Dit soort chick'squote:
Deze is misschien nog wel beter, maar jammer van die Engelse want die verpesten het thema.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat een salaris tot stand komt op basis van effectieve werktijd. En uiteindelijk moet je toch je taken hebben voltooid aan het eind van de rit.
Vroeger vakantie baantje bij groothandel voor bouw, als ik moe was van het sjouwen gewoon ff faken dat ik moest poepen. 4x zoveel pauzequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.
In de tijd dat de rokers er niet zijn, blijven de andere 3 achter om het werk op te knappen van de rokers.
Vind dit wel erg scheef.
ik had ook zo iets van "jaaaa"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha meen je, dan zou ik als ik die chick was alsnog met die vent neuken maar keiharde SM om hem te straffen.
Ik heb op genoeg plekken gewerkt waar dit gewoon gebeurt, ook al was het een parttime baan. Als de baan saai is of het betaalt slecht ( of allebei ) dan verzetten heel weinig mensen veel werk en doen ze de moeite ergens voor. Bij call centers werd hele dagen niks gedaan en lang pauzes genomen, in kleding/schoenenwinkels gingen mensen extra vaak naar achter zodat ze konden kloten op hun telefoon ( soms zelfs in de winkel zelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stel je voor je werkt op een IT Support Helpdesk met 5 anderen, twee van je collega's gaan gemiddeld 5x op een werkdag van 8 uur naar buiten om te roken en besteden daar ongeveer een uur voor.
In de tijd dat de rokers er niet zijn, blijven de andere 3 achter om het werk op te knappen van de rokers.
Vind dit wel erg scheef.
Doe eens mirror maken!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik had ook zo iets van "jaaaa"
dus check The day after
(voor als je het miste: http://www.538gemist.nl/fragment/19010)
"Het is niet uit dus door ons?"
Ja tuurlijk wel knuppel
"Maar wat hebben we gelachen!"
Zo gevoelloos die gast he
hahahah en die track die daarop gaat draaien
Zei ik al, voor dat wippie gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
Wat had jij gedaan als je Patrick was ? Opgehangen toen ze naar de deur liep en wippie gemaakt of aan de lijn gebleven ? ( stel ze was lekker)
rokkie omhoog en over de keukentafel buigenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
Wat had jij gedaan als je Patrick was ? Opgehangen toen ze naar de deur liep en wippie gemaakt of aan de lijn gebleven ? ( stel ze was lekker)
Dan laat je je vriendin dat toch aandoenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
laat carnaval maar komen!!
edit: oh wacht, ik heb een vriendin
nee die mag dat niet aan van mij, anders kan ik mooi met Daan en Patrick naar de film...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan laat je je vriendin dat toch aandoen
Nieuwe OP chick?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
laat carnaval maar komen!!
edit: oh wacht, ik heb een vriendin
Oh je bent er zo eenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee die mag dat niet aan van mij, anders kan ik mooi met Daan en Patrick naar de film...
ze krijgt dit van me:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |