¤80, zoiets. Snap niet waarom dat ding ooit is uitgebracht, want ik heb nog nooit een film in de winkel in HD-DVD formaat zien liggen. Sowieso vind ik fysieke schijfjes verleden tijd, behalve dan de game-discs, maar die zullen ook wel digitaal worden op korte termijn.quote:
Ik snap niet waarom ze die markten niet fuseren. Alles gaat toch via de EA server, dus wat is dan het probleem? Misschien lagere prijzen, wat EA liever niet heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vraag is meer wat de FUT markt dan gaat doen als er dan vier consoles (Wii U en PC maar even buiten beschouwing laten) en vier markten zijn.
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤80, zoiets. Snap niet waarom dat ding ooit is uitgebracht, want ik heb nog nooit een film in de winkel in HD-DVD formaat zien liggen. Sowieso vind ik fysieke schijfjes verleden tijd, behalve dan de game-discs, maar die zullen ook wel digitaal worden op korte termijn.
Nog meer glitches en mogelijkheden te cheaten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze die markten niet fuseren. Alles gaat toch via de EA server, dus wat is dan het probleem? Misschien lagere prijzen, wat EA liever niet heeft?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister jou visie over vrouwen even besproken op de voetbal wat later op de avond. Dat een huwelijk net als bij voetbal een contract zou moeten zijn van een paar jaar. Hij sloeg aan!
Gewoon DVD spellen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?
Nee, het zijn Dual Layer discs (dvd's met 2 lagen, dus dubbele capaciteit).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Microsoft toen de oorlog verloren van Sony en is Blu-Ray de standaard geworden, maar de Xbox speelt zijn spellen toch af op HD-Dvd en daar zijn ze later pas op over gestapt toch?
Zoals?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef Ozz-03 het volgende:
De Xbox heeft een aantal dingen moeten "upgraden" om op het niveau van de PS3 te komen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, het zijn Dual Layer discs (dvd's met 2 lagen, dus dubbele capaciteit).
Topic doorlezen, kom je het vast tegen.quote:
Nee, HD DVD werd het sowieso niet, dus dan is het vrij nutteloos om te investeren in een doodbloedend concept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.Dacht dat ze toen over waren gestapt naar HD DVD.
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
LA Noire is 3 discs op de 360 en 1 disc op de PS3
Het duurt ook langer. Je bent tussendoor bezig om de discs te vervangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.
Battlefield, Mass Effect 2, Forza 3, Blue Dragon (vage game, waar ik veel goede verhalen over heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
LA Noire is 3 discs op de 360 en 1 disc op de PS3
GTA 5 denk ik dan ook.
Nah daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Topic doorlezen, kom je het vast tegen.
Ik heb me er nooit aan gestoord, behalve bij Battlefield 3, waar je een multiplayer disc hebt en een single player disc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het duurt ook langer. Je bent tussendoor bezig om de discs te vervangen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tof als een game meerdere discs heeft. Je hebt dan toch het gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt en bij lange storymode games geeft het een soort gevoel dat je echt met een lang verhaal bezig bent.
Die menu's op PS3 zijn écht brak ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel fijn dat de menu's op FIfa langer laden op de PS3, geeft ook een gevoel van dat die echt met toffe dingen bezig is.
Nee.
Haha, echt vervelend is dat. Als ik bij een vriend op de PS3 FIFA speel, hangt 'ie altijd 3x bij de store voordat je een pakje kunt kopen en controls wisselen (ik speel op alternatiefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel fijn dat de menu's op FIfa langer laden op de PS3, geeft ook een gevoel van dat die echt met toffe dingen bezig is.
Nee.
Ja prima idee! Tijd voor verandering!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]misschien moeten we onze krachten verenigen en een onze visies aan het volk opdringen via een politieke partij
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef DutchSL het volgende:
Eerder ook andersom, als je een story driven game hebt met maar 1 disc terwijl je weet dat grote spellen meerdere discs nodig hebben dan kan het toch nooit veel zijn op de 360 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |