Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
Ik heb er nog een paar over namelijk
Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken
Nou, ik ontbijt met een gekookt ei, en zo meteen gaat de soep de magnetron inquote:Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:59 schreef BananaPancake het volgende:
@Happy4me
Ik combineerde die aubergineschotel met een stukje gebakken kipfilet ernaast, ook lekker!
Dat mensen zeggen dat je genoeg bent afgevallen herken ik wel ja! Dat zeiden ze in mijn hockeyteam ook toen ik 8 kilo kwijt was en eigenlijk nog het dubbele ervan af wilde. Op dat moment had ik nog een vetpercentage van 30% ofzo![]()
Er kan niet veel meer af hoor, waren de exacte woorden van één meisje
Prima Donnaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat ken ik ja... Mensen schrikken sowieso altijd van mijn gewicht, ik zie er blijkbaar dunner uit dan ik ben.
Even voor de grootborstige dames hier: Heb in de solden in Antwerpen Simone Perele gekocht, dat zit echt zo lekker! Vergelijkbaar met Primadonna*de broek van 108,- voor 29,- is ook erg fijn*
Xx
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Prima Donnaik zweer erbij
T is wel rete-irritant met afvallen hoor, nieuwe bh's moeten aanschaffen. Zit nu op 80F, gaat nog wat worden als ik ooit kindjes wil
Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.
Ik had laatst marlies dekkers gepast, kon met de bandjes mn meiden laten bungeejumpen, bij wijze van. Wat een flutbandjesquote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben gekrompen van 90E naar (inmiddels) 75H. Laat mijn bh's innemen, qua cup passen ze meestal nog wel. Ga volgende week naar de dokter voor een afspraak over een borstverkleining.
[..]
Ik heb al Freya, Marie-Jo, Primadonna Twist en 100 andere merken uitgeprobeerd, maar los van Simone Perele dus, nog nooit iets gevonden dat in de buurt komt van een echte Prima Donna. Na 35 kilo heeft mijn boezem steun nodig en ik vind Freya altijd zo flodderig en los... Niks voor mij.
75H in m'n nieuweste bh... Op zich wel fijn dat de omtrek krimpt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
80 H![]()
overigens vind ik de marlies dekkers wel erg lekker zitten.. al let ik er wel op dat de banjes breder zijn bij de grotere maten![]()
lijstje van vandaag:
O: sapje ( 1 banaan, 1/4 ananas, handje spinazie)
t: - (ontbijt om 10.00 hrs)
L: OF kippensoep, OF havermout, ik twijfel nog...
t: banaan
D: zelfgemaakte tagliatelle, rundergehakt, italiaanse wokgroenten
S: volleybal training
Ik ben niet de enigequote:Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Soep bij het ontbijt is jummie. Net als bijvoorbeeld opgewarmde andijviestamp. Ontbijten met warm eten in t algemeen
vroeger was het goedkoperquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh die bovenste vind ik erg leuk RandomMoron!
Onderste ook, maar van die bovenste krijg ik echt zo´n heerlijk zomergevoel.
Asos is sowiesomaar echt goedkoop vind ik het niet.
Ik ga voorlopig sowieso geen kleding meer aanschaffen, in de zomer maar weer denk, als er al flink wat af is
Zoiets wil ik dan wel!
http://www.asos.com/Club-(...)=20&sort=-1&clr=Blue
Oh daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Ik ben juist altijd heel erg met m'n uiterlijk en dan vooral kleding bezig geweest. Mijn kast ligt dan ook vol genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen en vind het ook zonde om dan geld uit te geven als die kleding straks te groot is (hopelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
vroeger was het goedkoper
ik hou ook van die skaterjurkjesik heb er nu ook al een zooi, veel stretch, staan lekker zomers en met een vestje super in de winter!
Ik heb vorig jaar als goed voornemen genomen om wat meer mijn best te doen wat betreft uiterlijk. Ik kan wel heel lang hopen tot ik minder weeg en dan alles kopen, maar ik wil juist iets meer nu leuke dingen dragen en lekker in mijn vel zitten.
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef RandomMoron het volgende:
Ik wil ook naar Singapore en char kway teow en lakhsa eten!
o : yoghurt, bosbessen, haver + lijnzaad
T : weet ik nog niet, zo boodschappen doen. ik twijfel tussen wortelsalade of iets anders rauwkostigs.
l : twee volkorenboterhammen met een gekookt eitje, eens kijken of ik wat beter tegen kippeneiwit kan. komkommer, peultjes en paprika.
t : yoghurt
d : canneloni met spinazie, tomaat en ricotta.
T : fruit
S : eens kijken of ik zo in t trappenhuis wat kan traplopen. het is vandaag te koud voor Evy.
Ik pas altijd bh's van freya in de bijenkorf en koop ze dan op ebay.
word her en der nog wat aangepast, dat eetlijstje.
Veel plezier!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Dat Char kwai Chow althans, zo stond het pp de foto vlgs mij, was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!
Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.
Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort!
En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner.
T/m F ja, geen G en al helemaal geen H, ben ik bang...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Reactie op vanalles
Marlies Dekkers BH'sNa de eerste nooit meer iets anders gedragen omdat ze zo lekker stevig zitten. Toen 75E, nu 75F. Ze gaat tot G?
ik doe het met zoetstof en wat kaneelquote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Veel plezier BE!
Vraagje: hoe maken jullie havermout smakelijker? Ik vind het naturel met melk niet vies, maar ernstig saai. Maar fruit in een warme pap lijkt me dan ook weer niets, en om er nou scheppen suiker in te gooien...
haha, gelukkig dat je jezelf nu niet hoeft te ontzeggen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Dat char kway teow was het gerecht waarvoor ik een foto van de menukaart nam om het niet te vergeten en in een domme actie heb ik die foto gisteren gedelete! Nu weet ik het weer!
Ik heb in het vliegtuig toch wel het gegeten, maar omdat ik voor het Asian Hindu Vegetarian meal had gekozen was dat zeer ok. Geen brownie als dessert etc.
Nu net na aankomst hier in het hotel echt goddelijk gegeten, oa Peking Duck zoals het echt hoort!
En... Een weegschaal op mijn kamer is dat even handig! En die was ook nog eens gewoon helemaal net onaardig enzo, na 12u vliegen en een diner.
Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef tjoptjop het volgende:
Mijn gewichtsreductie is stil komen te liggen![]()
Ik word wel steeds sterker en voel me ook gewoon fitter dus ik blijf doorgaan maar toch wel een beetje jammer
Zit nu op 4kg in 6 weken, maar 10 dagen terug was dat ook
Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik maak hier uit op dat je ook sport.. Eet je wel genoeg? Als je veel sport, moet je vaak (zeker als man zijnde) aardig wat eten wil je afvallen..
Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sportquote:Op maandag 14 januari 2013 16:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Per dag op +/- 2500kcal, gevarieerd en louter normaal voedsel. Ik zat op 2000/2200 maar dat was wel erg weinig van wat ik her en der las.
Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Is dat zo'n 500 kcal onder wat je verbrand? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je weegt en hoe lang je bent en hoe vaak je sport
Ja is ook lastig te bepalen, maar klinkt alsof je wel goed bezig bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, dat is lastig bepalen, ken het louter via die invulschema's op internet. BMR is iets van 2150 en met m'n activiteiten niveau zit het ergens tussen 3100 en 3500. Geen idee in hoeverre zoiets ook echt 'klopt'
Owh! Sterktequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
Vervelend, maar niet zo heel koud, toch? Ziek kind onder een warm dekbed houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik val wel af vandaag. De verwarming is stuk en het is ondertussen 17 graden in huis.
Oh brrr sterkte Sil ook met de ziekequote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef Silmarwen het volgende:
Hier ook de tijd van de maand. Heb al twee ieniemienie stukjes rijstchocolade op vandaag. Aangezien de rest van de dag echt perfect is, vind ik dat dat best kan. Het is een heftige dag op het werk en ik heb het even nodig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten.Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt.
Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.
Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was.
Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
Uitstrijkjes gedoe is vervelend weet ik uit ervaring. Succes met de volgendequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik heb het zelf gefixed. Blijkbaar kun je boilers ook rebooten.Hij kwam nog wel langs maar toen was het alweer 19 graden hier. Heb de kindjes tot die tijd in slaapzakken gestopt.
Die vonden het wel best zo. En later kwam mijn schoonvader hun elektrische kachel nog even brengen.
Vandaag wel netjes aan de lijn ondanks dat ik giga trek heb en het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden terwijl ik anderhalve week terug al ongesteld was.
Moet ook bijna weer voor een nieuw uitstrijkje, die in aug was niet goed namelijk. Ben benieuwd, menstruatie is altijd gek geweest.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |