quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je had gelezen had he geweten dat ik daar te lui voor was aangezien ik dan 10km moet fietsen.
dat wijf flipt 'm helemaal hahahahaha en die gast gewoon rustig, ja je hebt 2 kaarten gewonnen voor Jack Reacher:quote:
Is niet heel gek hè? Haar vriend/verloofde/man die piloot is moet het nog horenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat wijf flipt 'm helemaal hahahahaha en die gast gewoon rustig, ja je hebt 2 kaarten gewonnen voor Jack Reacher:
"Cool."
Omfgquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef leoon. het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18997
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stewardessen kunnen niet lelijk zijn, dus je hebt hier een goed punt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Wat een domme hoer ook. En als ik die Patrick was geweest had ik snel opgehangen en dat wijf gebaltDownload ik die film wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stewardessen kunnen niet lelijk zijn, dus je hebt hier een goed punt!
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Wat een domme hoer ook. En als ik die Patrick was geweest had ik snel opgehangen en dat wijf gebaltDownload ik die film wel
Was die Daan nou een vriend van Patrick eigenlijk? Dan zou ik het niet doen BTW. Maar als ik dat wijf kende, en hem al "de vriend van" moet zei maar niet zo stom zijn en kan hij beter een ander zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoord
Goejen woordspellingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was die Daan nou een vriend van Patrick eigenlijk? Dan zou ik het niet doen BTW. Maar als ik dat wijf kende, en hem al "de vriend van" moet zei maar niet zo stom zijn en kan hij beter een ander zoeken.
Same here. Mirror: http://www.dumpert.nl/med(...)eren._allemaal_.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
Waarom werkt het hier niet, beeld blijft zwart en geen geluid
Oh god. Dat was geen woordspelingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Goejen woordspelling
Hoe ik het heb begrepen alleen van die chick.
Ik heb ook twee LL'enquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh god. Dat was geen woordspeling__!
[ afbeelding ]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oók niet gezien. Hatsjeeeee, lekker bezig ikke
quote:
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..
Die dagen moet je koesteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |