Dat dusquote:
Op zijn minst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:27 schreef tong80 het volgende:
Maar ze heeft wel een eigen topic verdiend denk ik.
Dat dus. Had er ook steeds meer contact mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef static het volgende:
RIP meis. Zal de gesprekken die we hadden niet vergeten. Reltante.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
40+ / Welke 3 nummers bij je uitvaart?
doeg loedersquote:Op zondag 18 november 2012 06:30 schreef Loedertje het volgende:
en nog tien anderen.
( ik zou de mensen die zijn gekomen allemaal een dvd met filmpjes van you tube willen meegeven met tussendoor wat foto's van dingen die mij bezighielden o.i.d.)
Aan drie nummers heb ik niet genoeg.
e.v.a.
Ook hier maar even quoten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
Kende deze user verder niet echt, maar damn. Sterkte aan een ieder die haar dierbaar was.
Dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Trashcanman het volgende:
Ik volg het topic in LIF sinds een paar weken, het is snel gegaan
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
dit is geen trol post, maar serieus ben ik bang.
rust in vrede Wendy.
en naar de watervallen in Kroatiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:19 schreef golfer het volgende:
ik blijf de hele tijd maar snotteren....
godverdorie, ze wilde zo graag de eerste verjaardag van haar kleinkind nog meemaken.
Amen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben ook nog lang niet klaar met je.
Je hebt een grote invloed op me gehad.
Vooral in de jaren 2000, 2001, 2002, 2003...
We zien elkaar ooit.
Xxx
Ik doe een beetje met je mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:19 schreef golfer het volgende:
ik blijf de hele tijd maar snotteren....
Heeft dat krengquote:
Ze was wel een bitch, ik heb haar vervloekt op een gegeven moment... En vond haar echt ook niet eerlijk bezig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft dat krenghet toch voor elkaar dat ouwe 'vijanden' samen huilen.
Ze lacht zich achteraf rot.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:12 schreef ondeugend het volgende:
Dat ze de boel maar op stelten mag zetten.. waar ze dan ook is.
Oef, inhakpost.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was wel een bitch, ik heb haar vervloekt op een gegeven moment... En vond haar echt ook niet eerlijk bezig.
Maar ik ben samen met mijn vrouw bij haar langs geweest in het ziekenhuis en dan zie je iemand anders toch...
Het is ook vrij tragisch geweest, haar leven. En echt lullig dat het nu ineens zo afgelopen is.
Ik denk dat ze nog steeds op haar leeftijd op zoek was naar de echte liefde... (mijn interpretatie hoor).
U kunt zeggen dat nogmaals.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
FOK! kan soms best diep zitten he?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was wel een bitch, ik heb haar vervloekt op een gegeven moment... En vond haar echt ook niet eerlijk bezig.
Maar ik ben samen met mijn vrouw bij haar langs geweest in het ziekenhuis en dan zie je iemand anders toch...
Het is ook vrij tragisch geweest, haar leven. En echt lullig dat het nu ineens zo afgelopen is.
Ik denk dat ze nog steeds op haar leeftijd op zoek was naar de echte liefde... (mijn interpretatie hoor).
Hoi, ik ben nog wakker en zag je post en hoop ook niet dat je het erg vindt dat ik nu op jou reageer. Wil je namelijk toch iets zeggen. Weet je, ik ken haar natuurlijk niet zo goed en heb haar een paar keer ontmoet en die ontmoetingen heb ik als heel intiem en vertrouwelijk ervaren. En ja, ik heb wel e.e.a. gehoord over jou wat natuurlijk moeilijk was. Maar je moet wel weten dat ze enorm veel van je houdt. Ze kon over je losgaan maar het besluit was steevast dat ze heel veel van je houdt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:38 schreef cadia het volgende:
ik had mijn voorgenomen om niet meer te reageren maar nu kan ik het toch niet laten
Ik heb haar via fok leren kennen en heb 6 jaar met Wendy samengewoond. dat waren 6 jaar met een hoop extremen. Ik heb intens van haar gehouden maar ik heb haar ook intens gehaat. en alles daartussen in. Ik heb dingen meegemaakt die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Wat je schrijft over een tragisch leven klopt wel. Ik had af en toe het idee dat ik een opera van Wagner terecht gekomen was, waarin Wendy de hoofdrol speelde.
Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat ze op zoek was naar echte liefde.en geluk. Maar ze wist ook niet wat ze er mee aan moest als ze dat dreigde te vinden en dan moest alles weer stuk. Ik heb haar uiteindelijk uit zelfbescherming moeten loslaten, want ik ging er uiteindelijk zelf aan kapot.
beetje warrig verhaal misschien, maar jullie zullen het er mee moeten doen.
overigens, ik zag een hoop ac/dc voorbijkomen en hoewel ze ook gek was op herman brood en nina hagen, denk ik dat toch voor madonna ga voor deze ene keer(oh wat zou ze me vervloeken):
Something in the way you love me wont let me be
I don't want to be your prisoner so baby wont you set me free
Stop playing with my heart
Finish what you start
When you make my love come down
If you want me let me know
Baby let it show
Honey don't you fool around
Just try to understand, Ive given all I can,
Cause you got the best of me
Borderline feels like Im going to lose my mind
You just keep on pushing my love over the borderline
Keep on pushing me baby
Don't you know you drive me crazy
Something in your eyes is makin such a fool of me
When you hold me in your arms you love me till I just can't see
But then you let me down, when I look around, baby you just can't be found
Stop driving me away, I just wanna stay,
There's something I just got to say
Just try to understand, Ive given all I can,
Cause you got the best of me
Keep on pushing me baby
Don't you know you drive me crazy
Look what your love has done to me
Come on baby set me free
You cause me so much pain, I think Im going insane
What does it take to make you see?
[..]
Wat een mooie postquote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nog wakker en zag je post en hoop ook niet dat je het erg vindt dat ik nu op jou reageer. Wil je namelijk toch iets zeggen. Weet je, ik ken haar natuurlijk niet zo goed en heb haar een paar keer ontmoet en die ontmoetingen heb ik als heel intiem en vertrouwelijk ervaren. En ja, ik heb wel e.e.a. gehoord over jou wat natuurlijk moeilijk was. Maar je moet wel weten dat ze enorm veel van je houdt. Ze kon over je losgaan maar het besluit was steevast dat ze heel veel van je houdt.
Wederhoor doet er niet meer toe. Het zit goed en het is niet voor niets dat haar zoon bij je is langs geweest ook he. Het zit goed wat dat betreft.
Ik wens je alle sterkte toe. Zelf ben ik boos dat het haar niet gegeven is om nog van dingen die ze wilde te genieten. Simpelweg met Ziggy naar het strand. Alles voor valse hoop en klote behandelingen en voortdurende opnames. Dit is nu mijn boosheid, gek genoeg was mijn eerste reactie op haar dood dat ik gewoon blij voor haar was. Een hartstilstand, dat is pijnloos. Die stent voor haar longen, die was goed maar de rest. Zo maanden door gaan? Even een soort van opluchting. Even later tranen, het is gewoon zo oneerlijk ook he.
Neem het me niet kwalijk dat ik dit zo schrijf.
Ben wel heel blij dat haar ouders met de kerst langer blijven logeren en langer dan geplanned.
Ze heeft zich met hand en tand verzet maar intussen heeft ze alles geregeld voor S.vrouw en kleinzoon. Ze wist het dondersgoed wel. Ik ben boos om die valse hoop.
Het is gewoon klote.
Wens jou ook alle sterkte toe,
Amber
haar levenslust bekend en haar postgedrag berucht!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:47 schreef Re het volgende:
onwerkelijk, was helaas aan het werk in de VS maar hoorde het van MB
sterkte aan de nabestaanden en ik hoop dat haar levenslust voor altijd bekend zal zijn
Dit voornamelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:16 schreef PeterPastoor het volgende:
Ken haar naam van vroeger. Wist niet dat ze ziek was.
Sterkte gewenstaan haar familie en vrienden.
Ditquote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:33 schreef ondeugend het volgende:
Cadia.... mooie post.
Puur en eerlijk en toch vol met liefde.
Je doet goed denk ik.!
Het rare is dat je haar ziekteproces meemaakt. En dan denkt ....dat komt wel goed. De manier hoe ze er over sprak, met humor vaak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:00 schreef Ole het volgende:
wist wel dat je ernstig ziek was, maar je was nog zo strijdbaar...
Zit echt met tranen hier.
Iedereen kent Loedertje, idd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vond Loedertje vreemd en bijdehand maar ze was best een icoon op Fok! en heeft dit natuurlijk niet verdiend. R.I.P.
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:48 schreef just me het volgende:
haar levenslust bekend en haar postgedrag berucht!
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontbijt!
Yvonne (peuk en koffie voor beeldscherm;screen fok):
"moet je horen wat dat typhusloed nu weer schrijft"
Iteejer (screen {pub}plaats hier een foto van jezelf in bikini[/pub]
*hmmmmmm*
Yvonne:
"Dat loeder opende gewoon een topic in FB en na een paar postings had ze het weer over Lithions vraag en zat ze JOU WEER AF TE ZEIKEN! DAT PIK IK GVD NIET
Ondertussen loopt Brechtje de kamer in ...
"iemand mijn condooms gezien?*
Iteejer: * HIERKOMEN JIJ, ik heb je GVD toch gezegd dat je GEEN toples foto's van jezelf mag plaatsen ?
Brechtje: "ja daahaaag pa, kaart dat maar aan in het crewforum , ik moet nu toch echt naar mijn date, treinreis duurt nog 4 uur"
Yvonne: "Iteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejer..LUISTER DAN GVD wat dat kreng schrijft !!!!
Echt iets voor jou om deze post eruit te pikken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:41 schreef Ali Salami het volgende:
*Crosspost*
Verdomme, Loedertje/Quenda, veel te vroeg! Vroeger veel mee geouwehoerd, meesterlijk aanwezig in feedback, geniale posts als:
[..]
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.
Ik kwam hem toevallig tegen (via de zoekfunctie), maar het geeft een deel van Loedertje weer op FOK! Het andere deel ken ik niet, behalve haar posts onlangs in LIF, maar voel je vrij om ook je herinnering te plaatsenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt iets voor jou om deze post eruit te pikken.
Ik voel me vrij je te negeren, zelfs in een condoleancetopic gedraag je je achterlijk. Doei Ali.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:49 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen (via de zoekfunctie), maar het geeft een deel van Loedertje weer op FOK! Het andere deel ken ik niet, behalve haar posts onlangs in LIF, maar voel je vrij om ook je herinnering te plaatsen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs na haar dood nog irritaties uitlokken.
*win.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Het was niet de bedoeling, maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Amen. Beter kan ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
FOK! zonder Loedertje. Wie had dat ooit gedacht.
Misschien was vroeger niet alles beter, maar dingen lijken toch hun glans te verliezen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:
Hoe ze eruit zag wist ik niet maar ze zei dat ze wel leek op die VARA! caberetiere Carrie. Die met dat rode lange haar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
zou wat zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het blijft bizar dat zo'n spraakmakende user er zo stilletjes tussenuit knijpt. Ben er nog steeds verdrietig van en hoop dat ze, net als de pechvogel, schijndood is. Dat ze straks gewoon weer opduikt. Net als een goede film met een slecht einde. Dan hoop ik elke keer dat het anders afloopt.
Dit dus. Ik kan me vooral haar tijd als Quenda herinneren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Arcee het volgende:
Kende haar niet, maar als user wel. Ze was een bekende naam van het eerste uur.
Mooi topic Docquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
.
Ironisch dat dit een van de eerste topics was waar ik op stuitte toen ik terug in de tijd keek ...
ONZ / Neem hier afscheid van
Ik heb nog ergens een foto van haar bewaard, we zaten in mijn beginjaren veel op ICQ. Ze heeft me ook best wat streken geflikt, waardoor ik bepaalde mensen kwijt ben geraakt, maar ben al jaren niet haatdragend meer daarover. Denk dat iedereen wel een dergelijke aparte ervaring of herinnering heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:
Ik herinner me Quenda/Loedertje als iemand waar je leuk mee kon kletsen en keten. Via MSN, want PM en DM bestond nog niet.
Hoe ze eruit zag wist ik niet maar ze zei dat ze wel leek op die VARA! caberetiere Carrie. Die met dat rode lange haar. We hebben de boel samen wel enorm opgestookt op FOK! en dingen bekokstoofd dat we net zover gingen dat we niet werden geband.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
.
Denk dat iedereen wel een dergelijke aparte ervaring of herinnering heeft.
Dank!quote:
Wat een brutaliteit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even praktisch, waar en wanneer is de uitvaart? En is er een mogelijkheid dat "vage internetkennissen"welkom zijn?
Wil je mij het adres PM/DMen?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Kaartjes zijn in elk geval welkom; dat heb ik vanmiddag nagevraagd
Donequote:
Ik was fan van haar topic vol met maffe links toen ze nog quenda was.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef nietzman het volgende:
Ik had altijd een beetje het gevoel dat ze me had geadopteerd.
Kan me voorstellen dat hij geen Fokmeet bij zoiets wil hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:20 schreef golfer het volgende:
Ik heb begrepen van Simon dat de uitvaart verder niet echt openbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |