Oh ik wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Baje het volgende:
[..]
Nee sommige mensen moeten normaal doen. Dit is een fifa topic waar we kletsen over fifa.
Ik heb GJE trouwens ook niet meer gesproken de laatste tijd
ik vraag niks. Het is enkel een bevel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hahahaha on topic hahaha hier
hahahaaha weet je wel wat je vraagt?
Sinds wanneer bepaalt voorvocht de regels hier ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Baje het volgende:
[..]
Nee sommige mensen moeten normaal doen. Dit is een fifa topic waar we kletsen over fifa.
Net alsof er iemand naar jou zal luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Baje het volgende:
[..]
ik vraag niks. Het is enkel een bevel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt voorvocht de regels hier ?
Sinds dat je gewoon taalgebruik moet hanteren, ja?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt voorvocht de regels hier ?
Flikker nou is gewoon op ...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Baje het volgende:
[..]
Sinds dat je gewoon taalgebruik moet hanteren, ja?
Anders ontsnappen je slaven ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga de luiken maar is dichtgooien, goeie nacht
Misschien hebben ze wel geen hond. Wie weet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof er iemand naar jou zal luisteren
De meeste mensen hier luisteren nog eerder naar hun hond
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
» http://eyecndy.tumblr.com/.
Type is een normale zin.....quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Baje het volgende:
[..]
Sinds dat je gewoon taalgebruik moet hanteren, ja?
Dan weet je gelijk op welke plek je staat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Baje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel geen hond. Wie weet?
Oke baas.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Baje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof er iemand naar jou zal luisteren
De meeste mensen hier luisteren nog eerder naar hun hond
DS2 UIT FRIESLAND IS EEN SPAMMERquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
KwaliteitspostIk dacht, ik ga ook maar eens offtopic.
oke boeit me niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Baje het volgende:
Nou on topic. Wie heeft er veel winst behaald vandaag? Ik zelf heb 33 squad fitness voor 200 bin gekocht
Ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Baje het volgende:
Nou on topic. Wie heeft er veel winst behaald vandaag? Ik zelf heb 33 squad fitness voor 200 bin gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |