PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Jaquote:
Een trio'tje met een andere vrouw erbij zou ik mijn vriendin wel laten doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
JaMijn vriendin mag niet met anderen neuken, alleen ik mag andere chicks neuken
mijn vriendin wilt geen trio, ja, met een man erbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een trio'tje met een andere vrouw erbij zou ik mijn vriendin wel laten doen.
edit; met mij erbij dus![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef Alovenac het volgende:
Ik zit dus in de kantine vanavond. Komt de teammanager naar mijn toe. Jij speelt FUT toch? Ik zo ja.. Hij zo moet je eens kijken wat ik uit een pakje haal. Was het een blauwe Iniesta. Hij had er zelf totaal geen blijk van dat dat een TOTY speler was, moest het hem even uitleggen. Maar er was al wel ruim anderhalf miljoen op geboden
.
Haha mijn vriendin is bi, staat er wel voor openquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt geen trio, ja, met een man erbij
zo zie je maar weer hoe ze zijn he
mijn vriendin ook, maar wilt ze niet toegevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha mijn vriendin is bi, staat er wel voor open
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
mijn vriendin ook, maar wilt ze niet toegeven
ja ik denk daar ook altijd aan, maar wil dat niet gelovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 538 in scène is gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef n0ir het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 538 in scène is gezet.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.
Nee, geen ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 04:02 schreef Philos het volgende:
CF naar CAM, hoeveel waard op ps3, iemand enig idee?
"Ja, hij vliegt.. naar het buitenland"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij bij iemand in de straat woont loop je daar toch ook naartoe, klop je op het raam terwijl je aan de telefoon blijft.
Iemand die niemand hier kent ging vreemd of wilde vreemd gaan en het is blijkbaar heel spannend en interessant ofzo.quote:
Daarnaast is het een hoax.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand die niemand hier kent ging vreemd of wilde vreemd gaan en het is blijkbaar heel spannend en interessant ofzo.
Lijkt wel het Prive of Story forum hier.
Is Patje1987 jouw teammanager dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef Alovenac het volgende:
Ik zit dus in de kantine vanavond. Komt de teammanager naar mijn toe. Jij speelt FUT toch? Ik zo ja.. Hij zo moet je eens kijken wat ik uit een pakje haal. Was het een blauwe Iniesta. Hij had er zelf totaal geen blijk van dat dat een TOTY speler was, moest het hem even uitleggen. Maar er was al wel ruim anderhalf miljoen op geboden
.
Noice. Die van mij moet ik sinds de vakantie elke keer uit mn portemonnee halen omdat ie anders niet scantquote:
wtf? Maar studenten ov hoef je niet terug te betalen als je je diploma haalt en normale obv wel voor betalenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:56 schreef vandermar het volgende:
Ik kan het beter opzeggen die studenten ov, kost klauwen vol geld terwijl ik er zonder studenten ov minder aan kwijt zou zijn.
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fietsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf? Maar studenten ov hoef je niet terug te betalen als je je diploma haalt en normale obv wel voor betalen
ah geen idee hoe het precies werkt, ook geswitcht dus zelfde probleem als jij danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fiets![]()
Maar ik switch van opleiding na dit jaar en dus zal het ook wel even niet gratis zijn toch?
Ik doe nu 2 jaar hbo en dan 4 jaar uni, moet dan dus 2 jaar betalen. Ik kan het denk ik beter stopzetten tot aan september.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah geen idee hoe het precies werkt, ook geswitcht dus zelfde probleem als jij danVolgens mij is het 3 of 4 jaar gratis als je je diploma haalt wat volgens mij dan dus betekent dat je het laatste jaar zelf moet betalen
denk het ook ja, zal wel ff bellen of mailen/langs gaan bij ib groep om het zeker te wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe nu 2 jaar hbo en dan 4 jaar uni, moet dan dus 2 jaar betalen. Ik kan het denk ik beter stopzetten tot aan september.
Zet het op Icesave, hoge rente!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke rentepercentages bij de bank
Ik dacht misschien kan ik wel geld op een depositorekening doen en dan kijken of het rentepercentage hoger is dan dat van de studieschuld.
Is het maar een ziek skeer rentepercentage
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:16 schreef BDIL het volgende:
Opdracht afgemaakt en maar gemaild dat ik ziek was de afgelopen 2 weken en vandaag ook niet meer naar school kon
Aanwezigheidplicht is 100% maar je mag het 1 keer missen met uitzondering. Ik had geen zin om hun nu nog te appen en alle moeite te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kan het ook gewoon naar iemand mailen die wel gaat en die het ook voor jou laten inleveren
Het is heus geen harde regel van EA ofzo, gewoon toeval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen op het EA forum die niet geloven dat non-shiny spelers (behalve keepers) max. 1.91 zijn
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is heus geen harde regel van EA ofzo, gewoon toeval.
De vrij en BMI zouden shiny moeten zijn met betere statsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een regel want anders hadden ze iemand als Ramsteijn niet shiny gemaakt.
Daar gaat dit ook niet om, dit gaat erom dat een speler die langer dan 1.91 is altijd shiny is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, want er zijn geen slechte kutspelers onder de 191cm die shiny zijn
Nogmaals, gewoon toeval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar gaat dit ook niet om, dit gaat erom dat een speler die langer dan 1.91 is altijd shiny is.
fair enoughquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aanwezigheidplicht is 100% maar je mag het 1 keer missen met uitzondering. Ik had geen zin om hun nu nog te appen en alle moeite te doen
Toeval bestaat nietquote:
Ik had het ook over toeval, niet toevel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toevel bestaat niet
Waarom denk je dat veel goede non-shiny spelers CB zijn?
Cahill heeft betere verdedigende stats, alles boven de 80quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het ook over toeval, niet toevel.
Geen idee, maar niet omdat EA een magische grens van 191cm heeft bedachtEr is ALTIJD wel een grens, dat wil niet zeggen dat die grens bewust gekozen is.
Er zijn ook zat CB's kleiner dan 191cm die wel shiny zijn. Waarom is Ogbonna non shiny en Cahill wel shiny in jouw theorie..
Er zijn ook spelers die vorig jaar non shiny waren en nu wel shiny of vice versa, terwijl ze vrijwel dezelfde stats hebben of ze zijn zelfs shiny geworden terwijl ze slechtere stats hebben gekregen. EA randomness.
Cahill heeft 79 defending, Ogbonna 81.. en er zijn ook shiny CB's kleiner dan 191cm met veel slechtere stats.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cahill heeft betere verdedigende stats, alles boven de 80
tackling alles boven de 80 en heading boven de 80quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cahill heeft 79 defending, Ogbonna 81.. en er zijn ook shiny CB's kleiner dan 191cm met veel slechtere stats.
De hele theorie gaat er alleen maar over dat spelers boven de 1.91 altijd shiny zijn, ik weet ook niet waarom EA dat heeft gedaan maar het is wel zo. Voor de rest weet ik niet hoe EA bepaalt wanneer iemand shiny is, ik kan ook niet alles wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het ook over toeval, niet toevel.
Geen idee, maar niet omdat EA een magische grens van 191cm heeft bedachtEr is ALTIJD wel een grens, dat wil niet zeggen dat die grens bewust gekozen is.
Er zijn ook zat CB's kleiner dan 191cm die wel shiny zijn. Waarom is Ogbonna non shiny en Cahill wel shiny in jouw theorie..
Er zijn ook spelers die vorig jaar non shiny waren en nu wel shiny of vice versa, terwijl ze vrijwel dezelfde stats hebben of ze zijn zelfs shiny geworden terwijl ze slechtere stats hebben gekregen. EA randomness.
Spelers boven 191cm zijn altijd shiny ja, dat is geen theorie maar een feit (wat ik nota bene zelf hier ooit gepost heb in een of andere discussie met jou, daarom weet jij het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De hele theorie gaat er alleen maar over dat spelers boven de 1.91 altijd shiny zijn, ik weet ook niet waarom EA dat heeft gedaan maar het is wel zo. Voor de rest weet ik niet hoe EA bepaalt wanneer iemand shiny is, ik kan ook niet alles weten
Ik ben er toen zelf achter gekomen volgens mij. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat dit jaar alle spelers boven de 191cm shiny zijn, dat kan volgend jaar inderdaad weer anders zijn. Zo zijn ook alle bronzes boven de 78 pace shiny en vorig jaar was dat nog alles boven de 75 pace.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spelers boven 191cm zijn altijd shiny ja, dat is geen theorie maar een feit (wat ik nota bene zelf hier ooit gepost heb in een of andere discussie met jou, daarom weet jij het ook).
Ik beweer slechts dat dit toeval is. Er is altijd wel een grens, dat wilt nog niet zeggen dat die grens bewust gekozen is. Vorig jaar was die grens (even opgezocht) toevallig 193cm en volgend jaar is het vast weer wat anders.
O sorry.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef BDIL het volgende:
Deze discussie is zinlozer dan die tussen Messi en Ronaldo
4411 is altijd super goedkoop, je kunt beter 352 kopen die zijn normaal gesproken duurderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef Voltreffer het volgende:
Vanavond dus de TOTY aanvallers in de packs? Dat word dan tijdens he weekend stocken op consumbles. Die zullen daarna wel weer flink aantrekken.
De 4-2-2-2 en 4-4-1-1 kaarten zijn ook super goedkoop op het moment trouwens.
Nergens over, spreken is zilver en zwijgen is goed zeggen zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O sorry.
Waar wil je het over hebben. Tieten, neuken, bier, vreemdgaan, poepen op het werk?
Ok, even Patje de reeks laten sluiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nergens over, spreken is zilver en zwijgen is goed zeggen ze
non-shiny is zo moeilijk te herkennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4411 is altijd super goedkoop, je kunt beter 352 kopen die zijn normaal gesproken duurderof 4321 en nog een paar non-shiny (*) formaties met 4atb.
(*) die formaties zijn zeker ook kleiner dan 191cm
In FUT11 was het veel makkelijker, daar waren de 4 atb non-shiny formaties 85 en de shiny formaties 95. 3-5-2 was toen nog niet populair dus daar keek ik toen niet naar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
non-shiny is zo moeilijk te herkennen
Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet veel te reizen en ga meestal op de fiets![]()
Maar ik switch van opleiding na dit jaar en dus zal het ook wel even niet gratis zijn toch?
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ov wordt betaalt, net als je stufi, als je binnen 10 jaar een opleiding afrondt. Dat moet wel lukken toch?
Alleen de titel zegt genoeg: ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Jankerd, ben net wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
In 10 jaar moet je wel kunnen leren dat het voltooid deelwoord van betalen niet betaalt is
mijn eerste bronze st in fut11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Joey is terug met een verrassende review
In FUT11 was hij nog linksToen was zijn finesse shot te goed.
Ik had toen Morgan en Kabba (niet de IF) voorinquote:
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generationsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat ik de fut 11 stats niet in ultimatedb kan opzoeken.
Die site heette toen ook nog anders volgens mij ?
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Patje1987 jouw teammanager dan?
Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die site bestaat niet meer. Ik heb nog wel 5000+ spelers in mijn generations
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
Is het erg dat ik dit best wel een bazig nummer vind?
Thxquote:
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Dat deze mensen zich rappers durven te noemen
Slechte beat en slechte teksten, je kan never hardcore + dubstep en dance in een liedje droppen en erop rappenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals GJE ooit zei: goede beat, slechte teksten. Overigens kan ik naar bijna alles luisteren
Is het erg als ik die IF LB niet ken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel plezier mee gehadEziyodawe 30 goals in 31, Sundgot (god) 47 in 32
Nee kwam pas laat IF , heb er maar 2 potjes mee gespeeld. Die Sundgot was zo OP, 190 cm en echt gewoon een beest.. niet van de bal te krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het erg als ik die IF LB niet ken?
De meeste van dit soort onderwerpen ben ik beter in dan in fut. Messi discussies zijn zinloos en soms ook triest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O sorry.
Waar wil je het over hebben. Tieten, neuken, bier, vreemdgaan, poepen op het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |