dat verbaasd me nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik weer in NL ga wonen
Ja, weet het nu echt nog niet, sozquote:
Ja, zo gaat datquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verbaasd me niet
tijdje terug was je een stuk minder enthousiast over NL
Inmiddels regent het daar NOG meer dan hierquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verbaasd me niet
tijdje terug was je een stuk minder enthousiast over NL
Dat is relaxed. Ik hou je op de hoogte. Ik weet dat school op 28 maart dicht gaat en dat zal wel 3 weken zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik heb Flexi, dus kosteloos annuleren en kosteloos wijzigen tot 14 dagen voor vertrek
Bloody Maryquote:
Nee ik ben gestopt met alcohol weet je nogquote:
was er alweer achterquote:Op maandag 14 januari 2013 00:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik ben gestopt met alcohol weet je nog
Alles goed verder?quote:
Ik kijk nog even Langoliers afquote:Op maandag 14 januari 2013 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelgaat z'n gangetje
zometeen maar eens
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kijk nog even Langoliers afOude SK films zijn nog steeds leuk.
En ik heb vandaag 35 cent gewonnen met poker
En daarna ben ik 45 cent verloren![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was vandaag van plan om te gaan werken, dingen doen die ik afgelopen week heb nagelaten omdat ik geen zin had. Maar toen kreeg ik e-mail van een collega dat die heel erg achterloopt. Het gaat dus zeker nog een week duren voor ze eraan toe komt naar mijn werk te kijkenIk heb vandaag dus maar lekker vrij gehouden
Slaap lekker, ik sluit ook vast afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |