Hehe, nou, het is hier zelden een kwestie van willen, meer van moeten. Zo'n houtkachel geeft zo'n bendequote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou dat was hier dus ook wel hoor, zaterdag moest het sowieso, na het bezoek moest het weer voor het bezoek van zondag
En na het bezoek van vanavond verwacht ik dat ik morgen wel weer wil schoonmaken
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja fijn he!
En alweer praatjes voor tien, en helemaal doorgelicht in het hospitaal, dus dat is ook wel weer es fijn voor zo een bijna zeventigjarige ()
Bijna! Hij wordt dit jaar 68.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Zeventig al!? Uit je verhalen altijd klinkt hij als een kwieke vijftiger
Doet 'ie goedquote:Op maandag 14 januari 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna! Hij wordt dit jaar 68.
Ik besef zelf ook niet dat ie al zo oud is hoor! Bovendien van de acht kinderen is hij de oudste en leven er naast hem nog maar 2 zusjes!
Nou dat viel mee dan , nu hopen dat het gaat werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Chip zit er in.
Hond gaf geen kik, hij vond het wel wat, die aandacht bij de da
Oh, geniet dan maar van je leven, de komende drie kwartierquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net dat dat dus binnen twee uur al kan gebeuren!
DE CHIP ZIT ER NU EEN UUR EN EEN KWARTIER IN!
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
Naakthond legt stad in as
door onze redactie
MAASTRICTH - Een op hol geslagen Chinese naakthond heeft in de nacht van maandag op dinsdag een dusdanig grote explosie veroorzaakt dat heel Maastricht is afgefikt. Dit meldt burgemeester Onno Hoes vanuit zijn schuilkelder.
Meer informatie volgt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
door onze redactie
MAASTRICTH - Een op hol geslagen Chinese naakthond heeft in de nacht van maandag op dinsdag een dusdanig grote explosie veroorzaakt dat heel Maastricht is afgefikt. Dit meldt burgemeester Onno Hoes vanuit zijn schuilkelder.
Meer informatie volgt.
Nou nee serieus, als het wonderen verricht dan gaan zijn ballen er natuurlijk wel af, uiteindelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, geniet dan maar van je leven, de komende drie kwartier
En als 'ie weer een nieuwe moet, is er dan weer zo'n inwerktijd, of kan je dan gewoon door?
Whiehoequote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef Muis006 het volgende:
door onze redactie
Meer informatie volgt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Gottegot er wordt hier thuis een muurtje gesloopt en ondanks een stofschot zit ALLES onder.
Ik denk dat ik vanavond krijt poep.
Helaaaaaaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een castratiechip?
Beep boop beep ballen er af?
Ik hou m'n chips ver weg van m'n ballen thank you very muchquote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]Chemische castratie, pas maar op jij!
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou m'n chips ver weg van m'n ballen thank you very much
Die is echt erg opdringerig jaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, die kruipt meteen je zak ik zag ik
Sorry Bender, that's just a photoboothquote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, als ik een miljoen win geef ik een groot feest en dan zet ik een fotohokje neer in de vorm van een Suicide Booth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |