Hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe filter je om bij de 59th minute te komen? Bij mij zijn er altijd zoveel normale fitness kaarten dat ik maar tot de 40e minuut komquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Baje het volgende:
Nou on topic. Wie heeft er veel winst behaald vandaag? Ik zelf heb 33 squad fitness voor 200 bin gekocht
Fitness en Buy-now 200?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe filter je om bij de 59th minute te komen? Bij mij zijn er altijd zoveel normale fitness kaarten dat ik maar tot de 40e minuut kom
Zo snel mogelijk, hij leest nog wel mee...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer komt Lindgren terug? Ik mis hem. [ afbeelding ]
24 uurquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
Lindgrenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, hij leest nog wel mee...
We hebben een voorvochtverdelger nodig!
Zal ik je z'n adres DM'en?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
ik weet het antwoord al en dat is nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik stuur wel een paar screenshots via facebook naar je matties, kijken of zij je slim vinden
Wat moet ik met zijn adres? Ik ga hem niet opzoeken hoor.quote:
denk niet dat omni kan danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen clubs? Kan alleen morgen.
Daarna weer leren
je gaat pakketten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Iemad interesse in 200.000 coins voor 1 psn kaart van ¤20 ?
hangt er gewoon vanaf welke prijzen mensen in het begin hebben gegeven, en die wijken bij beide consoles erg van elkaar af, volgens mij danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:44 schreef DuTank het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat spelers op PS3 duurder zijn dan op de Xbox?
Heb al ¤40 wil nog ¤20 er bij kan ik Borderlands 2 kopen.quote:
Waarom vraag je geen ¤20,- en koop je zelf een PSN card?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Iemad interesse in 200.000 coins voor 1 psn kaart van ¤20 ?
Ja ik bedacht me ook dat het kwam omdat er misschien meer mensen online spelen op PS3. Als je aanneemt dat er evenveel PS3's als Xbox'en zijn verkocht, maar dat online gamen op PS3 gratis is, zullen er meer mensen daadwerkelijk online gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hangt er gewoon vanaf welke prijzen mensen in het begin hebben gegeven, en die wijken bij beide consoles erg van elkaar af, volgens mij dan
Op Xbox zijn er meer mensen die fut spelen dus meer packs die geopend worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:44 schreef DuTank het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat spelers op PS3 duurder zijn dan op de Xbox?
ja, en dan zullen die goedkoopste spelers op de markt wel eerder opgekocht worden...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me ook dat het kwam omdat er misschien meer mensen online spelen op PS3. Als je aanneemt dat er evenveel PS3's als Xbox'en zijn verkocht, maar dat online gamen op PS3 gratis is, zullen er meer mensen daadwerkelijk online gaan.
Dat is vrij bizar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Net thuis van werken. Morgen 5:10 weer de wekker om te gaan werken.
kut leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |