Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fiets![]()
Maar ik switch van opleiding na dit jaar en dus zal het ook wel even niet gratis zijn toch?
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken toch?
Alleen de titel zegt genoeg: ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Jankerd, ben net wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
In 10 jaar moet je wel kunnen leren dat het voltooid deelwoord van betalen niet betaalt is
mijn eerste bronze st in fut11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Joey is terug met een verrassende review
In FUT11 was hij nog linksToen was zijn finesse shot te goed.
Ik had toen Morgan en Kabba (niet de IF) voorinquote:
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generationsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat ik de fut 11 stats niet in ultimatedb kan opzoeken.
Die site heette toen ook nog anders volgens mij ?
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Patje1987 jouw teammanager dan?
Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generations
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Thxquote:
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Dat deze mensen zich rappers durven te noemen
Slechte beat en slechte teksten, je kan never hardcore + dubstep en dance in een liedje droppen en erop rappenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisteren
Is het erg als ik die IF LB niet ken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel plezier mee gehadEziyodawe 30 goals in 31, Sundgot (god) 47 in 32
Nee kwam pas laat IF , heb er maar 2 potjes mee gespeeld. Die Sundgot was zo OP, 190 cm en echt gewoon een beest.. niet van de bal te krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het erg als ik die IF LB niet ken?
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O sorry.
Waar wil je het over hebben. Tieten, neuken, bier, vreemdgaan, poepen op het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |