Ja, heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
VLC voor video ja. Weg met codec-gezeik, gewoon ALLES afspelen. Zoals het hoort.
Domme gansquote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
Firefox werkt hier niet meer goed omdat ik laatst allerlei paden heb zitten veranderen.
Ik meende dat ze een konijn wasquote:
Niet van Firefox dus hèquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Domme gans![]()
Terug naar fabrieksinstellingen dan maar?
ik mag blijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
en dan na de lunch gelijk naar het arbeidsbureau ?
Nee, dat is niet zoquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik meende dat ze een konijn was
Met uploaden was ik wel bij, maar ik heb nu eindelijk weer eens wat adressen getrokken, voor het eerst in een maand tijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
Slimme nijnersNou ja, hier nu maar even alle mapjes weer terug naar de plek waar ze horen... Soep eten en dan eens al mn achterstallige postcrossingdingen uploaden
Ik was niet bij maar mn mapjes staan op mn laptop, vind ik gewoon prettiger werken.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met uploaden was ik wel bij, maar ik heb nu eindelijk weer eens wat adressen getrokken, voor het eerst in een maand tijd
Succesquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik kras maar eens op richting Fysio
nee, bij mijn huidige baas.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Whohoo!
Voor vast enzo, wat je gister zei?
Alsnog fijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bij mijn huidige baas.
aanbieding bij yoko laat nog even op zich wachten
Ik zag het net op FBquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
wat wat watquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En on the downside, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op zoek naar een andere auto...
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zag het net op FB
Oh kutquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.quote:
Dat is wel mooi ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, met haar gelukkig niets ernstigs, zoals het zich laat aanzien.
Maar met een dagwaarde van drie knaken word dit gewoon een economisch totall los-je.
Aiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
maar zij is ok dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter was onderweg van haar werk naar huis, reed achter een andere auto die een inrit induikt om in één keer te draaien. Draait vervolgens ook gelijk weer de weg op en toen boem.
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.
Niet verzekerd ?
Misschien heb je gelukquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is ook wettelijk verplicht.
En ook niet haar fout.
Dus sowieso wel centen.
Maar als de reparatiekosten hoger zijn dan de daadwerkelijke waarde van de auto dan is ie economisch totall los.
En waarschijnlijk achterwielophanging ook een beetje krom, tik was rechtsachter terwijl zij met 45-50 rechtdoor reed.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
Klopt...quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar zij is ok dus![]()
band en bumper is wel te doen maar dat spatbord gaat je nekken qua econimisch totall loss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |