Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter overquote:
dit dus. Zo blij dat ik vorig jaar winter niet geheel heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter over
Je bent een paar maanden dood geweest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit dus. Zo blij dat ik vorig jaar winter niet geheel heb meegemaakt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter over
ik zat van halverwege november tot halverwege februari in Ghana. Altijd 30 gradenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden dood geweest?
Pino...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden dood geweest?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach *piep*
Het goede antwoord had moeten zijn dat ik de winter had doorgebracht in Sesamstraat
quote:
Pfff wat zijn jullie voor Nederlandersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke uitdaging, ik doe mee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
Prut op de weg, ik durf met gladheid niet meer normaal te lopen omdat ik bang ben dat ik m'n knie nog verder verneuk en ik heb veel pijn bij kou. Dan heb ik het nog niet eens over de josti's die ineens niet meer kunnen autorijden en alle ongelukken die gebeuren. Winterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Pfff wat zijn jullie voor Nederlanders![]()
Schaatsen op de Friese meren
Pff kon je weer eens niet van de fles azijn afblijven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Prut op de weg, ik durf met gladheid niet meer normaal te lopen omdat ik bang ben dat ik m'n knie nog verder verneuk en ik heb veel pijn bij kou. Dan heb ik het nog niet eens over de josti's die ineens niet meer kunnen autorijden en alle ongelukken die gebeuren. Winter![]()
Ik heb verder nergens last van hoor, maar ik zie niet alles alleen maar van de positieve kantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pff kon je weer eens niet van de fles azijn afblijven?
Echte winterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb verder nergens last van hoor, maar ik zie niet alles alleen maar van de positieve kant
Heerlijk vanavond vernikkelen op het station... jippie wat een feest.quote:
Echte haatquote:
Fatsoenlijke kledingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk vanavond vernikkelen op het station... jippie wat een feest.
Ik vind het sfeerverhogendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef themauster het volgende:
Half Sesamstraat zit tegenwoordig in dit topic.
Ik stem voor de Bert Visscher-aanpak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef themauster het volgende:
Half Sesamstraat zit tegenwoordig in dit topic.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stem voor de Bert Visscher-aanpak.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.ranktones.com/(...)isscher#reactionForm
Goede muziekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
Die moet ik nog steeds eens gaan kijken, Intouchables. Vergeetachtig
Ik hoor vooral een hysterisch wijf door de ether gillen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Piles het volgende:
Weer over die film. Dat was bij C&S ook al. Ik hoor precies hetzelfde nu
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ludovico Einaudi is altijd +honderd miljoen miljard.
Die Userquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
Ik heb er stukken van gezien, omdat een van de hoofdrolspelers er een nogal onconventionele manier van begeleiden op nahoudt, daar ligt meer mijn interessequote:
Wat een teringdag...quote:
Kop op, jong!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een teringdag...
Op werk allemaal rare kutdingen en dan zit je ook nog eens met je hoofd ergens andersdat werkt nit echt!
Weer een date in het verschiet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een teringdag...
Op werk allemaal rare kutdingen en dan zit je ook nog eens met je hoofd ergens andersdat werkt nit echt!
Heeft die beste man maar één Audi ja?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ludovico Einaudi is altijd +honderd miljoen miljard.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft die beste man maar één Audi ja?
Slechte grap Pinoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft die beste man maar één Audi ja?
Neequote:
Oh ohquote:
twitter:paulstoel twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 13:48:06Hey @Domien kom je nog? Of lijd je gezichtsverlies? http://t.co/4KJR6ZRH reageer retweet
Ik ben gebruikt door een fucking lekker wijf voor de seksquote:
Wat een bitch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gebruikt door een fucking lekker wijf voor de seks
Normala geen problemen mee, maar ja, als je iemand leuker gaat vinden is het lastig...
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Normala geen problemen mee, maar ja, als je iemand leuker gaat vinden is het lastig...
Misschien moet minthy je ff komen troosten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Minthy kan ook wel wat warmte gebruiken in deze koude dagenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moet minthy je ff komen troosten.
Voordat je allerlei zaken gaat invullen; het kan zijn dat het een oorzaak heeft dat ze niets van zich laat horenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Psies. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En Minthy kan ook wel wat warmte gebruiken in deze koude dagen
Maar dan gaat haar date ook niet meer doorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat je nu over z'n penis begint.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Voordat je allerlei zaken gaat invullen; het kan zijn dat het een oorzaak heeft dat ze niets van zich laat horen
WTF heb ik er nu weer mee te maken?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat je nu over z'n penis begint.
Ja goed voor m'n zelfvertrouwen deze actiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Voordat je allerlei zaken gaat invullen; het kan zijn dat het een oorzaak heeft dat ze niets van zich laat horen
Is kut man, maar ik ga er vanuit dat er nog genoeg chickies zijn die je niet gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik red me prima en heb jullie hulp niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En Minthy kan ook wel wat warmte gebruiken in deze koude dagen
Roel, kerel, ik heb geen idee hoe zijn penis eruit zietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat je nu over z'n penis begint.
Je hoeft niet onzeker te zijn. Wij weten wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik red me prima en heb jullie hulp niet nodig
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Roel, kerel, ik heb geen idee hoe zijn penis eruit ziet
En ook dat komt wel weer goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goed voor m'n zelfvertrouwen deze actie![]()
@Roel![]()
![]()
Nee. Gewoon nee. Heeft overigens niks met onzekerheid te makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te zijn. Wij weten wat je nodig hebt
Hij hangt er weer lekker bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik dacht, laat ik wat vrijdagmiddagstemming erin gooien.
Wat?quote:
owja ik ging ook iets doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef Piles het volgende:
Is het nou al 2 uur? Daar gaat mn nuttige vrije dag
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is kut man, maar ik ga er vanuit dat er nog genoeg chickies zijn die je niet gebruiken.
Sterkte en RIP aan de nabestaanden.
De sfeer!quote:
quote:Timur is mijn absolute, onbetwiste nummer 1. Hij is niet alleen vernieuwend, maar weet zo goed spanning te creëren. Ook al heeft hij het vaak over de kleinste zaken ter wereld (“Waarom heeft Kuifje in de nieuwste stripboeken ineens een andere haarkleur gekregen?”) hij zorgt er altijd voor dat je wilt weten ‘hoe het verder gaat’. Dat doet hij ook met items als Mama Appelsap, de Weddenschap en Flirt Je Stijf. Hij laat het allemaal heel makkelijk lijken, maar dat is het niet.
Ik ken ook iemand die als kind een keer vergeten was bij een tankstation, weet niet precies hoe lang het duurde voordat haar ouders erachter kwamen. Maar volgens mij had een vrouw haar gezien en had haar geholpen. Moet je ook raar staan te kijken als zo'n kind het uitlegt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een verhaal gehoord van iemand die de kinderen vergat bij een wc-stop in Frankrijk. Na 2 uur rijden ofzo draaien de moeder om met willen jullie en snoepje. En toen pas ging het belletje rinkelen.
En dit alles was nog voor het gsm tijdperk. Dus die kinders stonden daar verlaten langs de Franse snelweg.
Je hebt voor de rest van je leven een geweldig verhaal op verjaardagenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een verhaal gehoord van iemand die de kinderen vergat bij een wc-stop in Frankrijk. Na 2 uur rijden ofzo draaien de moeder om met willen jullie en snoepje. En toen pas ging het belletje rinkelen.
En dit alles was nog voor het gsm tijdperk. Dus die kinders stonden daar verlaten langs de Franse snelweg.
Niet dat ik Timur slecht vind maar vernieuwend wil ik Timur niet echt noemen hij doet al jaren dezelfde items.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef FZN05 het volgende:
Mooi stukje met Timo Kamst.
http://www.radiofreak.nl/nieuws/12194/Hoe-is-het-met-Timo-Kamst/
Vooral dit stuk over Timur klopt helemaal:
[..]
Klopt, maar juist buiten zijn vaste items vind ik hem vernieuwend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet dat ik Timur slecht vind maar vernieuwend wil ik Timur niet echt noemen hij doet al jaren dezelfde items.
Klopt maar na een aantal jaren moet je ook kunnen vernieuwen vind ik anders raakt de formule sleets zie EkStra Weekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is aan de ene kant toch ook fijn wat je kunt verwachten van een radioprogramma?
Ekstra weekend is inderdaad aan vernieuwing toe. Ik heb er jaren van genoten, maar de laatste tijd lijken zelfs de DJ's het als een verplichting te zien. Heel erg jammer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt maar na een aantal jaren moet je ook kunnen vernieuwen vind ik anders raakt de formule sleets zie EkStra Weekend.
Ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef alors het volgende:
Die weddenschap is toch al lang niet meer?
Ik vind de mate van interactie en spontaniteit erg leuk bij Timur. Er komen altijd wel weer aparte verhalen bovendrijven
Bij Timur zijn de items hetzelfde, maar is de inhoud altijd nieuw. Bij EktraWeekend is de inhoud ook altijd hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt maar na een aantal jaren moet je ook kunnen vernieuwen vind ik anders raakt de formule sleets zie EkStra Weekend.
EW is een radioversie van Groundhog Day, elke week hetzelfde. Doe mij Timur maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Timur zijn de items hetzelfde, maar is de inhoud altijd nieuw. Bij EktraWeekend is de inhoud ook altijd hetzelfde toch?
Elke keer Ron Brandsteder enzulks jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Timur zijn de items hetzelfde, maar is de inhoud altijd nieuw. Bij EktraWeekend is de inhoud ook altijd hetzelfde toch?
Dat bedoel ik en bij Ekstra Weekend begint het nu te vervelen, kijk Timur kan nog wel een tijdje door maar zal over een aantal jaren toch wat anders moeten proberen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het eerste voorbeeld wat ik bedacht jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer Ron Brandsteder enzulks ja.
Niet laten mislukken he!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga ff een pizza en chocolade scoren in de super.
Tuurlijk niet! En anders zou ik het hier mooi niet vertellen.quote:
Van dit nummer volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
over welke videoclip had stenders het? Kwam halverwege binnenvallen. *leedvermaak*
Ik heb er ook niks op tegen, maar dat 'cliché' wordt hier nog wel eens geroepen bij dit itemquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet jaloers gaan doen hè. Ooit heb jij vast ook een liedje
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
Echt... Flikker op met dat tyfuskuiken.
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
het enige Achterhoeks eraan is dat ie kuuk'n zegt.
Klinkt nergens naar idd. Als je dan toch zo nodig iets in dialect wil doen, doe het dan goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
het enige Achterhoeks eraan is dat ie kuuk'n zegt.
Jovinkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
maar eens wat fatsoenlijke Achterhoekse muziek dan
Dat is gewoon omdat mensen geen ballen verstand hebben van het Achterhoeks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:33 schreef FZN05 het volgende:
Op Twitter zijn de reacties juist heel positief, ik kan zelf helaas niet luisteren
Bij mij alleen een tweet van Roel en die is niet positief te noemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:33 schreef FZN05 het volgende:
Op Twitter zijn de reacties juist heel positief, ik kan zelf helaas niet luisteren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
alleen een tweet van Roel en die is niet positie
Ik moest gister opeens uit een bandje denken in jouw regioquote:
In de #3FM-kolom bedoel ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij alleen een tweet van Roel en die is niet positief te noemen
Dat bandje komt uit Kampenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest gister opeens uit een bandje denken in jouw regio
"want want" met het nummer Heleen...
De tekst "Ik betaalde voor de film en ook 9 witte wijn heb ik blind geïnvesteerd in ongelofelijk veel pijn"...
Soms vallen teksten zo goed samen met je echte levenAlleen was het 2 witte wijn, een lading bier en een berg Grieks eten
Ik ken wel iemand die zo'n slipje mag ontvangenquote:
Jaja, vanavond naar de kroeg met mijn favoriete wingmanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bandje komt uit Kampen![]()
En stop met sippen, het is bijna weekend verdomme
Goedzo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jaja, vanavond naar de kroeg met mijn favoriete wingmanKomt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:43 schreef alors het volgende:
Ach jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:44 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
om precies te zijn is het meer sneeuw- en ijshaat!quote:
Ik verdenk Henk er van dat hij boven het huis van Mint hangt met een helikopter en een sneeuwmachine.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waardefuck ben jij dat het sneeuwt?
Thuis, hoezo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waardefuck ben jij dat het sneeuwt?
Hmm, hier in Zwolle niets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Thuis, hoezo?![]()
Het sneeuwt heel licht
Dan moet hij Airwolf zijn, want ik hoor niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verdenk Henk er van dat hij boven het huis van Mint hangt met een helikopter en een sneeuwmachine.
Gelukkig, anders zou ik overwegen om niet naar mijn ouders te gaan dit weekend.quote:
tuuu tuudeteduuuu tuuuu de tuuiiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet hij Airwolf zijn, want ik hoor niks
Ach, ik ben net speciaal uit ons lokaaltje gelopen om te kijken of het buiten sneeuwt, dat kan ik vanaf hier niet eens zienquote:
Gossie, zo'n benauwd hokje zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik ben net speciaal uit ons lokaaltje gelopen om te kijken of het buiten sneeuwt, dat kan ik vanaf hier niet eens zien
tuurlijk! Werd in de jaren 90 ook gewoon uitgezonden hoorquote:
Oh, geen ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
tuurlijk! Werd in de jaren 90 ook gewoon uitgezonden hoor
Dat hebben wij dan weer niet, whiteboardsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
T445, valt wel mee op zich. Smartboarden plaats voor 15 personen oid
.
een tekentablet aan de muur met een projector er op en een onbegrijpelijke interfacequote:
En nagels op het krijtboard!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is er mis met een whiteboard of schoolbord? Lekker kliederen enzo!
Je kan je laptop eraan koppelen. Is handig enzulks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is er mis met een whiteboard of schoolbord? Lekker kliederen enzo!
een krijtbord tekent wel het fijnstquote:
Ik heb geen collegeblok.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
kun je toch gewoon over schrijven in je collegeblok?
Al dat elektronica pruttel bah. En alles moet tegenwoordig smart zijn.
Fossiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
och gut het hippe volk dus met hun smart gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen collegeblok.
Wij zijn Informatica-studenten he. Geen schrijfjuffen.
Veranderingen niet aan kunnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
och gut het hippe volk dus met hun smart gedoe.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
maar als er dan een virus komt in de smartboardje dan istie stuk of nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan je laptop eraan koppelen. Is handig enzulks.
Verspilde moeite ja. Net als GBTTZ trouwens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat 3FM zoveel moeite doet voor zo'n bandje als Kensington..
Ik vind ze wel beter dan GBTTZquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Verspilde moeite ja. Net als GBTTZ trouwens.
Soms is het inderdaad te geforceerd. Digitaal is lang niet altijd beter. En als je soms ziet hoe sommigen er mee aanklotenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef D. het volgende:
Nog nooit ben ik zo teleurgesteld geweest in 3FM
Geen idee, maar er is vast een moment geweestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer was mijn teleurstelling dan groter?
Ik ben idd wel vaker teleurgesteld door 3FMquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is vast een moment geweest
6. Leviquote:
Unaniem gekozen!!!11!!1!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat 3FM zoveel moeite doet voor zo'n bandje als Kensington..
Zullen wel een leuk liedje nemen?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Zullen wel een leuk liedje nemen?
"nee"
Zullen we een goed liedje nemen?
"nee"
Hebben we geen 'vrienden' die een nieuwe single uit hebben? Dan kunnen zoals altijd die weer nemen.
"jaaaa!"
Zoiets
Ik heb slechte knieën, dus ik pasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij kun je als band/artiest jezelf inkopen als megahit.
Zullen we een Fok! hit maken en dan dj's omkopen?
Ik doe meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb slechte knieën, dus ik pas
Hoe moet ik dit lezenquote:
Geen idee hoe je dit nu weer verkeerd kunt lezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dat de zelfde die tekeer ging tegen veenstra .. die ekstra weekend volgende week..quote:
Ja die belt heel vaak. Beetje type simpele ziel, grote mond en totaal niet gehinderd door enige kennis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
was dat de zelfde die tekeer ging tegen veenstra .. die ekstra weekend volgende week..
soort van geenstijl type?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die belt heel vaak. Beetje type simpele ziel, grote mond en totaal niet gehinderd door enige kennis.
Ik moest hier ook hardop lachen jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef alors het volgende:
Hahaah die beller 'sorry ik ben op een verjaardag' BAAS
uitermate irritante gast. zou zijn telefoonnummer blacklisten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die belt heel vaak. Beetje type simpele ziel, grote mond en totaal niet gehinderd door enige kennis.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
huisbaas betaalt internet niet, Rockie heeft geen internet. Rockie past DNS-instellingen aan en Rockie heeft weer internet. Internet is traag, Rockie reset de boel en internet is weer snel. lekker puh
kan ik vanavond toch EW kijken en luisteren.![]()
![]()
![]()
amar eerst Fifa spelen
ik maakt er tenminste nog een 3fmgerelateerde post vanquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
huisbaas betaalt internet niet, Rockie heeft geen internet. Rockie past DNS-instellingen aan en Rockie heeft weer internet. Internet is traag, Rockie reset de boel en internet is weer snel. lekker puh
kan ik vanavond toch EW kijken en luisteren.![]()
![]()
![]()
amar eerst Fifa spelen
Dan moet je je radio niet muten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef alors het volgende:
Weer half gemist door die aids van hiervoor
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef FZN05 het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met Domien net!
TwitWouter zou het nu al online hebben gezet
die twitwouter? die is gestopt.. met z'n youtube..quote:
Belachelijk! Is er dan nog wat anders in z'n leven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is na Serious Request gestopt met de filmpjes omdat ie er geen zin meer in had.
Ho! Hij had geen zin meer in de filmpjes te uploaden, het lag niet aan 3FMquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk! Is er dan nog wat anders in z'n leven?
Hij heeft een date gehad met Tamaraquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk! Is er dan nog wat anders in z'n leven?
godver, wat voor kinderen zou dat voortbrengen he...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij heeft een date gehad met Tamara
Hele lieve! Waarschijnlijk staan de oogjes wel wat verder uit elkaar...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
godver, wat voor kinderen zou dat voortbrengen he...
Mooie combinatiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij heeft een date gehad met Tamara
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:45:20Er gaat vanavond dus een pinautomaat uit het raam. Waarom ook niet. #ekstraweekend #3fm @ 3FM Serious Radio http://t.co/GLQkJPPs reageer retweet
Lol!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:45:20Er gaat vanavond dus een pinautomaat uit het raam. Waarom ook niet. #ekstraweekend #3fm @ 3FM Serious Radio http://t.co/GLQkJPPs reageer retweet
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |