abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 08:41:00 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121535971
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 08:41:56 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121535989
Suggesties voor een andere TT zijn welkom!

En de laatste post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ga ik proberen :)
Ik heb er nog een paar over namelijk :P

Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken c_/
Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...

Hier gisteren verplichte bankrust gedaan met een bijzonder slecht begin, maar toch nog aardige inhaalrace:

O: wafel met warme kersen en poedersuiker.
T: Zie O, nog zo'n ding...
L: 3 volkoren, 30+kaas, flink wat komkommer.
T: 3 volkorencrackers met wat pindakaas. Een hap uit een plakje kaas toen ik die nam realiseerde ik me dat dat echt nergens op sloeg, dus heb 'm teruggelegd
D: zelfgemaakte ragout van gekookte kip, bouillon, mosterd, pindakaas, nasikruiden, champignons en bloem en lv boter volgens het recept van mamalief, nomnomnom.
T: Bakje yoghurt met niks.

Vandaag is de planning:

O: 3 volkoren. 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees, 1 30+kaas met komkommer. Bakje yoghurt met een theelepeltje suiker.
T: 2 granenbiscuitjes.
L: 4 volkoren. 2 kalkoenfilet, 2 30+kaas, halve komkommer.
T: Appel.
D: Ragout van gisteren met zilvervliesrijst. Moet iets van groente bij, ga in de lunchwandeling wel even langs de appie.
T: Misschien nog een bakje yoghurt.

Succes met de nieuwe week allemaal, we kunnen 't!

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121536247
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...
Nou, ik ontbijt met een gekookt ei, en zo meteen gaat de soep de magnetron in :)
Dat is gewoon een heel lichte groentesoep met kip er in.
Normaal wordt er bij South Beach vaak ontbeten met roerei en bacon, maar dat vind ik heel goor dus :r
pi_121536495
Oef, soep bij het ontbijt (of roerei, for that matter) zou ik ook niet trekken.

Wel fijn dat ik de afgelopen week met al het waggelen en gezond eten een kilo aan lijk te zijn gekomen.
pi_121536581
Nou ben ik dus al sinds half 6 op/wakker hè. En ik zit nu aan de soep :)
Dat is meer een flink tussendoortje en een karig ontbijt.
Om half 6 soep vind ik ook lastig :P
pi_121536720
Dat scheelt ja.
pi_121537458
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker! :9

Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo :`)
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje :`)
My salvation lies in your love..
  maandag 14 januari 2013 @ 10:09:16 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121537685
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef BananaPancake het volgende:
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker! :9

Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo :`)
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje :`)
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.

Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna :D *de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*

Xx
  maandag 14 januari 2013 @ 10:09:35 #9
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121537690
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!

o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit

S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.

Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.

word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.

[ Bericht 8% gewijzigd door RandomMoron op 14-01-2013 10:15:37 ]
pi_121538521
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.

Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna :D *de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*

Xx
Prima Donna O+ ik zweer erbij :P T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil 8)7
  maandag 14 januari 2013 @ 11:25:17 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121539637
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Prima Donna O+ ik zweer erbij :P T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil 8)7
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:

Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:46:33 #12
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121540328
Hmm,
ik heb 85e, en voor mij doen ze wat ik nodig heb. voor sporten gebruik ik shockabsorbers.

ik heb ook fantasie en dat is ook prima. maar mijn budget staat ook niet meer toe momenteel
pi_121540505
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.

[..]

Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
Ik had laatst marlies dekkers gepast, kon met de bandjes mn meiden laten bungeejumpen, bij wijze van. Wat een flutbandjes :X De primadonna twist zit hier ook prima :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 12:23:56 #14
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121541622
Ouch, bungeeboobies :(
pi_121541773
Geen last van B cup for life! *O*
pi_121542747
80 H -O-
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten :)

lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog... :@
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 14 januari 2013 @ 13:12:39 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121543320
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
80 H -O-
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten :)

lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog... :@
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training *O*
75H in m'n nieuweste bh... Op zich wel fijn dat de omtrek krimpt.

En Marlies Dekkers bestaat niet in mijn maat. Voorgevormde bh's kan ik soms wel hebben, maar ligt heel erg aan de vorm van de cup enzo.

Xx

Edit: Pfft, wat een gedoe, kan bij de huisarts alleen vóór 12 uur bellen om een afspraak te maken. Da's toch geen service...
  maandag 14 januari 2013 @ 13:38:05 #18
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121544335
Niet bedoeld als spam, maar asos.com heeft uitverkoop, en dus ook in de curve sectie.

http://www.asos.com/Women(...)egory.aspx?cid=10528

en met de code perfect 10 krijg je nog een keer 10% korting.
Er zitten ( met een beetje zoeken ) hele leuke dingen tussen!

ik ga deze bestellen :
omdat ik altijd al een keertje zo'n jurk heb willen hebben. Lijkt me een beetje jaren 50, ik hou daar wel van. Het enige waar ik me zorgen over maak is of mijn tetten er in passen en of hij niet te lang is.
Dan ook nog deze :
voor een bruiloft die ik heb. Ik weet dat het model me staat, want ik heb een jaar geleden al zo'n tulpmodel gehad :)
pi_121545026
Reactie op vanalles

Marlies Dekkers BH's O+ Na de eerste nooit meer iets anders gedragen omdat ze zo lekker stevig zitten. Toen 75E, nu 75F. Ze gaat tot G?

Bloemkool is ook super uit de oven!

Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_121546213
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.

Asos is sowieso O+ maar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is :)
Zoiets wil ik dan wel! :o
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
pi_121546329
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen O+
Ik ben niet de enige *O*
Verder troost ik mij altijd maar met de gedachte dat het in Azië heel normaal is :P
pi_121546829
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen, 1 met eru balans, 1 met gebraden gehakt
T: 10 aardbeien
L: roerei, 2 eieren, knoflook, geraspte kaas en wat uitgebakken uitjes erin
T: halfvolle yoghurt met cruesli
D: geen idee. Wat de pot schaft.

S: 40 min. yoga
  maandag 14 januari 2013 @ 14:42:42 #23
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_121546865
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.

Asos is sowieso O+ maar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is :)
Zoiets wil ik dan wel! :o
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
vroeger was het goedkoper :)
ik hou ook van die skaterjurkjes :D ik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!

Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
pi_121546945
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

vroeger was het goedkoper :)
ik hou ook van die skaterjurkjes :D ik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!

Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
Oh daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Ik ben juist altijd heel erg met m'n uiterlijk en dan vooral kleding bezig geweest. Mijn kast ligt dan ook vol genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen en vind het ook zonde om dan geld uit te geven als die kleding straks te groot is (hopelijk :D)
Is bij mij dan ook meer een geldkwestie..
  maandag 14 januari 2013 @ 14:45:55 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121547018
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!

o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit

S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.

word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer! *O*

Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.

Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort! :9

En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')