PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Jaquote:
Een trio'tje met een andere vrouw erbij zou ik mijn vriendin wel laten doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
JaMijn vriendin mag niet met anderen neuken, alleen ik mag andere chicks neuken
mijn vriendin wilt geen trio, ja, met een man erbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een trio'tje met een andere vrouw erbij zou ik mijn vriendin wel laten doen.
edit; met mij erbij dus![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef Alovenac het volgende:
Ik zit dus in de kantine vanavond. Komt de teammanager naar mijn toe. Jij speelt FUT toch? Ik zo ja.. Hij zo moet je eens kijken wat ik uit een pakje haal. Was het een blauwe Iniesta. Hij had er zelf totaal geen blijk van dat dat een TOTY speler was, moest het hem even uitleggen. Maar er was al wel ruim anderhalf miljoen op geboden
.
Haha mijn vriendin is bi, staat er wel voor openquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt geen trio, ja, met een man erbij
zo zie je maar weer hoe ze zijn he
mijn vriendin ook, maar wilt ze niet toegevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha mijn vriendin is bi, staat er wel voor open
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
mijn vriendin ook, maar wilt ze niet toegeven
ja ik denk daar ook altijd aan, maar wil dat niet gelovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 538 in scène is gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 538 in scène is gezet.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.
Nee, geen ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 04:02 schreef Philos het volgende:
CF naar CAM, hoeveel waard op ps3, iemand enig idee?
"Ja, hij vliegt.. naar het buitenland"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.
Iemand die niemand hier kent ging vreemd of wilde vreemd gaan en het is blijkbaar heel spannend en interessant ofzo.quote:
Daarnaast is het een hoax.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand die niemand hier kent ging vreemd of wilde vreemd gaan en het is blijkbaar heel spannend en interessant ofzo.
Lijkt wel het Prive of Story forum hier.
Is Patje1987 jouw teammanager dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef Alovenac het volgende:
Ik zit dus in de kantine vanavond. Komt de teammanager naar mijn toe. Jij speelt FUT toch? Ik zo ja.. Hij zo moet je eens kijken wat ik uit een pakje haal. Was het een blauwe Iniesta. Hij had er zelf totaal geen blijk van dat dat een TOTY speler was, moest het hem even uitleggen. Maar er was al wel ruim anderhalf miljoen op geboden
.
Noice. Die van mij moet ik sinds de vakantie elke keer uit mn portemonnee halen omdat ie anders niet scantquote:
wtf? Maar studenten ov hoef je niet terug te betalen als je je diploma haalt en normale obv wel voor betalenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef vandermar het volgende:
Ik kan het beter opzeggen die studenten ov, kost klauwen vol geld terwijl ik er zonder studenten ov minder aan kwijt zou zijn.
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf? Maar studenten ov hoef je niet terug te betalen als je je diploma haalt en normale obv wel voor betalen
ah geen idee hoe het precies werkt, ook geswitcht dus zelfde probleem als jij danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fiets![]()
Maar ik switch van opleiding na dit jaar en dus zal het ook wel even niet gratis zijn toch?
Ik doe nu 2 jaar hbo en dan 4 jaar uni, moet dan dus 2 jaar betalen. Ik kan het denk ik beter stopzetten tot aan september.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah geen idee hoe het precies werkt, ook geswitcht dus zelfde probleem als jij danVolgens mij is het 3 of 4 jaar gratis als je je diploma haalt wat volgens mij dan dus betekent dat je het laatste jaar zelf moet betalen
denk het ook ja, zal wel ff bellen of mailen/langs gaan bij ib groep om het zeker te wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe nu 2 jaar hbo en dan 4 jaar uni, moet dan dus 2 jaar betalen. Ik kan het denk ik beter stopzetten tot aan september.
Zet het op Icesave, hoge rente!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke rentepercentages bij de bank
Ik dacht misschien kan ik wel geld op een depositorekening doen en dan kijken of het rentepercentage hoger is dan dat van de studieschuld.
Is het maar een ziek skeer rentepercentage
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:16 schreef BDIL het volgende:
Opdracht afgemaakt en maar gemaild dat ik ziek was de afgelopen 2 weken en vandaag ook niet meer naar school kon
Aanwezigheidplicht is 100% maar je mag het 1 keer missen met uitzondering. Ik had geen zin om hun nu nog te appen en alle moeite te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kan het ook gewoon naar iemand mailen die wel gaat en die het ook voor jou laten inleveren
Het is heus geen harde regel van EA ofzo, gewoon toeval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen op het EA forum die niet geloven dat non-shiny spelers (behalve keepers) max. 1.91 zijn
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is heus geen harde regel van EA ofzo, gewoon toeval.
De vrij en BMI zouden shiny moeten zijn met betere statsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.
Daar gaat dit ook niet om, dit gaat erom dat een speler die langer dan 1.91 is altijd shiny is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, want er zijn geen slechte kutspelers onder de 191cm die shiny zijn
Nogmaals, gewoon toeval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar gaat dit ook niet om, dit gaat erom dat een speler die langer dan 1.91 is altijd shiny is.
fair enoughquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aanwezigheidplicht is 100% maar je mag het 1 keer missen met uitzondering. Ik had geen zin om hun nu nog te appen en alle moeite te doen
Toeval bestaat nietquote:
Ik had het ook over toeval, niet toevel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toevel bestaat niet
Waarom denk je dat veel goede non-shiny spelers CB zijn?
Cahill heeft betere verdedigende stats, alles boven de 80quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het ook over toeval, niet toevel.
Geen idee, maar niet omdat EA een magische grens van 191cm heeft bedachtEr is ALTIJD wel een grens, dat wil niet zeggen dat die grens bewust gekozen is.
Er zijn ook zat CB's kleiner dan 191cm die wel shiny zijn. Waarom is Ogbonna non shiny en Cahill wel shiny in jouw theorie..
Er zijn ook spelers die vorig jaar non shiny waren en nu wel shiny of vice versa, terwijl ze vrijwel dezelfde stats hebben of ze zijn zelfs shiny geworden terwijl ze slechtere stats hebben gekregen. EA randomness.
Cahill heeft 79 defending, Ogbonna 81.. en er zijn ook shiny CB's kleiner dan 191cm met veel slechtere stats.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cahill heeft betere verdedigende stats, alles boven de 80
tackling alles boven de 80 en heading boven de 80quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cahill heeft 79 defending, Ogbonna 81.. en er zijn ook shiny CB's kleiner dan 191cm met veel slechtere stats.
De hele theorie gaat er alleen maar over dat spelers boven de 1.91 altijd shiny zijn, ik weet ook niet waarom EA dat heeft gedaan maar het is wel zo. Voor de rest weet ik niet hoe EA bepaalt wanneer iemand shiny is, ik kan ook niet alles wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het ook over toeval, niet toevel.
Geen idee, maar niet omdat EA een magische grens van 191cm heeft bedachtEr is ALTIJD wel een grens, dat wil niet zeggen dat die grens bewust gekozen is.
Er zijn ook zat CB's kleiner dan 191cm die wel shiny zijn. Waarom is Ogbonna non shiny en Cahill wel shiny in jouw theorie..
Er zijn ook spelers die vorig jaar non shiny waren en nu wel shiny of vice versa, terwijl ze vrijwel dezelfde stats hebben of ze zijn zelfs shiny geworden terwijl ze slechtere stats hebben gekregen. EA randomness.
Spelers boven 191cm zijn altijd shiny ja, dat is geen theorie maar een feit (wat ik nota bene zelf hier ooit gepost heb in een of andere discussie met jou, daarom weet jij het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De hele theorie gaat er alleen maar over dat spelers boven de 1.91 altijd shiny zijn, ik weet ook niet waarom EA dat heeft gedaan maar het is wel zo. Voor de rest weet ik niet hoe EA bepaalt wanneer iemand shiny is, ik kan ook niet alles weten
Ik ben er toen zelf achter gekomen volgens mij. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat dit jaar alle spelers boven de 191cm shiny zijn, dat kan volgend jaar inderdaad weer anders zijn. Zo zijn ook alle bronzes boven de 78 pace shiny en vorig jaar was dat nog alles boven de 75 pace.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spelers boven 191cm zijn altijd shiny ja, dat is geen theorie maar een feit (wat ik nota bene zelf hier ooit gepost heb in een of andere discussie met jou, daarom weet jij het ook).
Ik beweer slechts dat dit toeval is. Er is altijd wel een grens, dat wilt nog niet zeggen dat die grens bewust gekozen is. Vorig jaar was die grens (even opgezocht) toevallig 193cm en volgend jaar is het vast weer wat anders.
O sorry.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef BDIL het volgende:
Deze discussie is zinlozer dan die tussen Messi en Ronaldo
4411 is altijd super goedkoop, je kunt beter 352 kopen die zijn normaal gesproken duurderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef Voltreffer het volgende:
Vanavond dus de TOTY aanvallers in de packs? Dat word dan tijdens he weekend stocken op consumbles. Die zullen daarna wel weer flink aantrekken.
De 4-2-2-2 en 4-4-1-1 kaarten zijn ook super goedkoop op het moment trouwens.
Nergens over, spreken is zilver en zwijgen is goed zeggen zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O sorry.
Waar wil je het over hebben. Tieten, neuken, bier, vreemdgaan, poepen op het werk?
Ok, even Patje de reeks laten sluiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nergens over, spreken is zilver en zwijgen is goed zeggen ze
non-shiny is zo moeilijk te herkennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4411 is altijd super goedkoop, je kunt beter 352 kopen die zijn normaal gesproken duurderof 4321 en nog een paar non-shiny (*) formaties met 4atb.
(*) die formaties zijn zeker ook kleiner dan 191cm
In FUT11 was het veel makkelijker, daar waren de 4 atb non-shiny formaties 85 en de shiny formaties 95. 3-5-2 was toen nog niet populair dus daar keek ik toen niet naar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
non-shiny is zo moeilijk te herkennen
Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fiets![]()
Maar ik switch van opleiding na dit jaar en dus zal het ook wel even niet gratis zijn toch?
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken toch?
Alleen de titel zegt genoeg: ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Jankerd, ben net wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
In 10 jaar moet je wel kunnen leren dat het voltooid deelwoord van betalen niet betaalt is
mijn eerste bronze st in fut11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Joey is terug met een verrassende review
In FUT11 was hij nog linksToen was zijn finesse shot te goed.
Ik had toen Morgan en Kabba (niet de IF) voorinquote:
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generationsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat ik de fut 11 stats niet in ultimatedb kan opzoeken.
Die site heette toen ook nog anders volgens mij ?
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Patje1987 jouw teammanager dan?
Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generations
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Thxquote:
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Dat deze mensen zich rappers durven te noemen
Slechte beat en slechte teksten, je kan never hardcore + dubstep en dance in een liedje droppen en erop rappenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisteren
Is het erg als ik die IF LB niet ken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel plezier mee gehadEziyodawe 30 goals in 31, Sundgot (god) 47 in 32
Nee kwam pas laat IF , heb er maar 2 potjes mee gespeeld. Die Sundgot was zo OP, 190 cm en echt gewoon een beest.. niet van de bal te krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het erg als ik die IF LB niet ken?
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O sorry.
Waar wil je het over hebben. Tieten, neuken, bier, vreemdgaan, poepen op het werk?
Hoe heet die LB dan? En ik zie nu net Sundgot zijn stats in mijn generations, 44 dribblingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee kwam pas laat IF , heb er maar 2 potjes mee gespeeld. Die Sundgot was zo OP, 190 cm en echt gewoon een beest.. niet van de bal te krijgen
Meh, vandaag denk ik nietquote:
Moet zo ff weg, daarna ga ik met iemand anders blopsen. Je kan sws meedoen weet alleen niet hoe laat ik thuis benquote:
npquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet zo ff weg, daarna ga ik met iemand anders blopsen. Je kan sws meedoen weet alleen niet hoe laat ik thuis ben
Het ging over FUT, niet over Messiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.
Beetje Taiwo achtig ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe heet die LB dan? En ik zie nu net Sundgot zijn stats in mijn generations, 44 dribbling![]()
Dit is wel de speler met de vreemdste stats [ afbeelding ]
LEUGENS, HAAL WEG DIE FOTO, HAAL WEGGGG!!!!!!quote:
Wat photoshop kan doenquote:
Gister jou visie over vrouwen even besproken op de voetbal wat later op de avond. Dat een huwelijk net als bij voetbal een contract zou moeten zijn van een paar jaar. Hij sloeg aan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Tsja, als je nooit studeert dan weet je het ook nietquote:
lol_hboquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit studeert dan weet je het ook niet
Mee eens... kut lied is hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:11 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat scream en shout wel zo'n teringnummer
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/vis_show_fails.html Haha zo droog
quote:Op een Chinees forum meldt een 'voormalige Ubisoft-medewerker' dat de nieuwe Xbox is opgebouwd rond een AMD-processor met acht kernen en een gpu die uit de HD 8000-series komt. Het systeem bevat 8GB ram, heeft een harde schijf van 640GB en draait op de Windows 8-kernel.
Een lid van het Chinese forum TGFC, bekend onder de nickname BD, beweert de specificaties te kennen van de volgende console van Microsoft, omdat hij bij Ubisoft heeft gewerkt. Volgens BD bevat de nieuwe Xbox, meestal aangeduid als Xbox 720, een cpu van AMD die acht kernen bevat. Verder zou AMD ook de gpu leveren, die gebaseerd zou zijn op de HD 8000-serie. Het systeem bevat volgens BD 8GB ram en heeft een 640GB harde schijf. Het besturingssysteem dat op de console draait, zou gebaseerd zijn op de Windows 8-kernel.
Ten opzichte van voorgaande geruchten valt vooral de hoeveelheid ram op. Eerder werd gedacht aan een systeem met 4GB ram. Dat Microsoft met de nieuwe Xbox een koppeling wil maken met Windows 8, is al vaker beweerd. Microsoft heeft de opvolger van de Xbox 360 nog steeds niet officieel aangekondigd. De verwachting is dat het bedrijf dat gaat doen aan de vooravond van de E3, die in juni plaatvindt. De console zou dan later dit jaar op de markt komen. Ook concurrent Sony zou werken aan een opvolger van zijn console, de PlayStation 3. Net als Microsoft heeft ook Sony de opvolger echter nog niet officieel aangekondigd. Er gaan al wel geruchten over de samenstelling van de PlayStation 4.
Bende al begonnen aan Accounting jaquote:
10 minuten een stream gekeken, toen maar uitgezet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bende al begonnen aan Accounting ja
Alles van de volgende Xbox klinkt indrukwekkend. Het is maar afwachten hoe Sony hierop gaat reageren. Heb tot nog toe altijd op een Playstation mijn games gespeeld, maar ga bij de volgende generatie toch eens goed naar de Xbox kijken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
10 minuten een stream gekeken, toen maar uitgezet.
Ach ja, doe al 2,5 weken niks. Kan nu wel wat doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaIk heb nog te weinig motivatie
quote:
Ik weeg sowieso altijd bij elke generatie de voor- en nadelen af tegen de prijs. Ik geloof dat de PS3 bij de launch ¤100 (EDIT: ¤200 zelfs) duurder was dan bij de launch van de 360, dat was voor mij eigenlijk al de reden om voor een Xbox te kiezen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles van de volgende Xbox klinkt indrukwekkend. Het is maar afwachten hoe Sony hierop gaat reageren. Heb tot nog toe altijd op een Playstation mijn games gespeeld, maar ga bij de volgende generatie toch eens goed naar de Xbox kijken.
De PS3 was op het begin een veel completer console vind ik. Hij was wel 100¤ duurder, maar dat maakte hij wel goed met de blu-ray en ingebouwde netwerk adapter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik weeg sowieso altijd bij elke generatie de voor- en nadelen af tegen de prijs. Ik geloof dat de PS3 bij de launch ¤100 (EDIT: ¤200 zelfs) duurder was dan bij de launch van de 360, dat was voor mij eigenlijk al de reden om voor een Xbox te kiezen.
Hopelijk gaat Microsoft alles goed met elkaar laten integreren, want Windows 8 is echt veel beter als de verkoopcijfers doen denken.
Klopt, die ingebouwde netwerkadapter was wel een gemis. Zo'n los ding kostte toen ¤70 geloof ik, extreem duur voor zo'n ding natuurlijk. Maar goed, in de nieuwe Slim consoles zit 'ie wel ingebouwd en die Slim's zijn al te krijgen vanaf ¤150 tegenwoordig. Daar kan de PS3 naar mijn mening niet meer tegen op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De PS3 was op het begin een veel completer console vind ik. Hij was wel 100¤ duurder, maar dat maakte hij wel goed met de blu-ray en ingebouwde netwerk adapter.
racistenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die zich aanmelden om coins te kopen, afspraken maken en dan als ik mijn bankgegevens heb gegeven plots nooit meer van zich laten horen.. heb nu al zeker 10 van die figuren gehad
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik kijk alleen naar exclusives en ga sowieso geen console op de release kopen voor de volle mep.
Aan het begin zijn ze altijd zwaar overpriced, maar er zullen genoeg early adopters zijn die het er graag voor over hebben. Exclusives vind ik zelf ook wel belangrijk om rekening mee te houden, maar ik vind de features van de console net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik kijk alleen naar exclusives en ga sowieso geen console op de release kopen voor de volle mep.
Heb jij wel een Gears of War, Halo of Forza gespeeld dan? Ik heb Uncharted niet gespeeld, maar ik had de Xbox exclusives voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Exclusives van de PS3 vind ik persoonlijk veel beter. Alleen de Uncharted serie is het al waard.
Toen ik de PS3 in 2008 kocht was die nog maar 300¤ en de Xbox arcade kon je toen krijgen voor 180¤ geloof ik.
Als de nieuwe Fifa en Cod nog op de 360 te spelen zijn koop ik geen nieuwe console. Hopelijk is dat het geval, dat de niewe Xbox een jaar uit is en er dan pas dit soort games uitkomenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan het begin zijn ze altijd zwaar overpriced, maar er zullen genoeg early adopters zijn die het er graag voor over hebben. Exclusives vind ik zelf ook wel belangrijk om rekening mee te houden, maar ik vind de features van de console net zo belangrijk.
De xbox die momenteel wordt verkocht is wel een compleet ander product geworden. Hij lijkt nieteens meer op het launch model. De PS3 is wat dat betreft redelijk hetzelfde gebleven zonder dingen toe te voegen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, die ingebouwde netwerkadapter was wel een gemis. Zo'n los ding kostte toen ¤70 geloof ik, extreem duur voor zo'n ding natuurlijk. Maar goed, in de nieuwe Slim consoles zit 'ie wel ingebouwd en die Slim's zijn al te krijgen vanaf ¤150 tegenwoordig. Daar kan de PS3 naar mijn mening niet meer tegen op.
De enige feature waar ik bij de PS3 me aan stoor was dat je maar een beperkt aantal mensen op je block list en friend list kan zetten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan het begin zijn ze altijd zwaar overpriced, maar er zullen genoeg early adopters zijn die het er graag voor over hebben. Exclusives vind ik zelf ook wel belangrijk om rekening mee te houden, maar ik vind de features van de console net zo belangrijk.
Forza is te vergelijken met Gran Turismo 5 en met race spellen ben ik sowieso heel snel klaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij wel een Gears of War, Halo of Forza gespeeld dan? Ik heb Uncharted niet gespeeld, maar ik had de Xbox exclusives voor geen goud willen missen.
Dat denk je nuquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Party chat of wat dan ook kan me gestolen worden.
Party chatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De enige feature waar ik bij de PS3 me aan stoor was dat je maar een beperkt aantal mensen op je block list en friend list kan zetten.
Al staat die block list bij mij ook alleen maar vol met scheldende Fifa spelers en daar ben ik toch mee gestoptandere spellen speel ik toch niet/nauwelijks online.
Party chat of wat dan ook kan me gestolen worden.
Mensen uitschelden vanwege FIFAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De enige feature waar ik bij de PS3 me aan stoor was dat je maar een beperkt aantal mensen op je block list en friend list kan zetten.
Al staat die block list bij mij ook alleen maar vol met scheldende Fifa spelers en daar ben ik toch mee gestoptandere spellen speel ik toch niet/nauwelijks online.
FPS en racespellen boeien me totaal niet, Gears of War ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij wel een Gears of War, Halo of Forza gespeeld dan? Ik heb Uncharted niet gespeeld, maar ik had de Xbox exclusives voor geen goud willen missen.
Heb je die nieuwste ps3 gezien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De xbox die momenteel wordt verkocht is wel een compleet ander product geworden. Hij lijkt nieteens meer op het launch model. De PS3 is wat dat betreft redelijk hetzelfde gebleven zonder dingen toe te voegen.
De Xbox heeft een aantal dingen moeten "upgraden" om op het niveau van de PS3 te komen.
Kwa features is het apparaat redelijk hetzelfde gebleven. Het uiterlijk boeit me niet omdat je daar tijdens het gamen niet zoveel aan hebt. Enige wat ze bij de PS3 hebben weg gelaten zijn de extra USB en SD card ingangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je die nieuwste ps3 gezien?Lijkt er niet meer op hoor.
Dat lijkt me wel. Is nooit anders geweest in ieder geval. De nieuwe Need for Speed en FIFA kwamen ook nog jaren lang uit op de Xbox en al helemaal op de PS2.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als de nieuwe Fifa en Cod nog op de 360 te spelen zijn koop ik geen nieuwe console. Hopelijk is dat het geval, dat de niewe Xbox een jaar uit is en er dan pas dit soort games uitkomen
Het enige dat fysiek is veranderd is de ingebouwde WiFi-adapter, dan is het toch geen compleet ander product?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De xbox die momenteel wordt verkocht is wel een compleet ander product geworden. Hij lijkt nieteens meer op het launch model. De PS3 is wat dat betreft redelijk hetzelfde gebleven zonder dingen toe te voegen.
De Xbox heeft een aantal dingen moeten "upgraden" om op het niveau van de PS3 te komen.
Voordat Bob me had opgelicht kreeg ik IF Felipe Melo en vorig jaar Marlos in een pack tijdens een party. Hij moest zo vaak om me lachen omdat ik zulke droge opmerkingen maakte en dan doet hij ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Party chatKunnen de clubbers naar mijn CODrage luisteren
HD DVD speler kwam er als het goed is ook later bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Is nooit anders geweest in ieder geval. De nieuwe Need for Speed en FIFA kwamen ook nog jaren lang uit op de Xbox en al helemaal op de PS2.
[..]
Het enige dat fysiek is veranderd is de ingebouwde WiFi-adapter, dan is het toch geen compleet ander product?
Je mist hem he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voordat Bob me had opgelicht kreeg ik IF Felipe Melo en vorig jaar Marlos in een pack tijdens een party. Hij moest zo vaak om me lachen omdat ik zulke droge opmerkingen maakte en dan doet hij dit
Dat was een losse drive.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
HD DVD speler kwam er als het goed is ook later bij.
En een ssd zit er nu inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kwa features is het apparaat redelijk hetzelfde gebleven. Het uiterlijk boeit me niet omdat je daar tijdens het gamen niet zoveel aan hebt. Enige wat ze bij de PS3 hebben weg gelaten zijn de extra USB en SD card ingangen.
aah poepiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voordat Bob me had opgelicht kreeg ik IF Felipe Melo en vorig jaar Marlos in een pack tijdens een party. Hij moest zo vaak om me lachen omdat ik zulke droge opmerkingen maakte en dan doet hij dit
Hoeveel kostte die?quote:
Volgens mij is het best een aardige gozer die Bob. Je moet hem alleen geen Ronaldo's lenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraag is meer wat de FUT markt dan gaat doen als er dan vier consoles (Wii U en PC maar even buiten beschouwing laten) en vier markten zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Is nooit anders geweest in ieder geval. De nieuwe Need for Speed en FIFA kwamen ook nog jaren lang uit op de Xbox en al helemaal op de PS2.
¤80, zoiets. Snap niet waarom dat ding ooit is uitgebracht, want ik heb nog nooit een film in de winkel in HD-DVD formaat zien liggen. Sowieso vind ik fysieke schijfjes verleden tijd, behalve dan de game-discs, maar die zullen ook wel digitaal worden op korte termijn.quote:
Ik snap niet waarom ze die markten niet fuseren. Alles gaat toch via de EA server, dus wat is dan het probleem? Misschien lagere prijzen, wat EA liever niet heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vraag is meer wat de FUT markt dan gaat doen als er dan vier consoles (Wii U en PC maar even buiten beschouwing laten) en vier markten zijn.
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤80, zoiets. Snap niet waarom dat ding ooit is uitgebracht, want ik heb nog nooit een film in de winkel in HD-DVD formaat zien liggen. Sowieso vind ik fysieke schijfjes verleden tijd, behalve dan de game-discs, maar die zullen ook wel digitaal worden op korte termijn.
Nog meer glitches en mogelijkheden te cheaten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze die markten niet fuseren. Alles gaat toch via de EA server, dus wat is dan het probleem? Misschien lagere prijzen, wat EA liever niet heeft?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister jou visie over vrouwen even besproken op de voetbal wat later op de avond. Dat een huwelijk net als bij voetbal een contract zou moeten zijn van een paar jaar. Hij sloeg aan!
Gewoon DVD spellen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?
Nee, het zijn Dual Layer discs (dvd's met 2 lagen, dus dubbele capaciteit).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?
Zoals?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, het zijn Dual Layer discs (dvd's met 2 lagen, dus dubbele capaciteit).
Topic doorlezen, kom je het vast tegen.quote:
Nee, HD DVD werd het sowieso niet, dus dan is het vrij nutteloos om te investeren in een doodbloedend concept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.Dacht dat ze toen over waren gestapt naar HD DVD.
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
LA Noire is 3 discs op de 360 en 1 disc op de PS3
Het duurt ook langer. Je bent tussendoor bezig om de discs te vervangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.
Battlefield, Mass Effect 2, Forza 3, Blue Dragon (vage game, waar ik veel goede verhalen over heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
LA Noire is 3 discs op de 360 en 1 disc op de PS3
GTA 5 denk ik dan ook.
Nah daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Topic doorlezen, kom je het vast tegen.
Ik heb me er nooit aan gestoord, behalve bij Battlefield 3, waar je een multiplayer disc hebt en een single player disc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het duurt ook langer. Je bent tussendoor bezig om de discs te vervangen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.
Die menu's op PS3 zijn écht brak ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel fijn dat de menu's op FIfa langer laden op de PS3, geeft ook een gevoel van dat die echt met toffe dingen bezig is.
Nee.
Haha, echt vervelend is dat. Als ik bij een vriend op de PS3 FIFA speel, hangt 'ie altijd 3x bij de store voordat je een pakje kunt kopen en controls wisselen (ik speel op alternatiefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel fijn dat de menu's op FIfa langer laden op de PS3, geeft ook een gevoel van dat die echt met toffe dingen bezig is.
Nee.
Ja prima idee! Tijd voor verandering!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]misschien moeten we onze krachten verenigen en een onze visies aan het volk opdringen via een politieke partij
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef DutchSL het volgende:
Eerder ook andersom, als je een story driven game hebt met maar 1 disc terwijl je weet dat grote spellen meerdere discs nodig hebben dan kan het toch nooit veel zijn op de 360 ?
Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.quote:
Zelden zoiets raars en doms gehoordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.
Star Wars The Force Unleashed 2 laatst uitgespeeld, dat is echt crimineel hoe kort dat spel is (maar het moest ook vast op één 360 schijfje en dan moet de PS3 er ook onder lijden..).
Denk niet dat dat de reden was. Sowieso is het al langer een trend dat storylines steeds korter worden en er meer aandacht gaat naar de multiplayer. Ik vind dat erg jammer, want ik vond Fallout 3 echt een hele vette game en zo zouden meer spellen moeten zijn. 20+ uur aan verhaallijn vind ik wel eerlijk als je +- ¤60 betaalt voor een game.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als grote spellen meerdere schijven nodig hebben, dan kunnen spellen die ze op 1 schijfje gepropt hebben nooit zo groot zijn.
Star Wars The Force Unleashed 2 laatst uitgespeeld, dat is echt crimineel hoe kort dat spel is (maar het moest ook vast op één 360 schijfje en dan moet de PS3 er ook onder lijden..).
In de meeste gevallen zijn PS3 games een port van de Xbox versie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelden zoiets raars en doms gehoord
Helemaal niet raar en dom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelden zoiets raars en doms gehoord
Dus? Je zoekt toch voor je een spel koopt een paar reviews op, daar staat vaak wel of de singeplayer lang of kort is. Daarna kan het niet als een verrassing komen. En de ontwikkelaar vind het blijkbaar belangrijker dat een spel op de xbox verkocht wordt dan enkel op de PS3, is niet meer dan logisch en snap zijn hele punt dus ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zijn PS3 games een port van de Xbox versie.
Welkequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kijk naar wat mijn real life matties doen en verder gewoon beetje op gevoel.
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helemaal niet raar en dom.
Dat spel is echt bizar kort, in drie uur uitgespeeld. Ze hadden er veel meer content in kunnen stoppen als ze de volledige blu ray hadden benut.
Het is ook 1 van de redenen waarom Konami destijds Metal Gear Solid 4 een PS3 exclusive heeft gemaakt.
Een standaard Blu Ray is 25 GB, dual layer is 50GB.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.
Volgens mij komt Gran Turismo wel dichtbij de 50GB.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso geen spellen zijn die de volledige grootte van een Blu-Ray benutten. Een Blu-ray is 50GB geloof ik en de grootste game voor de 360 die ik ken is 25GB. Kan me niet voorstellen dat er dan een PS3 exclusive is die 2x zo groot is als de grootste Xbox game.
AC3 is ook 2 schijfjes en LA noire was 3 ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
Goedenmiddag mannen!![]()
Heb even advies nodig. Had een FAT ps3 heb tijdje geleden van zwager een slim overgekocht. Ik dacht ik 'verjong' mijn ps3 even wat en dan kan die langer mee. Niet dus. Hij heeft kuren, ineens uitvallen bij spellen maar geen YLOD. Ineens stroom eraf pats uit.
Nu ben ik van plan om een nieuwe ps3 te gaan kopen en de goedkoopste is nu 12 GB.
Mijn FAT had 40 gb uit mijn hoofd en daar had ik al bijna niet genoeg aan.
Waarom is er in godsnaam een 12 gb versie? Is dit wel of niet aan te raden?
Maar zal ik het nodig hebben? Ik zal zo is kijken hoeveel GB ik nu van mijn 120 gb gebruik..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.
+ voor mensen die een externe harde schijf er aan willen linkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die 12GB is volgens mij SSd, dus flash geheugen. Alles gaat 30x sneller mbt laden.
Kan iemand dit verduidelijken? Vooral de slot-load en top-load???quote:Voordelen van de nieuwe ps3 super slim (3e generatie)
-Compacter
-Zuiniger
Nadelen van de nieuwe ps3 super slim (3e generatie)
-het systeem is gemaakt van een goedkoop plastic
-de slot-load drive (net zoals een autoradio) is vervangen voor een top-load drive (net als de 2e generatie ps2)
-Maar 12 gb geheugen
-Upgradebaar met bracket. DAT NIET BIJGELEVERD IS moet je dus loskopen
-prijs is vrijwel gelijk gebleven. voor een apparaat dat minder solide is en minder kost om te maken.
Mijn advies: zoek een PS3 2e generatie nu ze nog verkrijgbaar zijn
binnenkort gaan ze uit de schappen!!!
Kan er geen interne HDD bijgeplaatst worden? Anders koop je een goedkope 2,5" HDD en stop je die erbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef leoon. het volgende:
Goedenmiddag mannen!![]()
Heb even advies nodig. Had een FAT ps3 heb tijdje geleden van zwager een slim overgekocht. Ik dacht ik 'verjong' mijn ps3 even wat en dan kan die langer mee. Niet dus. Hij heeft kuren, ineens uitvallen bij spellen maar geen YLOD. Ineens stroom eraf pats uit.
Nu ben ik van plan om een nieuwe ps3 te gaan kopen en de goedkoopste is nu 12 GB.
Mijn FAT had 40 gb uit mijn hoofd en daar had ik al bijna niet genoeg aan.
Waarom is er in godsnaam een 12 gb versie? Is dit wel of niet aan te raden?
Maar dan moet ik mijn PS3 open halen en dan is mijn garantie zeker weg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan er geen interne HDD bijgeplaatst worden? Anders koop je een goedkope 2,5" HDD en stop je die erbij.
Fuck chem, yoloquote:
Dat is de manier waarop je de CD in de console stopt zeg maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan iemand dit verduidelijken? Vooral de slot-load en top-load???
En wat is een bracket?
Denk het niet:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn PS3 open halen en dan is mijn garantie zeker weg?
Maar moet ik dat zien als een cd die je in je laptop of pc steekt dat er iets naar buiten komt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is de manier waarop je de CD in de console stopt zeg maar.
Bij topload klapt de CD speler open, bij slotload schuift hij naar buiten.
Zal even checken hoe technisch ik hiervoor moet zijn.quote:
Ik was al aan het kijken waar het mis is gegaan dit jaar. Alleen Diego en T. Silva verpesten het.quote:
Inslikken = slotloadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar moet ik dat zien als een cd die je in je laptop of pc steekt dat er iets naar buiten komt?
Dat wil ik écht niet. Hij moet hem gewoon inslikken..:P
[..]
Zal even checken hoe technisch ik hiervoor moet zijn.
Zo dan maar:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken waar het mis is gegaan dit jaar. Alleen Diego en T. Silva verpesten het.
Walcott speelt op de Xbox.quote:
-de slot-load drive (net zoals een autoradio) is vervangen voor een top-load drive (net als de 2e generatie ps2)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inslikken = slotload
Topload is zoals bv. de Gamecube was, dat je een klepje moet open drukken.
Dus je moet hem erin leggen? Lijkt me nogal stof gevoelig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:03 schreef DutchSL het volgende:
Rio Ferdinand op de PS3 tegen Ksi
[ afbeelding ]
De linker is die PS3 super slim met de toploader open, het is dus meer een schuifje dan een klepje.
Het is maar een voorbeeldje hoor.quote:
Je moet dat schuifje weer dicht schuiven als je gaat spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dus je moet hem erin leggen? Lijkt me nogal stof gevoelig.
Ik neem aan dat hij met Traditioneel of Alternatief speelt, met X kan je dan niet schieten tenzij je het hele schema omgooit.quote:
Oh ik had het idee dat het over de pass ging...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met Traditioneel of Alternatief speelt, met X kan je dan niet schieten tenzij je het hele schema omgooit.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik had het idee dat het over de pass ging...
[ afbeelding ]
Moet 4 om 4 zijn1 dc na 3 minuten, dan krijg je niet veel kansen
Futhead voor stats, want er is kleur en vergelijken werkt primaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
Een vraagje voor jullie allemaal:
Welke website gebruiken jullie voor het opzoeken van spelers, dus puur alleen stats etc? Wat vinden jullie fijn aan die site en wat zouden jullie verbeteren?
Vind jij die search filter engine niet heel omslachtig? Ik wel in ieder geval. Het is wel lastig om een snelle filter te maken die erg compact blijft. Heb jij een idee?quote:
Ik ook!quote:
Lees editquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind jij die search filter engine niet heel omslachtig? Ik wel in ieder geval. Het is wel lastig om een snelle filter te maken die erg compact blijft. Heb jij een idee?
Vind ik ook ja. Verder idd UDB voor specifieke stats zoals Strenght, Agility enzo die niet bij Futhead zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind jij die search filter engine niet heel omslachtig? Ik wel in ieder geval. Het is wel lastig om een snelle filter te maken die erg compact blijft. Heb jij een idee?
Ultimatedb zoals het vorig jaar was.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
Welke website gebruiken jullie voor het opzoeken van spelers, dus puur alleen stats etc? Wat vinden jullie fijn aan die site en wat zouden jullie verbeteren?
ultimatedb, omdat ik daar veel sneller kan filteren dan in futheadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
Intypenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Zoeken jullie liever met de muis of met het toetsenbord? Dus liever sleepbalkjes of liever getalletjes typen?
quote:
Dat is al in orde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ultimatedb, omdat ik daar veel sneller kan filteren dan in futheaduhm dat als je de league selecteert je automatisch de club kan selecteren, op ultimatedb doet hij dat niet volgens mij.
verder vind ik ultimatedb best chill om te zoeken
futhead gebruik ik meer als ik al weet van een bepaalde speler en die wil opzoeken, dan ziet alles er toch wat mooier uit+ vergelijk functie is chill
Nee, stel dat ik stats van UP Sturridge wil weten dan geef futhead een beter overzicht dan UDB. Elke kleur voor een stat tot bepaalde waarde zo kan je het makkelijk onthouden ipv zwart witte regels achter elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, je zoekt dus spelers via FUTHEAD en gaat vervolgens naar udb voor de stats?![]()
yea precies als je team wil maken en je zoekt snelle rws in een bepaalde league bv, dan ultimatedb. wil je een speler zelf echt opzoeken dan futheadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, stel dat ik stats van UP Sturridge wil weten dan geef futhead een beter overzicht dan UDB. Elke kleur voor een stat tot bepaalde waarde zo kan je het makkelijk onthouden ipv zwart witte regels achter elkaar gepropt.
Stel dat ik een speler zoek met min 80 pace , 80 balcontrol en 80 finishing dan gebruik ik UDB want het heeft een betere filter.
Puur en alleen stats futhead (overzichtelijk) & ultimatedb (nauwkeurig) voor de prijzen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
komen er ook prijzen bij vergelijkbaar met udb of is dat niet te doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef pascal08 het volgende:
Oké, thanks allemaal. Ik weet genoeg.
Slepen, dan hoef ik mn hand niet uit mn broek te halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Zoeken jullie liever met de muis of met het toetsenbord? Dus liever sleepbalkjes of liever getalletjes typen?
Toetsenbordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef pascal08 het volgende:
Die prijzen van ultimatedb zijn niet zo nauwkeurig vind ik, dus dat wil ik beter doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Puur en alleen stats futhead (overzichtelijk) & ultimatedb (nauwkeurig) voor de prijzen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Slepen, dan hoef ik mn hand niet uit mn broek te halen.
Fapsearchquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan laat ik de slider erin zitten, speciaal voor jou.Noem ik het: "fapsearch".
Jup en uiteraard wil ik het beter doen dan udb, anders heeft het weinig zin om nóg een site te bouwen. udb en FUTHEAD (en FUTWIZ en Chuzzzquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komen er ook prijzen bij vergelijkbaar met udb of is dat niet te doen?
Gelukkig was ik niet zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die zich aanmelden om coins te kopen, afspraken maken en dan als ik mijn bankgegevens heb gegeven plots nooit meer van zich laten horen.. heb nu al zeker 10 van die figuren gehad
Vind je 4231 fijn spelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuke 4-2-3-1 hybrid voor 50K met Özil als CF?
Wat is hier goed aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hidden gem, waarom is hij niet 1 overall lager
http://www.futhead.com/fifa/players/409/
Leuk niet, aangezien het dan toch bbva+bundesliga wordt. Maar kan wel wat maken hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuke 4-2-3-1 hybrid voor 50K met Özil als CF?
Hoeft niet hoor, begin maar met Klose spits en Podolski en Marin als CAMquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk niet, aangezien het dan toch bbva+bundesliga wordt. Maar kan wel wat maken hoor
Dit wordt zooo chill_O_ Is de domein wefut.com inmiddels al gekocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup en uiteraard wil ik het beter doen dan udb, anders heeft het weinig zin om nóg een site te bouwen. udb en FUTHEAD (en FUTWIZ en Chuzzz) zijn prima sites, maar zijn niet compleet. Jullie geven zelf al aan dat jullie vaak een combinatie gebruiken. Ik wil gewoon een site die alles heeft, nauwkeurig en overzichtelijk is en ook op de mobiel goed te gebruiken is.
+ die traitsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is hier goed aan?
edit. o, 4* skills voor een RB.
Nee. We zijn het nog niet 100% eens over de naam. Het duurt ook nog wel minstens een maand voordat de site online gaat, dus ik koop het domein pas als alles af is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit wordt zooo chill_O_ Is de domein wefut.com inmiddels al gekocht?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3633947/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, begin maar met Klose spits en Podolski en Marin als CAM
Gundogan op cdmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3633947/
[ afbeelding ]
Best een lekker team al zeg ik het zelf
Best wel beest ja, al zou ik voor Santana - Piszcek gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WeFutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee. We zijn het nog niet 100% eens over de naam. Het duurt ook nog wel minstens een maand voordat de site online gaat, dus ik koop het domein pas als alles af is.
Snel het domein kopen en dan de hoofdprijs vragen aan jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best wel beest ja, al zou ik voor Santana - Piszcek gaan.
Dan ga ik ook zo'n zware duistere stem inspreken die je te horen krijgt als je de site opent: "WE! PLAY! TOGETHAHHH!!"_O-quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
WeFut
We. Play. Together.
(ondertitel)
Kan je doen, maar dan verander ik gewoon de naam en zit jij met een domein.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snel het domein kopen en dan de hoofdprijs vragen aan jou
Kost maat 7 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je doen, maar dan verander ik gewoon de naam en zit jij met een domein.
Ik heb er geen haast mee. Ik heb binnenkort ook weer tentamens, dus dat zal de boel ook wel vertragen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kost maat 7 euroNiet dat ik het van plan ben
Zou sowieso je domein naam al vastleggen als ik jou was. Een extra domeinnaam kan nooit kwaad
alle fut gerelateerde site naam opties pricefixenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je doen, maar dan verander ik gewoon de naam en zit jij met een domein.
Vanaaf zijn ze nog goedkoper waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
Ruim 100K gespendeerd aan Gold Squad Fitness kaarten. Allemaal voor maximaal 1400 coins opgekocht.
Veel te duur man, op de juiste momenten waren ze massaal onder de 1k te kopen. De duurste die ik heb was 1000quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
Ruim 100K gespendeerd aan Gold Squad Fitness kaarten. Allemaal voor maximaal 1400 coins opgekocht.
www.iliketoplayfutandimadeawebsitewhereyoucanlookupstats.comquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alle fut gerelateerde site naam opties pricefixen
Ik ben zelf tot 1200 gegaan. Vanavond zal ik er wel weer een paar aanschaffen. Normaliter gaan ze voor 2k toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
Gouden verkoop ik normaal voor 2100/2200, zilveren voor 1900/2000 en bronzen voor 1400/1500.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben zelf tot 1200 gegaan. Vanavond zal ik er wel weer een paar aanschaffen. Normaliter gaan ze voor 2k toch?
Bronzen zo laag? Kan me uit de ce periode herinneren dat het hoger lag voor de bronzes. Maar misschien zijn de prijzen veranderd inmiddelsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gouden verkoop ik normaal voor 2100/2200, zilveren voor 1900/2000 en bronzen voor 1400/1500.
Prijzen veranderen continu, zo doe ik het tenminste, kan best dat het te goedkoop wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronzen zo laag? Kan me uit de ce periode herinneren dat het hoger lag voor de bronzes. Maar misschien zijn de prijzen veranderd inmiddels
Gisterenavond ook stuk of zestig Gold Squad Fitness kaarten gekocht... Max 1100 betaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk niet, aangezien het dan toch bbva+bundesliga wordt. Maar kan wel wat maken hoor
Vrees dat dat te duur isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch bijna 700coins per stuk winst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gouden verkoop ik normaal voor 2100/2200, zilveren voor 1900/2000 en bronzen voor 1400/1500.
Handig denk dat ik het vanavond ook maar eens ga proberen heb nog 600k waarr ik nu even niks mee doe. Maar bewaar je al die gewonnen kaarten gewoon op je watch list?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Toch bijna 700coins per stuk winst.Vanavond nog meer inslaan en dan wat lager bieden. Ze gaan nu allemaal makkelijk voor 1500BIN.
Ik heb er drie verkocht voor 2100/2200 vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Toch bijna 700coins per stuk winst.Vanavond nog meer inslaan en dan wat lager bieden. Ze gaan nu allemaal makkelijk voor 1500BIN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |