Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter overquote:
dit dus. Zo blij dat ik vorig jaar winter niet geheel heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter over
Je bent een paar maanden dood geweest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit dus. Zo blij dat ik vorig jaar winter niet geheel heb meegemaakt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil voorjaar. Bomen die weer uitlopen, heerlijk gemekker over muggen en ander gespuis, wat mij betreft slaan we die hele takkewinter over
ik zat van halverwege november tot halverwege februari in Ghana. Altijd 30 gradenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden dood geweest?
Pino...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden dood geweest?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach *piep*
Het goede antwoord had moeten zijn dat ik de winter had doorgebracht in Sesamstraat
quote:
Pfff wat zijn jullie voor Nederlandersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke uitdaging, ik doe mee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
Prut op de weg, ik durf met gladheid niet meer normaal te lopen omdat ik bang ben dat ik m'n knie nog verder verneuk en ik heb veel pijn bij kou. Dan heb ik het nog niet eens over de josti's die ineens niet meer kunnen autorijden en alle ongelukken die gebeuren. Winterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Pfff wat zijn jullie voor Nederlanders![]()
Schaatsen op de Friese meren
Pff kon je weer eens niet van de fles azijn afblijven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Prut op de weg, ik durf met gladheid niet meer normaal te lopen omdat ik bang ben dat ik m'n knie nog verder verneuk en ik heb veel pijn bij kou. Dan heb ik het nog niet eens over de josti's die ineens niet meer kunnen autorijden en alle ongelukken die gebeuren. Winter![]()
Ik heb verder nergens last van hoor, maar ik zie niet alles alleen maar van de positieve kantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pff kon je weer eens niet van de fles azijn afblijven?
Echte winterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb verder nergens last van hoor, maar ik zie niet alles alleen maar van de positieve kant
Heerlijk vanavond vernikkelen op het station... jippie wat een feest.quote:
Echte haatquote:
Fatsoenlijke kledingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk vanavond vernikkelen op het station... jippie wat een feest.
Ik vind het sfeerverhogendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef themauster het volgende:
Half Sesamstraat zit tegenwoordig in dit topic.
Ik stem voor de Bert Visscher-aanpak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef themauster het volgende:
Half Sesamstraat zit tegenwoordig in dit topic.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stem voor de Bert Visscher-aanpak.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.ranktones.com/(...)isscher#reactionForm
Goede muziekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
Die moet ik nog steeds eens gaan kijken, Intouchables. Vergeetachtig
Ik hoor vooral een hysterisch wijf door de ether gillen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Piles het volgende:
Weer over die film. Dat was bij C&S ook al. Ik hoor precies hetzelfde nu
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ludovico Einaudi is altijd +honderd miljoen miljard.
Die Userquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Een echt ONZ juweeltje
ONZ / Faploos 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |