Bankpas geblokkeerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom vraag je geen ¤20,- en koop je zelf een PSN card?
Weinig mensen kunnen\willen betalen in PSN cards.
Maar er zijn dus toch ook meer spelers om de spelers te kopen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op Xbox zijn er meer mensen die fut spelen dus meer packs die geopend worden.
Dus meer spelers op de markt en dan worden ze goedkoper.
Nu weet ik hoe jij aan je 3 miljoen coins komtquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer komt Lindgren terug? Ik mis hem. [ afbeelding ]
Mag 1 keer per week. En dat gebeurt ook 1 keer per week, moeten wel minstens 7 dagen tussen zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is vrij bizar.
Heb je dat vaker?
Je overleeft het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Net thuis van werken. Morgen 5:10 weer de wekker om te gaan werken.
kut leven
Best rotte werktijden dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mag 1 keer per week. En dat gebeurt ook 1 keer per week, moeten wel minstens 7 dagen tussen zitten.
Hm ja daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar er zijn dus toch ook meer spelers om de spelers te kopen?
Elke werkdag is een dag dichter bij een vakantie naar Thailandquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je overleeft het welIk neem aan dat je nieuwe werk niet saai is
Achteraf als een mooie salaris gestort is ben je wel blij
hahaha dat is zo awkward hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef leoon. het volgende:
http://www.538gemist.nl/fragment/18997
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste ben geen 16 of 18 weet niet welke leeftijd je daarvoor moet zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga nu naar de bank en laat hem deblokkeren.
Morgenavond handelen als een gekquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:53 schreef Zhano het volgende:
Gisteren TOTY Pique gekocht voor 480k, vandaag verkocht voor 550kVerwacht dat morgen pas de echte klap komt (TOTY Attackers) dus wilde m wel weer verkopen eerst.
Jij gaat ¤60 betalen voor Borderlands 2? Dan snap ik wel waarom Bart Smit en co. altijd van die belachelijke prijzen hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al ¤40 wil nog ¤20 er bij kan ik Borderlands 2 kopen.
Te lui om naar de winkel te gaan.
hahahaha dit is echt kk grappigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:52 schreef leoon. het volgende:
Godverdomme die deed een stewardess pakje aan en wou naar die vent toe gaan om te seksen hahahahahaha
quote:
Ik had hem echt wel besteld als ik een bankpas had hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij gaat ¤60 betalen voor Borderlands 2? Dan snap ik wel waarom Bart Smit en co. altijd van die belachelijke prijzen hebben.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/borderlands+2_PS3.html
Het is heus niet eng hoor buiten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had hem echt wel besteld als ik een bankpas had hoor.
Als je had gelezen had he geweten dat ik daar te lui voor was aangezien ik dan 10km moet fietsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is heus niet eng hoor buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |