Wat is het toch een lekkere, leuke Baas!quote:
Helaas Vaduz, het gaat rond. Uitzieken dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig pakkie.
Koorts is back hier, gloeiende gloeiende!
Wat goed van Nappiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Raad eens wie er net een uur op de crosstrainer gebaggerd heeft
Wat een mooi pak, en lijkt me heerlijk comfortabel en warmquote:
Doe je dan elke dag een tekst in de pot wat je waardeert en zulks?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben eindelijk mijn eerste briefjes aan het schrijven voor in mijn Happy Jar
Die is wel tof hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Googlen op happy jar levert me dit op
[ afbeelding ]
whehehe
Oh dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Het is een FB projectje, leek me wel leuk, gewoon een pot waar je het hele jaar briefjes in doet met gebeurtenissen / dingen waar je blij van werd, en dan kun je die op oudejaarsavond allemaal nog eens lezen
En dan na een jaar een avond briefjes lezen waarbij je op veel dagen maar wat moet verzinnen omdat er geen klap gebeurd is. "Goed gepoept vandaag" "Niet uitgegleden over een bananenschil waar ik op ben gaan staan" "uitslapen" "uitslapen" "uitslapen"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Het is een FB projectje, leek me wel leuk, gewoon een pot waar je het hele jaar briefjes in doet met gebeurtenissen / dingen waar je blij van werd, en dan kun je die op oudejaarsavond allemaal nog eens lezen
quote:
Niks, je hoeft niet verplicht briefjes te schrijven, je schrijft alleen briefjes als er iets is wat je in je Happy Jar wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan na een jaar een avond briefjes lezen waarbij je op veel dagen maar wat moet verzinnen omdat er geen klap gebeurd is. "Goed gepoept vandaag" "Niet uitgegleden over een bananenschil waar ik op ben gaan staan" "uitslapen" "uitslapen" "uitslapen"
Daar ben ik ook mee begonnen, wist niet dat het een naam wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is wel tof he![]()
Veel leuker, je leest ze niet meer terug tot het eind van het jaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee begonnen, wist niet dat het een naam wasHad als 'goed voornemen' om gewoon eens meer te genieten en dit paste daar perfect bij! Alleen is het een schriftje maar een pot met kleurige briefjes is nog leuker eigenlijk
Fijn dat het goed gaat indahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef indaha het volgende:
Ach niet zo goed dusen de pijnpoli was geen optie ?
Man moest vanmorgen voor een kleine operatie aan een vernauwing van de slagader geholpen worden maar dat ging niet door ivm een spoedgeval en hij mag nu de 24e .
Die is nodig om de doorbloeding optimaal te maken voor de bot transplantatie .
Met mij gaat het wel goed, ik pas me aan met tillen en wilde dingenenzo maar verder ga ik niet de hele dag denken o ik moet voorzichtig zijn want dan gebeuren juist ongelukjes .
Oh oke ik dacht dat je er iedere dag een in moest doen of zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, je hoeft niet verplicht briefjes te schrijven, je schrijft alleen briefjes als er iets is wat je in je Happy Jar wil.
Ik heb er tot nu toe drie
Een jar staat ook gewoon feestelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Boekje is leuk, maar ik vond juist het idee van een pot nog net toffer, omdat je dingen volgens mij echt vergeet en zo. Plus het is weer een goed excuus om allemaal leuke papiertjes te bewaren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een jar staat ook gewoon feestelijk
Ik zag gister bij Ellen Degeneres allemaal leuke ideetjes voor cadeaus voor kerst, allemaal met een potje/wijnglas etc, zo leuk en feestelijk.
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht dat je er iedere dag een in moest doen of zo
Ja smaken verschillen natuurlijk, ik vond ze wel leuk, ook om iets voor zelf in huis te makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Daar vond ik nou echt es niks leuk aan
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh je mag je happy jar ook gewoon empty op de kast laten staan het hele jaar![]()
Ik dacht vanochtend bij het bericht over die hond dat het dus per ongeluk was, maar je hield hem aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh man ik werd nu al gek van die gore knipoogpi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |