Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Het maakt me niet uit dus maak je niet drukquote:Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelf altijd een pesthekel aan topickaap
Nou hup, boeken dan manquote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh shit ik moet snel die trip naar London boeken wil ik nog die korting krijgen
jij reist ook wat afquote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh shit ik moet snel die trip naar London boeken wil ik nog die korting krijgen
5 april heen, Driegangendiner aan boordquote:
Zit in de familie denk ik. Mijn ouders liggen in de kost bij Kras Reizen zowatquote:
Ik hoop dat ik dan in London ben. Een week daarvoor gaat de school dicht (voor ik denk 3 weken)quote:
Dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
shoot, ik reageerde per ongeluk in de JNG SC![]()
Anders boek je toch ook ff een weekendjequote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan in London ben. Een week daarvoor gaat de school dicht (voor ik denk 3 weken)
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders boek je toch ook ff een weekendje
Ik ga over 5 weken een week naar NLquote:Op maandag 14 januari 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
ik ben vanaf 2 mei weer eens een weekje weg, en met pasen een lang weekend
je bent toch aardig enthousiast weer om hier te zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga over 5 weken een week naar NL
Ik hou je wel op de hoogte. Ik ga waarschijnlijk maar 7 tot 10 dagen weg dus hopelijk is dat NA dat jij hier bent geweest.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat wordt dus niks. Nou ja, ik vermaak me vast wel![]()
Wel jammer even goed
Ik sluit niet uit dat ik weer in NL ga wonenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent toch aardig enthousiast weer om hier te zijn
Oh okee, moeweffe kijke danquote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte. Ik ga waarschijnlijk maar 7 tot 10 dagen weg dus hopelijk is dat NA dat jij hier bent geweest.
dat verbaasd me nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik weer in NL ga wonen
Ja, weet het nu echt nog niet, sozquote:
Ja, zo gaat datquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verbaasd me niet
tijdje terug was je een stuk minder enthousiast over NL
Inmiddels regent het daar NOG meer dan hierquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verbaasd me niet
tijdje terug was je een stuk minder enthousiast over NL
Dat is relaxed. Ik hou je op de hoogte. Ik weet dat school op 28 maart dicht gaat en dat zal wel 3 weken zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik heb Flexi, dus kosteloos annuleren en kosteloos wijzigen tot 14 dagen voor vertrek
Bloody Maryquote:
Nee ik ben gestopt met alcohol weet je nogquote:
was er alweer achterquote:Op maandag 14 januari 2013 00:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik ben gestopt met alcohol weet je nog
Alles goed verder?quote:
Ik kijk nog even Langoliers afquote:Op maandag 14 januari 2013 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelgaat z'n gangetje
zometeen maar eens
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kijk nog even Langoliers afOude SK films zijn nog steeds leuk.
En ik heb vandaag 35 cent gewonnen met poker
En daarna ben ik 45 cent verloren![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was vandaag van plan om te gaan werken, dingen doen die ik afgelopen week heb nagelaten omdat ik geen zin had. Maar toen kreeg ik e-mail van een collega dat die heel erg achterloopt. Het gaat dus zeker nog een week duren voor ze eraan toe komt naar mijn werk te kijkenIk heb vandaag dus maar lekker vrij gehouden
Slaap lekker, ik sluit ook vast afquote:
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 13-01-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 128 Stuart
02 087 Dr_Flash
03 058 Whiskers2009
04 050 RockNijntje
05 042 littledrummergirl
06 040 goldfinger1963
07 035 Koen66
08 031 Toekito
09 029 DaMook
10 020 MPG
11 012 Kentekenplaat
12 011 douche-eendje
13 010 DaMart
14 009 JJdJ1984
15 008 Bos81
16 006 LovelyLady
16 006 sararaats
18 005 Miniem
18 005 JJH
20 003 Barretje80
20 003 JaniesBrownie
22 002 Rafeiro
23 001 OA
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
dat klinkt bekendquote:Op maandag 14 januari 2013 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]barsten in het scherm.
maar hij werkt nog wel
quote:
oeh, ja weer alarmquote:Op maandag 14 januari 2013 09:08 schreef crv het volgende:
Is de noodtoestand al afgekondigd ?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntimeter-sneeuw.html
ik ben al jarig geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 09:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt bekend
ik heb mezelf voor mijn verjaardag dus maar een nieuw toestel cadeau gedaan
ik inmiddels ookquote:
Wat doen sommige ouders hun kinderen aanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Ik vind dat altijd zo grappig, die namen![]()
quote:
Zulke mensen moeten ze gewoon preventief ruimenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Ik vind dat altijd zo grappig, die namen![]()
als het andersom was had ik het ook geloofdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le’Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
Die komen uit de complete lijst. Ik vind het zo grappig![]()
Bovenste zijn meisjes, onderste jongens btw.
daarom zette ik het er even bijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
als het andersom was had ik het ook geloofd
Zulke namen zijn alleen te verantwoorden als de ouders geen autochtone Nederlanders zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le’Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
of chocolade kindjesquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zulke namen zijn alleen te verantwoorden als de ouders geen autochtone Nederlanders zijn.
Beetje van die negernamen, die heten vaak zo vaagquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le?Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
ik wacht op de 110 inch versiequote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef crv het volgende:
Iemand hem al besteld?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)kost-28500-euro.html
Pffffquote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
wil ik op.mn vrije dag ff langs de huisarts kan ik pas over drie dagen terechtprutsers
ik zit bij zon groepspraktijk en er zijn afgelopen twee maanden twee artsen vertrokken en ze hebben geen vervangersquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pffffals ik hier 's ochtends bel kan ik in de middag of vaak gelijk al terecht.
also known as chuckyquote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je snapt het toch gewoon niet...
Er zijn vorig jaar ook een Chukwufunanya en een Chukwufuwanya geboren![]()
Meisjes btw.
Blijft toch best bizar dat de patient daar dan maar de dupe van moet zijn...quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit bij zon groepspraktijk en er zijn afgelopen twee maanden twee artsen vertrokken en ze hebben geen vervangersaldus telefoonmiep. dus gevalletje te veel mensen te weinig artsen. nja gelukkig ben ik woensdag ook vrij...
tja ook zij moeten met ski-vakantiequote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit bij zon groepspraktijk en er zijn afgelopen twee maanden twee artsen vertrokken en ze hebben geen vervangersaldus telefoonmiep. dus gevalletje te veel mensen te weinig artsen. nja gelukkig ben ik woensdag ook vrij...
en dan na de lunch gelijk naar het arbeidsbureau ?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
snel schakelen
zeg chef, moeten wij niet een functioneringsgesprek doen?
o ja, waar zit je?
Amersfoort.
ik ook, samen lunchen?
ik hou ervan
Dit is echt fucking diep droevig weet je dat? Serieus, wat doe je je kind aan?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kyvianny
Le’Chaimely
Mehzabeen
Dayensley
Djulyviéndro
Rhadailysjon
dan loop ik bij de opdracht gever naar de afdeling hr en teken ik het contract dat ze hier hebben liggen voor mequote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
en dan na de lunch gelijk naar het arbeidsbureau ?
eigenlijk wel, maar het in bepaalde kringen is het normaal om je kind. Zo'n naam te geven, die kinderen zitten in die kringen ws, dus misschien valt t meequote:Op maandag 14 januari 2013 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is echt fucking diep droevig weet je dat? Serieus, wat doe je je kind aan?
Ow wauw, da's nog vlotquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ow flessie, mn laptop is onderweg terug naar mij
Geen idee! Kreeg donderdagochtend een smsje van sony dat ze hem ontvangen hadden, einde van de middag dat hij weer klaar was gemaakt voor verzending + tracknummer. Maar kan nergens zien wat er nou mee aan de hand was, dat hoop ik zo dus te lezen of te zienquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow wauw, da's nog vlotGemaakt? Of een nieuwe?
of onherstelbaar beschadigdquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow wauw, da's nog vlotGemaakt? Of een nieuwe?
Dat kun je rustig vergetenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
Maar dan moeten ze wel even mn harde schijf over hebben gezet hoorscheelt mij een hoop werk.
ik kreeg ook echt een briefje "beste patient, per dan en dan heeft u geen huisarts meer. De andere artsen in het centrum nemen zijn taken over"quote:
kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien heb je wel mazzel hoor, als ze alleen het moederbord geswapt hebben, dat zou best kunnen. Dat is ook een klusje van een uurtje hooguit.
i hope soquote:Op maandag 14 januari 2013 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien heb je wel mazzel hoor, als ze alleen het moederbord geswapt hebben, dat zou best kunnen. Dat is ook een klusje van een uurtje hooguit.
Dat klinkt bekend jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
wil ik op.mn vrije dag ff langs de huisarts kan ik pas over drie dagen terechtprutsers
quote:
En dat is nog maar een huisarts. Ik heb met m'n arm in 4 stukken ook vier dagen thuis gezeten voordat ze plek haddenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja![]()
Vorige week maandag belde ik, nadat ik van mijn werk naar huis gestuurd was
"ja euhhhhh, donderdagmiddag hebben we wel plek!"
Belachelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is nog maar een huisarts. Ik heb met m'n arm in 4 stukken ook vier dagen thuis gezeten voordat ze plek hadden
arts-assistent is een arts in opleiding tot huisartsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en moet dus niet eens naar de huisarts maar naar een of andere soort van arts-assistente miep
die zijn er altijd heel veel bij mijn praktijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
arts-assistent is een arts in opleiding tot huisarts
Tsja, dat is de uitholling in de zorg tegenwoordig hequote:
komt waarschijnlijk omdat o.a. het erasmus de opleiding tot huisarts geeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn er altijd heel veel bij mijn praktijker hangt altijd wel n briefje met foto's van de studenten die er rondlopen
Mja, helaas is het wel zoquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat is de uitholling in de zorg tegenwoordig he"moet je maar niet ziek worden / gewond raken". Daar komt het wel een beetje op neer
ja kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat o.a. het erasmus de opleiding tot huisarts geeft.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het op zich ook wel leuk hooreen mooi jonge arts-assistente
walvisquote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT krijg jij te eten op je werk joh?! Ouwe spekkop
quote:Vooral de zuidelijke helft van Nederland krijgt zeker enkele uren met sneeuwval te maken.
quote:Op plaatsen ontstaat een laag sneeuw van 1 tot 5 centimeter of soms meer.
dat wordt een flinke kluif danquote:
onoeeees een centimeter! code rood, code rood, paniek!!!quote:
OF MEER!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onoeeees een centimeter!
ja tot wel 5 of misschien wel 6quote:
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aanquote:
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je orenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aan
kan nooit kwaadquote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je oren
ik zou als ik jullie was nog maar even snel gaan Hamsteren, voor je het weet ben je ingesneuwdquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aan
zodat je het niet hoort sneeuwen ?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je oren
het einde van de wereld nadert!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Muck het volgende:
Een nieuw dieptepunt op fruitgebied.... 21 pitten in één mandarijntje
en het zou nog erger zijn als je de mandarijn als zijnde pitloos zou hebben gekochtquote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
voor als dit onze laatste dag isik hou van jullie ( en niet echt van claudia
maar ik moest er wel aan denken)
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef douche-eendje het volgende:
Laptop has arrivedJe wilt niet weten wat ze allemaal gedaan hebben
quote:
mijn hoofd associeert soms n beetje raarquote:
owquote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn hoofd associeert soms n beetje raarnever mind me
Nee, je stuurt een laptop in met diagnose dood moederbord. Je krijgt een laptop met...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, BEGRIJP JE HET DAN NIET??quote:
De apocalyps!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het einde van de wereld nadert!!
ok nou doe-ie danquote:Op maandag 14 januari 2013 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge, BEGRIJP JE HET DAN NIET??![]()
sneeuwen
DE APOCALYPS KOMT ERAAN
De Dag des OordeelsThe End is Near
Het einde der tijden is aangebroken![]()
De Maya-Express naar Peru, oorspronkelijke vertrektijd 21 december, vertrekt over ongeveer EEN kwartier![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, je stuurt een laptop in met diagnose dood moederbord. Je krijgt een laptop met...kost dat nog wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef crv het volgende:
[..]
en het zou nog erger zijn als je de mandarijn als zijnde pitloos zou hebben gekocht
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nou, hooguit van Nederlandquote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het einde van de wereld nadert!!
holy crap on a cracker!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, je stuurt een laptop in met diagnose dood moederbord. Je krijgt een laptop met...en de kosten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rekening waarvan je 2 nieuwe had kunnen kopen ?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef douche-eendje het volgende:
De kosten: 0 hele euro's want binnen garantie
Mooi zo!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef douche-eendje het volgende:
Plus de huur van een vervangend apparaatquote:Op maandag 14 januari 2013 12:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ja dat komt wel in ordequote:Op maandag 14 januari 2013 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus de huur van een vervangend apparaat
quote:
Ja hij is net bezorgd door upsquote:Op maandag 14 januari 2013 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
woow woow hij is alweer thuis gearriveerd ook?Dat is snel
quote:
Ik lig er net weer in, omdat koudquote:
Op het werk is het bloedheetquote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig er net weer in, omdat koud.
Verwarming staat op 19 of zo, lekker groen.quote:
Hier op 18, nog groenerquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verwarming staat op 19 of zo, lekker groen.
Heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verwarming staat op 19 of zo, lekker groen.
Doe iets uit danquote:
Dat kan ik mijn collega's toch niet aan doenquote:
Welnee.quote:
Ik trek gewoon een vest aan of mijn pantoffels, dat scheelt vaak al een boelquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga gewoon in bed liggen als ik het koud heb.
ik heb mart smeets sloffenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb eigenlijk altijd wel pantoffels of warme sokken aan in huis, want koude voeten zijn vreselijk. Heb nu bij de action van die hele foute pantoffels gehaald. Hoog, zwart met kleurtjes en lelijk. Maar wel gruwelijk warm en zacht aan de binnenkant
Ja, eerst warme dingen aan je voeten. ik heb ook van die foute fluffy warme sokken in huis...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmz, sneakersokken... There's your problem.
Fha heeft echte rendiersloffenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb mart smeets sloffenmet gebreide rendiermotiefjes en schaap aan de binnenkant
Ja en ik geef er niets om dat ze nog van toen ik 10 was of zo zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Warme voeten is pas groen joh.
Firefox dan. En Winamp blijven gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, nu nog een andere browser dan Chrome... en even kijken of er nog leuke muziekprogrammaatjes zijn. Had voorheen altijd winamp.
ik heb nog steeds winamp. Enneh Firefoxquote:Op maandag 14 januari 2013 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, nu nog een andere browser dan Chrome... en even kijken of er nog leuke muziekprogrammaatjes zijn. Had voorheen altijd winamp.
Preciesquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
VLC voor video ja. Weg met codec-gezeik, gewoon ALLES afspelen. Zoals het hoort.
VLCquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
VLC voor video ja. Weg met codec-gezeik, gewoon ALLES afspelen. Zoals het hoort.
Ja, heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Domme gansquote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
Firefox werkt hier niet meer goed omdat ik laatst allerlei paden heb zitten veranderen.
Ik meende dat ze een konijn wasquote:
Niet van Firefox dus hèquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Domme gans![]()
Terug naar fabrieksinstellingen dan maar?
ik mag blijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
en dan na de lunch gelijk naar het arbeidsbureau ?
Nee, dat is niet zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik meende dat ze een konijn was
Met uploaden was ik wel bij, maar ik heb nu eindelijk weer eens wat adressen getrokken, voor het eerst in een maand tijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
Slimme nijnersNou ja, hier nu maar even alle mapjes weer terug naar de plek waar ze horen... Soep eten en dan eens al mn achterstallige postcrossingdingen uploaden
Ik was niet bij maar mn mapjes staan op mn laptop, vind ik gewoon prettiger werken.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met uploaden was ik wel bij, maar ik heb nu eindelijk weer eens wat adressen getrokken, voor het eerst in een maand tijd
Succesquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik kras maar eens op richting Fysio
nee, bij mijn huidige baas.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Whohoo!
Voor vast enzo, wat je gister zei?
Alsnog fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bij mijn huidige baas.
aanbieding bij yoko laat nog even op zich wachten
Ik zag het net op FBquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
wat wat watquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zag het net op FB
Oh kutquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.quote:
Dat is wel mooi ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.
Maar met een dagwaarde van drie knaken word dit gewoon een economisch totall los-je.
Aiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
maar zij is ok dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.
Niet verzekerd ?
Misschien heb je gelukquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.
En ook niet haar fout.
Dus sowieso wel centen.
Maar als de reparatiekosten hoger zijn dan de daadwerkelijke waarde van de auto dan is ie economisch totall los.
En waarschijnlijk achterwielophanging ook een beetje krom, tik was rechtsachter terwijl zij met 45-50 rechtdoor reed.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
Klopt...quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
hmm, ja. nog niet mee gereden natuurlijk....quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En waarschijnlijk achterwielophanging ook een beetje krom, tik was rechtsachter terwijl zij met 45-50 rechtdoor reed.
Voor de sneeuw?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:21 schreef crv het volgende:
zijn jullie al voorbereid en der helemaal klaar voor ?
vissticksquote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor de sneeuw?
Natuurlijk, ik heb een wollen onderbroek aan en het bouwplan voor mijn iglo ligt klaar
Nee. Voor zo'n sneuwstorm des doods ben je nooit voldoende voorbereidquote:Op maandag 14 januari 2013 15:21 schreef crv het volgende:
zijn jullie al voorbereid en der helemaal klaar voor ?
die durven niets meer te zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hier sneeuwt het al zachtjesde vorige keer was de ns in alle staten en nou hoor je niks
ken jij een visstick ?quote:
dat doen ze allemaal stiekemquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef crv het volgende:
maar ik had toch minimal wel verwacht dt het leger klaar zou staan. er wordt per slot van rekening 5 cm sneeuw verwacht
In sneeuwcamo liggen ze al buitenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal stiekem
incognitoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal stiekem
Kendequote:
mpg is meer een ijskonijnquote:
Gay fishquote:Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
You like to put fishsticks in your mouth?
Ja, hoiquote:
ik dacht dat het besneeuwde vuilniszakken warenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hier sneeuwt het al zachtjesde vorige keer was de ns in alle staten en nou hoor je niks
die zijn verrast door de sneeuw en al doodquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef crv het volgende:
maar ik had toch minimal wel verwacht dt het leger klaar zou staan. er wordt per slot van rekening 5 cm sneeuw verwacht
quote:
De berger heeft hem achteruit de bergingsauto op gereden en toen leek het wiel nog wel redelijk te sporen. Maar dan nog, redelijk wat plaatwrk, binnenwerk van de bumper is ook gescheurd. Dus, neh, klaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, ja. nog niet mee gereden natuurlijk....
weggesleept? anders reserve wiel eronder en even proberen hoe hij spoort.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kende![]()
tot dat ie gefrituurd werd
kapot gevrorenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
die zijn verrast door de sneeuw en al dood
Ben ik van een andere moeder?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik een konijn, hij een visstick; brother from another mother?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
rotsblokquote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben ik van een andere moeder?
Mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ai, die andere is er erger aan toe.
* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarstingquote:
ben je nu alweer zwangerquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarsting![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeraquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Al je beleggingen up in smoke?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef crv het volgende:
K*T de euro is iets sterker geworden t.o.v. de Frank
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zangquote:
Niet liegenquote:
ik heb geen beleggingen, maar krijg mijn salarfis in Franken dus zolang de euro zwak staat cash ikquote:
112 bellenquote:
Die auto kan wer vast beter tegen dan de treinen van de NSquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zang
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Brabolandquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het treinverkeer in Nederland zal zo wel helemaal stil worden gelegd in ieder geval.
Ja.quote:
dat je er überhaupt heen bent gegaan. Daredevilquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Braboland?
Ik leef graag op het randjequote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef crv het volgende:
[..]
dat je er überhaupt heen bent gegaan. Daredevil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |