Bankpas geblokkeerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom vraag je geen ¤20,- en koop je zelf een PSN card?
Weinig mensen kunnen\willen betalen in PSN cards.
Maar er zijn dus toch ook meer spelers om de spelers te kopen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op Xbox zijn er meer mensen die fut spelen dus meer packs die geopend worden.
Dus meer spelers op de markt en dan worden ze goedkoper.
Nu weet ik hoe jij aan je 3 miljoen coins komtquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer komt Lindgren terug? Ik mis hem. [ afbeelding ]
Mag 1 keer per week. En dat gebeurt ook 1 keer per week, moeten wel minstens 7 dagen tussen zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is vrij bizar.
Heb je dat vaker?
Je overleeft het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Net thuis van werken. Morgen 5:10 weer de wekker om te gaan werken.
kut leven
Best rotte werktijden dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mag 1 keer per week. En dat gebeurt ook 1 keer per week, moeten wel minstens 7 dagen tussen zitten.
Hm ja daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar er zijn dus toch ook meer spelers om de spelers te kopen?
Elke werkdag is een dag dichter bij een vakantie naar Thailandquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je overleeft het welIk neem aan dat je nieuwe werk niet saai is
Achteraf als een mooie salaris gestort is ben je wel blij
hahaha dat is zo awkward hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef leoon. het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18997
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste ben geen 16 of 18 weet niet welke leeftijd je daarvoor moet zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga nu naar de bank en laat hem deblokkeren.
Morgenavond handelen als een gekquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:53 schreef Zhano het volgende:
Gisteren TOTY Pique gekocht voor 480k, vandaag verkocht voor 550kVerwacht dat morgen pas de echte klap komt (TOTY Attackers) dus wilde m wel weer verkopen eerst.
Jij gaat ¤60 betalen voor Borderlands 2? Dan snap ik wel waarom Bart Smit en co. altijd van die belachelijke prijzen hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al ¤40 wil nog ¤20 er bij kan ik Borderlands 2 kopen.
Te lui om naar de winkel te gaan.
hahahaha dit is echt kk grappigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:52 schreef leoon. het volgende:
Godverdomme die deed een stewardess pakje aan en wou naar die vent toe gaan om te seksen hahahahahaha
quote:
Ik had hem echt wel besteld als ik een bankpas had hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij gaat ¤60 betalen voor Borderlands 2? Dan snap ik wel waarom Bart Smit en co. altijd van die belachelijke prijzen hebben.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/borderlands+2_PS3.html
Het is heus niet eng hoor buiten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had hem echt wel besteld als ik een bankpas had hoor.
Als je had gelezen had he geweten dat ik daar te lui voor was aangezien ik dan 10km moet fietsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is heus niet eng hoor buiten.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je had gelezen had he geweten dat ik daar te lui voor was aangezien ik dan 10km moet fietsen.
dat wijf flipt 'm helemaal hahahahaha en die gast gewoon rustig, ja je hebt 2 kaarten gewonnen voor Jack Reacher:quote:
Is niet heel gek hè? Haar vriend/verloofde/man die piloot is moet het nog horenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat wijf flipt 'm helemaal hahahahaha en die gast gewoon rustig, ja je hebt 2 kaarten gewonnen voor Jack Reacher:
"Cool."
Omfgquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef leoon. het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18997
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stewardessen kunnen niet lelijk zijn, dus je hebt hier een goed punt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Wat een domme hoer ook. En als ik die Patrick was geweest had ik snel opgehangen en dat wijf gebaltDownload ik die film wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stewardessen kunnen niet lelijk zijn, dus je hebt hier een goed punt!
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Wat een domme hoer ook. En als ik die Patrick was geweest had ik snel opgehangen en dat wijf gebaltDownload ik die film wel
Was die Daan nou een vriend van Patrick eigenlijk? Dan zou ik het niet doen BTW. Maar als ik dat wijf kende, en hem al "de vriend van" moet zei maar niet zo stom zijn en kan hij beter een ander zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoord
Goejen woordspellingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was die Daan nou een vriend van Patrick eigenlijk? Dan zou ik het niet doen BTW. Maar als ik dat wijf kende, en hem al "de vriend van" moet zei maar niet zo stom zijn en kan hij beter een ander zoeken.
Same here. Mirror: http://www.dumpert.nl/med(...)eren._allemaal_.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
Waarom werkt het hier niet, beeld blijft zwart en geen geluid
Oh god. Dat was geen woordspelingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Goejen woordspelling
Hoe ik het heb begrepen alleen van die chick.
Ik heb ook twee LL'enquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh god. Dat was geen woordspeling__!
[ afbeelding ]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oók niet gezien. Hatsjeeeee, lekker bezig ikke
quote:
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..
Die dagen moet je koesteren
451quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens 451 uitproberen.Jammer van de CM op 7 chem, CAM's hebben wel bizar goede shootingstats.
Op de een of andere manier is de CM mijn meest scorende speler. Marchisioquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens 451 uitproberen.Jammer van de CM op 7 chem, CAM's hebben wel bizar goede shootingstats.
Een echte hollander dus! Die schijten op het werk op thuis wc-papier te besparenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.
liekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.
Ik werd een keer helemaal kapot gespeeld door een 4-5-1 formatie. Hij had David Silva en Mata als CAM's. Die hebben de hele wedstrijd lopen pingpongen en liepen iedere keer door mijn 3-5-2 verdediging.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Of omdat er niets lekkerder is dan poepen en terwijl je er geld voor krijgt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Een echte hollander dus! Die schijten op het werk op thuis wc-papier te besparen
Theo Maassenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..
Die dagen moet je koesteren
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.quote:
Dat is allemaal meegerekend toch, tenzij je meer dan gemiddeld poept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.
Is dat zo? Ik begrijp ook niet dat ik hetzelfde verdien als iemand die elk uur een kwartier gebruikt om te roken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is allemaal meegerekend toch, tenzij je meer dan gemiddeld poept.
Een vriend van me zei net dat het vervolg op de radio was en het bleek dat Daan zelf ook al vreemd gingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoord
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of omdat er niets lekkerder is dan poepen en terwijl je er geld voor krijgt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.
Lijkt me wel dat een salaris tot stand komt op basis van effectieve werktijd. En uiteindelijk moet je toch je taken hebben voltooid aan het eind van de rit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik begrijp ook niet dat ik hetzelfde verdien als iemand die elk uur een kwartier gebruikt om te roken.
Haha meen je, dan zou ik als ik die chick was alsnog met die vent neuken maar keiharde SM om hem te straffen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een vriend van me zei net dat het vervolg op de radio was en het bleek dat Daan zelf ook al vreemd ging![]()
Mooie afsluiter van de dagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat 538 gebeuren
Dit soort chick'squote:
Deze is misschien nog wel beter, maar jammer van die Engelse want die verpesten het thema.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat een salaris tot stand komt op basis van effectieve werktijd. En uiteindelijk moet je toch je taken hebben voltooid aan het eind van de rit.
Vroeger vakantie baantje bij groothandel voor bouw, als ik moe was van het sjouwen gewoon ff faken dat ik moest poepen. 4x zoveel pauzequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.
In de tijd dat de rokers er niet zijn, blijven de andere 3 achter om het werk op te knappen van de rokers.
Vind dit wel erg scheef.
ik had ook zo iets van "jaaaa"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha meen je, dan zou ik als ik die chick was alsnog met die vent neuken maar keiharde SM om hem te straffen.
Ik heb op genoeg plekken gewerkt waar dit gewoon gebeurt, ook al was het een parttime baan. Als de baan saai is of het betaalt slecht ( of allebei ) dan verzetten heel weinig mensen veel werk en doen ze de moeite ergens voor. Bij call centers werd hele dagen niks gedaan en lang pauzes genomen, in kleding/schoenenwinkels gingen mensen extra vaak naar achter zodat ze konden kloten op hun telefoon ( soms zelfs in de winkel zelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.
In de tijd dat de rokers er niet zijn, blijven de andere 3 achter om het werk op te knappen van de rokers.
Vind dit wel erg scheef.
Doe eens mirror maken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik had ook zo iets van "jaaaa"
dus check The day after
(voor als je het miste: http://www.538gemist.nl/fragment/19010)
"Het is niet uit dus door ons?"
Ja tuurlijk wel knuppel
"Maar wat hebben we gelachen!"
Zo gevoelloos die gast he
hahahah en die track die daarop gaat draaien
Zei ik al, voor dat wippie gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
Wat had jij gedaan als je Patrick was ? Opgehangen toen ze naar de deur liep en wippie gemaakt of aan de lijn gebleven ? ( stel ze was lekker)
rokkie omhoog en over de keukentafel buigenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
Wat had jij gedaan als je Patrick was ? Opgehangen toen ze naar de deur liep en wippie gemaakt of aan de lijn gebleven ? ( stel ze was lekker)
Dan laat je je vriendin dat toch aandoenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
laat carnaval maar komen!!
edit: oh wacht, ik heb een vriendin
nee die mag dat niet aan van mij, anders kan ik mooi met Daan en Patrick naar de film...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan laat je je vriendin dat toch aandoen
Nieuwe OP chick?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
laat carnaval maar komen!!
edit: oh wacht, ik heb een vriendin
Oh je bent er zo eenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee die mag dat niet aan van mij, anders kan ik mooi met Daan en Patrick naar de film...
ze krijgt dit van me:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |