Wat is het toch een lekkere, leuke Baas!quote:
Helaas Vaduz, het gaat rond. Uitzieken dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig pakkie.
Koorts is back hier, gloeiende gloeiende!
Wat goed van Nappiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Raad eens wie er net een uur op de crosstrainer gebaggerd heeft
Wat een mooi pak, en lijkt me heerlijk comfortabel en warmquote:
Doe je dan elke dag een tekst in de pot wat je waardeert en zulks?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben eindelijk mijn eerste briefjes aan het schrijven voor in mijn Happy Jar
Die is wel tof hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Googlen op happy jar levert me dit op
[ afbeelding ]
whehehe
Oh dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Het is een FB projectje, leek me wel leuk, gewoon een pot waar je het hele jaar briefjes in doet met gebeurtenissen / dingen waar je blij van werd, en dan kun je die op oudejaarsavond allemaal nog eens lezen
En dan na een jaar een avond briefjes lezen waarbij je op veel dagen maar wat moet verzinnen omdat er geen klap gebeurd is. "Goed gepoept vandaag" "Niet uitgegleden over een bananenschil waar ik op ben gaan staan" "uitslapen" "uitslapen" "uitslapen"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Het is een FB projectje, leek me wel leuk, gewoon een pot waar je het hele jaar briefjes in doet met gebeurtenissen / dingen waar je blij van werd, en dan kun je die op oudejaarsavond allemaal nog eens lezen
quote:
Niks, je hoeft niet verplicht briefjes te schrijven, je schrijft alleen briefjes als er iets is wat je in je Happy Jar wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan na een jaar een avond briefjes lezen waarbij je op veel dagen maar wat moet verzinnen omdat er geen klap gebeurd is. "Goed gepoept vandaag" "Niet uitgegleden over een bananenschil waar ik op ben gaan staan" "uitslapen" "uitslapen" "uitslapen"
Daar ben ik ook mee begonnen, wist niet dat het een naam wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Veel leuker, je leest ze niet meer terug tot het eind van het jaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee begonnen, wist niet dat het een naam wasHad als 'goed voornemen' om gewoon eens meer te genieten en dit paste daar perfect bij! Alleen is het een schriftje maar een pot met kleurige briefjes is nog leuker eigenlijk
Fijn dat het goed gaat indahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef indaha het volgende:
Ach niet zo goed dusen de pijnpoli was geen optie ?
Man moest vanmorgen voor een kleine operatie aan een vernauwing van de slagader geholpen worden maar dat ging niet door ivm een spoedgeval en hij mag nu de 24e .
Die is nodig om de doorbloeding optimaal te maken voor de bot transplantatie .
Met mij gaat het wel goed, ik pas me aan met tillen en wilde dingenenzo maar verder ga ik niet de hele dag denken o ik moet voorzichtig zijn want dan gebeuren juist ongelukjes .
Oh oke ik dacht dat je er iedere dag een in moest doen of zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, je hoeft niet verplicht briefjes te schrijven, je schrijft alleen briefjes als er iets is wat je in je Happy Jar wil.
Ik heb er tot nu toe drie
Een jar staat ook gewoon feestelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Boekje is leuk, maar ik vond juist het idee van een pot nog net toffer, omdat je dingen volgens mij echt vergeet en zo. Plus het is weer een goed excuus om allemaal leuke papiertjes te bewaren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jar staat ook gewoon feestelijk
Ik zag gister bij Ellen Degeneres allemaal leuke ideetjes voor cadeaus voor kerst, allemaal met een potje/wijnglas etc, zo leuk en feestelijk.
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht dat je er iedere dag een in moest doen of zo
Ja smaken verschillen natuurlijk, ik vond ze wel leuk, ook om iets voor zelf in huis te makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Daar vond ik nou echt es niks leuk aan
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaar![]()
Ik dacht vanochtend bij het bericht over die hond dat het dus per ongeluk was, maar je hield hem aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh man ik werd nu al gek van die gore knipoogpi
quote:
Leuk dat je alvast een nieuwe buurvrouw gezien hebt, Bos! Was ze een beetje aardig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
En weer terug uit Eindhoven. Weer even op de flat geweest. Toen ik binnenkwam ging er ook een vrouw naar binnen. Toen we alle twee onze post gingen controleren zagen we dat we buren worden, dus even kennis gemaakt.
Op weg naar huis bij de Jumbo mijn nu nog huidige buurman gezien, ook hij weet nu dat ik weg ga.
En nu lekker weekend
[ afbeelding ]
Ja was wel een aardige vrouw zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn weekend oh-oh!
[..]
Leuk dat je alvast een nieuwe buurvrouw gezien hebt, Bos! Was ze een beetje aardig?
En lekker genieten van je pilsje
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, super leukZit er echt wel op m'n plek
En m'n resultaten zijn goed, dus dat is ook mooi.
Woehquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind die pot een heel leuk idee! Ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Boekje is leuk, maar ik vond juist het idee van een pot nog net toffer, omdat je dingen volgens mij echt vergeet en zo. Plus het is weer een goed excuus om allemaal leuke papiertjes te bewaren
Ja maar......dan word het zo'n treurig jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaar![]()
Ja he..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dierenbol bij elkaar![]()
Bos, je flat is tof
Goed Lutte!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je ook nog muren schilderen of zo Bos? Leuk zo'n plek, waar alles dan nog moet groeien!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja he..
Alleen nu nog bedenken hoe ik de woonkamer in wil richten...IK heb al wel wat in mijn hoofd zitten dus dat moet wel goed komen...
Ik mag niet schilderen. Ik woon via de AWBZ dus ben ik niet de huurder.De muren zijn wel geschilderd hoor nadat de vorige bewoners weg zijn gegaan. Maar daar heb ik geen inspraak in gehad dus zijn de muren gewoon neutraal wit. De woning is nu in principe al woonklaar en heb ik er al even wat thee gedronken enzo om toch even wat te wennen. Volgend weekend blijf ik er al even slapen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga je ook nog muren schilderen of zo Bos? Leuk zo'n plek, waar alles dan nog moet groeien!
Nou ja, neutraal wit kun je natuurlijk zelf alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag niet schilderen. Ik woon via de AWBZ dus ben ik niet de huurder.De muren zijn wel geschilderd hoor nadat de vorige bewoners weg zijn gegaan. Maar daar heb ik geen inspraak in gehad dus zijn de muren gewoon neutraal wit. De woning is nu in principe al woonklaar en heb ik er al even wat thee gedronken enzo om toch even wat te wennen. Volgend weekend blijf ik er al even slapen...
Thnx.quote:
O dat is niet goed, ik hoop dat hij snel weer thuis is , wens hem beterschapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx.
Niet zo een goede dag ondanks het mooie weer en de jarige Billemans.
Mn vader heeft vanmorgen wss een kleine tia gehad, hij ligt in het ziekenhuis.
Wss mag ie morgen ochtend al weer naar huis.
Hij is in elk geval goed aanspreekbaar en zo.
Hij had er in 2000 ook een maar die was erger dan deze. Ik moet ff zien of ik nog naar het ziekenhuis ga vandaag of dat ik morgen thuis even langs ga...
Wat een schrik. Heel veel beterschap voor hemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx.
Niet zo een goede dag ondanks het mooie weer en de jarige Billemans.
Mn vader heeft vanmorgen wss een kleine tia gehad, hij ligt in het ziekenhuis.
Wss mag ie morgen ochtend al weer naar huis.
Hij is in elk geval goed aanspreekbaar en zo.
Hij had er in 2000 ook een maar die was erger dan deze. Ik moet ff zien of ik nog naar het ziekenhuis ga vandaag of dat ik morgen thuis even langs ga...
In plaats van jij naar Texel haal je de schapen naar hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de felicitaties!
Wandelen was lekker, Chico wilde niet eens gedragen, zijn nieuwe pak is zo warm![]()
[ afbeelding ]
Maar heb je maten moeten doorgeven of heeft ze dit gewoon op de gok gemaakt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de felicitaties!
Wandelen was lekker, Chico wilde niet eens gedragen, zijn nieuwe pak is zo warm![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs knap!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft zelf een hond met ongeveer die maten, ze is kleermaakster geweest, ze doet het zo zonder patroon
quote:
quote:
Dankquote:
Filmpje werkt niet? Kan me er wel iets bij voorstellen, ook wel 'ns gedaan, maar dan zonder scchreeuwende vriendinquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:23 schreef Pagan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bijten_vandaag_.html
Geluid aanzetten!![]()
quote:
Schaatsen kijken is best leukquote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn dat je vader naar huis mag oh-oh, en whehe schaatsen
Oh schaatsen is ook leuk, het ging mij er meer om dat ik het al zo voor me zag, een norrige man die bromt dat hij geen visite wil, want hij moet in rust de sport zienquote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Schaatsen kijken is best leuk. Mooie wedstrijden ook vandaag.
Nice! Ja ze hebben vanaf dat dat dekbed online staat wel telkens zo'n goeie code waardoor het veel scheelt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Pssssst Pisje, met kortingscode 0241 heb ik nu dat blauwe dekbed voor 37.46
Ja, nee, ik ga ook niks voor de lente kopen als het vriest, maar meer om aan te geven dat alles momenteel ruk lijkt, of gewoon niet mijn smaakquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt niet in de mood voor lentespul
Is het net zo'n chip als een identificatiechip, zo klein als een rijstkorrel?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dus dalijk voor die chip bij Sjon en ik voel me bijna een slechte moeder, zo erg vind ik het.
Ja maar jij hebt ook veel kleur in huisquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wit dekbed, gruwelijkIk vind juist die blauwe helemaal perfect <3
Oh op die manier. Maar je andere honden lopen er perfect bij, het is ook een herplaatser hea? En niet 100% van alle honden is makkelijk in goeie banen te leiden. Ik had hem al lang gechopt, maar daar koop je niks voor.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is net zo als zijn andere chip. Daar zie ik ook niet tegenop hoor. Het voelt gewoon als falen , ik ben zo tegen dat castreren
Ik moet meer poetsen voor bezoek dan na, eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Dat deed ik eergisteren, en gisteren weer, en vanavond heb ik ook weer bezoek, dus guess wat ik morgenavond na mijn werk weer kan doen wss
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet meer poetsen voor bezoek dan na, eigenlijk(fijn, zo'n goed onderhouden huis
)
Nou nee, hij was een kado maar geen herplaatser, ik kreeg m op de dag dat ie 8 weken was hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Maar je andere honden lopen er perfect bij, het is ook een herplaatser hea? En niet 100% van alle honden is makkelijk in goeie banen te leiden. Ik had hem al lang gechopt, maar daar koop je niks voor.
Wie weet heeft het wel heel veel nut bij Sjon
Oh, ik wist niet dat hij echt een kado was, omdat je vaak schreef dat hij zo in je schoot geworpen is, leek het bijna een moetje, dat heb ik er dan van gemaakt denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, hij was een kado maar geen herplaatser, ik kreeg m op de dag dat ie 8 weken was hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat opvoeding voor choppen gaat.
Maar opvoeding werkt hier echt geen kut. Vanmorgen stond ie weer in de keuken te schijten omdat ie buiten te afgeleid is en het te koud vond of zoOh en buiten heb ik niet gelogen 4 keer kunnen voorkomen dat ie tegen Billy aan ging staan pissen. En 1 keer net niet
Godverdomme gisteravond die hond weer in de stinkend dure conditioner gezet, kan ik t arme dier vanavond weer wassen en Billy vindt het zo niet fijn
![]()
Mongool
Ja, Kim dr man kwam hem hier als verrassing afgeven op kantoor, en dat was echt heel lief bedoeldquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat hij echt een kado was, omdat je vaak schreef dat hij zo in je schoot geworpen is, leek het bijna een moetje, dat heb ik er dan van gemaakt denk ik
Was hij toen al anders dan de anderen in zijn nest of gewoon nog lief en zoetjes?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, Kim dr man kwam hem hier als verrassing afgeven op kantoor, en dat was echt heel lief bedoeld
Hij heeft alleen een hele dikke lelijke suffe zus, daar is ie niet mee te vergelijken hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij toen al anders dan de anderen in zijn nest of gewoon nog lief en zoetjes?
Ja foto kan niet doorgelinkt worden. Maar anyways, ik vind het echt knap dat je elke dag met de hele bups naar je werk gaat enzo. Het zijn dan niet de grootste honden, maar toch. En ook Sjon nog meequote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ow stom, ik zie hem wel.
Nja.
Zijn vader staat al maaaaaaaanden te koop op MP, dat wil ik ieg niet voor Sjon.
Oh ja, dat natuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef indaha het volgende:
Je foto doet het niet Oh-oh
Ik kan me voorstellen dat je dat castreren liever niet doet met Sjon, maar misschien helpt het en dit is ook niet definitief .
Veel succes in ieder geval
Hehe, nou, het is hier zelden een kwestie van willen, meer van moeten. Zo'n houtkachel geeft zo'n bendequote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou dat was hier dus ook wel hoor, zaterdag moest het sowieso, na het bezoek moest het weer voor het bezoek van zondag
En na het bezoek van vanavond verwacht ik dat ik morgen wel weer wil schoonmaken
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja fijn he!
En alweer praatjes voor tien, en helemaal doorgelicht in het hospitaal, dus dat is ook wel weer es fijn voor zo een bijna zeventigjarige ()
Bijna! Hij wordt dit jaar 68.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zeventig al!? Uit je verhalen altijd klinkt hij als een kwieke vijftiger
Doet 'ie goedquote:Op maandag 14 januari 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna! Hij wordt dit jaar 68.
Ik besef zelf ook niet dat ie al zo oud is hoor! Bovendien van de acht kinderen is hij de oudste en leven er naast hem nog maar 2 zusjes!
Nou dat viel mee dan , nu hopen dat het gaat werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Chip zit er in.
Hond gaf geen kik, hij vond het wel wat, die aandacht bij de da
Oh, geniet dan maar van je leven, de komende drie kwartierquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net dat dat dus binnen twee uur al kan gebeuren!
DE CHIP ZIT ER NU EEN UUR EN EEN KWARTIER IN!
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
Naakthond legt stad in as
door onze redactie
MAASTRICTH - Een op hol geslagen Chinese naakthond heeft in de nacht van maandag op dinsdag een dusdanig grote explosie veroorzaakt dat heel Maastricht is afgefikt. Dit meldt burgemeester Onno Hoes vanuit zijn schuilkelder.
Meer informatie volgt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
door onze redactie
MAASTRICTH - Een op hol geslagen Chinese naakthond heeft in de nacht van maandag op dinsdag een dusdanig grote explosie veroorzaakt dat heel Maastricht is afgefikt. Dit meldt burgemeester Onno Hoes vanuit zijn schuilkelder.
Meer informatie volgt.
Nou nee serieus, als het wonderen verricht dan gaan zijn ballen er natuurlijk wel af, uiteindelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, geniet dan maar van je leven, de komende drie kwartier
En als 'ie weer een nieuwe moet, is er dan weer zo'n inwerktijd, of kan je dan gewoon door?
Whiehoequote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
door onze redactie
Meer informatie volgt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Gottegot er wordt hier thuis een muurtje gesloopt en ondanks een stofschot zit ALLES onder.
Ik denk dat ik vanavond krijt poep.
Helaaaaaaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een castratiechip?
Beep boop beep ballen er af?
Ik hou m'n chips ver weg van m'n ballen thank you very muchquote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Chemische castratie, pas maar op jij!
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou m'n chips ver weg van m'n ballen thank you very much
Die is echt erg opdringerig jaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, die kruipt meteen je zak ik zag ik
Sorry Bender, that's just a photoboothquote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, als ik een miljoen win geef ik een groot feest en dan zet ik een fotohokje neer in de vorm van een Suicide Booth.
Nou ik hoop op een nieuwe, ik ga hier wel ff vragen, krijg ik wel zo als die ene mevrouw er is hoorquote:
Nee, ijskoud, maar nu wel zon, geen sneeuw!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
Is het bij jou al wit buiten?
Het weer is hier snowglobe met een kans op meer
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Was dat die dierenarts waarbij het zoveel prijziger was dan bij de anderen? Dan is het helemaal mooi meegenomen
Mooie meevallerquote:Op maandag 14 januari 2013 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, waar het nu helemaal geen 90 euro kostte ineens
Dat zijn de goeiequote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik was wel verbaasd, ze wist mijn naam meteen, en de namen van de honden ook.
Ik ben er nu 3 keer geweest of 4 keer?
Elke keer met tijd ertussen.
Die andere da daar kwam ik al 12 jaar of zo, die wist het nooit
Ik zie hier regelmatig kinderen uitgelaten worden door een veel te grote hondquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Kinderen van een jaar of 8 die reuen van +- 50kg uit mogen laten, ik vraag me altijd af of dat nét een noodsituatie is, althans dat hoop ik dan maar
Ik snap daar echt de ballen niet van. En het domme is nog dat je een ander ook in een lastig parket zet.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie hier regelmatig kinderen uitgelaten worden door een veel te grote hond
Ja, maar dan ben je er wel bij, vind ik toch wel anders dan wanneer je een kind half meegesleurd ziet worden door een hond die naar huis wilquote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Haha nou ja, Thessa loopt dus echt met gemak met 6 tegelijk he![]()
Maaaaaar die komen niet aan 50 kilo samen.
Ze is dan wel pas 5 ook en ze doet dat al wel een poosje![]()
We lopen er bij, maar we hoeven nooit iets te doen!
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en die foto van Percy en Sjon blijft leuk, die jonge koppies ook
quote:
Oh kakkersquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]For fucks sake, dat is een half jaar gelee, zoveel ouder zien die er nu echt niet uit
Vandaag ook, ik heb hem gisteren heeeeel mooi geschoren, mn nieuwe tondeuse van 8 euro op batterij gaat als een mofoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kakkersSjon zijn haar zit zo uit beeld, hij oogt nog zo jong
Over apparaten gesproken, ik twijfel of ik nog zo'n elektrische nagelchopper ga bestellen!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vandaag ook, ik heb hem gisteren heeeeel mooi geschoren, mn nieuwe tondeuse van 8 euro op batterij gaat als een mofo
Je hond moet het wel willen, ik leg die van mij alletwee zo op de rug, ze vinden het heerlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over apparaten gesproken, ik twijfel of ik nog zo'n elektrische nagelchopper ga bestellen!
Yap, maar die armen zijn irritant dus die gebruik ik nooitquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn dat het goed is gegaan, oh-oh!![]()
En Percy bij dat roze kleedje (is dat een snuggie?)
quote:
Ik denk dat mijnes het wel wil, ik vijl nu met de hand, dat duurt dagenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hond moet het wel willen, ik leg die van mij alletwee zo op de rug, ze vinden het heerlijk.
Bink deed ik ook ermee zaterdag, geen probleem.
Knippen is veel sneller natuurlijk, maar zoveel kutter om te doen.
Komt goed uit als ze van de kerk op zondag aan je deur staanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan heb je zo'n praise-the-lord-pakkie aan en dan gaat de bel... oei oei
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan heb je zo'n praise-the-lord-pakkie aan en dan gaat de bel... oei oei
Oooh ja, deze is veel sneller, echt! Maar ik heb nu dus een echte op stroom he, niet een batterij. En ik geloof dat ze best wel duur zijn, ik had mazzel met die van mij, die nam ik van iemand overquote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijnes het wel wil, ik vijl nu met de hand, dat duurt dagen![]()
Is het wel iets sneller dan gewoon vijlen? Dan wil ik het bestellen!
Alrighty, ik ga op zoek, dan moet ie op stroom!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh ja, deze is veel sneller, echt! Maar ik heb nu dus een echte op stroom he, niet een batterij. En ik geloof dat ze best wel duur zijn, ik had mazzel met die van mij, die nam ik van iemand over
Doe je de capuchon op, de deur open, en zeg je yipyipyipyipyipyipquote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt goed uit als ze van de kerk op zondag aan je deur staan
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe je de capuchon op, de deur open, en zeg je yipyipyipyipyipyip
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe je de capuchon op, de deur open, en zeg je yipyipyipyipyipyip
[ afbeelding ]
Ik kan thuis het typenummer en zo wel ff voor je opsnorrenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty, ik ga op zoek, dan moet ie op stroom!
Yes please!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan thuis het typenummer en zo wel ff voor je opsnorren![]()
Als mijn visite weg is, maar dat zal niet laat zijn, het kind moet naar bed he, schoolavond
Ask away als je me vanavond ergens voorbij ziet komen! Ik kan ook dan wel ff aan Chris vragen waar ze ze verkopen eventueel. Je kan bij deze de snelheid regelen, dat is echt wel heel fijn vind ik!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ask away als je me vanavond ergens voorbij ziet komen! Ik kan ook dan wel ff aan Chris vragen waar ze ze verkopen eventueel. Je kan bij deze de snelheid regelen, dat is echt wel heel fijn vind ik!
Ja hier hetzelfde, Kees die knipte ik wel maar met de dremel durf ik verder te gaan, je ziet gewoon het leven verschijnen aan de bovenkant van de nagel nu, superfijnquote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik vind knippen te moeilijk, je ziet het te slecht bij donkere nagels, en ik wilde eigenlijk langs de DA om te laten knippen, maar elk bezoek dat niet noodzakelijk is stel ik liever uit. Die staart hangt standaard op half 6 zodra we daar komen.
Ik heb ook in al die jaren nooit geknipt, alles was korter dan kort, nu niet meer met korte wandelingen. Nu zit ik dus een uur te vijlen
Ja hier moet er nu ook veel vanaf, en daarna is het idd gewoon handig om de boel bij te houden, dus het aanschaffen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde, Kees die knipte ik wel maar met de dremel durf ik verder te gaan, je ziet gewoon het leven verschijnen aan de bovenkant van de nagel nu, superfijnen Chico sleet ze ook niet meer en die groeien steeds sneller en worden steeds harder ook. Dus ik ben er echt heel blij mee.
Want Chico zn poten gingen er raar van staan van die lange nagels, nu ga ik hem om de week of zo ff snel vijlen, de eerste keer is het het meeste werk als er echt een halve cm zowat af kan![]()
Nu is het een kwestie van bijhouden!
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier moet er nu ook veel vanaf, en daarna is het idd gewoon handig om de boel bij te houden, dus het aanschaffen waard.
Wat leuk! Nee nog niet eerder gelezen. En die fotoquote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Heb je die vriendin van me wel es gezien op FB die schipper is ( nou ja dr man dan ) en die elke week als ze weer op hun vaste stek komen een hele eendenfamilie voeren?
Die koopt dus echt tig broden per week, speciaal voor de eenden.
Andere vriendin ook. Die met die worstetende reiger in de voortuin![]()
Die postte vandaag deze foto![]()
[ afbeelding ]
Have fun, toedels!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Morgen of strakjes zoek ik wel ff meer, ik ga, Thessa staat voor de deur
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef oh-oh het volgende:
http://www.alphaanimals.com/grooming-tools-nagels-c-97_100.html
Dremellinkje Pis!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Magoe, wie wil mag komen grabbelen in mn caviabak
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh-oh je dozen worden geplet
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:25 schreef Barbaaf het volgende:
Wie weet worden ze nog gezelliger als de kleintjes groter worden, ik kan me zo voorstellen dat ze nu heel erg op elkaar gericht zijn.
Nope, ik heb ooit al ratjes gehad en die zijn veeeel leuker, maar ze gaan maar zo kort meequote:
Kaviaars gaan langer mee dan ratten. Ratten heb ik ook gehad, vond ik ook niet veel aan, gelukkig waren die na 2 jaar braaf doodquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nope, ik heb ooit al ratjes gehad en die zijn veeeel leuker, maar ze gaan maar zo kort mee
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh-oh je dozen worden geplet
Het is een prachtig stel bij elkaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ok, stiekem zijn ze toch nog wel leuk, ondanks alles![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |