die durven niets meer te zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hier sneeuwt het al zachtjesde vorige keer was de ns in alle staten en nou hoor je niks
ken jij een visstick ?quote:
dat doen ze allemaal stiekemquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef crv het volgende:
maar ik had toch minimal wel verwacht dt het leger klaar zou staan. er wordt per slot van rekening 5 cm sneeuw verwacht
In sneeuwcamo liggen ze al buitenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal stiekem
incognitoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal stiekem
Kendequote:
mpg is meer een ijskonijnquote:
Gay fishquote:Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
You like to put fishsticks in your mouth?
Ja, hoiquote:
ik dacht dat het besneeuwde vuilniszakken warenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hier sneeuwt het al zachtjesde vorige keer was de ns in alle staten en nou hoor je niks
die zijn verrast door de sneeuw en al doodquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef crv het volgende:
maar ik had toch minimal wel verwacht dt het leger klaar zou staan. er wordt per slot van rekening 5 cm sneeuw verwacht
quote:
De berger heeft hem achteruit de bergingsauto op gereden en toen leek het wiel nog wel redelijk te sporen. Maar dan nog, redelijk wat plaatwrk, binnenwerk van de bumper is ook gescheurd. Dus, neh, klaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, ja. nog niet mee gereden natuurlijk....
weggesleept? anders reserve wiel eronder en even proberen hoe hij spoort.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kende![]()
tot dat ie gefrituurd werd
kapot gevrorenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
die zijn verrast door de sneeuw en al dood
Ben ik van een andere moeder?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik een konijn, hij een visstick; brother from another mother?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
rotsblokquote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben ik van een andere moeder?
Mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ai, die andere is er erger aan toe.
* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarstingquote:
ben je nu alweer zwangerquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarsting![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeraquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Al je beleggingen up in smoke?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef crv het volgende:
K*T de euro is iets sterker geworden t.o.v. de Frank
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zangquote:
Niet liegenquote:
ik heb geen beleggingen, maar krijg mijn salarfis in Franken dus zolang de euro zwak staat cash ikquote:
112 bellenquote:
Die auto kan wer vast beter tegen dan de treinen van de NSquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zang
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Brabolandquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het treinverkeer in Nederland zal zo wel helemaal stil worden gelegd in ieder geval.
Ja.quote:
dat je er überhaupt heen bent gegaan. Daredevilquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Braboland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |