegen echt nog niet schoon, en er ligt op heel veel plekken ijs. Ik durf het nog niet aan.
Oh flauwvallen zelfs jakkes, gelukkig zie je zelf in dat je ermee moet stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ejiraM het volgende:
Okee ik geef jullie gelijk. Die citroensapkuur is 10x niksNa 24 uur ben ik vanochtend maar gestopt na twee dagen knallende koppijn en twee keer flauwvallen en continu tegen alles opbotsen
Wel 3 kilo eraf, maar dat is waarschijnlijk omdat er niets meer in mijn darmen/buik/andere lichaamsholtes zit.
Vandaag mag ik aansterken en verdriet wegeten (klotetentamen) met suiker en morgen maar braaf aan de bruine boterhammen en rijstwafels
Je gaat nu toch verdorie dat niet aaneten..?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ejiraM het volgende:
Okee ik geef jullie gelijk. Die citroensapkuur is 10x niksNa 24 uur ben ik vanochtend maar gestopt na twee dagen knallende koppijn en twee keer flauwvallen en continu tegen alles opbotsen
Wel 3 kilo eraf, maar dat is waarschijnlijk omdat er niets meer in mijn darmen/buik/andere lichaamsholtes zit.
Vandaag mag ik aansterken en verdriet wegeten (klotetentamen) met suiker en morgen maar braaf aan de bruine boterhammen en rijstwafels
quote:
ik herinner me jou helemaal niet als in 'moet afvallen' eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik vind het echt heel cool van je, zeker met twee kids erbij! Ik hoop je voorbeeld te kunnen volgen.
Hier stond voor vanavond boeuf bourguignon op het menu, maar m'n broertje komt eten en die gaat dat natuurlijk weer niet lusten, dus het wordt iets anders, mét een toetje achteraf. Maar ik vind dat dat ééns per week mag. Dus lekkere zelfgemaakte chocoladelavacake
.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je gaat nu toch verdorie dat niet aaneten..?
Je gaat je levensstijl aanpakken, beginnende met vandaag!
Je gaat maar een heerlijke maaltijd maken met veel groente en lekker wat eiwitjes (tonijn, tartaar, kipfilet)]
Je begint vandaag maar met gezond afvallen.. Suikers haal je nu maar uit een paar stuks fruit en je eet nu maar een schaaltje kwark en een volkorenboterham.
Niet morgen beginnen
Jullie hebben wel gelijk, dit is goed voor mij.. Ik ben af en toe te ontziend voor mezelf wat eten betreftquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dat was precies wat ik ook dacht. Zonde om pas morgen te beginnen!
En eten is niet om te troosten, dat moet je doen met lief zijn voor jezelf. Bijv. een leuk tijdschrift kopen, of een nagellakje, of een mooie cd of lekker in bad gaan!
Dat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dat was precies wat ik ook dacht. Zonde om pas morgen te beginnen!
En eten is niet om te troosten, dat moet je doen met lief zijn voor jezelf. Bijv. een leuk tijdschrift kopen, of een nagellakje, of een mooie cd of lekker in bad gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag weer iets beter :
O: banaan
L: havermout
B: 3 muren verfen
t: een stukje borek
D: pasta met gehakt en 2 ons groente + 1 glas wijn
morgen goed opletten wat ik eet, want volleybal wedstrijd
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mwah, ik was al niet slank, maar ben een jaar of 5 geleden in korte tijd een kilo of 20 aangekomen. Dus dat moet ik er nu afwerken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik herinner me jou helemaal niet als in 'moet afvallen' eigenlijk![]()
En BE is een heldinTink ook trouwens
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
* Barretje80 was deze week ook even een beetje uit de band gesprongenTe weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag weer iets beter :
O: banaan
L: havermout
B: 3 muren verfen
t: een stukje borek
D: pasta met gehakt en 2 ons groente + 1 glas wijn
morgen goed opletten wat ik eet, want volleybal wedstrijd
Nog fruit erbij en kwark ofzo, gekookt eitje op een volkorentoast, hamrolletje met augurk?
Ook zo voor clumsy.
Voed je lichaam met gezond voer
[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 17-01-2013 20:26:31 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ben aan het bedenken dat een barbeque in de zomer perfect zou zijn. Mooie jurk aan, lekker en gezond eten en koud roseetjequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. -1 in anderhalve week. Het is een begin.
Tink: ik vind -40 echt heel heel tof, als je dat haalt mag je idd een enorm geest geven.
Ik droeg op m'n zwaart ook veel stretch en kon daar nog een tijdje mee vooruit. Ik had ook nog wat dingen in de kast liggen die niet meer pasten. Die hebben een tijdje gepast en zijn inmiddels te groot. Sommige dingen heb ik laten innemen (mijn favoriete jurkje, een paar rokjes, dat soort dingen) en ik heb inderdaad een deel nieuw gekocht. Ik heb wel tussendoor geprobeerd te rekken en op te vullen met wat ik nog had liggen, want twee keer een nieuwe garderobe kopen zag ik niet echt zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Zeester het volgende:
En -40 is echt een giga prestatie! Dan mag je zeker een feest geven! Als je 40 kilo bent afgevallen, hoe vaak heb je dan een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen? Ik merk namelijk dat ik bij -15 nog redelijk met m'n 'fat-clothes' uit de weg kan, er is nog niets echt veel te groot, alles zit eigenlijk gewoon ruimer want ik draag heel veel stretch enzo. Maar bij -40 heb je waarschijnlijk toch wel alles weg moeten gooien, nieuw moeten kopen en opnieuw weg moeten gooien?
Hihi, nooit gedacht dat er ook iemand jaloers op mij zou zijn vanwege m'm afvalkunsten... Laten we er btw geen wedstrijd van maken, wij zijn allebei super bezig en al zó veel gezonder dan we ooit waren dat we hoe dan ook een pluim verdienen. En die reality check ken ik ja :| Wat ik vooral ga zien is dat m'n buik en m'n armen flubberen en dat ik, hoe goed ik ook bezig ben, nooit meer m'n oude figuurtje ga terug krijgen. Rotte realitycheck is dat ook...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, ik hobbel zo net een beetje achter je aan en ben stiekem stinkjaloers dat jij die 40 eerder gaat halen terwijl ik van de zomer zo goed ging dat ik ervan overtuigd was dat ik het voor het eind van het jaar zou gaan halen.
Maar los daarvan uiteraard echt hele dikke dikkehoor!
Hier had ik net even een reality check door alle spiegels in de hotelkamer.![]()
Ja, er is veel af, maar er moet nog veel meer af. En het is bizar hoe snel je lichaam in zakt als je 2 weken niet kan sporten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Sjeen het volgende:
ik herinner me jou helemaal niet als in 'moet afvallen' eigenlijk![]()
En BE is een heldinTink ook trouwens
![]()
Scheelt bergen kleren kopen als je afvaltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al m'n leuke kleding van toen ik dunner was ook bewaard, dus daar hoop ik weer in te passen ooit. Net als alle dingen die ik ooit gekocht heb, maar bij het thuis passen te klein bleken en ik te lui ben geweest om terug te brengen.
Maar je bent wel een stuk gelukkiger nuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd even geconfonteerd met het feit dat ook ik een stuk lichter wasIk ga straks met mijn vader mee naar de sportschool en zocht dus sportkleding. Ik kon de sportschoenen die ik alleen binnen heb gebruikt niet vinden en dacht dat ze in mijn reiskoffer zouden zitten. Nou...daar zat veel meer in. Hardloopkleding, sport-bh, allerlei kekke sportshirts etc. En ik pas er helemaal niets van
De sport-bh lijkt 10 maten te klein en de hardloopbroek, zo'n strakke, durf ik niet eens te passen
Tijd voor de sportschool dus
(daar hoef ik dus niets nieuws van te kopen als ik veel zou afvallen)
details!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je bent wel een stuk gelukkiger nu![]()
Prima plan! Ik heb een heleboel leuke jurkjes hangen in maat 46/48... Zal binnenkort eens wat foto's plaatsenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Zeester het volgende:
Misschien kunnen we hier onderling ook een beetje aan kleding wisselen doen.
Ik ook. Maar dat is nu te groot! Had 2 broeken jeansmaat 32 liggen die ik al jaren niet meer aankon, had op dat moment een 34 nodig... Draag nu een 29 of een 30quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al m'n leuke kleding van toen ik dunner was ook bewaard,
Op mn 12e zat ik nog in kindermaatjes... geloof dat ik pas rond mn 15e over ging naar een S. Maar daarna ging het hardquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Zeester het volgende:
Ik weet nog dat ik 12 was en dat ik toen een 30/30 van Levis kreeg. Dat is volgens mij de enige x dat ik een jeans in een conventionele jeansmaat heb gekocht.
Als tiener zeker in 1x gestopt? Dan kom je idd rap aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
Op mn 12e zat ik nog in kindermaatjes... geloof dat ik pas rond mn 15e over ging naar een S. Maar daarna ging het hard
Had gewoon niet moeten stoppen met "sporten" op goed niveau (NK-gedoe aan niveau enzo) van de een op de andere dag.
Ja, combinatie van polsblessure + andere verenigingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als tiener zeker in 1x gestopt? Dan kom je idd rap aan
+1!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als tiener zeker in 1x gestopt? Dan kom je idd rap aan
Ik moet juist weer gaan sporten. Mn lijf heeft het gewoon nodig en dan kan ik weer zo af en toe foute dingen etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Zie je. Je kunt maar beter niet beginnen aan dat sporten. Voor je t weet ben je 20 kilo zwaarder![]()
Ik eet denk ik te weinig nu. Heb opeens minder honger overdag. Hele vreemde ervaring. Maar wat erbijproppen voor ik vanavond losga.
Hier exact hetzelfde verhaal. In 1x gestopt met zwemmen/waterpolo op hoog niveau en direct het studentenleven ingedoken. In 3 jaar tijd 40 kilo aangekomen (en het zelf amper doorhebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op mn 12e zat ik nog in kindermaatjes... geloof dat ik pas rond mn 15e over ging naar een S. Maar daarna ging het hard
Had gewoon niet moeten stoppen met "sporten" op goed niveau (NK-gedoe aan niveau enzo) van de een op de andere dag.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef happyme28 het volgende:
Hier exact hetzelfde verhaal. In 1x gestopt met zwemmen/waterpolo op hoog niveau en direct het studentenleven ingedoken. In 3 jaar tijd 40 kilo aangekomen (en het zelf amper doorhebben)
Liefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar...mijn vader heeft me een sportschoolabonnement aangesmeerd. Dus. Ik kwam uit de kleedkamer en hij zat al klaar met het inschrijfformulier. Hij betaalt, dus ik mocht niet tegenstribbelen . Mijn argument was altijd dat ik de sportschool te duur vind, maar dat werd me nu dus fraai afgenomen. En toen had ik geen argumenten meer over. Zal nu wel moeten gaan.
Ook al van die lieve oudersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:51 schreef ejiraM het volgende:
LiefMijn ouders betalen mijn sportkaart ook
![]()
Hier ging het eigenlijk best prima vandaag, moest werken, dus dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Heb wel veel boterhammen tussen de middag, maar ik krijg altijd zo'n bizarre honger van oppassen! Echt respect voor alle moeders die tussen het moederzijn ook nog werken![]()
Het lijstje is nu;
O : Twee boterhammen met magere leverpastei
T : Een mandarijntje
L : Zes boterhammen met leverworst
T : Mandarijntje
D : Geen idee![]()
T : Geen denk ik..
Ga zo teameten met de volleybal, dus geen idee wat er geserveerd wordt
Haha, ja I knowquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al van die lieve ouders
En wat heb je vandaag eenzijdig gegeten
Ja, ik was fanatiek bezig met twirling/majorettequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde verhaal. In 1x gestopt met zwemmen/waterpolo op hoog niveau en direct het studentenleven ingedoken. In 3 jaar tijd 40 kilo aangekomen (en het zelf amper doorhebben)
Volgende keer maar wat meenemen dus!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha, ja I knowMaar was afhankelijk van wat ze in mijn oppashuis hadden en dat was dit of chocopasta en koekjes
Wazig, de afgelopen twee dagen 1,5kg in totaal kwijtquote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef tjoptjop het volgende:
Mijn gewichtsreductie is stil komen te liggen![]()
Ik word wel steeds sterker en voel me ook gewoon fitter dus ik blijf doorgaan maar toch wel een beetje jammer
Zit nu op 4kg in 6 weken, maar 10 dagen terug was dat ook
quote:
dankjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Jij heldin!!
![]()
Gefeliciteerd!!
Yes yes yes!!quote:
is ook mijn bedoelingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes yes yes!!![]()
![]()
En als ik jou was zou ik proberen er nog ietsje onder te gaan voor je dingen probeert op te bouwen om op gewicht te blijven. Je komt dan vaak toch wel weer 1-2 kilo aan en het zou mooi zijn als het getal dan 75 blijft
uhh sporten vooral, leefwijze aanpassen, 3 normale maaltijden, 3 tussendoortjes. Ook soms toegeven aan wat lekkers. Je hoeft niet alleen maar streng te zijn. Als ik hard gesport heb mag ik van mezwlf best een koekje/stukje chocola oid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
Wow vicky!![]()
Super goed!
Wat is "het geheim" ?
Als ik zo om me heen kijk naar de mensen die succes hebben wbt afvallen dan is dat idd het enige 'geheim'. Iedereen die denkt dat afvallen alleen kan door ingewikkelde diëten, moeilijke voedingscombinaties of rare fratsen is niet goed snikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef Vicky het volgende:
uhh sporten vooral, leefwijze aanpassen, 3 normale maaltijden, 3 tussendoortjes. Ook soms toegeven aan wat lekkers. Je hoeft niet alleen maar streng te zijn. Als ik hard gesport heb mag ik van mezwlf best een koekje/stukje chocola oid.
Accepteren dat er soms een paar grammetjes bij komen, die gaan er heus wel vanaf, dan duurt het maar ietsje langer...
vanaf afgrlopen maart..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoe lang heb je er totaal over gedaan? En hoe vaak per week sportte je?
Echt waarquote:
Vochtquote:
Voornamelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vocht
Go Vicky, nog zo'n heldin! Succes met vasthouden van je mijlpaal. Mooi gedaan
Noet teleurgesteld zijn als het gaat stagneren, gewoon netjes volhouden en ervanuit gaan dat iets wat er in langere tijd aangekomen is, ook langere tijd nodig heeft om eraf te gaanquote:
Daar houd ik ook rekening meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Noet teleurgesteld zijn als het gaat stagneren, gewoon netjes volhouden en ervanuit gaan dat iets wat er in langere tijd aangekomen is, ook langere tijd nodig heeft om eraf te gaan
mooi hoor! nogmaalsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh sporten vooral, leefwijze aanpassen, 3 normale maaltijden, 3 tussendoortjes. Ook soms toegeven aan wat lekkers. Je hoeft niet alleen maar streng te zijn. Als ik hard gesport heb mag ik van mezwlf best een koekje/stukje chocola oid.
Accepteren dat er soms een paar grammetjes bij komen, die gaan er heus wel vanaf, dan duurt het maar ietsje langer...
Hier is de lonely planet voor nepal in huis, wil georganiseerde reis doen met aansluitend vrijwilligerswerk (een ecovillage waarin weeskinderen/gehandicapte kinderen wonen)... Maar kan kiezen uit de gewone of de avontuurlijke/sportieve of de bergen in... Conditie+afvallen, dat moet nog even gedaan wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, besloten dat ik deze zomer ga backpacken in Thailand. Des te meer reden om voor die tijd flink afgevallen te zijn.
Ah dat is tof, heeft een vriendinnetje ook gedaan in Thailand. Met olifanten een meertje in om ze te wassen enzoquote:Op zondag 20 januari 2013 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja precies, hier moet ook nog even aan conditie gewerkt worden. Ik ga vrijwilligerswerk doen in een oplifantenopvang
.
Wat zij zegt!quote:
Maar olifantenpoep schijnt heel droog en geurloos te zijn dus achquote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Al denk ik bij vrijwilligerswerk bij een olifantenopvang vooral aan grote hopen poep scheppen
Ja, t is ook heerlijk om nu alvast voor te bereiden als in boeken lezen, verdiepen in cultuur. Dat heb ik bij mijn vorige 2 reizen wel gemistquote:
Dat wilde ik net gaan zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe pannekoeken meestal tussen de middag, ze zijn nl op zichzelf niet slecht, het is dat wat je erop doet dat ze slecht maakt.Maar dan neem ik dus twee pannekoeken met een paar plakjes kaas tussen de middag ipv boterhammen. Kan prima voor als je het eens echt zou willen.
Er ligt hier geen sneeuw, dus ik doe gewoon thermo-ondergoed aanquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar olifantenpoep schijnt heel droog en geurloos te zijn dus ach.
Hoe doen jullie dat met de sneeuw en sporten? Gewoon gaan lopen?
Er ligt hier wéér een pak sneeuw, terwijl ik hoopte dat het eindelijk zou verdwijnenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er ligt hier geen sneeuw, dus ik doe gewoon thermo-ondergoed aan
Hier kan je de straat van de stoep niet meer onderscheiden, gemeente alkmaar strooit alleen op de drukke wegen en doet alleen wat aan het autogedeeltequote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er ligt hier wéér een pak sneeuw, terwijl ik hoopte dat het eindelijk zou verdwijnen. Bij mij in de buurt kennen ze het principe van strooizout blijkbaar ook niet. Omdat ik echt nog in het begin van C25K zit, gaat al m'n aandacht naar niet doodgaan en niet naar hoe glad het is, dus ben bang m'n nek te breken
.
Ik ben me nu al aan het inlezen op onze grote reis over 1,5 jaar naar vietnamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, t is ook heerlijk om nu alvast voor te bereiden als in boeken lezen, verdiepen in cultuur. Dat heb ik bij mijn vorige 2 reizen wel gemistEn weer een doel om naartoe te werken!
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben me nu al aan het inlezen op onze grote reis over 1,5 jaar naar vietnamhet duurt nog onwijs lang maar de voorpret maakt het nog veel leuker
Ja, dat mag ik inderdaad 's middags. Helaas hebben man en zoonlief alle pk's opgeknabbeld. Daan gewoon 2,5 grote pannekoek.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe pannekoeken meestal tussen de middag, ze zijn nl op zichzelf niet slecht, het is dat wat je erop doet dat ze slecht maakt.Maar dan neem ik dus twee pannekoeken met een paar plakjes kaas tussen de middag ipv boterhammen. Kan prima voor als je het eens echt zou willen.
Ja, voorpetquote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben me nu al aan het inlezen op onze grote reis over 1,5 jaar naar vietnamhet duurt nog onwijs lang maar de voorpret maakt het nog veel leuker
I knowquote:
Oeh foto van je tattoo?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben.vorige week.gewoob met de auto.naar.de sportschool gegaan. Deze week sport ik niet.. Gister tattoo laten zetten op mijn voet.. Even geen sport dus
spoiler voor formaatquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh foto van je tattoo?Ik heb gisteren met een vriendin afgesproken dat we een tattoo op onze zij laten zetten als we op ons streefgewicht zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
spoiler voor formaatWow wat mooi Vicky!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat de namen van je kinderen? Dat lijkt me ook wel gaaf voor later, of bijvoorbeeld de datum waarop je trouwt ofzo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Daar heb je wel gelijk in, als je uit elkaar gaat dan krijg je er wel spijt van. Naam van partner zou ik om die reden ook nooit laten zetten, maar trouwdatum is eigenlijk wel hetzelfde jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Amber en Tess zijn mijn dochters idd..
Ben er super blij mee.
Datum van trouwen zou ik zelf nooit doen... Stel.dat je uit elkaar gaat... Naam.van partner zou ik ook nooit doen.
Kijk wel uit met zo'n tattoo als je eventueel kinderen wil. Dan wordt de kleine tattoo op je zij opeens giga en rekt ie misschien nooit meer mooi terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh foto van je tattoo?Ik heb gisteren met een vriendin afgesproken dat we een tattoo op onze zij laten zetten als we op ons streefgewicht zitten
True, er zijn verstandigere plekken om een tattoo te zetten...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kijk wel uit met zo'n tattoo als je eventueel kinderen wil. Dan wordt de kleine tattoo op je zij opeens giga en rekt ie misschien nooit meer mooi terug.
Dat is wel een goed punt, ik wil zeker kinderenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kijk wel uit met zo'n tattoo als je eventueel kinderen wil. Dan wordt de kleine tattoo op je zij opeens giga en rekt ie misschien nooit meer mooi terug.
Mijn vriend zegt ook dat ik beter geen tattoo op die plek kan nemen, want vind dat eigenlijk wel een van de mooiste plekken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, ik wil zeker kinderenmaar rekt je zij dan ook zo op bij een zwangerschap?
Niet slim, ga nu op de weegschaal staan, leer ervan en zie vrijdag dat je weer goed bezig bent... Als je nu niet weegt, voelt het ook niet tof om weer op het goede pad te zijn vrijdag.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef BananaPancake het volgende:
Ok ik heb me vanaf donderdag (toen ging ik stappen) helemaal niet netjes aan m'n juiste voeding gehouden![]()
De schade durf ik niet te bekijken, maar ik ga nu gewoon weer verder en weeg me vrijdag weer (vaste dag)!
Al met al gaat het gewoon prima, maar in de weekenden laat ik me teveel gaan.. Hier moet dus verandering in komen!
Sowieso zal heel je lijf wel veranderen. Vocht enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij moet je gewoon rekening houden dat alles aan de voor/zijkant tussen borst en vagina evt gaat oprekken door een zwangerschap. Als je het echt aan de zijkant doet kun je het geluk hebben dat het wel meevalt, maar zou het risico niet nemen. Of gewoon nog aantal jaartjes wachten!
Ik denk hetquote:Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die de afgelopen dagen voornamelijk in en om het bed heb doorgebracht? Laptopje erbij en onder de deken... Ben niet vooruit te branden...
Ik ben ook wel de deur uit geweest net, dat dan weer welquote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik denk hetZaterdag had ik een workshop van muziekles, gisteren vrijwilligerswerk. Dus dan moet ik toch wel uit bed en nuttige dingen doen.
Ik zit op werk te wachten tot het 5 uur is. Buh.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ook wel de deur uit geweest net, dat dan weer wel. Maar ben nu weer thuis, en in de woonkamer zijn de gordijnen kapot dus kijk ik tegen de buren aan én is het kouder dan boven, dus sja
. Zit nu lekker dingen over Thailand te lezen.
Ik ben juist bang dat ik teleurgesteld raak als ik het getal op de weegschaal zie en dan ontmoedigd raak. Maar morgen ben ik weer bij m´n ouders, dus zal me dan ´s ochtends even wegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet slim, ga nu op de weegschaal staan, leer ervan en zie vrijdag dat je weer goed bezig bent... Als je nu niet weegt, voelt het ook niet tof om weer op het goede pad te zijn vrijdag.
als het de hele winter dit weer was was ik zo klaar met afvallen! Iets in mij word weer klein kind bij het aanzien van sneeuw. Ik heb zin in sneeuwballengevechten, sneeuwpoppen maken en rondjes rennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die de afgelopen dagen voornamelijk in en om het bed heb doorgebracht? Laptopje erbij en onder de deken... Ben niet vooruit te branden...
Ik heb het hele weekend gewerkt, dus moest wel op padquote:Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had je vraag helemaal gemist. Maar nee, normaal eet ik gewoon (grotendeels) hetzelfde. Vanavond hadden we peentjes met hamburger. Man en kind eten er dan aardappel bij en ik niet. Ik heb niet het idee dat ie er erg in heeft overigens. Hij is nog geen 3 jaar en we eten wel eens vaker verschillende dingen gewoon omdat iemand iets niet lekker vindt.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan zeggen
@happyme28 eet je vaak iets anders dan je man en kind? zo krijgt je kind wel erg veel van het 'lijnen' mee.
Ik kan een heel bakje pijnboompitjes zo weg eten... Ik moet dat dus gewoon niet in huis hebben, dan gaat het mis.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Parmezaan en pijnboompitjes bevatten misschien wat meer energie dan ander voedsel, maar je gebruikt er neem ik aan niet heel veel van, dus waarom zou dat ongezond zijn
Een goed rijpe mango is onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef BananaPancake het volgende:
Wie had er nou een mango gekocht? (Of heb ik me dat verbeeld)
Ik had laatst een mango van de lidl en die was niet echt lekker, kan ook dat ie nog niet goed rijp was..
I know! Maar die haal ik dus niet bij de lidl blijkbaar.. M´n vraag is eigenlijk, waar wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een goed rijpe mango is onweerstaanbaar.
/fruitaddict.
Hoogvliet, AH maar vooral niet bij c1000. Mijn man had 2 eetrijpe mango' gehaald en die waren niet te vreten. Ze waren helemaal bruin en viesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
I know! Maar die haal ik dus niet bij de lidl blijkbaar.. M´n vraag is eigenlijk, waar wel?
Ik zag trouwens in de Allerhande een recept van mango caprese, met mozzarella light dus.. Beiden ingrediënten waar ik nogal gek op ben
Markt, groenteboer. En vertrouw op je neus als je een mango wilt hebben die rijp is, mango's die rijp zijn ruiken ook gewoon om op te eten. De schil van een mango zou ook een beetje mee moeten veren zodra hij rijp is maar het merendeel in de gewone supermarkt is beurs geknepen door je voorgangersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
I know! Maar die haal ik dus niet bij de lidl blijkbaar.. M´n vraag is eigenlijk, waar wel?
Ik zag trouwens in de Allerhande een recept van mango caprese, met mozzarella light dus.. Beiden ingrediënten waar ik nogal gek op ben
Die komen toch het hele jaar uit de kas?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Zeester het volgende:
En ik lust geen komkommers in de winter. Dat is vervelend want ik at een komkommer per dag toen ze nog lekker waren!
Baaldagje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Topdag.
O: 2 boterhammen kipfilet
*apatisch in bed*
D: rijst met mais en stoofvlees
Net maar even wat huishoudelijke taken gedaan, straks een appel, en morgen weer normaal doen.
Wel -1,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel merk ik dat ik moeite heb genoeg calorieën te eten, ik heb een dagboek bij het voedingscentrum en kom zelden uit boven de 1500 calorieën, terwijl ik als postbezorger zo'n 2700 calorieën per dag moet eten. Nou is de bedoeling 500 calorieën minder te eten omdat ik wil afvallen, maar zelfs rond de 2000 per dag gaan zitten valt me zwaar. En over 2 weken start ik een fulltime baan bij de groenvoorziening, dus dan moet ik zelfs nog meer gaan eten! Help? Iemand tips voor hoe je gezond meer calorieën kan eten?
Lijstje vandaag:
O: Yoghurt met chocolade rice crispies, één hele (wel kleine) mango, thee
L: 1 snee speltbrood (glutenvrij) met zelfgemaakte kruidenroomkaas, 1 chocoladerijstwafel met kersenjam, 1 gekookt eitje
A: Bietenstamppot met geitenkaas en een linzenburger, 1 bord niet meer
T: 2 mini milky way's, 1 appel, 1 glutenvrije cracotte met hummus
Totaal zit ik volgens het voedingscentrum aan 1496 calorieën wat dus echt te weinig is in mijn geval..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Selestha het volgende:
Pas op, lang verhaalJe mag ook skippen naar mijn lijstje
meer sneeën brood eten tussen de middag, tussendoortjes toevoegen tussen O en L en L en D. Dan kom je al een heel eind denk ik. Of is die T aan het eind over de dag verdeeld? Ik vind het zelf ook moeilijk, maar ben vooral m'n ontbijt en lunch gaan vergroten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel merk ik dat ik moeite heb genoeg calorieën te eten, ik heb een dagboek bij het voedingscentrum en kom zelden uit boven de 1500 calorieën, terwijl ik als postbezorger zo'n 2700 calorieën per dag moet eten. Nou is de bedoeling 500 calorieën minder te eten omdat ik wil afvallen, maar zelfs rond de 2000 per dag gaan zitten valt me zwaar. En over 2 weken start ik een fulltime baan bij de groenvoorziening, dus dan moet ik zelfs nog meer gaan eten! Help? Iemand tips voor hoe je gezond meer calorieën kan eten?
Lijstje vandaag:
O: Yoghurt met chocolade rice crispies, één hele (wel kleine) mango, thee
L: 1 snee speltbrood (glutenvrij) met zelfgemaakte kruidenroomkaas, 1 chocoladerijstwafel met kersenjam, 1 gekookt eitje
A: Bietenstamppot met geitenkaas en een linzenburger, 1 bord niet meer
T: 2 mini milky way's, 1 appel, 1 glutenvrije cracotte met hummus
Totaal zit ik volgens het voedingscentrum aan 1496 calorieën wat dus echt te weinig is in mijn geval..My salvation lies in your love..
De T is inderdaad over de dag verdeeld, ik zal eens wat extra brood en crackers proberen bij lunch en ontbijt inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
meer sneeën brood eten tussen de middag, tussendoortjes toevoegen tussen O en L en L en D. Dan kom je al een heel eind denk ik. Of is die T aan het eind over de dag verdeeld? Ik vind het zelf ook moeilijk, maar ben vooral m'n ontbijt en lunch gaan vergroten.
Klinkt ook als een goede tip, dankjequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom jezelf zo moeilijk maken?
Maak voor jezelf een basislijst.
Lijst wat je sowieso die dag gaat eten, standaard.
Die lijst bevat zo'n 800-1000 kcal (b.v: 3 fruit, 4 boterhammen, beleg, 200 gr rauwe groente, 250 gr melkprodukt)
En de rest zelf in te vullen
Het is maar een voorbeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klinkt ook als een goede tip, dankjeMet brood moet ik wel iets spaarzamer omgaan, dit 100% glutenvrije speltbrood is duur (al is glutenvrij algemeen brood nog duurder).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |