Avila-Koevermansquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3612259/#squad-player
hoe moet ik hem afmaken?
op CAM zat ik te denken aan Mata of Santi Cazorla.
Ik kan dan gewoon Pedro op links zetten, maar alle tips zijn welkom
oke, dankjequote:
Aha jullie durfden het weer niet aan om die laatste punten te halen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna, heb 4 potjes any gedaan en 3 gewonnen, 1 gelijk. Nog 2 punten nodig uit 2 potjes volgens mij.
Denk is het ipv denkenquote:
maar kan ik dan niet beter Demouge i.p.v Benzema doen?quote:
Het was dat ik goed verdedigde en Hugh iets van 6 goaltjes maakte in 3 potjes want Mathijs was een drama.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Aha jullie durfden het weer niet aan om die laatste punten te halen.
De druk werd te groot
Demougequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar kan ik dan niet beter Demouge i.p.v Benzema doen?
Propedeuse how to become an Internet troll?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de dag te handelen. Ik heb het druk met mijn propedeuse.
quote:
wedden dat het GJE isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Propedeuse how to become an Internet troll?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het was dat ik goed verdedigde en Hugh iets van 6 goaltjes maakte in 3 potjes want Mathijs was een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelden zo gelachenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Propedeuse how to become an Internet troll?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Oh nu heet je ineens wel hugo :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zit niet heel de dag te handelen. Ik heb het druk met mijn propedeuse.
Nee GJE kon je nog wel eens mee op niveau praten. De persoon achter dit profiel haalt niet eens het niveau van Marcie.quote:
Heb je Mathijs eigenlijk nog coins gegeven voor z'n goals en assists?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het was dat ik goed verdedigde en Hugh iets van 6 goaltjes maakte in 3 potjes want Mathijs was een drama.
jezus wat een kutteam!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort maar even dit team maken: http://www.futhead.com/fifa/squads/3612489/#squad-player
Moet ik nog doen, maar voor vandaag zou hij niet meer krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je Mathijs eigenlijk nog coins gegeven voor z'n goals en assists?
En dan Isco en Adrianquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort maar even dit team maken: http://www.futhead.com/fifa/squads/3612489/#squad-player
De mods of admins ofzo kunnen datquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
Kan niemand natrekken vanaf welke ip bepaalde posts komen ? Dan weten we zo wie een kloon heeft
da's wel ernstigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee GJE kon je nog wel eens mee op niveau praten. De persoon achter dit profiel haalt niet eens het niveau van Marcie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |