quote:
Leuk dat je alvast een nieuwe buurvrouw gezien hebt, Bos! Was ze een beetje aardig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
En weer terug uit Eindhoven. Weer even op de flat geweest. Toen ik binnenkwam ging er ook een vrouw naar binnen. Toen we alle twee onze post gingen controleren zagen we dat we buren worden, dus even kennis gemaakt.
Op weg naar huis bij de Jumbo mijn nu nog huidige buurman gezien, ook hij weet nu dat ik weg ga.
En nu lekker weekend
[ afbeelding ]
Ja was wel een aardige vrouw zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn weekend oh-oh!
[..]
Leuk dat je alvast een nieuwe buurvrouw gezien hebt, Bos! Was ze een beetje aardig?
En lekker genieten van je pilsje
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, super leukZit er echt wel op m'n plek
En m'n resultaten zijn goed, dus dat is ook mooi.
Woehquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind die pot een heel leuk idee! Ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Boekje is leuk, maar ik vond juist het idee van een pot nog net toffer, omdat je dingen volgens mij echt vergeet en zo. Plus het is weer een goed excuus om allemaal leuke papiertjes te bewaren
Ja maar......dan word het zo'n treurig jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaar![]()
Ja he..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dierenbol bij elkaar![]()
Bos, je flat is tof
Goed Lutte!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |