451quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens 451 uitproberen.Jammer van de CM op 7 chem, CAM's hebben wel bizar goede shootingstats.
Op de een of andere manier is de CM mijn meest scorende speler. Marchisioquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens 451 uitproberen.Jammer van de CM op 7 chem, CAM's hebben wel bizar goede shootingstats.
Een echte hollander dus! Die schijten op het werk op thuis wc-papier te besparenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijten doe ik altijd op het werk. Gelukkig moet ik morgen voor het eerst sinds Zaterdag weer werken, ik kon van de week al zonder stoelverhoger bij de bios.
liekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen spitsen op CAM. Bij deze mijn bijdrage. Bedankt voor het lezen. Liek en thubs op.
Ik werd een keer helemaal kapot gespeeld door een 4-5-1 formatie. Hij had David Silva en Mata als CAM's. Die hebben de hele wedstrijd lopen pingpongen en liepen iedere keer door mijn 3-5-2 verdediging.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Of omdat er niets lekkerder is dan poepen en terwijl je er geld voor krijgt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Een echte hollander dus! Die schijten op het werk op thuis wc-papier te besparen
Theo Maassenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat je na het schijten maar een enkele keer hoeft te vegen ..
Die dagen moet je koesteren
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.quote:
Dat is allemaal meegerekend toch, tenzij je meer dan gemiddeld poept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.
Is dat zo? Ik begrijp ook niet dat ik hetzelfde verdien als iemand die elk uur een kwartier gebruikt om te roken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is allemaal meegerekend toch, tenzij je meer dan gemiddeld poept.
Een vriend van me zei net dat het vervolg op de radio was en het bleek dat Daan zelf ook al vreemd gingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dan Daan de hele familie uitmoord
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of omdat er niets lekkerder is dan poepen en terwijl je er geld voor krijgt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Betaald krijgen terwijl je op de WC een drolletje legt.
Lijkt me wel dat een salaris tot stand komt op basis van effectieve werktijd. En uiteindelijk moet je toch je taken hebben voltooid aan het eind van de rit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik begrijp ook niet dat ik hetzelfde verdien als iemand die elk uur een kwartier gebruikt om te roken.
Haha meen je, dan zou ik als ik die chick was alsnog met die vent neuken maar keiharde SM om hem te straffen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een vriend van me zei net dat het vervolg op de radio was en het bleek dat Daan zelf ook al vreemd ging![]()
Mooie afsluiter van de dagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat 538 gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |