quote:
quote:
Dankquote:
Filmpje werkt niet? Kan me er wel iets bij voorstellen, ook wel 'ns gedaan, maar dan zonder scchreeuwende vriendinquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:23 schreef Pagan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bijten_vandaag_.html
Geluid aanzetten!![]()
quote:
Schaatsen kijken is best leukquote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn dat je vader naar huis mag oh-oh, en whehe schaatsen
Oh schaatsen is ook leuk, het ging mij er meer om dat ik het al zo voor me zag, een norrige man die bromt dat hij geen visite wil, want hij moet in rust de sport zienquote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Schaatsen kijken is best leuk. Mooie wedstrijden ook vandaag.
Nice! Ja ze hebben vanaf dat dat dekbed online staat wel telkens zo'n goeie code waardoor het veel scheelt.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Pssssst Pisje, met kortingscode 0241 heb ik nu dat blauwe dekbed voor 37.46
Ja, nee, ik ga ook niks voor de lente kopen als het vriest, maar meer om aan te geven dat alles momenteel ruk lijkt, of gewoon niet mijn smaakquote:Op maandag 14 januari 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt niet in de mood voor lentespul
Is het net zo'n chip als een identificatiechip, zo klein als een rijstkorrel?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dus dalijk voor die chip bij Sjon en ik voel me bijna een slechte moeder, zo erg vind ik het.
Ja maar jij hebt ook veel kleur in huisquote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Wit dekbed, gruwelijkIk vind juist die blauwe helemaal perfect <3
Oh op die manier. Maar je andere honden lopen er perfect bij, het is ook een herplaatser hea? En niet 100% van alle honden is makkelijk in goeie banen te leiden. Ik had hem al lang gechopt, maar daar koop je niks voor.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is net zo als zijn andere chip. Daar zie ik ook niet tegenop hoor. Het voelt gewoon als falen , ik ben zo tegen dat castreren
Ik moet meer poetsen voor bezoek dan na, eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Dat deed ik eergisteren, en gisteren weer, en vanavond heb ik ook weer bezoek, dus guess wat ik morgenavond na mijn werk weer kan doen wss
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet meer poetsen voor bezoek dan na, eigenlijk(fijn, zo'n goed onderhouden huis
)
Nou nee, hij was een kado maar geen herplaatser, ik kreeg m op de dag dat ie 8 weken was hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Maar je andere honden lopen er perfect bij, het is ook een herplaatser hea? En niet 100% van alle honden is makkelijk in goeie banen te leiden. Ik had hem al lang gechopt, maar daar koop je niks voor.
Wie weet heeft het wel heel veel nut bij Sjon
Oh, ik wist niet dat hij echt een kado was, omdat je vaak schreef dat hij zo in je schoot geworpen is, leek het bijna een moetje, dat heb ik er dan van gemaakt denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, hij was een kado maar geen herplaatser, ik kreeg m op de dag dat ie 8 weken was hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat opvoeding voor choppen gaat.
Maar opvoeding werkt hier echt geen kut. Vanmorgen stond ie weer in de keuken te schijten omdat ie buiten te afgeleid is en het te koud vond of zoOh en buiten heb ik niet gelogen 4 keer kunnen voorkomen dat ie tegen Billy aan ging staan pissen. En 1 keer net niet
Godverdomme gisteravond die hond weer in de stinkend dure conditioner gezet, kan ik t arme dier vanavond weer wassen en Billy vindt het zo niet fijn
![]()
Mongool
Ja, Kim dr man kwam hem hier als verrassing afgeven op kantoor, en dat was echt heel lief bedoeldquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat hij echt een kado was, omdat je vaak schreef dat hij zo in je schoot geworpen is, leek het bijna een moetje, dat heb ik er dan van gemaakt denk ik
Was hij toen al anders dan de anderen in zijn nest of gewoon nog lief en zoetjes?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, Kim dr man kwam hem hier als verrassing afgeven op kantoor, en dat was echt heel lief bedoeld
Hij heeft alleen een hele dikke lelijke suffe zus, daar is ie niet mee te vergelijken hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij toen al anders dan de anderen in zijn nest of gewoon nog lief en zoetjes?
Ja foto kan niet doorgelinkt worden. Maar anyways, ik vind het echt knap dat je elke dag met de hele bups naar je werk gaat enzo. Het zijn dan niet de grootste honden, maar toch. En ook Sjon nog meequote:Op maandag 14 januari 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ow stom, ik zie hem wel.
Nja.
Zijn vader staat al maaaaaaaanden te koop op MP, dat wil ik ieg niet voor Sjon.
Oh ja, dat natuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:10 schreef indaha het volgende:
Je foto doet het niet Oh-oh
Ik kan me voorstellen dat je dat castreren liever niet doet met Sjon, maar misschien helpt het en dit is ook niet definitief .
Veel succes in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |