dat wordt een flinke kluif danquote:
onoeeees een centimeter! code rood, code rood, paniek!!!quote:
OF MEER!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onoeeees een centimeter!
ja tot wel 5 of misschien wel 6quote:
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aanquote:
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je orenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aan
kan nooit kwaadquote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je oren
ik zou als ik jullie was nog maar even snel gaan Hamsteren, voor je het weet ben je ingesneuwdquote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeeeh zes centimer, ramen en deuren sluiten, radio of tv aan
zodat je het niet hoort sneeuwen ?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plat op je buik op de grond gaan liggen en vingers in je oren
het einde van de wereld nadert!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Muck het volgende:
Een nieuw dieptepunt op fruitgebied.... 21 pitten in één mandarijntje
en het zou nog erger zijn als je de mandarijn als zijnde pitloos zou hebben gekochtquote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Muck het volgende:
Een nieuw dieptepunt op fruitgebied.... 21 pitten in één mandarijntje
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
voor als dit onze laatste dag isik hou van jullie ( en niet echt van claudia
maar ik moest er wel aan denken)
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef douche-eendje het volgende:
Laptop has arrivedJe wilt niet weten wat ze allemaal gedaan hebben
quote:
mijn hoofd associeert soms n beetje raarquote:
owquote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn hoofd associeert soms n beetje raarnever mind me
Nee, je stuurt een laptop in met diagnose dood moederbord. Je krijgt een laptop met...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, BEGRIJP JE HET DAN NIET??quote:
De apocalyps!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het einde van de wereld nadert!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |