Hij speelde niet eens mongoolquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doet er niet toe, FIFA checkt alleen goal-statistieken.
Maar we gaan niet nogmaals in een discussie verzanden waarin niemand gelijk krijgt
Het is net GJE, soms doet ie normaal, op andere momenten is het gewoon een debiel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij post gewoon normaal en iedereen mag jou gewoon, denk ik...
niet echt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
91-rated Messi uit een pakje? Kan niet anders.
Pato - Balotelliquote:
ja dat klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zat eerst op Xboxworld onder de name davejong
Die heb ik ook al gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
Zo even facebooken.
Ibrahim Maksi vrienden -> zoeken naar Dave
ik word pas een debiel als persoonlijke mening erbij wordt betrokkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is net GJE, soms doet ie normaal, op andere momenten is het gewoon een debiel.
Je bent pas 15quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de dag te handelen. Ik heb het druk met mijn propedeuse.
Dezelfde naam als mijn GT (die staat hierboven)quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja dat klopt.
welke naam had jij dan ?
Moet je nagaan dat jullie kwa coins worden ingemaakt door een 15 jarige.quote:
ik maak ze qua coins helemaal niet in, ik maak mezelf amper inquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat jullie kwa coins worden ingemaakt door een 15 jarige.
Oplichten kan iedereen, kijk maar hoe Bob aan z'n coins komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:
de vraag is of ik er wat mee doe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Super slim, is ook te zien aan zijn kwaliteitsposten.
Ik stuur wel een paar screenshots via facebook naar je matties, kijken of zij je slim vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dat zou erg zijn he...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |