Ja, ik heb al wat uitvaarten meegemaakt, ook aan het regelende einde, en dan komen die uitvaartuitbaters steevast met hun boekje met kisten en bloemstukken en dan vervolgens de 3 nummers die je mag kiezen en of je dan wel of niet cake en koffie wil voor de bezoekers van de uitvaart... Ik weet eigenlijk niet of je de keuze krijgt om überhaupt buiten dat stramien te gaan...quote:Op zondag 18 november 2012 04:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat ik voor mijn uitvaart een lekkere jazzband inhuur, en dat de gasten moeten dansen op mijn begrafenis. Versnaperingen: Champagne en een uitgebreid buffet.
Waarom altijd zo treurig?
Ik merk er toch niks meer van en het zal mij worst wezen of ze verdriet veinzen of opgelucht ademhalen.
Degenen die me echt zullen missen, zullen waarschijnlijk mijn katten zijn.
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.quote:Op zondag 18 november 2012 04:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat ik voor mijn uitvaart een lekkere jazzband inhuur, en dat de gasten moeten dansen op mijn begrafenis. Versnaperingen: Champagne en een uitgebreid buffet.
Waarom altijd zo treurig?
Ik merk er toch niks meer van en het zal mij worst wezen of ze verdriet veinzen of opgelucht ademhalen.
Degenen die me echt zullen missen, zullen waarschijnlijk mijn katten zijn.
Ligt eraan wie je bent en hoe je aan je einde komt natuurlijk...quote:Op zondag 18 november 2012 05:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.
Die overleef ik makkelijk.
Waarom een feestje na je dood?
Het ligt er simpelweg aan of je veel geld hebt voor die poppenkast.quote:Op zondag 18 november 2012 05:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent en hoe je aan je einde komt natuurlijk...
Paar biertjes en een bitterballetje?quote:Op zondag 18 november 2012 05:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Het ligt er simpelweg aan of je veel geld hebt voor die poppenkast.
Weet je wat er voor gerekend wordt?quote:Op zondag 18 november 2012 05:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar biertjes en een bitterballetje?
Daar ga je dood van...quote:Op zondag 18 november 2012 05:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat er voor gerekend wordt?
Zet gewoon nu de frietpan aan en pak een biertje.
Good idea, tho...quote:Op zondag 18 november 2012 05:31 schreef Staal het volgende:
Godsamme, gelukkig zing je niet op je eigen uitvaart.
Ik zal het onthouden zolang ik kan.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 05:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden zolang ik kan.
Zal de pech wel weer hebben dat jij gaat kwelen op mijn crematie.
Wat een kutmuziek. Ik hoop voor je dat je iemand weet te ritselen.quote:Op zondag 18 november 2012 05:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou echt kneiter harde dubstep willen horen bij mijn uitvaart.
Ben gisteren nog bij de dierenarts in Hoogerheide geweest omdat mijn hond opeens mank liep , hij heeft een loszittend knieschijfjequote:Op zondag 18 november 2012 05:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb geen katten, alleen een hondje met kanker.
Die overleef ik makkelijk.
inderdaad...quote:Op zondag 18 november 2012 05:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je wat er voor gerekend wordt?
Zet gewoon nu de frietpan aan en pak een biertje.
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 18 november 2012 06:42 schreef smitjew het volgende:
Al die standaard nummers over dood en leven
Niemand draait iets wat met geen van beide te makeb heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |