Ow wauw, da's nog vlotquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ow flessie, mn laptop is onderweg terug naar mij
Geen idee! Kreeg donderdagochtend een smsje van sony dat ze hem ontvangen hadden, einde van de middag dat hij weer klaar was gemaakt voor verzending + tracknummer. Maar kan nergens zien wat er nou mee aan de hand was, dat hoop ik zo dus te lezen of te zienquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow wauw, da's nog vlotGemaakt? Of een nieuwe?
of onherstelbaar beschadigdquote:Op maandag 14 januari 2013 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow wauw, da's nog vlotGemaakt? Of een nieuwe?
Dat kun je rustig vergetenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
Maar dan moeten ze wel even mn harde schijf over hebben gezet hoorscheelt mij een hoop werk.
ik kreeg ook echt een briefje "beste patient, per dan en dan heeft u geen huisarts meer. De andere artsen in het centrum nemen zijn taken over"quote:
kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien heb je wel mazzel hoor, als ze alleen het moederbord geswapt hebben, dat zou best kunnen. Dat is ook een klusje van een uurtje hooguit.
i hope soquote:Op maandag 14 januari 2013 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar misschien heb je wel mazzel hoor, als ze alleen het moederbord geswapt hebben, dat zou best kunnen. Dat is ook een klusje van een uurtje hooguit.
Dat klinkt bekend jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
wil ik op.mn vrije dag ff langs de huisarts kan ik pas over drie dagen terechtprutsers
quote:
En dat is nog maar een huisarts. Ik heb met m'n arm in 4 stukken ook vier dagen thuis gezeten voordat ze plek haddenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja![]()
Vorige week maandag belde ik, nadat ik van mijn werk naar huis gestuurd was
"ja euhhhhh, donderdagmiddag hebben we wel plek!"
Belachelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is nog maar een huisarts. Ik heb met m'n arm in 4 stukken ook vier dagen thuis gezeten voordat ze plek hadden
arts-assistent is een arts in opleiding tot huisartsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en moet dus niet eens naar de huisarts maar naar een of andere soort van arts-assistente miep
die zijn er altijd heel veel bij mijn praktijkquote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
arts-assistent is een arts in opleiding tot huisarts
Tsja, dat is de uitholling in de zorg tegenwoordig hequote:
komt waarschijnlijk omdat o.a. het erasmus de opleiding tot huisarts geeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn er altijd heel veel bij mijn praktijker hangt altijd wel n briefje met foto's van de studenten die er rondlopen
Mja, helaas is het wel zoquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dat is de uitholling in de zorg tegenwoordig he"moet je maar niet ziek worden / gewond raken". Daar komt het wel een beetje op neer
ja kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat o.a. het erasmus de opleiding tot huisarts geeft.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het op zich ook wel leuk hooreen mooi jonge arts-assistente
walvisquote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT krijg jij te eten op je werk joh?! Ouwe spekkop
quote:Vooral de zuidelijke helft van Nederland krijgt zeker enkele uren met sneeuwval te maken.
quote:Op plaatsen ontstaat een laag sneeuw van 1 tot 5 centimeter of soms meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |