Ga je ook nog muren schilderen of zo Bos? Leuk zo'n plek, waar alles dan nog moet groeien!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja he..
Alleen nu nog bedenken hoe ik de woonkamer in wil richten...IK heb al wel wat in mijn hoofd zitten dus dat moet wel goed komen...
Ik mag niet schilderen. Ik woon via de AWBZ dus ben ik niet de huurder.De muren zijn wel geschilderd hoor nadat de vorige bewoners weg zijn gegaan. Maar daar heb ik geen inspraak in gehad dus zijn de muren gewoon neutraal wit. De woning is nu in principe al woonklaar en heb ik er al even wat thee gedronken enzo om toch even wat te wennen. Volgend weekend blijf ik er al even slapen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga je ook nog muren schilderen of zo Bos? Leuk zo'n plek, waar alles dan nog moet groeien!
Nou ja, neutraal wit kun je natuurlijk zelf alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag niet schilderen. Ik woon via de AWBZ dus ben ik niet de huurder.De muren zijn wel geschilderd hoor nadat de vorige bewoners weg zijn gegaan. Maar daar heb ik geen inspraak in gehad dus zijn de muren gewoon neutraal wit. De woning is nu in principe al woonklaar en heb ik er al even wat thee gedronken enzo om toch even wat te wennen. Volgend weekend blijf ik er al even slapen...
Thnx.quote:
O dat is niet goed, ik hoop dat hij snel weer thuis is , wens hem beterschapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx.
Niet zo een goede dag ondanks het mooie weer en de jarige Billemans.
Mn vader heeft vanmorgen wss een kleine tia gehad, hij ligt in het ziekenhuis.
Wss mag ie morgen ochtend al weer naar huis.
Hij is in elk geval goed aanspreekbaar en zo.
Hij had er in 2000 ook een maar die was erger dan deze. Ik moet ff zien of ik nog naar het ziekenhuis ga vandaag of dat ik morgen thuis even langs ga...
Wat een schrik. Heel veel beterschap voor hemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx.
Niet zo een goede dag ondanks het mooie weer en de jarige Billemans.
Mn vader heeft vanmorgen wss een kleine tia gehad, hij ligt in het ziekenhuis.
Wss mag ie morgen ochtend al weer naar huis.
Hij is in elk geval goed aanspreekbaar en zo.
Hij had er in 2000 ook een maar die was erger dan deze. Ik moet ff zien of ik nog naar het ziekenhuis ga vandaag of dat ik morgen thuis even langs ga...
In plaats van jij naar Texel haal je de schapen naar hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de felicitaties!
Wandelen was lekker, Chico wilde niet eens gedragen, zijn nieuwe pak is zo warm![]()
[ afbeelding ]
Maar heb je maten moeten doorgeven of heeft ze dit gewoon op de gok gemaakt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor de felicitaties!
Wandelen was lekker, Chico wilde niet eens gedragen, zijn nieuwe pak is zo warm![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs knap!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft zelf een hond met ongeveer die maten, ze is kleermaakster geweest, ze doet het zo zonder patroon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |