nee, bij mijn huidige baas.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Whohoo!
Voor vast enzo, wat je gister zei?
Alsnog fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bij mijn huidige baas.
aanbieding bij yoko laat nog even op zich wachten
Ik zag het net op FBquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
wat wat watquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zag het net op FB
Oh kutquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.quote:
Dat is wel mooi ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.
Maar met een dagwaarde van drie knaken word dit gewoon een economisch totall los-je.
Aiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
maar zij is ok dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.
Niet verzekerd ?
Misschien heb je gelukquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.
En ook niet haar fout.
Dus sowieso wel centen.
Maar als de reparatiekosten hoger zijn dan de daadwerkelijke waarde van de auto dan is ie economisch totall los.
En waarschijnlijk achterwielophanging ook een beetje krom, tik was rechtsachter terwijl zij met 45-50 rechtdoor reed.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
Klopt...quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
hmm, ja. nog niet mee gereden natuurlijk....quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En waarschijnlijk achterwielophanging ook een beetje krom, tik was rechtsachter terwijl zij met 45-50 rechtdoor reed.
Voor de sneeuw?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:21 schreef crv het volgende:
zijn jullie al voorbereid en der helemaal klaar voor ?
vissticksquote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor de sneeuw?
Natuurlijk, ik heb een wollen onderbroek aan en het bouwplan voor mijn iglo ligt klaar
Nee. Voor zo'n sneuwstorm des doods ben je nooit voldoende voorbereidquote:Op maandag 14 januari 2013 15:21 schreef crv het volgende:
zijn jullie al voorbereid en der helemaal klaar voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |